In dit topic kun je leden een compliment geven wanneer jij dit wilt.
Hierbij zal ik alvast een aantal complimenten gaan uitdelen.
Allereerst een compliment voor Jodiejj en Saskjezwaard! Zij zijn sinds kort lid van het Tipex-Team en nemen hun taken heel serieus. Super meiden ga zo door!
Tevens wil ik het team van Online Verhalen een compliment geven. We zijn het nieuwe jaar niet gemakkelijk begonnen maar iedereen zet zijn beste beentje voor. Bedankt allemaal!
Het complimententjestopic!
@Imke: hehe, dankje<3 Je krijgt van mij een complimentje terug, omdat ik elke keer weer ontzettend blij word van jouw reacties én jouw verhalen. :D
- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
Dit topic weer even nieuw leven in blazen.
Een complimentje aan het team van OV! We zijn ontzettend goed bezig en ik ben heel blij met met nieuwe en oude teamleden! Iedereen denkt goed mee en werkt aan een nog beter OV!
Een speciaal complimentje aan Xatham die het OV's got talent initiatief op zich heeft willen nemen! Super!
En ook een dik compliment aan de leden! Jullie zijn heel vriendelijk en schrijven veel al super verhalen. Daarbij reageren jullie ook nog eens veel! Super, ga zo door! Hiervoor doen wij als het team het!
Een complimentje aan het team van OV! We zijn ontzettend goed bezig en ik ben heel blij met met nieuwe en oude teamleden! Iedereen denkt goed mee en werkt aan een nog beter OV!
Een speciaal complimentje aan Xatham die het OV's got talent initiatief op zich heeft willen nemen! Super!
En ook een dik compliment aan de leden! Jullie zijn heel vriendelijk en schrijven veel al super verhalen. Daarbij reageren jullie ook nog eens veel! Super, ga zo door! Hiervoor doen wij als het team het!
Why are you so frightened? Have you no faith?
Marit (xILY), ik geef jou lekker een complimentje 
Omdat je zo aardig heel de tijd nieuwe stukjes van La Luna de Plata plaatst en gewoon gezellig bent

Omdat je zo aardig heel de tijd nieuwe stukjes van La Luna de Plata plaatst en gewoon gezellig bent

Lezen is denken met het hoofd van een ander, in plaats van dat van jezelf - Arthur Schopenhauer