De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
artikel
Computer
Computer

@ Romy, Klein kinderen zijn altijd het schattigst :P Hetzelfde is met baby's, totdat ze groot worden :o

@Daantje, ik weet ook niet of ik wel zo graag naar school wil hoor :o
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Hm, ja. Kinderen zijn leuk. Ik kan alleen echt niet omgaan met baby's. Althans.. niet met huilende baby's. Ik word knettergek van dat gekrijs en gehuil. Het lijkt wel alsof m'n oorschelp er spontaan uit springt dan. En in mijn irritaties, kan ik die baby's dan ook nooit kalmeren. Maar iets oudere kinderen, vind ik àltijd leuk.
Ik wil hierna de opleiding Pedagogiek doen en daarna als het allemaal volgens plan loopt een baan zoeken als Pedagogisch Medewerker in 't ziekenhuis. Dan wil ik zieke kinderen begeleiden tijdens bv. een operatie of lange ziekenhuisopname.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
artikel
Computer
Computer

Je bent een echt kindermens :p Je houdt ervan en wilt ze helpen :P
Ikzelf kan best goed met baby's en jonge kinderen omgaan, maar dat komt vooral omdat ik toen ik klein was (6 a 7 jaar) toen zat ik op een kinderopvang. Daar hielp ik altijd de kleuterjuffen met het verzorgen van de baby's en het stilhouden van ze. Toen ik ouder werd (9 jaar) deed ik dit nog steeds maar ben ik ook wat oudere kinderen gaan helpen, bijv. jas aantrekken, schoenen, eten en drinken en noem maar op. Toen ben ik van de opvang afgegaan en ik weet nog goed de beteuterde gezichtjes van alle kleine kindjes die ik vroeger hielp. Echt zielig. Maar door die jaren weet ik nu wel hoe ik met kinderen moet omgaan en daarom help ik nu nog steeds mensen die een vraag ofzo hebben erover :D En ik ben nu pas 14 :o
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

9 tot 9 jooeeppiiiieee :p

oh well, ik ga nu wel lekker catalaans eten maken xD
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Hoe was je eten, Christian? :D
Ik heb vandaag van 10 tot 3 op school gezeten, de enige keer het hele jaar waarschijnlijk dat ik niet van 9 tot 4 op school zit -.- En dan bestond mijn dag uit de helft tussenuren en de helft les, vreselijk nutteloos. En wil je je rooster veranderen, moet je eerst naar de adjunct-directeur, want de roostermakers hebben het al druk genoeg bla bla bla bla blaaaaaaa -.-
Oh, wat heb ik een hékel aan school!
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
daantjeschrijft
Balpen
Balpen

@artikel: Op school zit ik niet meer, was een vroegtijdige schoolverlater.... :roll: Ik kon niet echt goed aarden, en hoewel ik goed kon leren had ik er niet zo'n zin in. Nu denk ik dat het een beetje bedoeld was om ze thuis tegen de haren in te strijken....

Mijn vader zei echter dat het mijn eigen keuze was, maar dat ik dan wel een baantje moest gaan zoeken. Zo gezegd, zo gedaan.
Lange tijd veel plezier gehad, maar nu begint het me tegen te staan. Soms denk ik dat mijn werkgever tegen een burn out aan zit ofzo, en dat een ander daar voor moet boeten. Want soms heb ik meer het idee dat ik een of andere hond ben waar die tegen aan mag vloeken als een werkneemster. En ik met mijn grote mond ben er een paar keer flink tegen in gegaan :$...
Toch maar uit gaan kijken naar iets anders, want ik heb er geenzin in om iedere ochtend met tegen zin te moeten gaan en op eieren te lopen omdat hij zo weer tekeer kan gaan....
Even Miracles take A Little Time
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Dat je dan nog zin hebt om te koken :o
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

voornamelijk zin in lekker eten xD dus dat moet ik dan wel maken :p
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

hahah jaa dat snap ik :P ik dacht trouwens dat je vandaag eerder klaar was :O ?
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Tsja dat dacht ik ook xD
Saskjezwaard
Computer
Computer

Zijn ze niet aardig voor je daar, Chris? Misschien moet je terug naar Utrecht, volgens mij is er wel iemand die graag les van je wilt hebben :P in wiskunde dan he xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

JAAA help ME!!!!!!IK Heb mijn eerste college al over dat onderwerp gemist xD dacht dat we een uur later moest beginnnen xD toen had ik boze papa en mamaxD
Saskjezwaard
Computer
Computer

Hahahhaa xD dat zou mij denk ik ook overkomen zijn :P
Heb je trouwens leuke papa en mama? En hoe was je eerste dag eigenlijk! I wanna know^^
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
artikel
Computer
Computer

@Chris, zielig voor je :o Maar hoe was je eten?

@Daantje, dat lijkt me nou ook niets. Ik wens je veel succes!

@Jodie, handig -.-'
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

wat van wiskunde zou je moeten krijgen dan?

eten was lekker :p
artikel
Computer
Computer

Wat had je gemaakt?
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Huh mijn geweldig mooie lange bericht is pleitte :O

En Jochem, heel handig jaa :p
Chris, naa gewoon inleiding artikelen zoeken, niet echt boeiend en leren waar je naar moet kijken.

OPnieuw mijn geweldige verhaal xD. Jaaa, ik heb leuke papa en mama :D, ze gaven me nieteens billenkoeke!
En ik heb vandaag al in mijn ondergoed op het sportterein gestaand... heel gezellig --'
En gisteren hadden we een intro college met een vrouw die het steeds had over jongensmensjes en meisjesmensjes xD geniaal, ga ik zeker in een verhaal gebruiken
Ook hebben wij een harry potter systeem opschool xD Ik hoor bij GRUNBOUW ofzo xD
en We moeten voor deze week een miniverslagje naar keuze maken, ik doe het met mijn groepje over hoogtevrees en daar hebben we donderdag presentatie van :D

Verder is het vooral feesten! xD
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Ik verveel me een beetje erg en ik heb een writers block
artikel
Computer
Computer

Haha Jodie,
"jongensmensjes" en "meisjesmensjes"? Weet niet of die vrouw door heeft welke rare woorden ze gebruikt :o ooeh Harry Potter, leuke serie, maar om dat systeem te hebben lijkt me nou weer juist niets. En succes met je presentatie :D
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

hahah het is aleen maar zodat je met een grotere groep dan je eigen kals bijeenkomsten kunt hebben xD, zodat je meer mensen kunt leren kennen :) en daarna natuurlijkborrelen! ( Oh wacht dat wordt mocht ik niet meer gebruiken van een vriend... ) ZUipen! xD ( De uni wilt echt alcoholisten van ons maken xD)
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Ik heb morgen een introdag en ik hoef volgende week pas echt naar school, hihi. Maandag en dinsdag stage, dus officieel begint mijn school volgende week woensdag. ^^
Saskjezwaard
Computer
Computer

Je hebt luxepaardjes en werkpaardjes... :P gheheh xD maar dat is lekker, nog langer vakantie voor jou, Romy! Mijn weekend is na vandaag afgelopen, mag donderdag weer naar school. En dan heb ik over twee dagen weer weekend hahaha xD ik zal maar niet klagen :angel

O god, en ik heb een gigantische paarsblauwe plek op de achterkant van mijn onderbeen gevonden. Meestal zitten die aan de voorkant, ik heb namelijk een ontzettend nuttig talent om tegen dingen aan te lopen --' ik ben benieuwd wat ik nu weer heb gedaan xD
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Oelala. Als ik jou was, zou ik ook zeker niet klagen. Lekker hoor. Weet je wat het probleem is? In de vakantie denk ik altijd 'Oh, ik heb wel weer zin in school hoor. Ik heb nu toch niks te doen' en de laatste paar dagen van de vakantie denk ik 'Ahhhw, ik wil nog een weekje of 2 vakantie?!'

Haha, maar geniet nog even van je vakantie en loop niet meer tegen dingen aan. :p
artikel
Computer
Computer

Ik dacht niet: 'Ahhhw, ik wil nog een weekje of 2 vakantie?!' Wat ik dacht was: 'Shoepiedoe, school begint weer. Neeeeee, mag ik dan nooit een heel jaar vakantie hebben?' En tot mijn pech zit ik nu alweer op school :( Hoop niet dat ik weer in dat ritme kom want dan is het leven zo saai. *hoopt*

Saskia ik weet niet wat jij doet, maar het klinkt niet goed (hé, dat rijmt). Ik denk dat je gewoon twee kussens, één voor en één achter, moet vastmaken, en dan kan je overal ongestoord tegen aanlopen. Maar wees wel voorzichtig hé!

Jodie, ik hoop dat het allemaal zo leuk is als het klinkt :o

Ik voel me hier, op het ov-forum, best thuis, maar dat hadden jullie vat wel door. Ik post bij heel veel topic iets en probeer zoveel mogelijk van mensen te lezen. Maar dat doe ik ook om mensen moed te geven om door te schrijven anders stoppen ze misschien wel terwijl je goed zijn ofzoiets. En dan nog hier, de chat, waar ik belachelijk veel post. Als ik wat gas moet terug nemen moet je het maar gewoon zeggen hoor!
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Haha. Nee joh. Neem vooral geen gas terug. Is hartstikke gezellig dat je zo actief bent!
artikel
Computer
Computer

Het is misschien wel gezellig maar andere mensen kunnen het heel irritant vinden :$ ik wacht nog wel even af...
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

OKEOKEOKE, is hier heeeeeeel toevallig nog iemand die Walibi Fright Nights helemaal geweldig vind? Want elk jaar zit ik weer als een obsessed persoontje de facebook pagina in de gaten te houden. :$
artikel
Computer
Computer

Ik wil daar ook heel graag heen. Mijn ouders vinden het alleen niet echt iets. Oké, ik ben een beetje een bangerik, actie en thrillers kan ik allemaal wel kijken, ook deels horror, maar als zoiets wordt na gespeeld en ik zit erin dan vind ik het eng :$ Nee maar ik wil alsnog een keer daarnaartoe, en dan neem ik gewoon een luier mee, dan plas ik daar wel in :p
Dat ik sneller bang ben komt door kamp in groep 7, toen ben ik mij de "flipperdeflap" geschrokken en heb toen niet echt meer geslapen de avond daarop. Maar het kan ook zijn omdat ik vroeger met geesten iets deed en dat ik nu gewoon wat sneller bang ben :/
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Demon
Typmachine
Typmachine

"Het is misschien wel gezellig maar andere mensen kunnen het heel irritant vinden ik wacht nog wel even af..."
Ik heb liever irritante, dan gemene mensjes hoor. ;p Ik kan zo 'n beetje tegen alle soorten tenzij ze echt mensen ( nu, ja dan voornamelijk mij ) proberen te kleineren en zo. :s
Als verlegen persoon heb je dan ook vaak last van zulke "pestkoppen" of hoe zou ik ze noemen? Klootzakken?

Nu, goed ja.

"O god, en ik heb een gigantische paarsblauwe plek op de achterkant van mijn onderbeen gevonden. Meestal zitten die aan de voorkant, ik heb namelijk een ontzettend nuttig talent om tegen dingen aan te lopen ..."

Nja, ik zou geen spiegelpaleizen proberen als ik jou was... Misschien nog een rugbypak overwegen? Met extra isolatie?

En ja school natuurlijk. ;p Slordig als ik ben en mijn oude map zonder elastiek en met compleet gescheurde hoekjes gebruikte, was mijn papa weer boos en ik moest dus een nieuwe map aanschaffen.
Ik werk wel netter. Mijn wiskundelerares: "Je bent een goed georganiseerde jongen, maar als je met cursusblaadjes in een ringmap werkt zou je ze best nummeren." xd
Voor de rest heb ik nog nauwelijks les gehad. Wel zo 'n stomme kluisjes met zo 'n draaislot... Vorig jaar had ik geluk dat ik gewoon een viercijfercode moest invoeren. Bleh. En dan nog zo 'n klein. D: Er past geen ringmap in!
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Ik ben er inmiddels twee keer naar toe geweest en vind het écht geweldig. Ik voel me op zo'n moment helemaal in m'n element ofzo. Hahaha. Ik hou van thriller en horror en bloed en alles wat daar mee te maken heeft. Ik heb echt respect voor die acteurs. Ik vind het zo mooi en goed hoe ze al die scarehuizen in elkaar zetten.
Het is idd echt eng, als je er niet zo tegen opgewassen bent, maar zeker de moeite waard om er naar toe te gaan.
artikel
Computer
Computer

@ Demon, Hier hebben ze op school nu ook een draaislot voor de kluisjes, maar gelukkig niet voor iedereen. Ben blij dat ik dat niet heb want de mensen die het wel hebben ergeren zich er dood aan. Die dingen zijn niet open te krijgen, of het draaislot doet het niet, of het deurtje blijft hangen, pff... Gelukkig heb ik nog één met sleutel, lucky me :D

@Romy, dan weet ik dat ik er dus niet alleen naartoe moet gaan op mijn 14jarige leeftijd. Hopelijk gaan er dan wat mensen met mij mee :o
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

@Artikel (wat is je naam?): ik was even vergeten dat je iets jonger bent, oeps. Maar inderdaad, dan zou ik niet alleen gaan. Ik ben er tot nu toe echt met een groep van 18 mensen naar toe geweest. En ik ben altijd degene die voorop loopt, omdat niemand durft, hahahaha. En er is zo'n huis, waarin scènes uit films worden nagespeeld. En ik liep echt grijnzend door dat huis en leidde de rest als een gids langs de scènes, uitleggend welke films het waren, hahaha. En toen werd ik uit het niets bij m'n enkel gegrepen door The Exorcist en ik keek d'r zo aan.. en ik schoot keihard in de lach. :$
En twee jaar terug, kwam horror Piniokio op me afrennen en hij liet me zo keihard schrikken - dacht hij, en toen zo ik heel droog 'hoi' en toen schoot hij in de lach. En dat mag eigenlijk niet. Ze moeten in hun rol blijven, no matter what. Ik voelde me echt geniaal. :$
artikel
Computer
Computer

Oké, dat lef heb ik ook nog wel. Ik ga nu niet meer wegrennen, dat deed ik wel als klein kind maar ik ben nu groter. Nu als ik samen met andere een "horror"achtige film kijk en hun schrikken doen doe ik het bijna in mijn broek, niet omdat ik ben geschrokken maar omdat ik me kapot lach. Ik ben benieuwd of er mensen mee gaan met mij of dat ze bang thuis blijven, er zijn genoeg mensen die ik ken die niet durven. Ik ga het gewoon proberen :D

BTW, mijn naam is Jochem :)
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

@Jochem, gewoon snel vrienden vinden die met je mee willen. Kaartjes zijn snel uitverkocht.

Ik heb precies in m'n hoofd wat ik wil schrijven, maar kan de juiste beginzin/openingszin niet vinden. En die moet echt perfect zijn, omdat ik anders niet verder kan schrijven. :l
Demon
Typmachine
Typmachine

Jongens hebben genoeg openingszinnen om te gebruiken, hoor. Niet dat één daarvan goed is. xd

Ik heb ook even schrijfproblemen... Ik kan momenteel niet vinden hoe ik Wind kan inleiden. :s Niet dat je weet waarover ik het heb, maar goed. xD
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Haha, nee. Ik weet niet waar je het over hebt. D:
Schrijfproblemen sucks.
Demon
Typmachine
Typmachine

Inderdaad. Maar ja, alle problemen toch? Niet dan?
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Haha, ja. Eigenlijk wel. :p
artikel
Computer
Computer

Als je hulp nodig hebt kan je het altijd gewoon aan meerdere mensen hier op het forum vragen. Er zijn genoeg mensen hier die met plezier je op gang helpen of even een steentje willen bijdragen aan je verhaal als het niet lukt. En een ander in nood dan kan je zelf ook altijd de hulp aanbieden :D
Maar als je nog hulp nodig hebt wil ik wel proberen te helpen, niet dat ik super ben :$
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
mena1998
Typmachine
Typmachine
Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela

Vraag voor een docent: Wat moet je doen bij kinderen die het leuk vinden om te leren?
Antwoord: Geef ze verdieping/meer werk.

Wat NIET te doen als docent: Geef ze in het derde schooljaar een samenvatting van klas 1 en 2 van hun lievelingsvak!

Ik ken mijn biologieleraar nog niet en ik ben nu al boos op hem. En ik heb mijn boeken pas een dag!
Shit happens, just flush it and move on!
artikel
Computer
Computer

Floor ik ben benieuwd welke kant het op gaat met jou schooljaar. Spannend, lijkt net wel eens levensverhaal :p
Nee, maar ik wens je veel succes als je het echt zo vreselijk vind (het komt bij mij heel dramatisch over wat je vertelde!). Dus meid, hou je taai?
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Demon
Typmachine
Typmachine

"kinderen die het leuk vinden om te leren" Leuk vinden om te leren?! D: Hoe kan je dat nu leuk vinden?! Dat blokken dat al je tijd in beslag neemt?! D:
Ik vind het daarnaast leuk om bij te leren, maar om dat alles helemaal in mijn kleine hoofdje, gevuld met fantasie te proppen. Ieuw, ieuw, ieuw. D:

Maar goed, dat kun je altijd tegen je klassenleraar, de docent van het vak zelf of de directeur zeggen....
artikel
Computer
Computer

Wijze woorden van Demon.

@Demon, waar dacht jij dan aan met je hoofd vol fantasie?
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Demon
Typmachine
Typmachine

Waar dacht ik aan? Geen idee, maar ik zit met mijn hoofd altijd in de wolken. De werkelijkheid loopt gewoon wat naast me. Ik denk aan zoveel. xD En de meeste van die dingen, die vergeet ik gewoon. ;p
artikel
Computer
Computer

hahaha
Een slecht geheugen :$?

Ik heb dat ook wel eens hoor. Vorig jaar, midden in een les kreeg ik een fantasiebom ofzoiets. Ik sprong op en begon keihard te praten over elfen, dwergen, draken en een verhaal ofzo. De docente kijk me wel heel raar aan, maar alsnog. Nu zou ik helemaal niet meer weten hoe dat verhaal ging, maar ik herinner me nog alleen dit :o
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”