De chatbox
-
- Toetsenbord
ik dus ook xD
gelukkig heb ik tegenwoordig dat als ik in mn mail zit ik de mail opsla met ctrl+s ipv de webpagina xD
gelukkig heb ik tegenwoordig dat als ik in mn mail zit ik de mail opsla met ctrl+s ipv de webpagina xD
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
- Saskjezwaard
- Computer
En ik zit weer op mn kamertje in Tilburg :3 mijn mama was zo lief om me te brengen en mijn zus wilde ook mee. Ghehehe, mijn moeder helemaal in de verwachting dat het gigantisch stonk omdat ik er 3 maanden niet ben geweest, maar het rook gewoon als altijd. Maar nu toch wel mijn raampjes opengezet^^
En morgen mijn eerste college! Ik heb er zin in
En morgen mijn eerste college! Ik heb er zin in

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Toetsenbord
DRIE MAANDEN!?!?!??!!
Wow.
Maar, volgende OV-meeting in Tilburg en dan stapelen we allemaal bovenop saskia in haar bed? :D
Wow.
Maar, volgende OV-meeting in Tilburg en dan stapelen we allemaal bovenop saskia in haar bed? :D
- Saskjezwaard
- Computer
Had ik al gezegd dat ik heel lang vakantie heb gehad? 
Kom maar, kom maar! Dat moet lukken^^
Verdomme, probeer ik een nieuwe pot jam open te maken, zijn mijn handen te glad --' maar ik wil jaaahaaaam! Grrr, dan maar geen jam
Ik had vannacht een wtf-moment. Werd wakker en dacht, he, waar is mijn kast, waar is mijn kast? En waarom lig ik zover van de muur af met mijn hoofd. En toen werden mijn hersenen ook wakker... Oja, ik zit in Tilburg --' Good job, brain!
Is er iemand die jam open kan maken?

Kom maar, kom maar! Dat moet lukken^^
Verdomme, probeer ik een nieuwe pot jam open te maken, zijn mijn handen te glad --' maar ik wil jaaahaaaam! Grrr, dan maar geen jam

Ik had vannacht een wtf-moment. Werd wakker en dacht, he, waar is mijn kast, waar is mijn kast? En waarom lig ik zover van de muur af met mijn hoofd. En toen werden mijn hersenen ook wakker... Oja, ik zit in Tilburg --' Good job, brain!
Is er iemand die jam open kan maken?

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Hahhah altijd leuk zo'n gedesorienteerd momentje xD
En jaa hoor ik doe het wel even, floep open! xD kom hem maar ophalen ut voorthuizen
En jaa hoor ik doe het wel even, floep open! xD kom hem maar ophalen ut voorthuizen

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
-
- Typmachine
@Saskia;
Haha, geweldig!
Ik heb dat wel eens gehad toen ik op vakantie was. En geloof ik ook een paar keer toen ik voor het eerst bij een bepaald iemand sliep. xD
Laatste tijd heb ik zulk soort dingen helemaal niet meer.
Herkennen hier meer mensen het dat je eigenlijk nooit droomt als je niet in je eigen huis slaapt?
Ik heb dat anyway wel, bedacht ik me laatst een keer. :p
Haha, geweldig!
Ik heb dat wel eens gehad toen ik op vakantie was. En geloof ik ook een paar keer toen ik voor het eerst bij een bepaald iemand sliep. xD
Laatste tijd heb ik zulk soort dingen helemaal niet meer.
Herkennen hier meer mensen het dat je eigenlijk nooit droomt als je niet in je eigen huis slaapt?
Ik heb dat anyway wel, bedacht ik me laatst een keer. :p
Dankje jongens. Nou, m'n oma heeft vanaf d'r 19e al hartproblemen. En ze was 3 weken geleden in het ziekenhuis opgenomen, want ze was 'weg' gevallen. Dan stopt d'r hart even voor 5 sec. met kloppen. Maar het was nu zo erg, dat ze 5 min. weg was. En doordat d'r hart niet goed klopte, had ze heel veel vocht in d'r lichaam en dat vocht tastte weer organen aan, dus d'r lichaam was gewoon op.
We wisten dat het er aan zat te komen, maar 't voelt toch als onverwachts. Ze was pas 63.
We wisten dat het er aan zat te komen, maar 't voelt toch als onverwachts. Ze was pas 63.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
Heel veel sterkte Romeh met dit grote verlies.
En inderdaad, 63 is te jong.
Maar herdenk alle mooie momenten die jullie samen hadden en probeer die vast te houden.
En inderdaad, 63 is te jong.
Maar herdenk alle mooie momenten die jullie samen hadden en probeer die vast te houden.
- Saskjezwaard
- Computer
Wow, dat is heftig nieuws! Ook al had je al eerder verteld dat je oma op sterven lag, toch blijf je hopen... Heel veel sterkte ermee en hopelijk heeft je oma er niet al te veel last van gehad.
Heeft iemand het ooit wel eens gehad dat je luistert naar muziek en je ineens inspiratie krijgt vanuit de muziek? Zo ja welk nummer en hoe inspireerde het je?
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
Heel vaak, Addicted van Kelly Clarkson, aangezien dit nummer heel sterk geld op een personage van mij. De manier hoe zij haar meester zag laat maar zeggen.
UHmm op Te amo van Rihanna heb ik vreemd genoeg eens een hele scene geschreven xD wahahah xD god en ik vind haar nog wel altijd zo'n zeikstem hebben xD
UHmm op Te amo van Rihanna heb ik vreemd genoeg eens een hele scene geschreven xD wahahah xD god en ik vind haar nog wel altijd zo'n zeikstem hebben xD
Op het moment ben ik Preliator aan het luisteren van Globus om een gevecht scène te schrijven. Ik heb meer inspiratie en schrijf er sneller door haha
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
-
- Toetsenbord
Ik maak slavinken-a-la-chris :D
Slavinken met mozzarella erin verwerkt. Alleen gingen mn slavinken net open dus heb ik ze met gewelde sateprikkers vastgezet xD
BEN BENIEUWD :|
Slavinken met mozzarella erin verwerkt. Alleen gingen mn slavinken net open dus heb ik ze met gewelde sateprikkers vastgezet xD
BEN BENIEUWD :|
-
- Toetsenbord
Hoi :)
Goedzo Jodie!!!! Nu kun je al onze verhalen verder lezen :D
Mn slavinken zijn ZO GOED GELUKT..... jamjamjamjam
Goedzo Jodie!!!! Nu kun je al onze verhalen verder lezen :D
Mn slavinken zijn ZO GOED GELUKT..... jamjamjamjam
Hhahah eeetsmakkelijk
Demon, ik leg wel een kussen voor je neer
voor het vallen ( kijk chris ik kan wel lief zijn
)
En jaa nu heb ik weer tijd voor andermans verhalen xD haha
Zo, nu ga ik weer blauwe ogen veroorzaken
Demon, ik leg wel een kussen voor je neer

En jaa nu heb ik weer tijd voor andermans verhalen xD haha
Zo, nu ga ik weer blauwe ogen veroorzaken

-
- Toetsenbord
Jodie das niet lief zijn, das investeren in de toekomst!
Als hij beschadigd zou raken door het vallen zou er minder over blijven voor jou om te verrachelen :(
Als hij beschadigd zou raken door het vallen zou er minder over blijven voor jou om te verrachelen :(
-
- Toetsenbord
And you should be...
Don't worry, Captain Chris will protect you!!!
Don't worry, Captain Chris will protect you!!!
Oh!!!!! Game of Thrones is zondag om 22.00 te bewonderen op rtl 4 kan vast geen kwaad om seizoen 1 nog een keer te bekijken
Hmh. Ik heb nog nooit naar Game of Thrones gekeken... Ik heb er wel eens van gehoord, maar weet er niets over. xD Kun je me even inlichten?
... Ik weet niet of ik wel veilig ben onder berscherming van "Captain Chris". D: -kruipt ineengedoken in een hoekje-
... Ik weet niet of ik wel veilig ben onder berscherming van "Captain Chris". D: -kruipt ineengedoken in een hoekje-
♪
het is een serie over het gelijknamige boek van George R.R. Martin. Seizoen 1 wordt nu in Nederland uitgezonden en seizoen twee wordt is net in Amerika uitgezonden, seizoen 3 en 4 worden op het moment geschoten. In seizoen 1 zie je vrij veel bekende acteurs onder andere de man die Boromir speelde in The Lord of the Rings. In seizoen twee zie je onze eigen Carice van Houten die een hoofdrol op zich neemt.
Ik zal niet zeggen waar het boek/serie overgaat dat zal je zelf moeten ontdekken maar het is zeker de moeite waard om het te kijken of de boeken te lezen!
Ik zal niet zeggen waar het boek/serie overgaat dat zal je zelf moeten ontdekken maar het is zeker de moeite waard om het te kijken of de boeken te lezen!
-
- Toetsenbord
Carice van Houten was btw zon beetje de slechtste acteur/actrice in heel de GoT serie.... :p