De chatbox
-
- Typmachine
@Tessa;
Ik doe volgens mij geen dingen die ik niet zou doen, als ik dronken ben. :3
Maar de man van mijn moeders BFF, was een keer zo zat dat hij met een hondenkluif in de hondenmand was gaan liggen. xD
Haha. Grappig.
Moest er ineens aan denken!
Ik doe volgens mij geen dingen die ik niet zou doen, als ik dronken ben. :3
Maar de man van mijn moeders BFF, was een keer zo zat dat hij met een hondenkluif in de hondenmand was gaan liggen. xD
Haha. Grappig.
Moest er ineens aan denken!
- Saskjezwaard
- Computer
Haha, geniaal xD
Is er iemand die met mij een wordwar wil gaan doen
? Ik moet een virtuele schop onder mn kont hebben anders begin ik er nooit aan --'
Is er iemand die met mij een wordwar wil gaan doen

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer
Haha, ik denk dat het nog wel eens kan helpen xD ik verveel me nu dood 

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer
O god --' xD
-
- Typmachine
Pfff.
Ik wilde een slok melk nemen, spoot het vol in mijn neus. -.-
Haha, arme Saskia.
Wil het allemaal niet zo lukken met nano? :p
Ik wilde een slok melk nemen, spoot het vol in mijn neus. -.-
Haha, arme Saskia.
Wil het allemaal niet zo lukken met nano? :p
- Saskjezwaard
- Computer
En PSV heeft de eerste prijs in handen! De Johan Cruijf schaal, geen idee wat je eraan hebt, maar een prijs hebben is altijd leuk xD 4-2 tegen ajax^^ met een heeel mooi eigen doelpunt van Marcelo, ik lach me altijd dood om eigen doelpunten :')
Dus Jodie, lekker puh
Dus Jodie, lekker puh

Ik kom er nu pas achter dat ik al over de 500 berichtjes heb, Yeah! Ben op de helft van wat mijn doel is 
Ik denk dat ik gewoon even pizza in de oven gooi en dan straks even pizza ga eten

Ik denk dat ik gewoon even pizza in de oven gooi en dan straks even pizza ga eten

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
- Saskjezwaard
- Computer
Jochem, jij bent dood voor mij
hoe kun je voor ajax zijn?
dat kan echt niet xD haha 

- Saskjezwaard
- Computer
Hahahah xD ik zit in de elite-no-life-club xD
- Saskjezwaard
- Computer
Too much information --'
Dat is dat je met iemand een tijd afspreekt, bijv. 11 uur en dan ga je tot 10 over 11 zoveel mogelijk proberen te schrijven.
Wie het meeste woorden weet te schrijven in die tien minuten wind.
Wie het meeste woorden weet te schrijven in die tien minuten wind.
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
-
- Typmachine
Ik ben het met Jochem eens, Jodie. xD
Geen smoesjes. Je komt er niet onderuit!
Ik zou wel een keer met iemand willen wordwarren.
Niet voor nano, maar gewoon, tja, ík heb ook een keer weer een flinke schop in mijn reet nodig. :3
Geen smoesjes. Je komt er niet onderuit!
Ik zou wel een keer met iemand willen wordwarren.
Niet voor nano, maar gewoon, tja, ík heb ook een keer weer een flinke schop in mijn reet nodig. :3
-
- Typmachine
Heb je ook facebook? xD
Contact veel makkelijker. Of denk je dat ik een vies, oud mannetje van in de 40 ben?
Contact veel makkelijker. Of denk je dat ik een vies, oud mannetje van in de 40 ben?

-
- Typmachine
Saskia en ik gaan vannacht trouwens ook weer een wordwar doen.
Het helpt idd wel! Ik heb een A4'tje vol kunnen schrijven. xD Hmhm - dit wordt mijn nieuwe schrijfmethode, denk ik!
Het helpt idd wel! Ik heb een A4'tje vol kunnen schrijven. xD Hmhm - dit wordt mijn nieuwe schrijfmethode, denk ik!
Hoe lang wordwarren jullie dan?
En facebook is irritant. Het enige waar ik t voor gebruik is voor als mensen geen twitter hebben of wiens nummer ik niet heb voor What'sApp lol.
En facebook is irritant. Het enige waar ik t voor gebruik is voor als mensen geen twitter hebben of wiens nummer ik niet heb voor What'sApp lol.
Laatst gewijzigd door ejell op 06 aug 2012 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
When the power of love overcomes the love of power.
- Saskjezwaard
- Computer
Gisteren hebben we een halfuurtje gedaan, vind ik persoonlijk net iets fijner dan een kwartier, dan kan je beter in je ritme komen^^