Ik moet een boek lezen voor Engels voor 12 oktober ofzo (': das dus nog precies een maand. En het mag niet Hunger Games of Harry Potter ofzo zijn, maar iets buiten 'mijn comfort zone'. Dus doe ik Never Let Me Go, wat op de boekenlijst voor de 5e klas staat. Want die film was mooi. (': En heb ik dat boek ook al weer mooi af (:
Ugh ik schrijf zo'n slecht verhaal nu heh, maar dat geeft niet want het is toch maar fanfictie gewoon grappig om een keer te doen, schrijven zonder het goed te willen hebben (':
When the power of love overcomes the love of power.
Het is week van de ongelukken zeker? ;o Aan een van de scholen in de stad waark naar school ga (wat een uitleg xD) is er deze middag/namiddag ook een ongeluk gebeurd. Mijn zus der fb staat vol met RIP... Jak, zie het al niet zitten om morgen naar school te gaan en te moeten horen wat er gebeurd is ;s
Emilia, iets schrijven is beter dan niets xD Ik ga dat nu nog maar eens doen denk ik..
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
Btw: Ik had op nu inderdaad gelezen dat in Den Haag een ernstig ongeluk was gebeurd met twee trams. Alleen 't enge aan 't verhaal is, dat 't tram 9 en 11 waren... Ik vind dat soort verhalen soms best interessant, eigenlijk.. Maar aan de andere kant ook zo heftig en onwerkelijk. Ik bedoel.. er zijn tientallen gewonden gevallen, gelukkig geen doden.
@Artikel: Geloof mij. Ik heb hiervoor ook echt 'n enorm writers block gehad. Pff.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
Pfff heb deze week gewoon zeven practica van biologie moeten inhalen o.0
Zo'n onzin, ik had ze allemaal al eens gedaan, maar niet voor punt, moet ik het nu gewoon opnieuw gaan doen. Stelletje trollers op school.
幻想是美麗的,現實是殘酷的。
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
@Jochem: Nah. Ik heb me moeten vermaken met supernatural en ik heb een beetje geschreven.. en m'n opa was tussen de middag komen eten. Was wel een leuke dag op zich, maar nu begin ik me langzaam te vervelen en Abel moet online komen, want ik wil verder aan ons verhaal. OMG
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Sorry, ik was eten, maar ik heb je wat gestuurd hoor, Jodie. Misschien is 't meeste onzin, maar van onzin weet je misschien zelf ook wat te brouwen.
En Abel is nog steeds niet online. Hij had gezegd, dat hij er rond half 6 zijn. *huilt*
Dat duurt nog eeel lang ben nog niet met overschrijven begonnen xD en wie zegt dat iemand het wilt uitgeven nee ik ga toch een van mijn verhalen die ik eerst wilde uitgeven hier op zette... is misschien op sommige stukken toch net iets te heftig xD heheh wat zulen mijn ouders van me denken :p xD
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
yes, dan heb je mij niet eens nodig! Ghehehe xD nee, Jodie, ik zou je graag willen helpen maar ben vanavond weg. Dan denk ik dat je al een titel heb gevonden
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath