Zijn het ook voor de eerste vakken die je deze periode hebt?
En Jodie, kom eens op facebook! Ik heb een verhaal nodig hahaha xD al twee hele leuke personages, maar dat gaat niet zonder verhaal xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Jaaaah! Hij heeft nu al een lijst met karaktertrekken waarop er meer slechte dan goede staan xD en hij heeft een net zo geschifte vriendin waar ik trouwens iets leuks voor heb bedacht, maar dat mogen jullie nog niet weten
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Karkraters? Zit je me nu te vertellen dat je nog nooit van karkraters hebt gehoord onder welke steen heb jij geleefd! Karkraters zijn kraters die zo rijk zijn dat ze een kar voor de deur hebben. De maan heeft momenteel een slechte economie, dus die kraters daar hebben momenteel geen karren voor de deur, maar ik denk dat, als we lang genoeg wachten, dan zal het marskarretje foto's naar de aarde sturen van kraters met karren voor de deur. Marskraters zijn heel rijk!
Jodie heeft haar eigen woordenboek uitgevonden, na een tijdje valt het je niet eens meer op
Ahhhhh maar ze zei karkaters is dat wanneer je karretje wordt weg getrokken? in ieder geval ik zal karkraters en karkaters in het woordenboekje toevoegen nog meer suggesties voor het woordenboekje?
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
Woopwoop ik heb nu alle HP films gezien
En ik ga binnenkort ook wel aan de boeken beginnen In het Engels, want de Nederlandse namen zijn kut (:
Wie is er nu trots op me?
When the power of love overcomes the love of power.
Jaaaa! Koetsiekoetsjie! Good job Hier, een koekje^^
Ik ben nog steeds op zoek naar deel 4 die ergens in ons huis zou moeten zijn, maar in een andere dimensie verdwenen is --' de boeken zijn rtouwens veel leuker!
Oke. Nu is het zeker. Ik word echt aangetrokken door pedofielen. Er was feest in het dorpen iedereen was dronken. Ik stond gewoon een patatje te bestellen en uit het niets BAM krijg ik een knuffel van een wildvreemde man...
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
ejell schreef:Boeken zijn altijd veel leuker dan films ^^
Ben ik het helemaal mee eens, maar wel met uitzondering van The devil wears Prada. Eerst dacht ik nog dat iemand het boek per ongeluk bij het oud papier had gestopt, maar nu weet ik beter.
Writing has laws of perspective,
of light and shade just as painting does, or music.
If you are born knowing them, fine.
If not, learn them.
Then rearrange the rules to suit yourself.
Jodie, hoe heb je dat weer gedaan! Ik kan niet eens iets bedenken waardoor je het waarschijnlijk hebt kunnen doen, of slaap je met je voodoonaalden langs je bed? Ohh, misschien is dat het, je hebt een vijand gemaakt! En die kan voodoo. Ik zal maar oppassen...
En Romy, dronken mensen zijn raar xD maar een knuffel uit het niets is wel een beetje scary, gelukkig dat het alleen een knuffel was!
Wieehiee! Ik was erbij! Pfff... Ik kan me niet meer herinneren van vorig jaar November dat Nanowrimo toen zo zwaar was... Ik moet nog 18000 woorden schrijven in 6 dagen... *zucht*
Ik heb besloten Chris' grote meubelbouwvoorbeeld te volgen en heb mijn kamer opnieuw ingericht met allemaal ikea-meubels. (Hoewel ik dat al van plan was voor ik wist dat chris het deed )
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
Maar dan was ook eerder met de vakantie begonnen... En toen zat jullie soort allemaal te zeiken over hoe lekker het was om eindelijk vakantie te hebben. Nu is het mijn beurt, hehehehe
Ik heb pas 27.000 woorden, zero inspiratie en een plot dat eindigt op 10.000 woorden voor de eindstreep. niet echt dus. Maar ik vermaak me wel, vind het niet zo heel erg.
When the power of love overcomes the love of power.
Ik heb op het moment zo'n 15.000 woorden maar te veel inspiratie -.- maak te veel wijzigingen. Maar mijn plot gaat verder dan mijn eindstreep dus misschien kunnen we ruilen
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
Ik moet straks mijn boekjes weer op gaan haleeeen.;D Heb best wel zin in school eigenlijk (: EXAMENJAAR. ;o
Ja sorry ben druk. En happy. En. Ik heb van't weekend verkering gekregen. JAJA. ;D Misschien dat ik daarom happy en druk ben?????
Haha, happyhoofd
Gefeliciteerd dan succes met je examen alvast... ik blij dat ik dat nog laaaaang niet hoef te doen ;p
Ah, wel lekker, 3-4! Trouwens, ligt eraan, ga je met de bus? Dan is 't misschien wel irritant als je heel de tijd moet wachten...
Lezen is denken met het hoofd van een ander, in plaats van dat van jezelf - Arthur Schopenhauer