De chatbox
uhhgg IK WIL MIJN LAPTOP TERUG! Ik wil ook buiten in de zon kunnen schirjven
Marit, ik wil ook leesvoer van jou
ghehe

Marit, ik wil ook leesvoer van jou

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Haha, Jodie, heb je het nog niet druk genoeg? xD
Ik ga lekker de oppas-hond uitlaten nu hahahha
het is echt een mini-beestje, net een muis (a) Tenminste, dat vindt mn zusje. Het is wel een schatje (:
Ik ga lekker de oppas-hond uitlaten nu hahahha

I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Bij stap 5 moet nog even Emilia bij, want ik wil het ook lezen natuurlijk!
Oké nu ga ik echt eerst dit afmaken, nog 700 woorden, want anders lukt het natuurlijk nooit (':
Oké nu ga ik echt eerst dit afmaken, nog 700 woorden, want anders lukt het natuurlijk nooit (':
When the power of love overcomes the love of power.
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
- Saskjezwaard
- Computer
Pfoe, als ik naar buiten kom na werken voel ik me altijd zo'n night creature xD dat licht doet verdomme zeer aan mn ogen! Komt ervan als je 10 uur geen daglicht hebt gezien alleen maar tlbuizen of wat ze daar ook in de winkel hangen 
En dan kom ik thuis, ligt er een brief van de uni dat ik het bindend studieadvies niet gehaald heb
what the hell? Ik had 45 punten, 3 meer dan moest! Grmbl, moet ik daar weer achteraan --'
Maar ik zal ook maar eens beginnen aan nano
eerst nog even Jodie stalken xD

En dan kom ik thuis, ligt er een brief van de uni dat ik het bindend studieadvies niet gehaald heb

Maar ik zal ook maar eens beginnen aan nano

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Het is trouwens wel jammer dat jullie niet in onze cabin zitten! Kunnen we niet mensen uit de cabin gooien, dan passen jullie erbij 
Ohoh, ik begin sadistische trekjes van jullie over te nemen. Jullie hebben een slechte invloed op me xD

Ohoh, ik begin sadistische trekjes van jullie over te nemen. Jullie hebben een slechte invloed op me xD
Dat ze er überhaupt nog steeds inzitten. Ze hebben allebei nog niet echt een novel en wij praten alleen maar Nederlands daar. Als ik hen was zou ik er allang uit zijn ge-opt.
Ja, Jodie, doe dat maar hahaha
Ja, Jodie, doe dat maar hahaha
Hahahaha, Jodie die iets lief vraagt? xD
Dat wil ik ook wel eens zien jah
En zoals Emilia al zegt; ze kunnen net zo goed weg, ze doen toch niets. En ze kunnen die eerste paar Engelse berichtjes van ons toch niet meer zien zo vol hebben we dat gespamd xD
Dat wil ik ook wel eens zien jah

- Saskjezwaard
- Computer
Hoe kan je zien of je in een cabin zit of niet? Ik snap helemaal niks van die site --'
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Haha, Emilia, dat heb ik heel vaak xD Ik zit vaak met iemand te facebooken en te smsen ofzo xD slaat echt helemaal nergens op. Of mailen en telefoneren tegelijk, ook leuk 
En Saskia, de next cabin round is about 19 hours, dus als je nog niet in een cabin zat, heb je dan weer een nieuwe kans!
Ben je al begonnen met schrijven?

En Saskia, de next cabin round is about 19 hours, dus als je nog niet in een cabin zat, heb je dan weer een nieuwe kans!

Laten we dan wel eerst die andere mensen eruit krijgen, dan kom je misschien bij ons hahaa. Kun je meepraten over alles wat wel en niet interessant is
Ik zit wel eens te skypen en te msn'en tegelijk (': Of What'sApp en twitter tegelijk ofzoo...
Weet je wat best vaag is. In het begin als je op een forum ofzo gaat denk je dat iedereen een enge oude man is, en dan als je er een tijdje opzit neem je gewoon vanzelf aan dat alles en iedereen wel betrouwbaar is. Tenminste, dat heb ik...

Ik zit wel eens te skypen en te msn'en tegelijk (': Of What'sApp en twitter tegelijk ofzoo...
Weet je wat best vaag is. In het begin als je op een forum ofzo gaat denk je dat iedereen een enge oude man is, en dan als je er een tijdje opzit neem je gewoon vanzelf aan dat alles en iedereen wel betrouwbaar is. Tenminste, dat heb ik...

Camp NaNoWriMo is eigenlijk een soort extraatje bovenop NaNoWriMo, wat staat voor National Novel Writing Month. Dat is ieder jaar in november, maar Camp is in juni of augustus.
Het idee is dat je binnen een maand een nieuw verhaal van 50.000 woorden schrijft. Het mag dus niet een herschrijving zijn, of iets in die zin. Je mag pas op de eerste van de maand beginnen, en je moet 50.000 woorden of meer hebben aan het einde van de maand. (:
Het idee is dat je binnen een maand een nieuw verhaal van 50.000 woorden schrijft. Het mag dus niet een herschrijving zijn, of iets in die zin. Je mag pas op de eerste van de maand beginnen, en je moet 50.000 woorden of meer hebben aan het einde van de maand. (: