Grote Ikea dingen in je eentje in elkaar zetten is.... niet plezant :S
Maargoed, het is een heel vette bank geworden^^ En ik had met trouwens misteld met het aantal meubels... Vervelend was wel dat ze vandaag pas om kwart voor 1 kwamen opdagen met de spullen, dus alles was pas rond half twee binnen. En omdat ze tussen 9:30 en 12:30 zouden komen had ik nog niet gelunched, dus effectief pas om twee uur kunnen beginnen -,-
Resultaat van deze dag": 2 nachtkastjes, 1 bureau, 1 bureastoel, 1 trapkrukje, 1 krukje, 1 tv-meubel, 1 boekenkast, 1 wastafelmeubel, 1 bank, 1 schoenenopbergkast.
Nog te doen morgen vóórdat ik naar de meeting mag van mezelf (alle andere meubels die er nog staan dus xD):
1 ladekast, 3 kledingkasten(om de hele wand te vullen), 1 boekenkast, 1 bergingkast, 2 badkamermeubels.
Ook komt morgen BCC: 1 fornuis, 1 magnetron, 1 koelkast, 1 stofzuiger, 1 wasmachine, 1 droger, 1 tv. Dus daar ben ik ook nog fijn mee bezig xD
En dan heb ik een volledig nieuw ingericht huis :P
Zo, genoeg gerant :)
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Jodie, ik vind het echt niet normaal dat je 11 uur achter elkaar moet werken zonder pauzes! Kan je daar niet op een of andere manier iets mee doen? Want 11 uur achter elkaar staan en lopen, dat is gewoon killing. Ik had na 7 uur met pauze al ontzettende last van mn voeten, ik wil me niet voorstellen hoe de jouwe nou moeten voelen. En eruitzien
En volgens mij is dit ook niet de eerste keer dat het gebeurt, toch? Ik kan me nog een andere keer herinneren, geloof ik...
En Marit, ik heb wel zin in een wordwar! Kwart over en dan een kwartiertje? Of wil je langer? Maakt mij helemaal niks uit
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
11 uur achtereen zonder pauze mag volgens de wet niet in NL btw xD
IK HEB EEN WERKENDE KOELKAST! Ik kan eindelijk koud drinken (other than water) drinken :D Of naja, straks als ie koud is dan xD
Ik ben heel ver gekomen met mijn gestelde doel :D Alleen nog de drie kledingkasten en dan ben ik klaar. Dus die doe ik volgende week wel xD Eerst opruimen...
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Oeps, sorry Sas, had helemaal niet meer op OV gekeken! Je moet gewoon in onze cabin komen, das veel makkelijker (a)
Is schrijven nog wel een beetje gelukt? (:
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Kom er net pas achter dat ik in een cabine zit met mensen die ik allemaal niet ken --' hannndig xD eruit en proberen of ik ergens leuks in kom
Schrijven niet echt, ben al mijn documentjes eens na aan het lezen geweest en heb nu veel te veel zin in het einde xD Maar dat duurt nog 20 hoofdstukken :')
Lig jij wel op schema?
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Ik mocht wel pauze hoor xD maar dan kon ik een halfuurtje in de hete zon gaan ziten en ik was echt doodop, dus dan was ik niet meer overeind gekomen dus heb ik gezegd dat ik wel doorwerkte, jammer dat alleen dan de rest van het personeel extra veel pauze neemt --'
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
aah jaa ook weer niet hun schuld dat ik wel doorwerkte xD het enige wat ik genaaid vind is dat ze me hebben aangenomen met het zeggen dat ik vier dagen zou werken en ze weten dat ik een tweede baan heb en dat ik nu zes dagen moet werken ( kan ook nauwelijks minder, want ze hebben dik personeel tekort op die afdeling --' )
Gelukkig, dat scheelt maar bij ons heb je speciale richtlijnen over de pauzes en je hebt gewoon standaard recht op een uur lunchpauze, zeker als je zolang werkt. Wat bij ons trouwens niet mag geloof ik, 9 uur is het maximum. Maar goed, niet belangrijk xD de AH werkt anders dan de Jumbo, dat zal je altijd blijven hebben
Bij ons was een van de stickermachines kapot, dus mochten we met zn drieën op 1 machine werken. Dan zit je elkaar wel echt in de weg xD
Ahh, dat is herkenbaar! Onze ASM is af en toe geneigd om ook niet helemaal rekening te houden met de persoonlijke wensen van het personeel. Met vrij krijgen kan dat nog wel eens moeilijk gaan.
Bij ons hebben ze dat op alle afdelingen, behalve de slagerij xD en gheheh ik werk gemiddeld 10 uur per dag xD die 9 halen we niet zo vaak xD
ooh das kut die piepmachines de onze was pas ook kapot ( maar toen hadden we er dus helemaal geen )
Ik heb ontdekt dat ik geen fan ben van greenday --' en ik dacht nog wel dat hun een zo'n nummer hadden die ik helemaal geweldig vond! maa rnog steeds niet gevonden
Ik vind sommige liedjes van Greenday echt leuk! :3 en sommigen lijken heel veel op elkaar xD
Ohh, das helemaal kut! Eén machine is nog altijd beter dan geen En je hebt gewoon de verkeerde afdeling gekozen
Het is echt weer typisch --' ik was mijn schoenen kwijt die ik aan wilde doen, heb ik ze eindelijk gevonden, zie ik weer dat de zool er bijna uit ligt xD en mijn andere paar all stars vallen van ellende uit elkaar dus dat wordt het paar aan dat eigenlijk niet bij jeans passen
Idd, ik wil 'm ook heel graag hebben, Sebas!
Vond het idd heel nice dat je er was. We hebben er nog een goed gesprek aan over gehouden ook - muwhahahaha.
Volgens mij heb ik helemaal niet zo veel accent, hoor. :s Hmmmm...
Bitchesss, I'm back.
Terug bij mn geliefde laptop (nou, die van mn ma, de mijne is nog steeds kapoett), bezig mn volgeschreven blaadjes over te typen en meteen de amazing changes die ik in mn hoofd heb toe te voegen.
Terug bij mn geliefde keyboard (heb al flink een paar uurtjes achter dat ding gezeten, twee weken zonder pianospelen is echt vreselijk, zeker als je het normaal dagelijks doet, en meteen fv zingennnn )
Terug bij Nederlandse televisie, Olympische afsluiting, net One Direction gezien .. fainting . (God, dat frans gaat j echt helemaal de neus uit komen zegk, hahahahah ;D)
Al met al een geweldige vakantie gehad, maar glad to be back.
Eigen bedje slaapt toch t lekkerst. (:
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
En hoe hoger je activiteitslevel is, hoe sneller je bij het no-lifer-clubje van Jodie en Saskia in de buurt komt
En Jodie kan het weten, want die praat vooral onzin hier xD No offense
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.