De chatbox
-
- Toetsenbord
Hehehe :D Gelukkig maar dan dat je een volledige OV-crew hebt om je te beschermen xD
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
-
- Toetsenbord
Het is een grote trein :P
Ik kom uit Maastricht he, als je dan in het treindeel dat uit Heerlen komt instapt, dan zit je sowieso niet in hetzelfde treinstel xD
Ik kom uit Maastricht he, als je dan in het treindeel dat uit Heerlen komt instapt, dan zit je sowieso niet in hetzelfde treinstel xD
-
- Toetsenbord
Degene die er al staat zit ik níet in, degene die daarna komt aanrijden en er aan vastkoppelt zit ik wél in :p
-
- Typmachine
Er zitten ook nog meer mensen in de trein dan alleen jullie, he. :p
-
- Toetsenbord
Niettes.
Ik heb de hele rit van Maastricht tot Sittard om die rustig een voor een uit de trein te gooien :)
Ik heb de hele rit van Maastricht tot Sittard om die rustig een voor een uit de trein te gooien :)
-
- Toetsenbord
^^
- Saskjezwaard
- Computer
Haha, Tessa, je moet je juist vereerd voelen, hij doet er alles aan om je face-to-face te kunnen ontmoeten 

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Toetsenbord
Dat denk je nou wel Saskia, maar eigenlijk blijf ik mensen uit de trein gooien tot ik in Eindhoven ben....
DUN DUN DUN
DUN DUN DUN
- Saskjezwaard
- Computer
O god
ik ga zaterdag wel naar Tilburg, reis ik vanuit daar wel naar Utrecht
alles om onze OVcreep te ontwijken haha xD

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Toetsenbord
Awwwhhh, you broke my ego :( Nou willik niet meer :(
- Saskjezwaard
- Computer
De OVcreep heeft gevoelens?
had ik nooit gedacht
Maar ik zal maar weer lief zijn^^ speciaal voor jou zal ik dan wel in Eindhoven op de trein stappen. Is het dan weer goed? *knijpt liefkozend je wangen fijn*

Maar ik zal maar weer lief zijn^^ speciaal voor jou zal ik dan wel in Eindhoven op de trein stappen. Is het dan weer goed? *knijpt liefkozend je wangen fijn*
-
- Toetsenbord
Waarom ben ik nou de OVcreep en niet Jodie xD die is een stuk erger dan ik hoor met haar sadistische trekjes :p
Gaan we trouwens nog iets van samenreizen coordineren?
Gaan we trouwens nog iets van samenreizen coordineren?
- Saskjezwaard
- Computer
Jodie is al de OVsadist
jij verandert telkens van uiterlijk, dat is toch eng!
Ik ben beschikbaar vanaf Eindhoven voor samenreizen. Dus Tessa, als je het aandurft om met z'n 3en samen in een coupe/treinwagon te zitten, dan kan dat vanaf Eindhoven
Dit gaat trouwens echt zo fout lopen, dat weet ik nu al --' dat wordt tig keer heen en weer lopen in de coupe omdat ik niemand herken xD of zullen we, om het makkelijk te maken, een sombrero dragen? Valt lekker op xD

Ik ben beschikbaar vanaf Eindhoven voor samenreizen. Dus Tessa, als je het aandurft om met z'n 3en samen in een coupe/treinwagon te zitten, dan kan dat vanaf Eindhoven

Dit gaat trouwens echt zo fout lopen, dat weet ik nu al --' dat wordt tig keer heen en weer lopen in de coupe omdat ik niemand herken xD of zullen we, om het makkelijk te maken, een sombrero dragen? Valt lekker op xD
Christian jij bent de freak omdat Jodie al de Sadist is, en Saskia is daar weer de handlanger van. Een heel gedoe, iknow. En Tessa voel je maar veilig bij Saskia hoor, die is heel safe... Christian is ook wel een goede man, maar creep 
En Saskia jat al een deel van mijn post
Jij typte sneller 

En Saskia jat al een deel van mijn post

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
-
- Toetsenbord
Ik heb zeer serieus wel een heel opvallende hoed xD Maar die doe ik niet op denk ik...
Anders doe ik wel lekker simpel, en ga ik gewoon helemaal achterin de trein zitten, onderin. Dat een goed plan? Dan kun je me komen opzoeken :p
Anders doe ik wel lekker simpel, en ga ik gewoon helemaal achterin de trein zitten, onderin. Dat een goed plan? Dan kun je me komen opzoeken :p
- Saskjezwaard
- Computer
Hè, jammer, dacht ik eindelijk mijn sombrero op te kunnen zetten, doet de rest niet mee --' nee, meneer, dan doe ik hem ook niet op! Zo gek krijg je me niet 
De gouwe ouwe methode voor ontmoeten! lekker simpel^^ en nu maar hopen dat Tessa het ook aandurft xD
Snik, snik, ik wil niet de handlanger zijn
mag ik geen eigen titel? :')

De gouwe ouwe methode voor ontmoeten! lekker simpel^^ en nu maar hopen dat Tessa het ook aandurft xD
Snik, snik, ik wil niet de handlanger zijn

-
- Toetsenbord
Waarom ben ik nou weer slim :S
Chris de OVcreep [btw I disagree :'(]
Jodie de OVsadist [TOTALLY AGREE]
Saskia de OVerlord [see what I did there?]
Chris de OVcreep [btw I disagree :'(]
Jodie de OVsadist [TOTALLY AGREE]
Saskia de OVerlord [see what I did there?]
-
- Toetsenbord
We aim to please our audience ma'am ^^
Ja nou weet ik t wel jochem xD
Ja nou weet ik t wel jochem xD
-
- Toetsenbord
Haha, ik weet dat het grapjes zijn hoor, wees gerust xD Always Zen, always happy ;-)
Ok Marit, doe jij maar gezellig mee :) Wat zou jij doen als je 2 uur in de trein moest zitten om van maastricht naar utrecht te gaan voor een OV meeting, met de kennis dat je, als de meeting 2 weken eerder was geweest, ongeveer 10 minuten onderweg was geweest omdat je toen nog in utrecht woonde -,-
Ok Marit, doe jij maar gezellig mee :) Wat zou jij doen als je 2 uur in de trein moest zitten om van maastricht naar utrecht te gaan voor een OV meeting, met de kennis dat je, als de meeting 2 weken eerder was geweest, ongeveer 10 minuten onderweg was geweest omdat je toen nog in utrecht woonde -,-
-
- Toetsenbord
Limited power on le laptop xD
Maar ja, was ik wel van plan. Hangt er een beetje vanaf of de inspiratie wilt komen hè ;-) En anders heb ik nog wel wat papers die ik de komende week moet gaan lezen :p Komt wel goed ^^
Maar ja, was ik wel van plan. Hangt er een beetje vanaf of de inspiratie wilt komen hè ;-) En anders heb ik nog wel wat papers die ik de komende week moet gaan lezen :p Komt wel goed ^^
Ahahaha xD Krijg ik geen bijnaam!
Saskia, wellicht dat ik het aandurf vanuit Eindhoven, maar stel nou dat jij al net zon vieze ouwe vent als Christian bent?

Saskia, wellicht dat ik het aandurf vanuit Eindhoven, maar stel nou dat jij al net zon vieze ouwe vent als Christian bent?
幻想是美麗的,現實是殘酷的。
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
-
- Toetsenbord
Shit, Saskia ze heeft ons door!
Let's call in the help of the dirty-old-men-squad!
Let's call in the help of the dirty-old-men-squad!
Hahaha, stiekem is iedereen een oud mannetje op OV en doen we ons anders voor om Tessa in de maling te nemen 
Woeh, ik zit nu in de bus. Heb afgesproken met een jongen ^^ en mn vader is vandaag jarig, dus topdagje vandaag!

Woeh, ik zit nu in de bus. Heb afgesproken met een jongen ^^ en mn vader is vandaag jarig, dus topdagje vandaag!

I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Ik ga op vakantie vandaag^^
Dus dan ben ik een paar weekjes niet online...
Dusss... Fijne vakantie iedereen
en de mensen die over anderhalve week alweer naar school moeten... Succes. Ik leef met jullie mee. :p
Dus dan ben ik een paar weekjes niet online...
Dusss... Fijne vakantie iedereen

When the power of love overcomes the love of power.