De chatbox
Dankjeee.;D
Halfuurtje fietsen, dus valt wel mee;p dan van kwartover10-kwartover12 naar school, er zit een pauze tussen de 2 uur.
Haha, dankuu;p Aan m'n examen denk ik nog liever niet, maar nu ik boeken op ga halen en officieel in 6VWO zit, komt het allemaal wel erg dichtbij...
Halfuurtje fietsen, dus valt wel mee;p dan van kwartover10-kwartover12 naar school, er zit een pauze tussen de 2 uur.
Haha, dankuu;p Aan m'n examen denk ik nog liever niet, maar nu ik boeken op ga halen en officieel in 6VWO zit, komt het allemaal wel erg dichtbij...
iloveyou' 25.08.2012
Gefeliciteerd en uit mijn ervaring vallen examens wel mee. als je zorgt voor goede school cijfers worden examens alleen maar makkelijker 

My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
-
- Toetsenbord
Ooeehh, kameeeeeer!
Wel laten weten hoe het was het Jodie ;-)
Wel laten weten hoe het was het Jodie ;-)
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Was dat de kamer die om werd getoverd tot Ikea kamer of was dat iemand anders...
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
Had ik gisteravond eindelijk een manier gevonden om een probleem in mijn verhaal op te lossen ben ik het nu weer vergeten... Soms wens ik echt dat ik gewoon een toverstokje tegen mijn slaap aan kan houden en de desbetreffende gedachte eruit kan halen.
-
- Toetsenbord
Nee dat was iemand anders, t gaat nu om de potentiele nieuwe kamer van jodie.
Ennnnnn iemand anders ging zn kamer omtoveren tot ikea-kamer, net als dat ik nu een ikea-appartement heb (plus twee zelf ontworpen/gebouwde kasten waar mijn spullen PRECIES in passen, want ja als je zelf ontwerpt zorg je dat alles precies past :P)
Je ziet, veel Ikea. En jodie gaat ook gewoon haar nieuwe kamer ikearizeren!
Also Glenn, ik heb altijd een notebook naast mn bed liggen, als ik spontaan goede ideeen heb (en die komen natuurlijk altijd wanneer je probeert te slapen) dan schrijf ik ze direct even op, dan heb ik ze de volgende dag tenminste nog :D Heb zo soms hele scenes opgeschreven :o
Ennnnnn iemand anders ging zn kamer omtoveren tot ikea-kamer, net als dat ik nu een ikea-appartement heb (plus twee zelf ontworpen/gebouwde kasten waar mijn spullen PRECIES in passen, want ja als je zelf ontwerpt zorg je dat alles precies past :P)
Je ziet, veel Ikea. En jodie gaat ook gewoon haar nieuwe kamer ikearizeren!
Also Glenn, ik heb altijd een notebook naast mn bed liggen, als ik spontaan goede ideeen heb (en die komen natuurlijk altijd wanneer je probeert te slapen) dan schrijf ik ze direct even op, dan heb ik ze de volgende dag tenminste nog :D Heb zo soms hele scenes opgeschreven :o
Ikea gaat nu hotels bouwen in Nederland en omliggende landen en over een paar jaar willen ze hele Ikea woonwijken. Kortom je woont straks in Ikea en alles wat digitaal is, is van google haha.
Ja dat doe ik soms ook alleen nu moest ik het opschrijven en dat heeft mijn vermoeide lichaam nagelaten haha. maar nu ik er over na denk kan dit wel eens goed uitpakken...
Ja dat doe ik soms ook alleen nu moest ik het opschrijven en dat heeft mijn vermoeide lichaam nagelaten haha. maar nu ik er over na denk kan dit wel eens goed uitpakken...
-
- Toetsenbord
Isgoed, kan ik gelijk weer wat oude vrienden in utrecht opzoeken :D
Zometeen allereerste (halve) werkdag! [een werkdag @ UM zit ergens tussen 07:30 en 20:30.... lang leve avondcolleges die we moeten geven -,- ]
Zometeen allereerste (halve) werkdag! [een werkdag @ UM zit ergens tussen 07:30 en 20:30.... lang leve avondcolleges die we moeten geven -,- ]
- Saskjezwaard
- Computer
Have fun op je eerste werkdag^^ ik moest eigenlijk vanavond naar mn eerste college, maar ik ben natuurlijk weer net 's avonds ingepland en geen vervanging kunnen krijgen --' gelukkig is het een niet verplicht hoorcollege.
En Jodie, hopelijk krijg en wil je de kamer! Ik zal voor je duimen
En Jodie, hopelijk krijg en wil je de kamer! Ik zal voor je duimen

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
UM = Universiteit Maastricht? bij de hro heb je sommige leraren die van 8.30 tot 22.00 les moeten geven. ook al is dat uitzonderlijk er word echter wel vaak gerouleerd. Wat voor colleges geef je?
-
- Toetsenbord
QM1: Quantitative Methods 1.
Dat houdt in ongeveer in dat ik de basis van wiskunde en statistieken ga leren aan de eerstejaars.
Ik heb al drie jaar eerstejaars les gegeven, maar nog nooit avondcolleges -,- ACHJAAAA :p
Dat houdt in ongeveer in dat ik de basis van wiskunde en statistieken ga leren aan de eerstejaars.
Ik heb al drie jaar eerstejaars les gegeven, maar nog nooit avondcolleges -,- ACHJAAAA :p
het goed uit kunnen leggen van wiskunde is een kunst op zich. Ik snap het grotendeels nog steeds niet haha
-
- Toetsenbord
Ach, ieder zo zn ding. Het belangrijkste is dat je het leuk vind wat je doet ;;-)
En nu ga ik werken xD
En nu ga ik werken xD
DE kamers waren zoooo gaaf
, vrijdag krijg ik de prijzen, dan nog een keer kijken met de verhuurder en dan misshien
OOh en als die kamers het worden kan er zeker wel een OV-meeting komen

OOh en als die kamers het worden kan er zeker wel een OV-meeting komen

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
- Saskjezwaard
- Computer
Kamers? Ben je in meerdere kamers wezen kijken of kon je meerdere kamers huren? Eentje voor jezelf, eentje voor je kleren, eentje voor je paardje, eentje voor al je boeken 
Ik hoop het voor je!

Ik hoop het voor je!

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Medere kamers voor mezelf natuurlijk.. duhuuu
Hallo, waar moet ik anders al mijn spullen laten, ik heb wel de ruimte nodig hea
Nee, ik ga voor de kamer met het balkonnetje
en nou je toch online bent
help me eens ff xD
Hallo, waar moet ik anders al mijn spullen laten, ik heb wel de ruimte nodig hea

Nee, ik ga voor de kamer met het balkonnetje

en nou je toch online bent

en je kon een iets krijgen met meerdere kamers o.O ik weet van klasgenoten dat je in Rotterdam meestal 1 kamer krijgt met een gedeelde huiskamer nooit meerdere kamers of je moet een aardig zakcentje op de bank hebben staan.
-
- Toetsenbord
1 kamer voor Jodie, 1 kamer voor de OV-leden die massaal bij haar komen slapen ^^
Ze weet de prijzen ook nog niet he Glenn ;) wie weet is het een 600 euro ding :p
maar een kamertje met balkonnetje klinkt wel nice, gedeelde keuken/badkamer erbij?
Ze weet de prijzen ook nog niet he Glenn ;) wie weet is het een 600 euro ding :p
maar een kamertje met balkonnetje klinkt wel nice, gedeelde keuken/badkamer erbij?
-
- Toetsenbord
onder de 400 incl? klinkt goed! Got pictures? (FB me ze maar)
-
- Toetsenbord
huh...
waar is t dan? :P
waar is t dan? :P
-
- Toetsenbord
Oh die dingen boven de Aldi, nice.
Daar reed ik jaren lang een paar keer per week langs xD
Daar reed ik jaren lang een paar keer per week langs xD
-
- Toetsenbord
Oh dan de straat ernaast xD
Het is in ieder geval echt 5mins lopen van t station, en dat is handig :D
Dus in november hoef ik pas te komen ikea-klussen? :p
Het is in ieder geval echt 5mins lopen van t station, en dat is handig :D
Dus in november hoef ik pas te komen ikea-klussen? :p
jaa of december
gheheh xD
Ent is inderdaad heeldichtbij, is in een soort zijstraatje een huis dat uit 1903 stamt xD haha

Ent is inderdaad heeldichtbij, is in een soort zijstraatje een huis dat uit 1903 stamt xD haha
1903 dat is bijna een monument als het al geen monument is.
En dit geloof je niet... was ik rustig aan schrijven, wil ik opslaan voor het geval dat... bevriest word. krijg ik een foutmelding, word wordt afgesloten en foetsie is het laatste deel dat ik geschreven heb 2.500 woorden-.-
En dit geloof je niet... was ik rustig aan schrijven, wil ik opslaan voor het geval dat... bevriest word. krijg ik een foutmelding, word wordt afgesloten en foetsie is het laatste deel dat ik geschreven heb 2.500 woorden-.-
-
- Toetsenbord
ik heb mezelf ooit aangeleerd om na elke zin automatisch op ctrl+s te drukken, dus ik sla altijd iedere zin direct op xD
-
- Toetsenbord
Mwah okay overdreven. Iedere keer voordat ik mn handen van het toetsenbord afhaal, druk ik op de ctrl+s. Das dus om de zoveel zinnen.
Werkt wel echt goed, ben slechts 1 keer wat kwijt geraakt, en toen had ik ook een nieuwe laptop nodig xD
Werkt wel echt goed, ben slechts 1 keer wat kwijt geraakt, en toen had ik ook een nieuwe laptop nodig xD
-
- Typmachine
Ik vind het ook écht heel handig. 
Soms ben ik enorme stukken tekst kwijtgeraakt, waardoor ik helemaal panisch werd, of ik mijn schrijflust kwijt was. xD
Ik vind het wel een goeie, Chris.

Soms ben ik enorme stukken tekst kwijtgeraakt, waardoor ik helemaal panisch werd, of ik mijn schrijflust kwijt was. xD
Ik vind het wel een goeie, Chris.
Okay dat wordt dus voortaan ctrl+s om de alinea en een backup van me computer om het hoofdstuk hahaha
Hahah het is bij mij zelfs zo erg dat ik meestal per ongeluk internetpagina's enzo opsla omdat ik zo gewend ben om telkens CTRL S te doen. (':
When the power of love overcomes the love of power.