Ja, in een kwartier of 10 minuutjes, zou ik denk ik bijna niets kunnen schrijven.
@Saskia;
Je hebt 'm nog van me te goed, dat stukje! xD Maar ik heb nu even geen tijd om de boel bij te werken... je mag 'm anders ook wel onaangepast, maar ik vind er nog heel veel dingen aan mankeren.
Stuur, stuur! Dan kan ik zelf beslissen wat ik ervan vind
En Jodie, ik zit nu op 2176 woorden, dus loop nog gigantisch achter xD maar ikga dadelijk weer beginnen, dus mijn inhaalslag kan weer verder
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Oh, ik heb net een stukje waarbij ik wil weten of ik niet te veeel herhaal xD en de gesprekken soepel lopen, dus als je wilt...^^
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Zilveren Nacht^^ ik ben nu op het punt met het diner dat Cyrille weg gaat rennen en in het bos terecht komt :3 als je je dat nog kan herinneren hahaha xD
Jouw verhaal, gaat dat nog steeds over dat opgesloten zetten van gay people? Al een beetje een verhaallijn weten te improviseren?
Hahah, ja klopt. En ja, best wel (: Tenminste, ik liep net vast, maar ik heb gewoon besloten het begin van het volgende plot te beginnen. Wat er dan later gebeurt zal me nu een zorg zijn xD
Krijg ik trouwens nog eens een PM terug of wat?
When the power of love overcomes the love of power.
Jaa xD
Zelfs nu gelooft niet iedereen dat het normaal is hoor. Sommige mensen denken dat het een ziekte is, of onnatuurlijk. En die 'ziekte' moet dan te genezen zijn... Daar gaat het een beetje over xD
Wat een ideeën zeg
Ik begrijp wel wat je bedoelt met dat mensen het niet helemaal snappen. Ik wens je veel succes met het verder schrijven, het is zeker niet makkelijk met zo'n onderwerp
Volgens mij kan het daarna wel verwijdert worden als je het wilt :p Maar dat moet een mod. dan wel doen..
Maar kies zelf maar, ook al maak je ons wel heel nieuwsgierig, en anders koop ik gewoon het boek!
Okéeee ik zal het wel even online zetten dan. Maar zo goed is het helemaal niet, hoor. Best bagger zelfs, omdat ik gewoon aan één stuk schrijf zonder terug te lezen en omdat ik nu voor de kwantiteit ga en niet voor de kwaliteit. Oké, ook wel een beetje, maar het gaat bij nano om woorden maken...
*maakt topic*
Emilia, als je wil uitgeven kan ik je nu al aanraden het niet te plaatsen ook al ga je het herschrijven en verbeteren. JE zult door het op interenet te plaatsen meteen alle grote uitgevers afschrijven.
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
In ieder geval niet je hele werk plaatsen.
Een proloog ofzo kan misschien nog. Onthoud in ieder geval goed een van de belangrijkste regels van het internet:
Once it's on the internet, it's there forever.
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Ja precies, ik vind dit verhaal best bagger. Heb maar van een paar stukken zoiets van 'oja dat is best oke'. ^^
Dus er valt nog veel te verbeteren woopwoop (:
Ik ben nu bezig met dat "100 dingen die je moet weten over je Hp" aan het invullen Ben van plan om weer een heel nieuw verhaal te gaan maken dus ik dacht; "Misschien is het wel handig om dat in te vullen".