Saskia zo iets raars had ik ook ooit meegemaakt.
Vroeger hield ik er heel veel van om smiley's te tekenen. Tijdens de pauze ben ik toen gevallen op mijn elleboog en tot mijn verbazing was de wond een smiley. Het was een ronde met 2 stipjes en een klein lachend mondje. Het leven zit vol verrassingen
Het vervelende is dat ik iig vanaf 1 september fulltime aan het promoveren ben en dan dus heeeeeel veel minder tijd over heb voor leuke dingen :( Zoals schrijven en op OV rondhangen..
Bleeh
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Hé hé mensen, kop op, Chris zegt niet dat ie voor eeuwig vertrekt! Hij komt wel weer langs hoor, en btw, het is nog laaaang geen september! Positief blijven!
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Ik hop in de weekenden en avonden nog wel af en toe online, maar echt heeeeel veel minder dan nu verwacht ik...
Activiteitslevel van 40% -> 10% zeg maar :p
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Muhahaha, het gras weet zijn plek ook weer net alle volwassenen afgeslacht als voorbeeld voor de kinderen. Ik kon hun pijnkreten diep in mijn hart horen! Dat zal die opstandelingen leren
En dan vergelijk je onze achtertuin met van die gladgemaaide gazonnen in bv. Oxford en dan lach je je dood haha xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Hahaha, dat is dan gelukkig voor jullie en wat bedoel je met nog creepier dan normaal?
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Oeh, tequila, dat is inderdaad niet de beste drank om veel te drinken xD kruip maar gewoon weer in bed en doe alsof de wereld niet bestaat
60 euro uitgegeven aan tequila xD en dan ook no op zeer interessante manieren geshot. Ik ruim effe m'n kamer op en dan slapen, vanavond er weer flink tegenaan. Ik hou van vakantie.
幻想是美麗的,現實是殘酷的。
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
Wooow, 60 euro in Eindhoven heb je een kroeg en daar kan je voor anderhalve euro een shotje krijgen. Als je dan 60 euro weet uit te geven moet je dan wel in het ziekenhuis beland zijn xD die tequila is trouwens wel echt heel smerig daar
Tequila suicide? Of nog andere manieren? ^^
Haha, dat is echt lekker inderdaad xD welterusten dan hahaha
@sas Neeee een keer nooit weer. T zout blijft n week in je voorhoofdsholte zitten ofzo, en citroen... Tja... Auw. Geen idee waarom ik dat heb gedaan xD
In de mondial (discotheek in beek) kost n shotje 2 bonnen, ongeveer 3,50 :p en wij shotten altijd op n bepaalde manier, redelijk bekend:
1. Men neme een mooie man
2. Men neme het zout en smeert het in de nek van de betreffende man
3. Men neme de citroen en laat de man hem vasthouden tussen zijn lippen.
4. Men likt het zout van de nek van de man
5. Men shot de tequila
6. Men neemt met de mond de citroen uit de mond van de man. Of meer.
xD Noem jij eens wat shotmanieren :p
幻想是美麗的,現實是殘酷的。
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
Heb je echt een tequila suicide gedaan wow, dat zou ik echt nooit gedaan hebben haha xD
Hahaha, dat is een leuke manier om te shotten xD nog nooit van gehoord eigenlijk en sorry, ik ken alleen maar op de gewone manier en tequila suicide xD
Ah flut, net een geweldig boek gelezen, en ik WEET dat er een deel 2 is. Maar no way, nergens kan ik hem vinden. Ik weet zeker dat er eeen deel 2 is. En ik ga hem vinden hoe dan ook