De chatbox
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Nog de eerste schets.. http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
ziet er ook goed uit! dacht al dat ik iets op haar schouder zag in de eerste foto
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
-
Christian Damen
- Toetsenbord

Blote billen! :O
Wat is dit Jodie, Ik dacht dat alleen Dayden in zn nakie zou rondlopen? ;-)
Wat is dit Jodie, Ik dacht dat alleen Dayden in zn nakie zou rondlopen? ;-)
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Okeee xD we laten dayde weer zijn gang geen xD met zijn zwengelde ding xD
ooh ik ben trouwens niet naar friesland gegaan xD
ooh ik ben trouwens niet naar friesland gegaan xD
-
Christian Damen
- Toetsenbord

Niet naar fryslan? wrom nie?
Suppose you toss a coin enough times
- Saskjezwaard
- Computer

Oh, super Jodie!
en dat wordt bij de IKEA overnachten hahaha xD zolang je een bed, een kast, bureau/tafel en stoel hebt, komt het goed^^ oh, en een koelkast is ook heel handig!
Hoe groot is je kamer en hoveel moet je ervoor betalen?
Hoe groot is je kamer en hoveel moet je ervoor betalen?
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
god geen flauw idee hoe groot ie is xD groot genoeg om slaapparty in te houden in ieder geval :p
en rond de 400 pff... utrecht is zoo duuur
en rond de 400 pff... utrecht is zoo duuur
- Saskjezwaard
- Computer

Wowww, fucking hell, dat is duur! Wat ben ik blij met Tilburg
Jaaa, dat is goed nieuws
maar werd dat nou nieuw gebouwd?
Jaaa, dat is goed nieuws
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer

Oeh, dat is fijn^^ weet je zeker dat de vorige bewoners geen verrassingen heeft achtergelaten xD
En ik betaal 280 voor 16 vierkante meter. Is ongeveer de standaardprijs in Tilburg, wss goedkoper dan in Utrecht
Ik heb nu mn nieuwe schoenen aan en ik weet nog steeds niet of ik er blij mee moet zijn :') omdat ik last kreeg van mn knieën wilde mijn moeder niet dat ik weer all stars kocht of andere sneakers, dus is ze mee gegaan en heb ik nu fitflop (wat een naam --' ) schoenen. Maar de zool is zo dik! Meer dan 3 centimeter --' en ze kraken omdat ze van leer zijn xD nou ja, het is beter dan ik me had voorgesteld, ik was al bang dat ik van die lelijke volwassenschoenen aanmoest. Dit valt nog een beetje mee
En ik betaal 280 voor 16 vierkante meter. Is ongeveer de standaardprijs in Tilburg, wss goedkoper dan in Utrecht
Ik heb nu mn nieuwe schoenen aan en ik weet nog steeds niet of ik er blij mee moet zijn :') omdat ik last kreeg van mn knieën wilde mijn moeder niet dat ik weer all stars kocht of andere sneakers, dus is ze mee gegaan en heb ik nu fitflop (wat een naam --' ) schoenen. Maar de zool is zo dik! Meer dan 3 centimeter --' en ze kraken omdat ze van leer zijn xD nou ja, het is beter dan ik me had voorgesteld, ik was al bang dat ik van die lelijke volwassenschoenen aanmoest. Dit valt nog een beetje mee
OO
Ik verhuis naar tilburg--' die prijs hoef ik hier nieteens op te hopen!
en hahah xD handig zijn ze verder wel mooi? Van die dikke zoolen ogen altijd zo lomp xD
Ik verhuis naar tilburg--' die prijs hoef ik hier nieteens op te hopen!
en hahah xD handig zijn ze verder wel mooi? Van die dikke zoolen ogen altijd zo lomp xD
- Saskjezwaard
- Computer

Dan krijg je volgens mij een bezemkast
met de bezems er nog in xD
En het zijn deze schoenen:

Ik denk dat ik er vanmiddag de witte veters in ga stoppen, dat staat toch iets beter
maar dit waren de enige waar ik mijn voeten in wist te krijgen, ik haat hoge wreef en brede voeten
echt, dan kun je bijna niks aan!
Ze hadden hem ook in het shiny zilver maar dat leek me niks voor mij xD
En het zijn deze schoenen:

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Ik denk dat ik er vanmiddag de witte veters in ga stoppen, dat staat toch iets beter
Ze hadden hem ook in het shiny zilver maar dat leek me niks voor mij xD
ooh die vallen wel mee
en jaa... als je geluk hebt xD hahaha, er stond pas een kamer op voor 360 euro van 6 vierkante meter
en jaa... als je geluk hebt xD hahaha, er stond pas een kamer op voor 360 euro van 6 vierkante meter