Maar iedereen die maandag naar school moet alvast heel veel sterkte toegewenst om die moeilijke eerste dagen door te komen

LLG, krijg je dan gitaar- of pianoles van je broer? Eerst zeg je pianoles en daarna gitaar

Haha, i ♥ playing piano (:
Oke da's best creepy :s Wel fijn dat jullie er nog goed vanaf zijn gekomen 0.oROMEH schreef:Wat een nacht. Wat een nacht. Serieus m'n lichaam heeft nog nooit zo pijnlijk aangevoeld. Zit onder de schrammen en blauwe plekken en ik heb een ongelooflijke pijn in m'n nek. Ik ging gisteren gezellig het dorp in met m'n vriendinnen. Ijs eten, drinken, naar de snackbar. Was heel gezellig. En daarna gingen we op het strand chillen, want een van m'n vriendinnen was de volgende dag (vandaag dus) jarig en toen gingen we wachten tot 12 uur. En toen hadden we voor d'r gezongen enzo, hartstikke leuk.
Maar toen hoorden we ineens van die dronken kreten achter ons, kwam er een groep van 20 duitse jongens op ons aflopen. Dus we dachten al: ooooooo shit, oooo shit.
Zei d'r 1 zo: "wauw, six beautiful ladies on one bank. Do you know where a big party is and do you want to join us?"
Nou.. oke. We gingen met hen mee, achteraf best dom. En 1 van die jongens sprong bij me achterop de fiets. Was wel grappig, hij was overigens echt aardig, maar toen sprong een tweede jongen achterop met z'n dronken kop?! En toen flikkerde m'n fiets om en ik voel super hard op m'n rug en hoofd. :c
Nouja al die jongens kwamen zo op me afrennen "areeeeee you okay?!" En ik zo: "yes, i'm okay...... not"
En toen waren we als een gek naar huis gefietst, omdat ze ineens heel handtastelijk werden.......Oke, dat moest ik even kwijt :3