Jodie, ik had hem al een keer gelezen maar ben er nu pas aantoe gekomen om het voor een tweede keer te doen

hij beschrijft de omgeving trouwens wel echt prachtig, viel me deze keer op. Af en toe wel stukjes waar ik mn aandacht verloor omdat hij net te uitgebreid was, maar over het algemeen, subliem!^^
ik weet eigenlijk niet of ik de een beter vind dan de ander. Wel heb je na een tijdje zoveel karakters dat er een paar heel plat blijven. Zoals die jonge spoorzoeker, Kytt, daar krijg ik geen hoogte van. Maar in dit deel is hij vooral goed om wanhoop neer te zetten, ze zetten een pas voorwaarts in de goede richting en glijden er weer twee terug. Maakt dat ik bang word welke gruwelen er nog meer komen maar tegelijkertijd is het ook spannend. En je weet ook niet wie je kan vertrouwen of niet. Hoewel ik af en toe het idee heb dat hij dat te ver doorvoert
@Classy:
ik vond de eerste aflevering een enorme shock om te zien wat er allemaal veranderd was en vond het eigenlijk niet meteen zo aangrijpend als the legend of Aang. Maar na me er doorheen gezet te hebben is het toch wel verslavend gebleken

alleen leeft van de oude Avatargang alleen Katara nog, de rest is dood

maar je ziet wel Aang met een baard haha xD als je je verveelt is het een goede aanrader^^
en ik ben morgen wss in een grote stad, weten nog niet of het Salisbury of Winchester wordt, maar dan heb ik weer bereik! Ik ga op jacht naar nieuwe all stars, deze zijn waterdoorlatend haha xD ideaal natuurlijk in het regnachtige engeland .P
@Chris:
ik vind het eerder als een steen van een nar, een lachwekkende steen dus, klinken

maar voor mij roept het geen assumpties voor barnsteen op, lucky you xD
en de camping heeft een kat! :3 lekker agressief aanhankelijk beest, geeft eerder headbutts dan kopjes haha xD maar hij is zo lief^^