De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Xatham
Banned
Banned

Hmm... Ik heb ook nog wel een leuk stukje voor je? :D
As the phoenix arises from his ashes...
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Kom maar op :D
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Saskjezwaard
Computer
Computer

Hé, ik heb je drie weken rust gegeven :P dus dat mag je nu allemaal inhalen xD

Ik lees trouwens ook nog maar heel weinig verhalen echt, de rest kijk ik vluchtig door. Oh, en af en toe begin ik aan een verhaal door een nieuw lid, maar het probleem is dat het merendeel na een paar posts in de steek gelaten wordt. Net alsof je een boek leest waarvan de rest eruit is gescheurd. Dus dat loont ook niet echt :P daarom zijn er op dit moment... eh...een stuk of 5 verhalen die ik volg? Nou ja, zoiets.
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

hhaahah bij mij niet veel meer xD en oke, ik vergeef het je :P aangezien ik jouw ook pest met stukjes...

Uhmm bij Acheia riquelle wie is leuk om eerst te posten? ERgens denk ik Riquelle miscshien wel, meer mysterie xD ook al is die mysterie snel te niet gedaan xD

en ga je nu weer een dag wachten voor je antwoord op pbs gaat geven? xD

En hoe was de uitslag van je ooms?
Saskjezwaard
Computer
Computer

Pfiew, pak van mn hart :P

Hebben we nu over het begin van het stukje van de twee vriendinnen of halverwege het stukje? Eigenlijk is bij allebei het leuker om eerst Riquelles stukje neer te zetten :P
Eigenlijk moeten we dat deel van Acheia's verhaal eruit knippen of dat je het vertelt vanuit een ander persoontje xD anders is de mysterie inderdaad heel snel weg haha xD

Ik heb net weer even dat stukje van nano gelezen, me rot gelachen om Riquelle en de stukjes erna xD hierna zal ik heel lief weer pbtjes terug gaan sturen :angel

En dat was minder :( god zij dank zijn er geen uitzaaiingen gevonden, dan was het al helemaal verloren geweest want oma wil echt geen chemokuur doen. En ik weet ook niet of het zinvol zou zijn geweest, ze is immers al 81. Maar de tumor is kwaadaardig en is al 7enhalve centimeter. Dus dat wordt opereren, maar gelukkig zit het op een plek waar ze makkelijk bijkunnen. Dus een flinke dosis geluk, maar het is nog steeds heel rot :( maar oma voelt zich nog goed, heeft nergens last van, dus dat is ook weer positief^^ we zien wel wat er allemaal verder zal gebeuren
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

en gewoon het begin xD we moeten het stuk trouwens wel splitsen anders is het echt veelste lang --' ik zit alleen nog even te denken waar hahah xD En idd bij het tweede deel ( waar ik dus wil afsplitsen dat dat dus pas later komt, volg je me nog? ) moeten we inderdaad wat veranderen.... ik vin ddat stukje minder te gehaast heb ik het idee, als ze weer op weg zijn...

Ooh baah, maar ook wel weer een gelukje, nou hopelijk gaat de operatie helemaal goed, ik heb er alle vertrouwen in!
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik pm je maar, want ik snap er de ballen van xD zo praten over een plot heeft ook weinig zin :P

Dat heb ik ook, als we gewoon met z'n allen vertrouwen in blijven hebben, kan er niks fout gaan^^
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

hahah sorry ik ben niet meer logisch nu xD
artikel
Computer
Computer

Totaal ander onderwerp,
Ik ben wel eens nieuwsgierig naar wat jullie vandaag hebben gedaan in dit prachtige weer. Dus, wat hebben jullie gedaan?

Ik ben vandaag naar Zandvoort gegaan en heb lekker op het strand lopen zonnebaden, ben nu wel zo rood als een kreeft. Had beter maar wel zonnebrand op moeten smeren :$
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik ben de hele dag mijn gehele inboedel laten verhuizen van utrecht naar maastricht :)

ben er van 7:00 tot 21:15 mee bezig geweest xD WELK MOOI WEER? IK ZAT ALLEEN IN DE AUTO EN HUIZEN XD

Neh, het is een stuk beter dan regen ;p
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
artikel
Computer
Computer

Zulk mooi weer is sowieso leuker om naar te kijken :D

En bevalt je nieuwe huis goed?
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

'Ja dat zeker :D

Jodie, je moet niet nóg meer stukjes krijgen van mensen! :o Je hebt al zoveel van mij xD straks kom je daar niet meer aan toe!

*Gaat als waakhond rondjes om Jodie heendraaien en grommen naar iedereen die haar een stukje wilt geven*
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

WERKEN!

COOOL :D ik heb een waakhond!
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

WOEF!
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik had geen redbull moeten drinken --' WIL NIET SLAPEN

Braaf doggie ( geeft hondekoekje :D )
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

*hap hap hap*

redbull is ook erg smerig xD en je schijnt er wakker van te blijven ja :P Alleen van de geur al zou ik niet meer kunnen slapen :S
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

het is inderdaad echt wel smerig xD hahaha
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Ben je net alles wezen inpakken voor verhuizing, moet je weer alles inpakken voor vakantie xD

Heb net als een blok geslapen xD Die twee uur slaap gisteren gevolgd door een hele dag verhuizen en veels te laat naar bed (!) hakken er wel in xD Kan nu tenminste weer helder denken.

WOEF! *cirkelt rondjes om Jodie, wilt nog een hondenkoekje*
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

WAAAH GA JE OP VAKANTIE!

Hondenkoekje, als je nog wel gezellig berichtjes blijft plaatsen als je op vakantie gaat!
artikel
Computer
Computer

lol

Waar ga je naartoe?
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Zeeland ^^

En ik ga maar een weekje, en helaas voor jou Jodie, heb ik één vakantie regel :P

GEEN ELEKTRONICA! :P En dus vooral geen internet xD Dus jullie zullen me een weekje moeten missen ;)
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

NEEE Geen koekje voor jou :x
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

:'(

woef woef :(
artikel
Computer
Computer

Veel plezier :D
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Haha, zielig @Chris.
xD

Ik vind eigenlijk dat we deze zomer nog een keer een OV-meeting moeten houden. Maar ja, als er steeds iemand op vakantie is, schiet dat niet echt op. @.@
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Dankuwel :)

Hebben jullie ook even een weekje rust ;)

Haha ja JULLIE wilden in Utrecht, had het dan eerder geplanned xD vorige week woonde ik er nog ;p
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Maar we gaan het wel doen, he? xD

Want it so! :(
Rubenorignal
Balpen
Balpen

halloooo wat heb ik allemaal gemist????

hahaha mijn laptop was stuk! hartverzakking gelukkig staan al me verhalen in me inbox! maar maakt toch niet uit want me laptop leeft weer!
"Go hard or go home"

Rubenoriginal
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Heey Ruben een hoop :P haha

Maar die OV MEETING komt zeker :D xD alleen nog datum bedenken xD
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

wie weet er een mooi plaatje voor een tekening... ik wil mijn eigen boek voorkantjes kunnen tekenen! ... grmmmbll maar ben nogniet goed genoeg :( grmmbl geen geduld! xD
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Haha,
ik ben uiteindelijk gewoon gestopt met tekenen omdat ik mezelf steeds niet goed genoeg vond en er ook geen geduld voor had om het te ontwikkelen.
Heb er nu trouwens ook nauwelijks tijd meer voor, maar zat vroeger áltijd te tekenen. @.@
Raar eigenlijk, dat ik nu ook totaal geen teken-kriebels meer heb.

Waarom ben je niet online op facebook? :(
Ik zit momenteel zó vol van mij verhaal. Geen geduld om het op te schrijven, en ik moet het even aan iemand kwijt.
Misschien zometeen toch nog een stukje schrijven, maar als ik zo'n hyperactieve stuiterbal blijf als ik nu ben, kan ik dat wel vergeten. xD
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Je mag best tegen me aan gaan lullen :P maar ik ga onder tussen wel tekenen xD maar praat maar gewoon door ik geef vanzelf wel een keer antwoord :P blijf toch hier zitten :)
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Wat is het twitteraccount toch weer lekker actief heh (':
When the power of love overcomes the love of power.
artikel
Computer
Computer

Mag ik jullie iets vragen, sorry kom ik er weer opeens tussen door :$..

Maar kennen jullie elkaar allemaal persoonlijk?
Zo lijkt het namelijk althans wel :$
Jullie zijn namelijk altijd zo gezellig met z'n alle dat ik me best schaam dat ik er altijd weer tussendoor vlieg...

Ik ben maar een gewoon persoon, maar nogmaals, sorry dat ik weer opeens een ander onderwerp begin!
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik weet niet of ik volgens jou ook onder "jullie" valt maareh...

Ik zit hier nog maar anderhalve maand :) Maar ik ben nogal outgoing en enthousiast xD Dus dan krijg je al snel dit soort gesprekken :)

Maar doe eens gek en doe gezellig mee! :D En vooral geen sorry zeggen joh, je moet jezelf niet zo wegcijferen ^^

Overigens kennen mensen elkaar wel persoonlijk geloof ik, maar weet niet wie allemaal precies ;p
artikel
Computer
Computer

Ja ook jij valt onder mijn jullie..

Nee, maar ik vind het gewoon beetje onbeleefd als ik zomaar binnen kom vallen, maar in het echt ben ik echt zo'n type hoor. Zo'n type dat je denkt van, die is gestoord, ja dat ben ik :D

Zo nu kennen jullie mij ook weer beter xD?
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Artikel ik heb iedereen hier ontmoet, en eigenlijk alleen xatham en Saskia in het echt ontmoet, en binnenkort patrick :D

I loVe to meet new people :D
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Je typt het verkeerd!

I l~OV~e to meet new people ;)
Saskjezwaard
Computer
Computer

Hahaha, Chris, die is heel erg flauw xD maar wel goed bedacht, die credits moet ik je wel geven :P

En Artikel, doe gewoon gezellig mee! We vinden het helemaal niet erg als je af en toe langskomt, maar juist leuk^^ en vaker dan af en toe is helemaal geweldig xD
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Nee nee saskia ook jij zegt de dingen nét even verkeerd

We vinden het wél erg als je af en toe langskomt, maar niet erg als je vaak langskomt :D

The more the merrier!
Saskjezwaard
Computer
Computer

Goden, ja, je hebt helemaal gelijk! Wat stom xD nou, Artikel, wat Chris dus zegt :P dus als je niet wat vaker langskomt, oeh, dan zwaait er wat jongeman... xD
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

Aangezien er een heel gesprek is over dat 'het niet erg is als onbekenden er tussendoor komen' (aangezien ik wss niet onder Artikels 'Jullie' val, ahahahah), kom ik er ook even tussendoor, dus HOI.
Zo .. god mijn leuke computertje is kapot (waarmee AL mijn verhalen wegzijn en ik dus niets meer kan schrijven, afgezien van de berg losse blaadjes in mijn kamer), dus ik moet nog een paar weken wachten totdat mijn vader zin heeft om er naar te kijken (of mijn harde schijf eruit te halen zodat hij in een andere laptop kan en ik tenminste even snelsnel mijn verhalen - een stuk of 200 a 300 - op een usb kan zetten ..).
Ik weet het, interessant. Maar dat is dus mijn perfecte excuus om niet online te zijn .. Ik heb dus geen computer en alle computers zijn meestal bezet (we zijn met zijn 5en thuis en we zijn allemaal een beetje computerverslaafd, en nu hebben we nog 3 werkende computers over zijn, waarvan mijn moeder, broertje & ik er een delen op dit moment ..
Wauw, oninteressant verhaal zeg ..
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Wow, hier is het al gevecht om 1 pc (al hebben we er twee, de andere staat op crashen), maar da's k*k. Hmm, eis een vast uur? bv van zeven uur tot negen uur?
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~

Nano: 6670/50 000
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

En ik ga zo vrij ineens op vakantie :p is maar voor drie daagjes, hoor xD
Dus tot zaterdag! (:
When the power of love overcomes the love of power.
artikel
Computer
Computer

@Christian, jij bent zeker één van die pietje precies hiero?
@Saskia, nu voel ik me bedreigt. Nee, zo erg is het ook weer niet, ik vind het wel grappig hoe jullie helemaal reageren :D. Ik zal zeker wel vaker langskomen!
@dorpsofjupiter, dat is inderdaad erg vervelend. Vroeger hadden wij maar 1 pc en toen werd er ruzie gemaakt wanneer wie erop mocht. Uiteindelijk hebben we. wat Imissyou ook zei, vaste tijden ingesteld wie wanneer is.
Ook dat liep weer uit de hand dus heb ik een eigen laptop gehaald, me vader heeft er toen één van zijn werk gekregen dus die ruzie is er nu gelukkig niet meer.
@Ejell, veel plezier :D

Sorry (kom ik alweer met een sorry :O), van sommige weet ik namelijk niet hun namen dus heb ik maar de account gebruikt :$
Btw, ik heet Jochem. Dat is misschien leuker om te zeggen in plaats van Artikel. Al luister ik in rl ook deels naar die naam, zou niet weten hoe dat komt.

Geniet van het mooie weer!
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”