De chatbox
- Saskjezwaard
- Computer
Nouhouw, snik, snik :'( zo erg ben ik nou ook weer niet
jaaa, ik heb wel woedeproblemen en jaa, ik heb een hekel aan pikachu, maar Emilia aanvallen? Neeee, never! Zou het niet durven 

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer
Hahahahah xD ik vind hem echt geniaaaaaal! Klopt helemaal, dronken worden we niet^^
Pas op, he, met wat je zegt! Anders krijg ik een woedeaanval xD dan ga ik je aanvallen... met HOOFDLETTERS! Dat wil je niet
Pas op, he, met wat je zegt! Anders krijg ik een woedeaanval xD dan ga ik je aanvallen... met HOOFDLETTERS! Dat wil je niet

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Ik ben al hard op zoek naar een nieuw onderschrift! Hahah.
Anders wordt Saskia boos en dat moeten we niet hebben, want hoofdletters zijn eng.
Anders wordt Saskia boos en dat moeten we niet hebben, want hoofdletters zijn eng.
When the power of love overcomes the love of power.
`ik weet een goeie xD die wilde ik eerst doen
Oke, die was eigenlijk alleen savonds laat op vakantei heel leuk en op oud en neiuw xD
Ik heb drie haren op mijn borst
ik ben een Beer!
ik ben een Beer!
Oke, die was eigenlijk alleen savonds laat op vakantei heel leuk en op oud en neiuw xD
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
- Saskjezwaard
- Computer
*facepalm* 
Jaa, doe dat maar Emilia!

Jaa, doe dat maar Emilia!

Hmm ik wilde eigenlijk een quote doen uit Pretty Little Liars ofzo...
Of gewoon een quote in het algemeen :p even wat wijsheid tusen al deze lolbroeken xD
I'll think about it!
Heel prettig als telkens dat je op verzenden klikt iemand weer wat heeft gepost zodat je zo'n melding krijgt (':
Of gewoon een quote in het algemeen :p even wat wijsheid tusen al deze lolbroeken xD
I'll think about it!
Heel prettig als telkens dat je op verzenden klikt iemand weer wat heeft gepost zodat je zo'n melding krijgt (':
Alleen ik ben weer zo dom om deze topic te volgen, heb in 3 dagen meteen 390 berichtjes (niet alleen hier van hoor, ook facebook spam enzo). Mag ik ze allemaal gaan markeren om ze als gelezen te noteren.
Haha
Haha
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Haha, das wel dom jah 
En woeeeeeeh, Saskia dreigt met de HOOFDLETTERS! Waaaaaaaaah, zoek dekking iedereen! *verstopt zich achter stoel*
En Jochem, het is vakantie he, dus dan kan iedereen wat later naar bed. Hoewel, volgens mij trekt Saskia zich nooit zoveel van de tijd aan

En woeeeeeeh, Saskia dreigt met de HOOFDLETTERS! Waaaaaaaaah, zoek dekking iedereen! *verstopt zich achter stoel*
En Jochem, het is vakantie he, dus dan kan iedereen wat later naar bed. Hoewel, volgens mij trekt Saskia zich nooit zoveel van de tijd aan

I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Saskia en tijd is hetzelfde als... als... Zou het nu even niet weten.
Ik wil wel HOOFDLETTERS hoor, ben er dol op
Ik dacht eerst dat mijn internet eruit lag want er was zo'n rare stilte hier op OV, maar blijkbaar is iedereen gewoon een beetje moe
Ik wil wel HOOFDLETTERS hoor, ben er dol op

Ik dacht eerst dat mijn internet eruit lag want er was zo'n rare stilte hier op OV, maar blijkbaar is iedereen gewoon een beetje moe

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Daarom is het ook veel leuker om savonds/snachts wakker te zijn, al is het wel heel vervelend als je sochtends vroeg met koppijn wakker wordt -.- Maar nu gelukkig vakantie, dus heerlijk uitslapen, schrijven, eten, nog meer schrijven, fotoboek bezig, schrijven, eten, schrijven woeeeeh! Zoiets
En dan tussendoor natuurlijk muziek luisteren en nog een paar keer het hondje uitlaten. Zo ziet een gemiddelde vakantiedag van mij eruit xD

Bij mij vooral slapen, daarna komt radio aanzetten (die dan ook de hele dag aan blijft). Schrijven doe ik ook veel in de vakantie, en eten en drinken, maar dat is gewoonlijk. Ik werd vanochtend nog wakker met hoofdpijn maar is in de loop van de dag weer weg getrokken, gelukkig.
Ik weet nog niet hoe laat ik ga slapen maar veel te laat ga ik het zeker niet maken...
Ik weet nog niet hoe laat ik ga slapen maar veel te laat ga ik het zeker niet maken...
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Hmm, dat laatste bedenk ik ook altijd, maar vaak gaat de tijd sneller dan ik wil 0.o
Oh, msn'en en whatsappen savonds en snachts hoort ook nog in het rijtje... Lekker gevarieerd zie ik wel
I looooove vakanties!
Oh, msn'en en whatsappen savonds en snachts hoort ook nog in het rijtje... Lekker gevarieerd zie ik wel

I looooove vakanties!

Vakantie is altijd goed, behalve dat de tijd dan veel sneller gaat. Als de tijd nou gewoon iets slomer ging, het hoeft maar een tikkeltje of 10 terug 
Ik denk dat ik nu wel richting bed ga want gister werd het bij mij ook al laat...
Ik wens iedereen een fijne nacht en tot later deze dag

Ik denk dat ik nu wel richting bed ga want gister werd het bij mij ook al laat...
Ik wens iedereen een fijne nacht en tot later deze dag

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
La Luna de Plata,
had het nog nooit eerder gelezen dus moest helemaal vanaf het begin beginnen. Het is wel een lang verhaal zeg... pff, maar leuk!
Ben nu op pagina 3. Ben er bijna
En tuurlijk weet ik je naam, ik wil gewoon nog door de snelheid xILY zeggen maar ik ga proberen alleen maar Marit te zeggen, oke?
had het nog nooit eerder gelezen dus moest helemaal vanaf het begin beginnen. Het is wel een lang verhaal zeg... pff, maar leuk!
Ben nu op pagina 3. Ben er bijna

En tuurlijk weet ik je naam, ik wil gewoon nog door de snelheid xILY zeggen maar ik ga proberen alleen maar Marit te zeggen, oke?
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Hallooo, daar was ik weer
Altijd leuk, als ik wil gaan schrijven ga ik altijd eerst alle andere dingen checken, van twitter en OV en Camp en facebook en shit (': Dus dan ben ik duizend jaar later een keer toe aan het schrijfgedeelte xD

Altijd leuk, als ik wil gaan schrijven ga ik altijd eerst alle andere dingen checken, van twitter en OV en Camp en facebook en shit (': Dus dan ben ik duizend jaar later een keer toe aan het schrijfgedeelte xD
Tegelijk werkt niet
En ik heb precies hetzelfde, Emilia, alleen ik heb fb maar overgeslagen anders kom ik niet meer weg denk ik xD
En Jochem, woeh, goed bezig!
Maar dan mag je nog wel een poosje, succes (:

En Jochem, woeh, goed bezig!

Ach, Facebook is toch stom. Ik heb maar 30 vrienden ofzo, (ohnee 45 ik heb het nagekeken) en ach ik heb 't niet op facebook. Heb 't alleen omdat ik het gewoon heb... Omdat het kan 

Haha, nou, ik had fb aangemaakt nadat ik in Ethiopië was geweest, omdat iedereen zei dat het zo gezellig was om na te kletsen en op foto's te reageren enzo. En omdat je kunt communiceren met mensen over de hele wereld (inclusief Ethiopiërs
), dus tjah, toen heb ik het ook maar aangemaakt xD
En nu zijn er vet veel mensen op vakantie, dus alles is wat rustiger, maar normaal is het altijd wel gezellig (:

En nu zijn er vet veel mensen op vakantie, dus alles is wat rustiger, maar normaal is het altijd wel gezellig (:
Ik gebruik fb best veel, maar ik begon er mee omdat ieder ander het ook had, ik ben zo iemand die altijd met de trend meeloopt, en er soms nog langer blijft hangen op bepaalde dingen dan andere. Tevens zet ik zelf ook de trend, maar dat is niet echt iets.
@Marit,
Ben bijna pagina 4
@Emilia, ik vind picka picka (ofzo) ook al goed hoor XD
@Marit,
Ben bijna pagina 4

@Emilia, ik vind picka picka (ofzo) ook al goed hoor XD
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Ik ben trots op je! 
Ook op jou Jochem, wauw, doe je snel Ö
Pffff, ik heb geen zin meer om te schrijven. Hoever is iedereen eigenlijk met Nano? Ik kan het alleen zien van Jodie, Emilia en Xatham!

Ook op jou Jochem, wauw, doe je snel Ö
Pffff, ik heb geen zin meer om te schrijven. Hoever is iedereen eigenlijk met Nano? Ik kan het alleen zien van Jodie, Emilia en Xatham!