De chatbox
-
- Typmachine
Leuk, leuk.
Ik zie mezelf er wel voor aan dat ik zo bijdehand was geweest om dat te zeggen.
En vieze mannen heb je er altijd tussen zitten, natuurlijk. :p
Ik zie mezelf er wel voor aan dat ik zo bijdehand was geweest om dat te zeggen.
En vieze mannen heb je er altijd tussen zitten, natuurlijk. :p
-
- Typmachine
Ik heb écht een schijthekel aan groepsdruk.
Ik voel me ongemakkelijk in een groep. :s
Ik voel me ongemakkelijk in een groep. :s
Okeeee....? :S Romy, jij maakt echt wel een boel mee op het gebied van vieze mannen
Eerst die jongens op het strand en nu dit... Volgens mij was ik als ik jou was echt helemaal in paniek geraakt. Maar ja, gewoon niks van aantrekken.
Ik voel me ook altijd erg ongemakkelijk in een groep. Dan ga ik me ook altijd anders voordoen dan ik ben. Ik houd het veel liever bij 1 op 1

Ik voel me ook altijd erg ongemakkelijk in een groep. Dan ga ik me ook altijd anders voordoen dan ik ben. Ik houd het veel liever bij 1 op 1

As the phoenix arises from his ashes...
Ik trek denk ik gewoon vieze mannen aan. Iew. Ik heb trouwens nog steeds zo'n pijn in m'n rug en nek hè. Maar ik kan m'n ouders echt niks vertellen, die worden laaaaaiend. :p
Maar goed.. ik ben wel gewoon mezelf in een groep hoor, juist.
Maar goed.. ik ben wel gewoon mezelf in een groep hoor, juist.

“When you play the game of thrones, you win or you die.”
Tss, echt zwaar bálen als je een meisje bent! 
Als jongen heb je er niet bijster veel last van...

Als jongen heb je er niet bijster veel last van...
“Atheism turns out to be too simple. If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning...”
― C.S. Lewis
― C.S. Lewis
Haha, echt hè. Ik had laatst nog zo'n gesprek met een jongen. Ik zat op de fiets en het was super donker en fietste door allemaal steegjes enzo en ik was best wel.. bang?
Dus hij zegt zo: nergens om bang voor te zijn, toch?
Ik: halloooo, jij kan niet verkracht worden door een vieze man.
Hij: Technisch gezien wel.....
dus ja.. het kan jongens op zich wel overkomen?

Dus hij zegt zo: nergens om bang voor te zijn, toch?
Ik: halloooo, jij kan niet verkracht worden door een vieze man.
Hij: Technisch gezien wel.....
dus ja.. het kan jongens op zich wel overkomen?

“When you play the game of thrones, you win or you die.”
Okee, voordat mijn hoofd zich gaat vullen met allerlei beelden die ik niet in mijn hoofd wil, een iets luchtiger onderwerp: titels, ik heb namelijk nog een titel nodig voor het boek waar ik mee bezig ben en het hoofdonderwerp is tijd.. Schiet maar raak als je zin hebt!
“Atheism turns out to be too simple. If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning...”
― C.S. Lewis
― C.S. Lewis
Oké, het verhaal gaat ongeveer over een jongen die de balans in de wereld moet herstellen, het speelt zich af in een middeleeuws-achtige fantasy wereld. Hij kan de balans herstellen door de tijd te gebruiken. Meer kan ik er niet over zeggen, want ik ben ook van plan om het echt naar een uitgever te sturen en dan mag er niets van op internet staan...

― C.S. Lewis
― C.S. Lewis
Hoeft ook nog niet per se, ik ben nog niet eens begonnen met schrijven...
Heb alleen het hele verhaal nu in hoofdlijnen bijna uitgewerkt. Ben druk bezig met het verzinnen van het laatste deel!

Heb alleen het hele verhaal nu in hoofdlijnen bijna uitgewerkt. Ben druk bezig met het verzinnen van het laatste deel!
― C.S. Lewis
― C.S. Lewis
Ik pak het iets anders aan dan de meeste andere mensen dat doen...als ik alleen een plot verzin en dan begin met schrijven verzin ik er steeds allemaal nieuwe dingen bij die het verhaal alleen maar ingewikkelder maken, net zolang tot ik het overzicht kwijt ben.
Zoals ik het nu doe schrijf ik het verhaal helemaal uit in hoofdlijnen en ik verzin ook alvast alle geheimen, raadsels en mysteries. Dit werkt op dit moment heel erg goed, ik hoop aan het eind van de vakantie klaar te zijn en dan kan ik eindelijk beginnen met het daadwerkelijk uitschrijven van het boek. Het lekkere vind ik dan dat ik niet meer na hoef te denken tijdens het schrijven als: 'wat komt er nu?' of 'komt hij nu al achter het geheim of later pas?'
Zo, dat was een hele lap, misschien kun je ook op die manier gaan schrijven of misschien ligt het je helemaal niet, kijk maar wat je ermee doet!
Zoals ik het nu doe schrijf ik het verhaal helemaal uit in hoofdlijnen en ik verzin ook alvast alle geheimen, raadsels en mysteries. Dit werkt op dit moment heel erg goed, ik hoop aan het eind van de vakantie klaar te zijn en dan kan ik eindelijk beginnen met het daadwerkelijk uitschrijven van het boek. Het lekkere vind ik dan dat ik niet meer na hoef te denken tijdens het schrijven als: 'wat komt er nu?' of 'komt hij nu al achter het geheim of later pas?'
Zo, dat was een hele lap, misschien kun je ook op die manier gaan schrijven of misschien ligt het je helemaal niet, kijk maar wat je ermee doet!
― C.S. Lewis
― C.S. Lewis
-
- Balpen
Damn. Ik ga mijn Nano waarschijnlijk niet halen :c
We could be a story in the morning but we'll be a legend tonight.
-
- Balpen
Ik zou vandaag mijn niet al te grote - dus haalbare - achterstand inhalen, en overtypen.
Maar nu voel ik me beroerd en heb ik mijn duim weten te kneuzen - en ik weet niet hoe, maar blijkbaar typ ik dus ook met mijn duim ><
Naja, het ligt er nu ook nogal aan dat ik door bovenstaande weinig zin heb om echt door te zetten. Naja, ik wil nou ook weer niet 21 dagen voor niets geschreven hebben..
- Dus, als ik vandaag mijn dagdoel haal, kan ik het onmogelijk nog inhalen :p -
Maar nu voel ik me beroerd en heb ik mijn duim weten te kneuzen - en ik weet niet hoe, maar blijkbaar typ ik dus ook met mijn duim ><
Naja, het ligt er nu ook nogal aan dat ik door bovenstaande weinig zin heb om echt door te zetten. Naja, ik wil nou ook weer niet 21 dagen voor niets geschreven hebben..
- Dus, als ik vandaag mijn dagdoel haal, kan ik het onmogelijk nog inhalen :p -
We could be a story in the morning but we'll be a legend tonight.
Aaaaah, je kunt het echt wel! Een paar daagjes iets meer doorschrijven en het is straks september en je hebt gewoon keihard dan je 50.000 woorden af! Echt, je kunt het 
Je hebt toch niet 21 dagen voor niets geschreven? Je hebt straks een prachtig verhaal, maar dan moet je nu wel even doorzetten (:

Je hebt toch niet 21 dagen voor niets geschreven? Je hebt straks een prachtig verhaal, maar dan moet je nu wel even doorzetten (:
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
@hoksy12 Ik doe het nu ook op die manier heb een excel bestandje gemaakt waarin ik alles heb geschreven over mijn personages/karakter/geschiedenis en verhaallijn (nog steeds mee bezig). Wanneer je dan aan het schrijven slaat heb je altijd iets om op terug te vallen
. en over die titel, het is denk ik handiger als je nog geen titel verzint. Je kunt het beste eerst alles uitwerken misschien al een stukje schrijven en dan komt die titel vanzelf. Als je op voorhand al een titel verzint heb je het gevaar dat je richting de titel gaat schrijven en niet je oorspronkelijke verhaallijn volgt (hoeft niet natuurlijk ^^). In ieder geval veel succes met je verhaal 
Met vriendelijke groet,
Glenn IJntema

Met vriendelijke groet,
Glenn IJntema
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
-
- Toetsenbord
Als je jezelf maar niet teveel vastzet op de verhaallijn die je van tevoren hebt bedacht. Ik had zelf ook een erg gedetailleerd plan/plot, maar ik ben er onderhand al een groot aantal keren vanaf geweken, wat het uiteindelijke verhaal wel erg ten goede is gekomen.
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
-
- Typmachine
@Chris;
Zoals wat er zomaar plótseling ineens gebeurde in de ene scene waar je het laatst over had.
Ohohohoh. xD
Zoals wat er zomaar plótseling ineens gebeurde in de ene scene waar je het laatst over had.
Ohohohoh. xD
-
- Toetsenbord
I blame you.
Maar het was best wel nuttig voor de karakterdevelopments
Maar het was best wel nuttig voor de karakterdevelopments
Suppose you toss a coin enough times
-
- Typmachine
Pfff, ik ben tegenwoordig ook altijd de zondebok. 

-
- Typmachine
Komt nog wel.
Wacht maar tot je ooit één op één met me aan de praat komt. xD
Wacht maar tot je ooit één op één met me aan de praat komt. xD
-
- Typmachine
Hm.
Stiekem zit ik gewoon iedereens geest te verzieken, hier. xD
Stiekem zit ik gewoon iedereens geest te verzieken, hier. xD
-
- Typmachine