Oh, en op mijn rooster staat alles dubbel --' Jeeuj, wat leuk om weer te beginnen met school. Heb er echt zoveel zin in
De chatbox
- Saskjezwaard
- Computer

En ik geef het op --' probeer ik te herinschrijven, loopt die pagina vast zodat ik niet weet of het gelukt is of niet. Als ik studielink open om me daar te herinschrijven, staat er niks op mijn to do list zodat ik ook niet weet of ik daar nog iets voor moet doen. Probeer ik mijn rooster te krijgen, kom ik erachter dat alle werkgroepen al vol zitten omdat die groepen te klein zijn. En bij eentje is dat kennelijk jaarlijks. Jaa, goed opgelost --'
Oh, en op mijn rooster staat alles dubbel --' Jeeuj, wat leuk om weer te beginnen met school. Heb er echt zoveel zin in
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Jeetje, wat een gedoe Saskia! :s
Mijn oude school was ook altijd zo op tijd met dingen. Ik had facking 12 tussenuren per week. Gelukkig nu veel minder, als ik vanaf m'n oude rooster uitga. Over dit schooljaar is nog niet veel bekend, behalve dat ik 6 september een informatiedag heb. Er is niet eens vermeld in welk lokaal.....
Mijn oude school was ook altijd zo op tijd met dingen. Ik had facking 12 tussenuren per week. Gelukkig nu veel minder, als ik vanaf m'n oude rooster uitga. Over dit schooljaar is nog niet veel bekend, behalve dat ik 6 september een informatiedag heb. Er is niet eens vermeld in welk lokaal.....
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
-
Christian Damen
- Toetsenbord

Pff, jullie gaan binnenkort weer les krijgen, ik moet binnenkort les géven xD
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
-
Christian Damen
- Toetsenbord

Promovendus
- Saskjezwaard
- Computer

Noouuu, het kan er ook wel een beetje eraan liggen dat ik technisch heel erg falend ben en ook nog een beetje laat ben 
Maar met die werkgroepen is gewoon kut geregeld. Ik vind het helemaal niet erg om een werkcollege of practicum op een gestoord tijdstip te hebben, dat is mijn eigen schuld. Maar een werkcollege waar alle plaatsen 1 minuut na de inschrijving al vol zitten met derdejaars, omdat die hetzelfde probleem hadden als wij nu, dat is toch gewoon slecht geregeld. En daar betaal je dan bijna 1800 euro per jaar voor --'
Jodie, ik denk trouwens dat de uni van Utrecht dat toch iets beter regelt
al zit je daar volgens mij ook vast aan blackboard. Als je weet hoe het werkt, is het op zich wel fijn, maar dan moet je er eerst achterkomen... xD
Chris, het lijkt me zo grappig om les van jou te krijgen xD kan je niet even beroepsethiek ofzo gaan doen bij mijn uni?
Maar met die werkgroepen is gewoon kut geregeld. Ik vind het helemaal niet erg om een werkcollege of practicum op een gestoord tijdstip te hebben, dat is mijn eigen schuld. Maar een werkcollege waar alle plaatsen 1 minuut na de inschrijving al vol zitten met derdejaars, omdat die hetzelfde probleem hadden als wij nu, dat is toch gewoon slecht geregeld. En daar betaal je dan bijna 1800 euro per jaar voor --'
Jodie, ik denk trouwens dat de uni van Utrecht dat toch iets beter regelt
Chris, het lijkt me zo grappig om les van jou te krijgen xD kan je niet even beroepsethiek ofzo gaan doen bij mijn uni?
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer

Alleen jammer dat ie zo belachelijk ver woont
Maastricht, dat ligt bijna in België! Veel te lang reizen xD
En mijn boeken zijn besteld! Dat ging gelukkig wel goed^^ alleen ben ik nu zo'n 200 euro armer, snik, snik, en dan komt ook nog huur en schoolgeld
ik hou toch zo van het einde van de maand, dan vliegen er opeens vliegjes uit mijn portemonnee 
En mijn boeken zijn besteld! Dat ging gelukkig wel goed^^ alleen ben ik nu zo'n 200 euro armer, snik, snik, en dan komt ook nog huur en schoolgeld
Ik hoef lekker geen boeken te bestellen
Die liggen lekker al klaar op school. 
Wanneer moeten jullie weer dan? Volgende week? Ik wel ;p Maar ik zit nog lekker relaxed te doen op de middelbare
Wanneer moeten jullie weer dan? Volgende week? Ik wel ;p Maar ik zit nog lekker relaxed te doen op de middelbare
Lezen is denken met het hoofd van een ander, in plaats van dat van jezelf - Arthur Schopenhauer
- Saskjezwaard
- Computer

Zorg ervoor dat je heel vaak blijft zitten, dan stel je al dit gedoe heel ver uit xD hoewel het wss makkelijker is als je niet zo atechnisch bent als ik (a)
Ik moet volgende week en natuurlijk moet ik die tijd dan werken. Het zit niet mee
god, wat een gezeur vandaag xD
Ik moet volgende week en natuurlijk moet ik die tijd dan werken. Het zit niet mee
-
Christian Damen
- Toetsenbord

Ik ben 22 ;-)
Overigens heb ik drie jaar les gegeven aan eerstejaars op de UU jodie..... ;-)
Ze zijn vanaf september 2012 over aan t gaan naar blackboard, helaas. Werkte voorheen eigenlijk wel best allemaal maarja...
Overigens heb ik drie jaar les gegeven aan eerstejaars op de UU jodie..... ;-)
Ze zijn vanaf september 2012 over aan t gaan naar blackboard, helaas. Werkte voorheen eigenlijk wel best allemaal maarja...
-
mena1998
- Typmachine

- Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela
Mijn neefje is naar een 1 of ander kamelion dorp geweest ofzo. Echt gelachen toen ik het hoorde. Hij vertelde :
'Als iemand in het moeras, dat is aangelegd daar, valt moet je een paar stappen volgen:
1 diegene keihard uitlachen
2 je ouders roepen en dan FOTO gillen
3: aan de haren of neus proberen naar boven te trekken
4 toch maar aan de handen proberen'
Echt geniaal!
'Als iemand in het moeras, dat is aangelegd daar, valt moet je een paar stappen volgen:
1 diegene keihard uitlachen
2 je ouders roepen en dan FOTO gillen
3: aan de haren of neus proberen naar boven te trekken
4 toch maar aan de handen proberen'
Echt geniaal!
Shit happens, just flush it and move on!
Haha ;p
Saskia, ben je echt zo atechnisch dan?
Me too!
Marit, succes met je examen dan alvast
ik hoef dat lekker pas over 4 jaartjes te doen xD
Saskia, ben je echt zo atechnisch dan?
Marit, succes met je examen dan alvast
Lezen is denken met het hoofd van een ander, in plaats van dat van jezelf - Arthur Schopenhauer
-
TheDarkSideOf...Me
- Puntenslijper

- Contacteer:
Hahahaha dat zou geniaal zijn!glenovic schreef:Je had gewoon moeten antwoorden: "Ik wou dat ik het zelfde over u kon zeggen, maar mijn moeder heeft mij geleerd om niet te liegen"
En altijd blijven lachen
I close my eyes, and imagine you’re here
But by the way, you'll never be here
You'll never be mine
My thoughts unsaid, stuck in my head
Afraid for what's coming, if I tell you what's on my mind
I'll tell you, one day
That I love you
But by the way, you'll never be here
You'll never be mine
My thoughts unsaid, stuck in my head
Afraid for what's coming, if I tell you what's on my mind
I'll tell you, one day
That I love you
Zooo das weer avondje training erop xD was een minuut te laat in de les --' mocht 50 psuhups situps en squats doen... bleehgg xD
Maar voetje is weer genezen, nu alleen die blauwe plek nog die van mijn knie tot mijn heup loopt xD
Maar voetje is weer genezen, nu alleen die blauwe plek nog die van mijn knie tot mijn heup loopt xD
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Ik dacht dat sporten altijd ter bevordering van het lichaam was bedoelt niet om het af te takelen 
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
Ik ben ook sportief bezig geweest vandaag!
eerst kranten gelopen en daarna nog een rondje hard gelopen . woeeeh
ik ben echt zo onsportief als wat, dus dat is echt al heel wat xD
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Je lijkt me honkbal coach wel haha. Soms heb ik het gevoel dat ik voor een strafkamp betaal in plaats van een seizoen balletje slaan. Zal wel aan mij liggen :p
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
hhaah
ik hou er van mensen te drillen xD wilde pas iemand bij me in training
nou kom maa rop zou ik zo zeggen ! xD
Bleech, sport
Daarmee moet je bij mij echt niet aankomen xD ben zo bewegingloos als die dooie vogel van eergister 
Ik ben zelf jeugdtrainer geweest. Als je tegenwoordig vraagt of ze twee rondjes warmlopen staan ze je:
A) schaapachtig aan te kijken en zijn ze verwonderd dat ze zich lichamelijk moeten inspannen.
of
B) Ze zijn al uitgeteld zodra de eerste pas is gezet.
Jeugd van tegenwoordig....
hehe
A) schaapachtig aan te kijken en zijn ze verwonderd dat ze zich lichamelijk moeten inspannen.
of
B) Ze zijn al uitgeteld zodra de eerste pas is gezet.
Jeugd van tegenwoordig....
hehe
Hmm, ik moet er eerst nog ff over nadenken of ik ooit wel wíl sporten
veel te vermoeiend xD
Hoe ouder hoe sportiever? Was het maar waar, ik ben alleen maar luier geworden
Hoe ouder hoe sportiever? Was het maar waar, ik ben alleen maar luier geworden
Oh, dat heb ik ook, maar soms heb ik opeens zo'n raar idee in mn hoofd 'Ik ga hardlopen!' en dat hou ik soms een paar keer vol en dan zakt het weer af xD
En ik zit met Nano over de 48.000 woorden

En ik zit met Nano over de 48.000 woorden
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
-
Christian Damen
- Toetsenbord

Nee, hoe ouder hoe kapotter...
Ik mag alleen fysiotherapeutisch begeleid gaan sporten, lang leve kapotte knieeen --,--
Maar ik ga wel weer lekker sporten binnenkort, duss.... Des te ouder je bent des te belangrijker het is dat je sport I guess?
Ik mag alleen fysiotherapeutisch begeleid gaan sporten, lang leve kapotte knieeen --,--
Maar ik ga wel weer lekker sporten binnenkort, duss.... Des te ouder je bent des te belangrijker het is dat je sport I guess?
Knieën.... veel te fragiel een vriend van me scheurde al zijn kniebanden af toen hij aan slag stond. Die sport nu ook niet meer. Maar ja hoe ouder je wordt hoe belangrijker sporten wordt anders groei je dicht haha
als jong is het ook belangrijk
je botten worden alleen sterk tussen je zestiende ne 24ste ofzo.. dus als je binen die tijd nooit je botten heb belast blijven ze heel zwak en takelen ze alleen maar meer af 
- Saskjezwaard
- Computer

Ik mag uit gaan kijken op een jaar lang fitness
ik zie er nu al tegenop xD maar ik heb het even helemaal gehad met teamsporten, ik wil even iets anders. En misschien kan ik iemand meesleuren voor een van de cursussen die het sportcentrum geeft^^
- Saskjezwaard
- Computer

Jodieee, je hebt me trouwens ingehaald met activiteitslevel xD ga je nieuwe club oprichten?
toch vreemd eigenlijk, we zijn nou niet echt de actiefste hier. Alleen af en toe in de avond xD
Ik weet niet wat ik op Shanara's antwoord moet antwoorden
en eigenlijk had ik er geen zin in, had weer eens van mijn befaamde verveelbuien 
Weet je, dat zou ik best willen doen als jij niet helemaal in fucking Voorthuizen woont! Weet je hoe ver dat met de trein is! xD wie gaat daar dan ook wonen?
Ik weet niet wat ik op Shanara's antwoord moet antwoorden
Weet je, dat zou ik best willen doen als jij niet helemaal in fucking Voorthuizen woont! Weet je hoe ver dat met de trein is! xD wie gaat daar dan ook wonen?
MIjn ouders
EN hahah ik vroeg me al af wat ga je daar op antwoorden hahah xD, als ik dan mijn mooie fotoreportage ga maken xD mag jij schrijven ghehe
, het engie wat in mij opkomt is iets van: "Grmmbll, daar hoor je niet serieus op te reageren dat is gewoon een opmerking" xD
Wooh echt
, mann ik ben goed
EN hahah ik vroeg me al af wat ga je daar op antwoorden hahah xD, als ik dan mijn mooie fotoreportage ga maken xD mag jij schrijven ghehe
Wooh echt
-
Christian Damen
- Toetsenbord

Jodie haar woorden:
(tegen Chris:) u bent geweldig
- Saskjezwaard
- Computer

Kijk je ouders dan maar eens heel boos aan
ik ben trouwens allang blij dat je niet in Groningen ofzo woont, dat is pas ver weg --'
Hahaha, jaaa, die vind ik leuk! Is Ashban eens een keer sprakeloos xD
Nu ben je erelid van het elite-no-life-clubje! Snik, snik, moet ik mijn mooie button afgeven
Hahaha, jaaa, die vind ik leuk! Is Ashban eens een keer sprakeloos xD
Nu ben je erelid van het elite-no-life-clubje! Snik, snik, moet ik mijn mooie button afgeven
YES
En ik krijg de foto's er niet op! moet vette omweg maken xD hahah, oke doe ik wel als jij brafa schrijft