Ik heb al super veel mensen ontmoet via internet en volgens mij zat er maar één eng persoon tussen ^^
Op die manier neem je dan al sneller aan dat iemand oké is.
En als je iemands naam weet kun je diegene googlen. Als er meerdere profielen uitkomen is het meestal wel goed xD
When the power of love overcomes the love of power.
Jullie zijn dan wel ouder jodie, maar jullie zijn ook slechte voorbeelden zeg
Emilia ik ben zo ook eens in contact gekomen met een 60jarige vrouw. Ze deed op een spel alsof ze 16 was en ik vertrouwde haar, maar ze had de foto's van haar nichtje gebruikt.. Ooh dat was zo eng. Daarom ben ik nu zo safe met alles..
Dat is op zich ook niet verkeerd, als je maar een beetje oppast.
Hier op OV bijvoorbeeld heb je vaak al de garantie dat iemand daadwerkelijk echt schrijven als hobby heeft. Daarnaast kun je de verhalen van iemand lezen, wat vaak toch een goed beeld van een persoon kan creeeren. Wat dat betreft kun je zo iemand een beetje vantevoren aftasten
@Jochem, dat lijkt me inderdaad een heel nare ervaring:S Hoe ben je er achter gekomen als ik vragen mag?
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Uhl scary :S
Ik heb ook wel eens een persoon gehad van wie ik dacht 'dit klopt niet'. En er kwam niets uit op Google. Dus toen ging ik erover praten met de andere mensen die ik van internet ken en we kwamen tot de conclusie dat ze eng was. Dus wij haar ontmaskeren en alles, en nu is ze weg Of moet ik het zeggen...
Ik heb Chris trouwens net gegoogled en hij heeft twitter, faceboook én linkedin. Of hoe dat ook heeet.
Okay jij hebt een verkeerde Christian Damen xD (ik ben niet de enige)
Maar om je gezoek te besparen: Je zult dat nooit kunnen vinden :P Alleen info die ik niet erg vind om met onbekenden te delen staat op het internet, verder valt er niets te vinden over mij.
Iig dat denk ik:P Als jij wel iets weet te vinden moet je t me maar laten weten ;p
Christian een vriend van mijn vertrouwde het niet en toen zijn we met zo'n alle, zo'n 4 a 5 mensen een research gaan doen en zijn we erachter gekomen dat ze de zelfde foto had als haar nicht. Toen zijn we het gaan betwijfelen en hebben we haar ermee geconfronteerd. Later na veel ruzie heeft ze eerlijk gezegd dat zij het niet was, maar het was een heel gezeik (sorry voor mijn taalgebruik, ben gewoon nu weer heel erg boos )
Wel naar, maar gelukkig heeft het niet al te veel schade aangericht als ik het zo hoor. Tsja, het internet brengt vele goede dingen met zich mee, maar helaas ook een aantal slechte.
Het heeft er wel voor gezorgd dat ik een tijdje echt bang was thuis, ze wist wel hoe ik heette en hoe ik eruit zag en deels waar ik woonde. Heb echt met angst toen gezeten in het huis, echt raar. Maar samen met vrienden ben ik er wel weer uitgekomen :p
Ik denk dat dat ook veranderd wanneer je ouder wordt, dat je je dan automatisch veiliger voelt.
En jongens voelen zich denk ik ook sneller veilig dan meisjes.
En als je veel mensen al hebt ontmoet en telkens ging het goed. Dat geeft ook wel wat vertrouwen in de mensheid ^^
Sowieso ga ik nooit alleen ofzo. Brrr nee eng xD
Alleen zou ik nog wel durven maar dan moet het wel in de stad waar ik nu woon, hou er niet van om ergens ver weg te zitten. Maar het mag zeker wel met bekende in de beurt zijn. Tevens heb ik sowieso 1 iemand tegelijk en niet meteen een hele groep
Haha ja ik ben een gigantische jongen van 1.96 met enige vechtsportervaring en een heel groot ego, dus ik heb nooit zoveel problemen in mn eentje te gaan xD
Christian Damen schreef:Haha ja ik ben een gigantische jongen van 1.96 met enige vechtsportervaring en een heel groot ego, dus ik heb nooit zoveel problemen in mn eentje te gaan xD
Dat ego hadden we al door jah
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Ik vond het ook best eng om zondag wat mensen her te gaan meeten, maar nadat k n vidchat had met CC opeens niet meer zo. Het is fijn om een stem te horen en een gezicht te kunnen zien.
En inderdaad, HUGE ego xD
幻想是美麗的,現實是殘酷的。
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.