De chatbox
Jodie is gewoon niet sportief ingesteld, en haar lichaam krijgt snel spierpijn
?
Heb vandaag al weer wat geleerd voor school en ben bezig met een fotoboek maken met de goede foto's die zijn gemaakt op mijn vakantie :p

Heb vandaag al weer wat geleerd voor school en ben bezig met een fotoboek maken met de goede foto's die zijn gemaakt op mijn vakantie :p
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
-
- Vulpen
"luie aardappelzak" Hmm, dat beschrijft mij ook wel zo'n beetje 
On a side note; mam is een turkse pizza voor me aan het kopen, daar had ik al zooo lang zin in. Me happy.

On a side note; mam is een turkse pizza voor me aan het kopen, daar had ik al zooo lang zin in. Me happy.
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
And truth be told, I'm lying.
haahah xD doe dan maar schrijven,misschien kun je er dan nog niveau ingooien haha xD
uhg.. Ik haat hersenen!
uhg.. Ik haat hersenen!
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
-
- Typmachine
Heb je alweer honger, Romy? xD
Je lijkt mij wel.
Je lijkt mij wel.
We hebben hier veel veeleters
?
Het fotoboek wat ik aan het maken was ben ik niet mee doorgegaan, het lukte me niet, jippie
Nu heb ik dus weer tijd om hier druk en crazy te doen 
Ben nu so you think you can dance aan het kijken

Het fotoboek wat ik aan het maken was ben ik niet mee doorgegaan, het lukte me niet, jippie

Ben nu so you think you can dance aan het kijken

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
-
- Toetsenbord
Boer zoekt vrouw xD
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
-
- Toetsenbord
Omdat we stiekem allemaal een boer(/vrouw) voor onszelf willen vinden <3
-
- Typmachine
Ik heb voor het eerst ook weer een keer iets getekend! 
Het was een domme, snelle krabbel, maar ik heb misschien al wel sinds mijn 16e niet meer getekend. En dat terwijl ik het vroeger écht altijd deed.

Het was een domme, snelle krabbel, maar ik heb misschien al wel sinds mijn 16e niet meer getekend. En dat terwijl ik het vroeger écht altijd deed.
-
- Typmachine
Ik maak morgen wel een foto. :p
Daar is het nu te donker voor en ik heb geen scanner meer...
Daar is het nu te donker voor en ik heb geen scanner meer...
- Saskjezwaard
- Computer
Ben nu ANTM cycle 18 aan het kijken, de make-overs
er is er echt altijd wel eentje bij die het niet wil, stelletje aanstellers --' er was er eentje bij die roze haar kreeg en die was er echt superblij mee xD ik vind het niet staan, maar goed, wie ben ik? 
Maar het is USA vs. UK dus vooral bij de Amerikanen komt een hoop patriottisme naar boven. Af en toe een beetje te veel. Maar het is weer leeeeuuuk xD dat mis ik toch op tv, snik, snik :')

Maar het is USA vs. UK dus vooral bij de Amerikanen komt een hoop patriottisme naar boven. Af en toe een beetje te veel. Maar het is weer leeeeuuuk xD dat mis ik toch op tv, snik, snik :')
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
"koude dood" Don't mess with a woman who has a sword in her hands it will only end badly
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
- Saskjezwaard
- Computer
Jodie, je loopt achter xD al sinds een hele tijd, moet je ze alleen tussen img4 zetten
En Jochem, het staat het meisje op zich wel, maar het ziet er gewoon niet uit. Roze haar heeft altijd zoiets neps, ieuw xD

En Jochem, het staat het meisje op zich wel, maar het ziet er gewoon niet uit. Roze haar heeft altijd zoiets neps, ieuw xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Toetsenbord
Sebas, spam :o (heb je een autofilter op het woord spam? :P)
- Saskjezwaard
- Computer
Is een spambot, ik ben bezig alle berichten te verwijderen, maar de moderators met de macht om hem te blokkeren zijn niet online -- ' grrr
als die spammer zo doorgaat heeft hij het aantal berichten van Jodie zo ingehaald XD
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.