De chatbox
bij mij kan je kiezen tussen hout en aluminium, big of small barrel haha ik ben van alle markten thuis
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
Jippie aaa Hooooi 
Ik ben weer thuis na drie weken in het buitenland geweest, heb OV wel gemist hoor
(Vooral de onzin dingen hier in de chat
)
Maar ik ga weer wat actiever zijn, want nu kan het wel. Op vakantie was er geen internet dus kon ik jullie niet op de hoogte houden van het heerlijke weer in Oostenrijk en Kroatië.
Maar:
-Hoe gaat het met jullie?
-Hoe was de OV-Meeting?
-Is het bij iedereen gelukt die meedeed met Nano het einde ook te halen?
-Waarvan moet ik zeker op de hoogte zijn?
-Welke verhalen zijn nu de moeite om te lezen?
Pff... Wat een vragen heb ik toch...

Ik ben weer thuis na drie weken in het buitenland geweest, heb OV wel gemist hoor

Maar ik ga weer wat actiever zijn, want nu kan het wel. Op vakantie was er geen internet dus kon ik jullie niet op de hoogte houden van het heerlijke weer in Oostenrijk en Kroatië.
Maar:
-Hoe gaat het met jullie?
-Hoe was de OV-Meeting?
-Is het bij iedereen gelukt die meedeed met Nano het einde ook te halen?
-Waarvan moet ik zeker op de hoogte zijn?
-Welke verhalen zijn nu de moeite om te lezen?
Pff... Wat een vragen heb ik toch...
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Ik denk al waar is ie gebleven
Maar kijk daar is ie
Het gaat super,
OV meeting helemaal top
Bij mij gelukt, marit ook en de rest heb ik niet gehoord
en verder kunnen je vragen door andre beantwoord worden xD

Maar kijk daar is ie

Het gaat super,
OV meeting helemaal top

Bij mij gelukt, marit ook en de rest heb ik niet gehoord
en verder kunnen je vragen door andre beantwoord worden xD
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
- Saskjezwaard
- Computer
Hé, Jochem is weer terug! Ik dacht al dat je op vakantie was xD was het leuk in Oostenrijk en Kroatië?
Met mij gaat het heel goed, ik kan uitkijken op 3 vrije dagen, ik hoef pas donderdag weer te beginnen xD en maandagavond biercantuuuusss!!! Heb er zin in
En nano heb ik helaas niet gehaald, ik zal maar niet zeggen hoeveel woorden ik maar heb, dan zak ik door de grond van schaamte
maar we zien wel of het verhaal nog afkomt
OV-meeting was heel gezellig! Moeten we vaker doen ghehe^^
Verder eh... geen idee xD
Met mij gaat het heel goed, ik kan uitkijken op 3 vrije dagen, ik hoef pas donderdag weer te beginnen xD en maandagavond biercantuuuusss!!! Heb er zin in

En nano heb ik helaas niet gehaald, ik zal maar niet zeggen hoeveel woorden ik maar heb, dan zak ik door de grond van schaamte

OV-meeting was heel gezellig! Moeten we vaker doen ghehe^^
Verder eh... geen idee xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer
Het is één uur, mijn moeder komt voor het eerst mijn kamer binnenstappen en ik heb haar al chagrijnig gekregen xD hahaha, nieuw record
Een hele fijne school^^ ik heb een heel onregelmatig rooster, dus dan drie dagen vrij, dan weer drie colleges achter elkaar. Hoewel dat ook niet veel is xD
Hoeveel vakken heb jij eigenlijk de eerste periode?
Welkom bij de club, Emilia!

Een hele fijne school^^ ik heb een heel onregelmatig rooster, dus dan drie dagen vrij, dan weer drie colleges achter elkaar. Hoewel dat ook niet veel is xD
Hoeveel vakken heb jij eigenlijk de eerste periode?
Welkom bij de club, Emilia!

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
hahaha xD das echt een record
hahah xD jullie zijn gewoon lui daar xD
En er staan maar twee vakken op mijn programma inleiding psychologie ( dat we drie maanden lang volgens mij krijgen xD dus hoe dat werkt )
en Methode,technieken en statistieken 1

hahah xD jullie zijn gewoon lui daar xD
En er staan maar twee vakken op mijn programma inleiding psychologie ( dat we drie maanden lang volgens mij krijgen xD dus hoe dat werkt )
en Methode,technieken en statistieken 1
Hoezo? nu wil ik ook het verhaal weten.Saskjezwaard schreef:Het is één uur, mijn moeder komt voor het eerst mijn kamer binnenstappen en ik heb haar al chagrijnig gekregen xD hahaha, nieuw record![]()
@jochem: het gaat goed hoor, wat je moet weten, tsja, romy's baas is niet aardig en we zijn een OVknokploeg aan het samenstellen.
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
- Saskjezwaard
- Computer
Eh... ik weet al niet meer waar het over ging xD het begon of ik nog lichte was had en ojaa, mijn moeder zei ook dat ik de twee cd's die ze bij de bieb had gehaald op mijn mp3 moest zetten, dan konden die cd's terug. En omdat ik niet gelijk van joy opsprong om naar beneden te rennen om mijn mp3 vol te stouwen met muziek, werd ze een beetje chagrijnig
maar mijn moeder is jammer genoeg heel goed in chagrijnig worden om niks, volgens mij is dat een eigenschap die veel moeders gemeen hebben xD
En Emilia, eh...
.... 11.000 woorden gheheh (a) hoeveel jij?

En Emilia, eh...

Wat een heerlijk ontvang na 3 weken weg zijn. Oostenrijk en Kroatie waren echt erg leuk, heel er genoten van het weer dat elke dag richting de 40 graden was, prachtig. Het weer en de prachtige omgevingen hebben mijn veel inspiratie gegeven en heb weer een heel nieuw verhaal in mijn hoofd.
Saskia wat een geweldig aantal woorden
Straks mijn boeken ophalen bij de buren, die hebben het pakketje gekregen. Maandag nog vrij van school, dinsdag 2 uurtjes en dan begint school
Saskia wat een geweldig aantal woorden

Straks mijn boeken ophalen bij de buren, die hebben het pakketje gekregen. Maandag nog vrij van school, dinsdag 2 uurtjes en dan begint school

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
-
- Toetsenbord
@Jodie,
voorgeschiedenis van je verhaal is erg lastig te zeggen... Soms is het juist een heel goede reclame voor je eigenlijke verhaal, soms hebben ze liever dat er niks beschikbaar is dat de uitgevers niet zelf hebben gepubliceerd. Als je zeker wilt zijn moet je gewoon níks op internet zetten, dan kun je er altijd later nog op zetten. Weer er af halen is namelijk altijd moeilijker ;)
Dus tsja, lastige :P Ik heb zelf ook twijfels over mijn proloog van ZvC die ik erop had gezet, maar in principe kun je altijd verzoeken het weer van de site hier verwijderen (of het zelf doen ;-) ) dus tsjaaaaa :p
Had je al naar uitgevers gekeken dan? En zoja welke trokken je dan aan?
voorgeschiedenis van je verhaal is erg lastig te zeggen... Soms is het juist een heel goede reclame voor je eigenlijke verhaal, soms hebben ze liever dat er niks beschikbaar is dat de uitgevers niet zelf hebben gepubliceerd. Als je zeker wilt zijn moet je gewoon níks op internet zetten, dan kun je er altijd later nog op zetten. Weer er af halen is namelijk altijd moeilijker ;)
Dus tsja, lastige :P Ik heb zelf ook twijfels over mijn proloog van ZvC die ik erop had gezet, maar in principe kun je altijd verzoeken het weer van de site hier verwijderen (of het zelf doen ;-) ) dus tsjaaaaa :p
Had je al naar uitgevers gekeken dan? En zoja welke trokken je dan aan?
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Ben ik wel van plan :p maar het moet nog ehelemaal over geschreven worden en ik wil eerst deel 2 af hebben
.
en nog geen specifieke in mijn hoofd, ook al is er een die ik wel graag wil
xD

en nog geen specifieke in mijn hoofd, ook al is er een die ik wel graag wil

-
- Typmachine
Ja!
Ik ben nu eigenlijk ook wel benieuwd welk verhaal je wilt gaan uitgeven.
Ik ben nu eigenlijk ook wel benieuwd welk verhaal je wilt gaan uitgeven.

Jeeeh
en dat voor iemand die nooit meer verhalen plaatst xD wahaha
ent is ofcourse een fantasy, ik hoop thriller richting op xD dat andere dat ook vinden
En verder ga ik er nog niet over verklappen
xD

ent is ofcourse een fantasy, ik hoop thriller richting op xD dat andere dat ook vinden

En verder ga ik er nog niet over verklappen

-
- Toetsenbord
Willen jullie ZvC (fantasy, proloog staat onder De Zoon van Astegor)ook kopen als ik hem naar uitgevers stuur en ze vinden het publicabel? *maakt zich heel klein en kijkt met Puss-in-Boots ogen naar OV-leden*
Al zou mijn verhaal goed genoeg zijn voor een uitgever zou ik er eerst nog 100 keer over nadenken voordat ik het zou durven. xdd
@ Christian, ik koop het dan niet, want ik houd niet van fantasy.
@ Christian, ik koop het dan niet, want ik houd niet van fantasy.

iloveyou' 25.08.2012
-
- Toetsenbord
Aaawwhhhhhh :(
Moet ik dan mn mysterie- of mn romatische- of mn kinderverhaal sturen? XD
Moet ik dan mn mysterie- of mn romatische- of mn kinderverhaal sturen? XD
Tuurlijk, ik heb geen idee waar het over gaat, maar als een OV'er een verhaal gaat uitgeven ga ik het kopenChristian Damen schreef:Willen jullie ZvC (fantasy, proloog staat onder De Zoon van Astegor)ook kopen als ik hem naar uitgevers stuur en ze vinden het publicabel? *maakt zich heel klein en kijkt met Puss-in-Boots ogen naar OV-leden*

I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
-
- Toetsenbord
Doen Jodie en ik een duo-signeersessie :D
-
- Toetsenbord
Hoezo? Je hebt toch al het hele eerste deel af? :O Ik ben met mn tweede ook nog maar nét klaar met de eerste akte :p
Ik had trouwens verwacht dat je zou zeggen 'nee joh Chris, dat kan helemaal niet. Jouw verhaal is helemaal niet goed genoeg om uitgegeven te worden :D'. Want je bent gemeen. Je doet dat soort dingen. Gemene Jodie :( Nu ben ik verdrietig...
Ik geef trouwens Wiskunde en Statistieken aan de eerstejaars. Ze haten me allemaal omdat iedereen het een rotvak vindt xD
Ik had trouwens verwacht dat je zou zeggen 'nee joh Chris, dat kan helemaal niet. Jouw verhaal is helemaal niet goed genoeg om uitgegeven te worden :D'. Want je bent gemeen. Je doet dat soort dingen. Gemene Jodie :( Nu ben ik verdrietig...
Ik geef trouwens Wiskunde en Statistieken aan de eerstejaars. Ze haten me allemaal omdat iedereen het een rotvak vindt xD
IK ZEI DAT NIET!b En ik zou lief worden weet je nog
en jij hebt je eerste deel al net overgeschreven xD ik no gniet

en jij hebt je eerste deel al net overgeschreven xD ik no gniet
Jodie doet gemeen tegen je, je leerlingen haten je... Begin me nu een beetje af te vragen wat er allemaal in je verhaal gebeurd o.O
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
-
- Toetsenbord
In mijn verhaal gaat iedereen dood. Lekker puh :D
En ja Jodie, ok dat scheelt :P Ik heb deel 1 al net geschreven, én ook al door mn groep proeflezers laten lezen en hun comments verwerkt dus... Het begint wel een beetje het punt te naderen waarop je er bezig mee kunt blíjven ;P
maar ik wil stiekem wel nog graag dat jij t ook eerst uitleest en zegt wat je er van vindt xD
LEZEN KRENG :D
ik bedoel
LEZEN lieve, geweldige, charmante en slimme Jodie.
@Xily ja ik neem het ze ook niet kwalijk xD Zou ik ook vinden als eerstejaars xD
En ja Jodie, ok dat scheelt :P Ik heb deel 1 al net geschreven, én ook al door mn groep proeflezers laten lezen en hun comments verwerkt dus... Het begint wel een beetje het punt te naderen waarop je er bezig mee kunt blíjven ;P
maar ik wil stiekem wel nog graag dat jij t ook eerst uitleest en zegt wat je er van vindt xD
LEZEN KRENG :D
ik bedoel
LEZEN lieve, geweldige, charmante en slimme Jodie.
@Xily ja ik neem het ze ook niet kwalijk xD Zou ik ook vinden als eerstejaars xD
Ik vind 'opgeschrikt' zo'n vreemd woord. Weet iemand een andere manier om de zin te formuleren?
"Toen ze vanochtend weer was opgeschrikt bij het horen van een krakende tak, had de zon zich door de donkere wolkenmassa weten te wurmen. "
"Toen ze vanochtend weer was opgeschrikt bij het horen van een krakende tak, had de zon zich door de donkere wolkenmassa weten te wurmen. "
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
weer was opgeschrikt? gebeurt dat iedere morgen dan
, sorry eerste wat me opviel xD
Maar wakker geschrokken?

Maar wakker geschrokken?
-
- Toetsenbord
"Toen de volgende ochtend het kraken van een tak haar had doen schrikken, had de zon zich door de donkere wolkenmassa weten te wurmen. "
of als je perse opschrikken wilt houden:
"Toen de volgende ochtend het kraken van een tak haar had doen opschrikken, had de zon zich door de donkere wolkenmassa weten te wurmen. "
Zoiets? Of is dat teveel verandering?
of als je perse opschrikken wilt houden:
"Toen de volgende ochtend het kraken van een tak haar had doen opschrikken, had de zon zich door de donkere wolkenmassa weten te wurmen. "
Zoiets? Of is dat teveel verandering?
Laatst gewijzigd door Christian Damen op 01 sep 2012 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Haha, ja. In dit geval gebeurt dat iedere morgen! :pJodieJJ schreef:weer was opgeschrikt? gebeurt dat iedere morgen dan, sorry eerste wat me opviel xD
Maar wakker geschrokken?
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
-
- Toetsenbord
oh je bedoelde wakker schrikken? ik wist niet dat ze sliep xD
Danku chris
ik was al begonnen trouwens xD
En nu.. ( ja ik heb mijn voorhoofd al gevoeld ) ga ik mijn kamer opruimen

En nu.. ( ja ik heb mijn voorhoofd al gevoeld ) ga ik mijn kamer opruimen