De chatbox
- Saskjezwaard
- Computer
En hij is weg! Dank u, redder in nood 

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer
Ga ook ANTM kijken, daarmee kun je heel goed dingen uitstellen xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Als je, je minimum prijs lekker hoog legt kan je misschien een werkster in huren haha
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
Game of Thrones is heel leuk, alleen een beetje seksistisch.
Mijn moeder is boos op me.. Ik had een waterflessen op m'n bureau staan met nog oud water, die had ik klaar gezet om er nieuw water in te doen. Zegt: "wel even nieuw water in doen hè"
Ik: "ja, mam. Dat was ik al van plan hoor" en ik dacht nog in m'n hoofd van 'alsof ik oud, vies water ga drinken'
En toen was ze boos en zei ze me niet eens gedag toen ze naar d'r werk ging...

Mijn moeder is boos op me.. Ik had een waterflessen op m'n bureau staan met nog oud water, die had ik klaar gezet om er nieuw water in te doen. Zegt: "wel even nieuw water in doen hè"
Ik: "ja, mam. Dat was ik al van plan hoor" en ik dacht nog in m'n hoofd van 'alsof ik oud, vies water ga drinken'
En toen was ze boos en zei ze me niet eens gedag toen ze naar d'r werk ging...

“When you play the game of thrones, you win or you die.”
(van de reclame) Komt wel goed schatje haha
hoe herkenbaar ^^ dat gebeurd mij iedere dag haha
hoe herkenbaar ^^ dat gebeurd mij iedere dag haha
Laatst gewijzigd door glenovic op 17 sep 2012 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
Lekker thuis van school
Ik heb echt verdraaid veel zin in tekenen, weet alleen totaal niet wat... Iemand een ideetje? 

Lezen is denken met het hoofd van een ander, in plaats van dat van jezelf - Arthur Schopenhauer
En nu zit ik denk ik echt in de problemen, want ik kreeg een boos smsje van m'n vader.. Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed waarom ze zo boos zijn. Ik bedoel.. ze weten dat ik chagrijnig ben als ik net 1 sec. m'n bed uit ben.
Nou, oké. Ik zal even de hele ochtend uit leggen.
Ik was me aan 't aankleden - laat me tijdens het aankleden a.u.b. met rust! Komt m'n zusje m'n kamer binnen wandelen. Oké, dat ging nog wel. Vraagt ze om m'n zwitsal, want de huid onder d'r ogen was schraal ofzo. Dus goed bedoeld zeg ik tegen d'r: "nee, daarvoor moet je geen zwitsal gebruiken, dan gaat het alleen maar meer branden."
Was m'n moeder het niet mee eens. En blijkbaar vond ze mijn opmerking gemeen ofzo? Nou, daarna.. kwam dat van dat water dus..
& en ik zei dat best wel bot, ja... Maar goed. Ik hou er gewoon niet van als mensen de hele tijd zeggen wat ik moet doen.
En... ik durf m'n ouders, vooral m'n vader straks echt niet aan te kijken hoor. Omg.
Ik was me aan 't aankleden - laat me tijdens het aankleden a.u.b. met rust! Komt m'n zusje m'n kamer binnen wandelen. Oké, dat ging nog wel. Vraagt ze om m'n zwitsal, want de huid onder d'r ogen was schraal ofzo. Dus goed bedoeld zeg ik tegen d'r: "nee, daarvoor moet je geen zwitsal gebruiken, dan gaat het alleen maar meer branden."
Was m'n moeder het niet mee eens. En blijkbaar vond ze mijn opmerking gemeen ofzo? Nou, daarna.. kwam dat van dat water dus..
& en ik zei dat best wel bot, ja... Maar goed. Ik hou er gewoon niet van als mensen de hele tijd zeggen wat ik moet doen.

En... ik durf m'n ouders, vooral m'n vader straks echt niet aan te kijken hoor. Omg.
hmm beetje overdreven reactie van je ouders ook wel als ze er een lang probleem van maken xD ik bedoel iedereen kwan toch weleens snauwerig zijn?
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
-
- Typmachine
- Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela
O shit, goed dat je me eraan laat denken Jodie! Shit Engels nog niet af! Flut, hele tekst vertalen (bah engels.........) en daarna vragen maken! FLut!
Shit happens, just flush it and move on!
Ah Floor, Engels is juist makkelijk! Neem dan wiskunde
Dat is pas irri ;p
Hmm, ik heb echt een talenknobbel... Maar die heeft die van wiskunde opgegeten, I think xD

Hmm, ik heb echt een talenknobbel... Maar die heeft die van wiskunde opgegeten, I think xD
Lezen is denken met het hoofd van een ander, in plaats van dat van jezelf - Arthur Schopenhauer
-
- Typmachine
- Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela
Please help me!!!!!!!!!!
Hoe zeg je : was aangenaam verast door gedrag van de politici (begin met Well,)
Wiskunde, makkkie! Ik haal gemakkelijk tienen. Talen zijn mijn probleem. Heb ik echt niets mee!
Hoe zeg je : was aangenaam verast door gedrag van de politici (begin met Well,)
Wiskunde, makkkie! Ik haal gemakkelijk tienen. Talen zijn mijn probleem. Heb ik echt niets mee!
Floor; Well, I was pleasantly surprised by the behavior of the politics. Zoiets? 
Jochem; Wat ben je aan het tekenen dan? Ik heb ook enorm veel zin in tekenen, maar weet echt niet wat... :')
Emilia; Nope xD

Jochem; Wat ben je aan het tekenen dan? Ik heb ook enorm veel zin in tekenen, maar weet echt niet wat... :')
Emilia; Nope xD
Ah, kom er achter dat in nog scheikunde moet maken... :S Maar dat is niet zo heel moeilijk. En nog een so leren. xD Echt géén zin.
-
- Typmachine
Scheikunde! OMG! Gewoon te makkelijk! maar hier is ook de nerd van mijn school.... Jochem, show! Laat zie joh