Ik heb mezelf weer verwijderd uit de cabin waar ik eerst in zat, nu hopen dat we samen een cabin kunnen vormen. Als iedereen zich verwijdert uit de bestaande cabins, hebben we het meeste kans, denk ik... Toch? (:
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Ik heb nog geen plot, ja, ik weet het, niet goed. Ik draai wel rond iets heen, maar ik weet niet hoe het te verwerken zonder dat het op mijn andere verhaal begint te lijken xd I could use some help xd
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
Heb besloten toch een beetje een plot te maken, al laat ik de precieze gebeurtenissen nog even weg. Dan kan ik het altijd nog aanpassen, dat is veel gemakkelijker dan wanneer ik een vast plot heb. Daar kan ik toch niet mee overweg.
Je mag mij ook wel PM'en, als je dat nodig vindt xD
When the power of love overcomes the love of power.
Ik ook, alleen niet officieel, omdat ik toen op vakantie was.
Enfin, door diezelfde vakantie mag ik nog mooi vijftig bladzijdes overtypen. Hoe geweldig :')
We could be a story in the morning but we'll be a legend tonight.
Ik schrijf altijd op papier. Ook de NaNo. :) Op de computer kan ik me niet concentreren, dan ga ik twintig keer mijn e-mail checken en zo. *sneu* Maar ik typ vrij snel, dus alles intypen is geen probleem. Lees je ook meteen terug wat je geschreven hebt, kan wel eens helpen als je vastzit. :)
Echt? Mm, ik heb juist geen concentratie bij het overtypen, dan probeer ik altijd iets anders te doen xd
Maar dat nalezen is inderdaad wel handig. Ik kom er dan ook meestal achter dat sommige zinnen nou niet echt kloppen...
Oké, ik moet toegeven, vandaag heb ik de concentratie van een dooie mus (en dat is nog vriendelijk gezegd) dus echt snel gaat het niet ... daarom ben ik nu ook hier in plaats van in mijn Word-document. ;) Ah, de niet-kloppende zinnen. Been there. xD
@Sarina (zoheetjetoch? *knipper*); gewoon, intypen in Word & dan tellen. :)
Hee, deofficiele zijn in Juni - augustus (camp) en november (nano), tussendoor heb je nog kleinere groepen. Ik heb bijvoorbeeld een site gevonden waar mensen op zitten die nu ook een soort nano doen, zogenaamd: septnowrimo. Je mag gewoon Nederlands verhaal schrijven, natuurlijk ;d
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
Laaate reactie! Ik heb hem net niet gehaald, ik had er 40.000 en ben er drie dagen van te voren mee gestopt, omdat mijn plot te kort bleek. Ik was er al bang voor, en ja hoor. Ik ben er mee gestopt omdat ik bang was dat ik onzin uit zou lopen kramen, haha.
Voor de rest ben ik er trouwens ook wel blij mee, ook al moet ik het wel gaan herschrijven (:
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Hoeveelste keer is het dat je met Littekens meedoet? xD Hmmm... heel, heeel misschien dat ik ook mee ga doen, maar dan moet mijn plot wel af zijn.... nog twee weken! :')
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath