De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Met mijn in de buurt ben je nooit veilig, tenzij je precies doet wat ik je zeg (A) mwahahahahahah

Game of trones? moet ik dat leuk vinden :O ? Hoe laat is het?

En jaa Marit :D ook al scheelde het niet veel want bij 50.000 was ook al mijn tekst op xD hahah
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
glenovic
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ja okay het is soms een beetje bloederig/gewelddadig/seksistisch maar voor de rest is het echt de moeite waard om te kijken
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Pikachu is schattig, maar ik ben niet fan van pokémon ofzo :P
When the power of love overcomes the love of power.
Demon
Typmachine
Typmachine

Toch moet je blijven leven. >:(
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

... ik snap je niet... :$
Demon
Typmachine
Typmachine

Ik ook niet. ;-; Ik ben te gecompliceerd.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

nou bleoderig en geweldadig is wel wat voor mij :)
Saskjezwaard
Computer
Computer

Jodieee, congrats! Heb je nu echt alles van deel 1 af, de verandering enzo? Leuk, leuk :D

Ik verveeeel me --' eigenlijk wil ik weer eens gaan tekenen, alles staat hier toch, maar ik ben te lui om mijn spullen te pakken xD hahaha, dan mag ik ook niet zeuren :P ik ga eens tekenen^^
Ohh, ik heb trouwens een tijdje geleden een elf nagetekend die ik eigenlijk wel heel erg op Elmen vind lijken. Jammer genoeg ligt mijn kabeltje nog thuis, anders was ik hem nu aan het inkleuren. Hmm, ik ga eens kijken of ik een Dillan kan vinden :P
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Hé, Sask.
Heb je niet heeel toevallig nog wat stukjes van ZN die ik nog niet heb gelezen? :angel Zo ja, dan wil ik ze!
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

LEUK wel showen :D jaaa ik ben tot en met de verandering nu :P

Dus jij gaat binnen kort heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeel vragen voor je donder krijgen :P bereid je maar alvast voor (A)
Saskjezwaard
Computer
Computer

Hé, je laat weer eens een berichtje hier achter :D druk bezig geweest zeker? ^^

Eh... geen idee, ik heb er al een tijdje niet aan geschreven, inspiratie is op. Maar ik zal eens gaan zoeken... :P
Jij al meer inspiratie gekregen voor Melbourne? Er zijn er genoeg die graag een nieuw stuk willen^^

O god, ik denk dat ik een paar maanden onder ga duiken --' we hebben trouwens een ondergrondse ruimte thuis! Nooit geweten, totdat ik een paar weken geleden thuis kwam terwijl mijn vader de grond open aan het slijpen was. Het was voor vloerisolatie of zoiets. Volgens mij is dat een idee geweest dat nu heel erg lang gaat duren voordat het echt uitgevoerd wordt xD

Ik heb twee plaatjes gevonden die ik wel op Dillan vond lijken, maar ze zijn allebei heel haastig geschetst. Dus moet ik ook haastig schetsen xD nu ben ik aan het ruzieën met de vorm van zijn hoofd :P
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

hahha wij hebben dat ook xD maar zou er van me leven niet ingaan :P

En doe maar wel braaf, dan kun je eerder ZS de goeie versie lezen xD

en jaa nog even gewerkt xD haha
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Hmm zou ik nog een projectje opzetten om op OV te plaatsen *-) hmmm.. gaat natuurlijk nog een tijd duren voor het ook daadwerkelijk geplaatst wordt.. maar ZV is te groot.. daar ben ik nog zo on te vreden over en mn andere twee grote verhalen wil ik bewaren voor uitgave --' hmmm
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Over Game of Thrones:

De tv-serie is wel aardig, maar nogal veel (vrij nutteloze) expliciete seks. Heel anders dan A Song of Ice and Fire dus. Overigens is de midget wel geweldig, en zijn de meeste acteurs erg goed in de serie. Behalve dan bv.... Carice -,- Ik en twee vrienden van me schaamden ons zo hard toen we haar keiharde nederlandse accent hoorden, wat totaal out of place was, en haar te koude spel. Neem een voorbeeld aan Rutger Hauer xD
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
glenovic
Fijnschrijver
Fijnschrijver

George R.R. Martin is zeer betrokken bij de series en schrijft zelf mee aan de afleveringen dus de nutteloze seks heeft dan ook zijn goedkeuring. En ter verdediging van carice de regisseur wou dat ze met accent praatte (in de VS was het hen namelijk ook al opgevallen maar de regisseur zei toen dat het zo hoorde)
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Het is niet alleen haar accent he, ik vind haar gehele spel gewoon niet in de hele sfeer passen; ze valt echt buiten de patronen van alle andere acteurs.

Martin heeft btw maar 2 afleveringen van seizoen 1 meegeschreven he ;-) en of hij nou zn goedkeuring heeft gegeven of niet, het blijft heel veel nutteloze seks :P Als het nou nog daadwerkelijk altijd belangrijk was voor het plot...

(geen spoilers) Er is bijvoorbeeld een scene waarbij een hoertje weggaat uit een dorp, en één van de vele main characters roept dan doei tegen haar terwijl ze achterop een kar wegrijdt. Dan roept ie of hij het nog 1 keer mag zien en dan doet ze haar rok omhoog en zie je vol in beeld wat er (zonder ondergoed) onder zit.

Dat had je dus ook gewoon kunnen doen door de shot van de andere kant te maken, waardoor je haar haar rok op ziet tillen en tegelijk de reactie op het gezicht van die jongen kunt lezen. Dat is een stuk beter eigenlijk (vind ik dan he). Vandaar dat ik veel van de seks zo nutteloos vind....

In Melbourne High van Classy Cat is het dan wél weer nuttig, daar zijn de seksscenes juist een essentieel deel van de karakterontwikkelingen.
glenovic
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ja toch vreemd dat zo'n serie uit het christelijke Amerika kan komen haha. en ja er zijn inderdaad wel erg veel en soms een beetje ontoepasselijk scènes. Mijn favoriete karakter is echter wel de *dorf* die ook aardig wat zondigt maar zijn sarcasme maakt heeel veel goed
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ach, hbo is een zender die daar helemaal geen problemen mee heeft xD iemand ooit iets van True Blood gezien? Nou, dat is zo ongeveer hetzelfde verhaal, elke episode heeft wel een seksscene erin die vaak helemaal niks toevoegt. En het is al een serie die hysterische tienermeisjes trekt en daardoor krijg je de top van de top --'
glenovic
Fijnschrijver
Fijnschrijver

HBO maakt series die een honderdtal keer beter zijn dan de troep die ze in Nederland maken. oh over 100 gesproken merk nu dat dit mijn 101ste post word en ik wou nog zo graag me honderdste vieren :( ach dan maar verder met ut leven en de 101ste posten
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Oke ik heb alle leuke Glee scenes op youtube gezien dus.daar ben ik ook weer klaar mee (:
Heb al een hele tijd niet geschreven Ö
glenovic
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Haha gezien het tijdstip denk ik dat je ook niet veel woorden meer zal schrijven ;)
Saskjezwaard
Computer
Computer

Hahaha, ik denk dat ik 's avonds juist het meeste schrijf :P ook al was het niet tegen mij bedoeld, ik pak het wel zo op xD
Maar rond dit tijdstip kan ik me opeens wel concentreren op het schrijven dus dat ga ik maar eens doen. Dillan is af, is echt een happy broekje geworden, maar wel leuk^^
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Nope, dat doe ik later wel weer. En een nieuw plot uitwerken waar ik maar flarden ideeën van heb. Dat wordt nog leuk. :angel
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

HBO? :P

Kom nou, BBC is kwalitatief ZOVEEL beter ;p
glenovic
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ik heb nooit beweerd dat HBO de beste series maakte ik heb alleen gezegd dat ze betere series maken dan Nederland ^^
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Floris. De eerste (geloof ik?) Nederlandse serie, en meteen misschien de beste xD

RUTGER HAUER WOOHOOO

Also:
Baantjer
Flodder (Amerikanen gingen t zelfs een beetje na zitten doen geloof ik;p)
Grijpstra en De Gier (discutabel, maar ik vond zelf de karakters echt heel sterk neergezet)
In de vlaamsche pot
'T Spaanse/vrije/5poten Schaep
Kees en Co (alhoewel deze sowieso schaamteloos gejat is van het concept van de.... BBC :p behalve toen Rik doodging dan, daarna was t puur Nederlandse adaptatie)
Sam Sam (same als hierboven voor de eerste paar seizoenen, maar John Jones is leeuuuk)
Kinderen geen bezwaar (Haye van der Heijden, schrijft leuke toneelstukken ook :D )

Toch? ;)
Maargoed, dat was t dan wel zon beetje xD Maarja, 16miljoen inwoners vs... 309 miljoen ;-)
Saskjezwaard
Computer
Computer

FLORIS!!! Ik heb nu gelijk dat openingsliedje in mijn hoofd :3 ohh, dat vond ik vroeger zó leuk om naar te kijken :D hoewel ik bang ben dat, als ik het terugkijk, het heel slecht geacteerd is, of gewoon hele slechte special effects. Dus ik doe het met mijn herinneringen^^

De rest van de series die je noemde vond ik niet echt heel veel aan. Maar ik hou dan ook echt niet van Nederlandse series :P
glenovic
Fijnschrijver
Fijnschrijver

De enige Nederlandse serie die het waard is om te noemen is een soap en nee geen gtst. De soap heet namelijk de nederlandse politiek daar kunnen die amerikanen nog een puntje aan zuigen haha
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik heb floris op DVD. Nog steeds leuk geacteerd en de special effects zijn non-existent :p Het is nog steeds geweldig om te zien ;)
Saskjezwaard
Computer
Computer

Nu wil ik het eigenlijk ook wel zien xD maar volgens mij hebben wij de videobanden weggegooid, we hebben geloof ik nog wel een videorecorder maar die staat heel ver weg :P
Hmm, zou er iets op youtube staan? Ik ga eens kijken^^
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

I'm bored... ):
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Mijn God. Ik ben volgens mij nog nooit zo boos geweest als gisteren. Gisteren konden we afscheid nemen van m'n oma, maar ik moest werken. Dus ik had gevraagd of ik twee uurtjes eerder weg mocht. Zegt m'n baas: "Ja, ik vind het hartstikke erg wat er is gebeurd, maar ik moet de winkel draaiende houden. Dus het kan niet."
Nou........ ik kon wel janken. Toen heb ik het aan de manager gevraagd en die zei van: "ga maar lekker naar huis, Room"
Thank God. Er bestaan toch wel mensen met gevoel.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

wat een achterlijke baas! Ze moeten je zelfs vrij geven voor zoiets, hoever ik weet

Gelukkig is je manager wel een goeie ;)
glenovic
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ja directe familie/ eerste familie is direct vrijgeven dat is dus het gezin waar je toe behoort. Je grootouders behoren tot zover ik weet je tweede familie maar vallen onder dezelfde regeling en voor hun moet je dus ook vrij krijgen. Snap echt niet wie al die graden in familie hebt verzonnen familie is toch familie
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Ja.. ik vond 't een beetje achterlijk. Ze had ook tegen me gezegd van: "ja.. 't zou je moeder maar zijn, dan was het nog erger geweest."
Arin
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Wat een asociale achterlijke ****, kom, we sturen de OVknokploeg erop af :twisted:
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Hahaha. Ik wil graag m'n baan houden, ja? :$
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Btw: GAME OF THRONES IS ECHT TÉ GEKKKKKKKKKKKKKKKKK. :D
Arin
Fijnschrijver
Fijnschrijver

ROMEH schreef:Hahaha. Ik wil graag m'n baan houden, ja? :$
Geen knokploeg? *pruillipje* :(
Sebas
Erelid
Erelid
Contacteer:

JodieJJ schreef:wat een achterlijke baas! Ze moeten je zelfs vrij geven voor zoiets, hoever ik weet
Nee, ligt aan welke graad het is en bij een 2e graads is het alleen 2 uur tijdens de begrafenis.

1e graads : ouders, eigen kinderen
2e graads: broers, zussen, grootouders( opa, oma)
3e graads: neven, nichten, etc

Zie ook op wiki: http://nl.wikipedia.org/wiki/Familie_%28verwanten%29
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Wat onzinnig, stel je voor dat je veel closer bent met iemand die niet je ouders zijn --'
Arin
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Sebas schreef: 2e graads: broers, zussen, grootouders( opa, oma)
Dus je wilt zeggen dat mijn broer niet een 1e graads familieverwant is? Raar, je zou toch zeggen van wel, dat eerste graads bijv het gezin waarin je leeft is, 2e, één ring daarbuiten (als je begrijpt wat ik bedoen) enz.
glenovic
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Over die knokploeg ik heb een aantal honkbal knuppels die ik wel tijdelijk wil uitlenen ^^
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Heel onziinnig,

Heeft misschien iemand hier verstand van, als je een voorgeschiedenis van je verhaal op internet zou plaatsen, zou dat problemen met uitgeven van het echte verhaal kunnen geven?
Arin
Fijnschrijver
Fijnschrijver

glenovic schreef:Over die knokploeg ik heb een aantal honkbal knuppels die ik wel tijdelijk wil uitlenen ^^
Ik heb er ook een, en een koevoet... :twisted: hier in de garage :angel
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”