Het complimententjestopic!

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Plaats reactie
marly
Typmachine
Typmachine

In dit topic kun je leden een compliment geven wanneer jij dit wilt.

Hierbij zal ik alvast een aantal complimenten gaan uitdelen.

Allereerst een compliment voor Jodiejj en Saskjezwaard! Zij zijn sinds kort lid van het Tipex-Team en nemen hun taken heel serieus. Super meiden ga zo door!

Tevens wil ik het team van Online Verhalen een compliment geven. We zijn het nieuwe jaar niet gemakkelijk begonnen maar iedereen zet zijn beste beentje voor. Bedankt allemaal!
Afbeelding
Imke
Ex-staflid
Ex-staflid

Complimentje voor Melian. Gewoon omdat ik er iedere keer weer vrolijk van word als ze een nieuw stukje verhaal post!
Melian
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team
Contacteer:

@Imke: hehe, dankje<3 Je krijgt van mij een complimentje terug, omdat ik elke keer weer ontzettend blij word van jouw reacties én jouw verhalen. :D
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Dit topic weer even nieuw leven in blazen.

Een complimentje aan het team van OV! We zijn ontzettend goed bezig en ik ben heel blij met met nieuwe en oude teamleden! Iedereen denkt goed mee en werkt aan een nog beter OV!
Een speciaal complimentje aan Xatham die het OV's got talent initiatief op zich heeft willen nemen! Super!

En ook een dik compliment aan de leden! Jullie zijn heel vriendelijk en schrijven veel al super verhalen. Daarbij reageren jullie ook nog eens veel! Super, ga zo door! Hiervoor doen wij als het team het!
Why are you so frightened? Have you no faith?
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

*schop omhoog*

Complimentje aan Tijgerlelie en Melian die lid zijn geworden van het Tipp-ex team! :D
Succes met jullie job! ;)
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Anneke
Balpen
Balpen

Marit (xILY), ik geef jou lekker een complimentje :P
Omdat je zo aardig heel de tijd nieuwe stukjes van La Luna de Plata plaatst en gewoon gezellig bent :)
Lezen is denken met het hoofd van een ander, in plaats van dat van jezelf - Arthur Schopenhauer
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Aawh, Anneke, dankjewel! Dat is echt heel erg lief! :D
Mijn complimenten daarvoor :P
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”