De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Anneke
Balpen
Balpen

Juppiee, ik heb nog een week vakantie :)
Maar iedereen die maandag naar school moet alvast heel veel sterkte toegewenst om die moeilijke eerste dagen door te komen :P en de rest van het jaar natuurlijk ook xD

LLG, krijg je dan gitaar- of pianoles van je broer? Eerst zeg je pianoles en daarna gitaar :P
Haha, i ♥ playing piano (:
Lezen is denken met het hoofd van een ander, in plaats van dat van jezelf - Arthur Schopenhauer
LittleLongboardGirl
Balpen
Balpen

Sorry, ik ben nou eenmaal enorm goed om zomaar van onderwerp te veranderen xD
Is iedereen normaal al aan gewend, hehe :3

Ik ga piano les krijgen van iemand anders, gewoon zo'n random docent. Dat wil ik al een tijdje graag, maar ik heb ook nog een gitaar - en dat wil ik ook heel graag, maar mezelf leren lukt niet echt. En ik ben bang dat als ik met alle twee 'echt' begin, het nogal vermoeiend wordt.
Dus, ik ga op piano les, terwijl mijn broer met gitaarles begint. Ik zou dus 1x per week 'les' van hem kunnen krijgen als ik dat wil, zonder dat ik al die verplichtingen heb van kennis enzo (a)
Naja, ik ben nooit goed geweest met uitleggen xD

Hoelang speel je al? (:
We could be a story in the morning but we'll be a legend tonight.
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

Anneke , zit je echt op les of speel je gewoon ? Ik <3 keyboard, maar speel dus ook gewoon piano (surprise), maar ik kan echt geen enkele noot lezen .. Nouja, het duurt echt een uur voordat ik zo'n regeltje heb ontcijferd, en dan moet je ook nog kijken hoe lang het moet en die rusten enzovoort, en dat kan ik dus echt niet (lees: heb ik dus echt het geduld niet voor)
Ik speel wel redelijk, voor iemand die geen noten leest, maar ik speel ook vooral popnummers & begeleiding en een paar klassieke stukken.
Heel serieus verhaal, maar eigenlijk wilde ik gewoon vragen of je noten kunt lezen en watvoor dingen je speelt, of of ik je totaal verkeerd heb begrepen en je helemaal niet speelt, ahah.
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
LittleLongboardGirl
Balpen
Balpen

Oh, noten lezen, dat wordt nog een probleem, haha xD
Ik heb daar echt niet het geduld voor om dat te leren, ben ik bang, zelfs gitaar akkoorden was niet mijn favoriete bezigheid :')
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

Ik wil heel erg graag gitaar leren spelen, tenminste, de akkoorden .. mja, er is dus alleen één probleempje .. Ik heb geen gitaar .

En LLG .. Pianoles is niet echt nodig volgens mij. Internet voldoet voor mij. Gewoon in youtube het liedje dat je wilt leren intypen en dan 'piano turtorial' erachter zetten, en tadaaa .. meestal komen er een hele hoop overijverige mensen die je dat heeeeeel graag willen leren. En volgens mij gaat het met gitaar net zo, maar dan met guitar turtorial.
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
LittleLongboardGirl
Balpen
Balpen

Gitaar spelen valt echt behoorlijk tegen, haha. Toevallig ken ik wel iemand die het zichzelf heeft geleerd zonder les enzo, en die is ook wel echt goed, maar de meesten moeten simpelweg op gitaarles - vooral akkoorden helpen blijkbaar meestal tegen ;p
Zelf kan ik wel de akkoorden enzo - naja, de meest algemene - maar ik ben bang dat ik het mezelf aanleer, en eenmaal aangeleerd wordt het nogal moeilijk om het weer af te leren..
Naja, voor piano les zal ik eens youtube'en, eigenlijk nog niet zo vaak van gehoord, piano les op youtube :p
Dankjewel (:
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Hoe leert een vader zijn dochter waar het vlees in de slagerij vandan komt: Nou er was een een heel lief varkentje, en toen werd hij aan stukjes gesneden en was hji heeel blij wat toen konden wij weer eten ...

xD je hort nog eens verhaaltjes tijden sje werk xD
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Hahahahah Jodie xD
En voor die hele discussie daarboven over muziek: noten lezen is echt heel easy, binnen een paar weken heb je het onder de knie, I'm sure ;)
Gitaar spelen lijkt me wel erg lastig, en sowieso kun je beter muziekles hebben van een ervaren docent dan van één of andere youtuber, no offense (:
Ik heb heeeeeeel vroeger :P zo'n anderhalf jaar blokfluitles gehad, dat was echt vreselijk, maar toen ik daarna op dwarsfluitles ging, kon ik al wel noten lezen enzo, dus dat scheelde weer (: maar mijn vriendin ging ook op dwarsfluit en die kon niet noten lezen en ze had het heel snel door, het is echt niet moeilijk (:

I loooooooove music! :D
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Zo'n irritant spiertje bij je oog dat constant spaced...
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Dan ben je moe :P

Grmmbll kut phone house gassie, geeft me gewoon de verkeerde info over een abbo door kan ik nog langer wachten op nieuwe mobiel
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Wat is het heerlijk weer deze week! Vandaag lekker op het strand geweest en morgen weer ^^ Vakantieeeeeee :D
Saskjezwaard
Computer
Computer

De Albert Heijn was overstroomd! Woensdagavond was het dak bij de deli naar beneden gekomen hahah xD het water was zelfs tot aan de kassa's gekomen, echt heel erg allemaal. Maar ik vind het zo grappig :P

Jodie, nog steeds geen nieuwe mobiel? Arme jij xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

winkel half failliet xD maar Saskia maa rlachen hahahah xD

NEEE nu moet ik het thuis gaan overzetten, wat k dus al een week geleden had kunnen doen, als dat gassie ons normaal had geinformeerd
Anneke
Balpen
Balpen

Haha, Saskia xD
Jodie balen! Grrr, ik kan er ook niet tegen als ik moet wachten op een nieuwe mobiel. Ik heb nu ook een nieuwe, hier in huis zelfs, maar die mag ik pas met mn verjaardag gaan gebruiken... ;)

En nu ga ik weer over dat muziekonderwerp beginnen xD
Ik zit nu bijna 5 jaar op pianoles, ik speel alleen klassiek. Ik heb echt níks met pop ofzo...

Ik ben op dit moment vooral een liefhebber van Chopin, en ik probeer één van zijn Nocturnes te spelen.... Gaat best wel goed (:
En Rondo Alla Turca van Mozart blijft ook leuk :)
Lezen is denken met het hoofd van een ander, in plaats van dat van jezelf - Arthur Schopenhauer
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Hmmmm.
Wat een heerlijk weertje vandaag. <3 Vind ik leuk!
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

hmm wat een heerlijk weertje, en ik maar de hele dag in 15 graden werken < vind ik niet leuk xD
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Nou ja, beter dan als je bij een pizzaria werkt waarbij je de hele tijd binnen met je snuit op die hete oven staat. xD
Ik denk, ik zeg het maar even (en nee, ik werk nu niet meer bij die pizzaria)

Ben eventjes wezen zwemmen met een vriendin, maar niet heeeel veel interessants. :p
Ik kan gewoon nooit lang stilzitten en iets eentonigs doen. :/
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Zoals.. I dont know, schrijven? xD (flaaauuuwww )

Maar het is echt onbeschoft warm vandaag :S
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Ja.
Te warm om niet in het water te liggen. :p

Ik blijf nu gewoon binnen, hoor.
Ga eventjes plat op mijn bedje, denk ik...
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Inderdaad heerlijk weer vandaag :) Gisteren was ook al genieten. Morgen wordt het wel erg warm :) Hopelijk niet te benauwd.

Heb een paar dagen geleden de nieuwe trailer gereleased van mijn opkomende speelfilm/kortfilm. Zoals al een hele tijd geleden vermeld, is de film in grote lijnen gebaseerd op een verhaal van Jodie :)

Link
Why are you so frightened? Have you no faith?
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Jeeh :P hihi ,

Ooh eindelijk weet ik wanneer ik moet beginnen met scholl :) 3 September begint mijn introductie week :D
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

En dan ben je zó moe, maar kun je niet in slaap komen. ^^'
Het is toch ook om te janken...

Haha, ik moet ongeveer tegelijk beginnen met jou, Jodie!
Ietsjes later nog. :D
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

hhah gezellig xD zijn we samen nerd xD
Arin
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Patrick schreef:Zoals al een hele tijd geleden vermeld, is de film in grote lijnen gebaseerd op een verhaal van Jodie :)
Welk verhaal dan
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Dertig mooie rode streepjes, plus een xD volgens mij heette hij zoo.. ik weet het al niet meer xD haha,
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

waarom is het zo dood deze zaterdag avond ?
Anneke
Balpen
Balpen

Omdat ik er niet was (aa')
Hmm, nee, staat toch een beetje té... *wist het weer*
Okeee xD
't Was thuis simpelweg te heet dus zijn naar zee gegaan :D
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

jaa dat zou het zijn hahah xD

ooh dit wilde ik je al een tijdje vragen maar vergat het en waarschijnlijk heb j ehet welleens gezegd xD van welk genre hou je eingelijk?
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Van mijn genre :P
Haha, nee, just kidding (: en ik denk ook dat iedereen van het mooie weer aan het genieten is! en een aantal mensen zijn op vakantie (:
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik weet hoe het komt, Jodie! Iedereen is gewoon heel futloos en dat komt niet door de warmte, maar door een of andere kosmische energie die bezig is om de juiste mensen te remaken zodat ze de komende tijd goed door kunnen komen. Of zoiets. Vergeef me dat ik niet zo goed heb geluisterd toen mijn oma het vertelde :angel
Maar ik denk dat degenen die hier wel online zijn, juist pech hebben want die worden niet geremaked :( ik voel me achtergesteld! Kosmische energie, waar ben je!
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Anneke
Balpen
Balpen

Jaaaa, kosmische energie kom eens hierheen! xD

Jodie, eigenlijk vind ik alles erg leuk behalve spannende verhalen ofzo... Een beetje spanning mag wel maar ik lees niet graag een thriller ofzo :P Verder lees ik eigenlijk alles wel...
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

ghehe leuk xD

Ook al ben ik juist voor de spanning en thriller.. ( ook al lees ik geen detective thriller, geen geduld voor)
Anneke
Balpen
Balpen

Hmm, ik praat niet meer met jou xD

Ghehee. Just kidding :)
Saskjezwaard
Computer
Computer

Spanning is juist leuk! En een goede dosis fantasy erin maakt het verhaal helemaal af :P wel dark fantasy, van dat epische fantasy is al zoveel geschreven dat het een beetje mijn neus uit begint te komen (a)

Hmmm, de hals van mijn flesje ruikt naar kokos, terwijl er toch echt alleen maar water in heeft gezeten. Is er een of ander kokosschimmel waar ik bang voor moet zijn? Anyone? :P
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Yes its a virus, watch out xD

en me loves dark fantasy mwhahahah... ik heb net ontdekt dat er wel heel veel moorden worden gepleegd in zs iedere scene die ik nu schrijf komt wel weer een neiuwe moord in voorhaha xD
Saskjezwaard
Computer
Computer

Hahaha, het heeft een goede reden dus dan vind ik dat dat mag :P I looooveee that story!

Mijn kat is aan het smelten xD alle poten steken alle kanten op, dat is niet de bedoeling :P
Je moet trowuens echt een nieuw onderschrift hebben, deze klopt helemaal niet meer! En Kom eens op facebook jij! :gr:
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

ghehehe jeeeh een lover :D

en zo beter (A) xD
Saskjezwaard
Computer
Computer

*disclaimer* hahaha xD kunnen ze het je niet meer kwalijk nemen hahah :P

Nee, zie het niet als een lover, maar als een obsessieve stalker :twisted: die heb ik er genoeg van in verhalen, denk dat dat ook iets over mij zegt... (a) hahah xD
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Ohhh - ik kom net uit bed en ik heb méga hoofdpijn.
Deze warmte zuigt als je wilt slapen. xD
Inmiddels wil ik niet meer slapen, denk ik, maar toch!
Zie er nu al tegenop om weer te gaan liggen... @.@
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Eine gutenmurgen luitjes :)
Saskjezwaard
Computer
Computer

Goodmorniiiing!
Jodieee? Zou je het stukje van Shanara naar me toe willen sturen? Ik ben het kwijt :angel
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

hahah komt eraan xD
TheDarkSideOf...Me
Puntenslijper
Puntenslijper
Contacteer:

Lalala..? :P
I close my eyes, and imagine you’re here
But by the way, you'll never be here
You'll never be mine

My thoughts unsaid, stuck in my head
Afraid for what's coming, if I tell you what's on my mind
I'll tell you, one day
That I love you
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Wat een nacht. Wat een nacht. Serieus m'n lichaam heeft nog nooit zo pijnlijk aangevoeld. Zit onder de schrammen en blauwe plekken en ik heb een ongelooflijke pijn in m'n nek.

Ik ging gisteren gezellig het dorp in met m'n vriendinnen. Ijs eten, drinken, naar de snackbar. Was heel gezellig. En daarna gingen we op het strand chillen, want een van m'n vriendinnen was de volgende dag (vandaag dus) jarig en toen gingen we wachten tot 12 uur. En toen hadden we voor d'r gezongen enzo, hartstikke leuk.
Maar toen hoorden we ineens van die dronken kreten achter ons, kwam er een groep van 20 duitse jongens op ons aflopen. Dus we dachten al: ooooooo shit, oooo shit.
Zei d'r 1 zo: "wauw, six beautiful ladies on one bank. Do you know where a big party is and do you want to join us?"
Nou.. oke. We gingen met hen mee, achteraf best dom. En 1 van die jongens sprong bij me achterop de fiets. Was wel grappig, hij was overigens echt aardig, maar toen sprong een tweede jongen achterop met z'n dronken kop?! En toen flikkerde m'n fiets om en ik voel super hard op m'n rug en hoofd. :c
Nouja al die jongens kwamen zo op me afrennen "areeeeee you okay?!" En ik zo: "yes, i'm okay...... not"
En toen waren we als een gek naar huis gefietst, omdat ze ineens heel handtastelijk werden.......

Oke, dat moest ik even kwijt :3
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
TheDarkSideOf...Me
Puntenslijper
Puntenslijper
Contacteer:

ROMEH schreef:Wat een nacht. Wat een nacht. Serieus m'n lichaam heeft nog nooit zo pijnlijk aangevoeld. Zit onder de schrammen en blauwe plekken en ik heb een ongelooflijke pijn in m'n nek. Ik ging gisteren gezellig het dorp in met m'n vriendinnen. Ijs eten, drinken, naar de snackbar. Was heel gezellig. En daarna gingen we op het strand chillen, want een van m'n vriendinnen was de volgende dag (vandaag dus) jarig en toen gingen we wachten tot 12 uur. En toen hadden we voor d'r gezongen enzo, hartstikke leuk.
Maar toen hoorden we ineens van die dronken kreten achter ons, kwam er een groep van 20 duitse jongens op ons aflopen. Dus we dachten al: ooooooo shit, oooo shit.
Zei d'r 1 zo: "wauw, six beautiful ladies on one bank. Do you know where a big party is and do you want to join us?"
Nou.. oke. We gingen met hen mee, achteraf best dom. En 1 van die jongens sprong bij me achterop de fiets. Was wel grappig, hij was overigens echt aardig, maar toen sprong een tweede jongen achterop met z'n dronken kop?! En toen flikkerde m'n fiets om en ik voel super hard op m'n rug en hoofd. :c
Nouja al die jongens kwamen zo op me afrennen "areeeeee you okay?!" En ik zo: "yes, i'm okay...... not"
En toen waren we als een gek naar huis gefietst, omdat ze ineens heel handtastelijk werden.......Oke, dat moest ik even kwijt :3
Oke da's best creepy :s Wel fijn dat jullie er nog goed vanaf zijn gekomen 0.o
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”