De chatbox
- Saskjezwaard
- Computer
Jodie, gecondoleerd met de dood van je cavia! En vanavond lekker partyen, ahum, ik bedoel goed uithuilen? 
Maar wtf, 360 voor 6 vierkante meter?
weet je toevallig ook of iemand daarop gereageerd heeft. Tjeez, dat is echt abnormaal. Heb ik al gezegd dat ik Tilburg een hele fijne stad vind? xD
Oh, en over ogen, eh... xD ben je nu met al die zenuwen bezig die kruisen en dan opeens anders heten? Stomme biologen --'

Maar wtf, 360 voor 6 vierkante meter?

Oh, en over ogen, eh... xD ben je nu met al die zenuwen bezig die kruisen en dan opeens anders heten? Stomme biologen --'
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Nee ik hoef gelukkig niet de namen te kennen xD ( NOg... kuchkuch ) maar wel hoe ze lopen en wat ze doen, waar ze allemaal langskomen en hoe het kleurenzien in elkaar zit... Ingewikkelde shit grmmbnlll
en ik weet dat dat soort huizen, vreemd genoeg, wel verhuurd wowrden xD hahah
en ik weet dat dat soort huizen, vreemd genoeg, wel verhuurd wowrden xD hahah
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
- Saskjezwaard
- Computer
O god, weet ik dat allemaal nog? xD dat was het allereerste vak en daarna kwam er een vak waar het ook daar over ging, maar dat heb ik niet gehaald (a). Ehh xD ik denk dat ik niet zo'n goede adviseur zou zijn 
Nou ja, als je er eenmaal zit en meer mensen leert kennen zal je wss snel kunnen doorschuiven... hopelijk... anders ben je gek als je dat doet xD

Nou ja, als je er eenmaal zit en meer mensen leert kennen zal je wss snel kunnen doorschuiven... hopelijk... anders ben je gek als je dat doet xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
hahah ajaa idd
En uhhh ik zoek wel een andere leraar haha
wij moeten echt in een week alles over alle zintuigen leren --' blehgg.. heb nog nooit van mn leven zoveel geleerd xD
uhgg... het duurt me veel te lang voor de leuke stukjes beginnen

En uhhh ik zoek wel een andere leraar haha

uhgg... het duurt me veel te lang voor de leuke stukjes beginnen
- Saskjezwaard
- Computer
Volgens mij zetten ze bij julie er nogal tempo achter
hoewel ik dat idee ook heb bij MTO bij ons, god, ik snapte het voor het vorige college nog, nu is alles.... --' statistiek is echt heeeeel erg leuk xD
Gewoon geduld hebben
en proberen alles te overleven hahah xD
Ohh, hoelaat ben je trouwens weg? Kan ik weten of ik je nog stukjes kan sturen ghehehe xD

Gewoon geduld hebben

Ohh, hoelaat ben je trouwens weg? Kan ik weten of ik je nog stukjes kan sturen ghehehe xD
Jaa behoorlijk haha xD, en daar nemen ze bij ons dan weer utigebreid de tijd voor
aangezien dat het belangrijkste onderdeel is xD.
hahah I WILL SURVIVE rond achten en als het feestje saaii is ben ik daarna oook nog beschikbaar xD maar dan moet je me maar op whatsapp spammen xD

hahah I WILL SURVIVE rond achten en als het feestje saaii is ben ik daarna oook nog beschikbaar xD maar dan moet je me maar op whatsapp spammen xD
HEY JONGENS! We hebben 100 pagina's gehaald, wow. Abel en ik hebben eindelijk weer een stukje geplaatst bij ons verhaal. Happyyyyy. Ik heb vandaag gewoon van half 9 tot 5 gewerkt; het geld loopt langzaam binnen! Gnagnagna.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
haha
nou kan ik lekker bijlezen xD
En jeeeh
mijn vogel spotting wordt steeds completer van Uganda
dacht dat ik geen Bateleur had gezien ( vogel die ik graag wilde zien xD ) blijkt het dat ik een jong hiervan van vet dichtbij gefotografeerd had... woepss xD wat is deviantart toch handig xD

En jeeeh

Lekker, slagroomtaart 
Emila, dat is wel heel veel
, jij bent echt ene Glee-fan?
Ik heb al weer 964 berichten in totaal geplaatst, wohooh. Ik kan nog steeds de eerste bericht heel goed herinneren

Emila, dat is wel heel veel

Ik heb al weer 964 berichten in totaal geplaatst, wohooh. Ik kan nog steeds de eerste bericht heel goed herinneren

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
- Saskjezwaard
- Computer
Ik 2939, ik ben gewoon ingehaald door Jodie
hoe is dat nou weer mogelijk? Maar Jochem, je bent goed op weg naar de 100%, nog 32,5 te gaan! 
Of Emilia verveelt zich gewoon, dat kan ook xD ik zit te twijfelen tussen nutteloos ANTM seizoen 8 kijken of gaan schrijven, maar ik heb in allebei geen zin xD o god, wat erg eigenlijk --' ik ga toch maar schrijven, dat is tenminste nuttig
En slagroomtaart, jeeej, ik hou van slagroomtaart
alleen geen zelfgemaakte, want die is echt smerig! Vooral met mandarijntjes uit blik... blergh

Of Emilia verveelt zich gewoon, dat kan ook xD ik zit te twijfelen tussen nutteloos ANTM seizoen 8 kijken of gaan schrijven, maar ik heb in allebei geen zin xD o god, wat erg eigenlijk --' ik ga toch maar schrijven, dat is tenminste nuttig

En slagroomtaart, jeeej, ik hou van slagroomtaart

JEEEE H ik heb saskia ingehaald
en ik heb net heel erg gesprek alweeer gehad met een jongen xD ohhgg ik trek het aan xD hahah
JEEEH slagroomtaart
xD

JEEEH slagroomtaart

Hmm. Zal ik dan maar mokkataart uitdelen. Mijn persoonlijke favoriet. ♥ Of Schwarzwalder Kirsch taart, omggggg. Daarvoor mag je me echt midden in de nacht wakker maken.
Goeiemorgennnn trouwens. Ik kom net uit m'n bedje. Ik was dooooodop.
Goeiemorgennnn trouwens. Ik kom net uit m'n bedje. Ik was dooooodop.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
hahah ik wordt nu al weer hyper whahahaha xD,
echt te grappig de gesprekken van gisteren terug lezen alleen is mijn denkvermogen nog niet zo sterk... hmmmmm daar wordt aan gewerkt xD nu eerst maar Saskia proberen te antwoorden
En jeeeh nog eens ik heb Saskia echt ingehaald
( Biggest no-liver nu! )
En mn mobiel blijft maar fluiten --' kutding
echt te grappig de gesprekken van gisteren terug lezen alleen is mijn denkvermogen nog niet zo sterk... hmmmmm daar wordt aan gewerkt xD nu eerst maar Saskia proberen te antwoorden
En jeeeh nog eens ik heb Saskia echt ingehaald

En mn mobiel blijft maar fluiten --' kutding
Haha, iedereen happy met slagroomtaart 
Jippie, ik ben onderweg naar no-livers
Zou me ooit wel moeten lukken.
Saskia is ingehaald door Jodie, ooh
Glenn, wat kurrie dat je mobiel gestolen is, hoop dat je hem snel weer terug vindt

Jippie, ik ben onderweg naar no-livers

Saskia is ingehaald door Jodie, ooh

Glenn, wat kurrie dat je mobiel gestolen is, hoop dat je hem snel weer terug vindt

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding