De chatbox
-
- Typmachine
- Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela
Oefening baart kunst
ik kon tot anderhalf jaar geleden ook.niet tekenen en.moet je me.nu zien. maar jij kan dat nu al beter als mij. ik blijf wel bij de dieren 

Shit happens, just flush it and move on!
-
- Typmachine
- Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela
Dankje :@.Ik ben nig in ontwikkeling. ik wil eigenlijk ng wel iets teken. maby een kikker
jep ik ga er snel mee bezig

-
- Typmachine
Hah, jij hoeft niet te klagen jodie.
met kleuren zeg je? ik ben liever van grijs wit zwart maar kleuren mengen is ook geweldig
met kleuren zeg je? ik ben liever van grijs wit zwart maar kleuren mengen is ook geweldig
- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
Om even terug te komen op de spam bot.
Ik heb die gisteren geband en verwijderd. Helaas valt er niet veel aan te doen dan telkens te verwijderen en te bannen. Waarschijnlijk zal er binnenkort een security release uitkomen van de forum software. Was al weer lang geleden dat we er last van hebben gehad. Hopelijk blijft het beperkt de komende tijd en kunnen we het met een security release volledig uitsluiten.
Bij aantreffen van spam-posts, graag ff Sebas of mij pm'en, dan kan er actie ondernomen worden. Alvast bedankt!
Ik heb die gisteren geband en verwijderd. Helaas valt er niet veel aan te doen dan telkens te verwijderen en te bannen. Waarschijnlijk zal er binnenkort een security release uitkomen van de forum software. Was al weer lang geleden dat we er last van hebben gehad. Hopelijk blijft het beperkt de komende tijd en kunnen we het met een security release volledig uitsluiten.
Bij aantreffen van spam-posts, graag ff Sebas of mij pm'en, dan kan er actie ondernomen worden. Alvast bedankt!
Why are you so frightened? Have you no faith?
RPG heeft er voornamelijk last van merkte ik..
Veel dubbelaccounts
Veel dubbelaccounts

- Saskjezwaard
- Computer
typisch iets voor mij --' laat ik mn huissleutels thuisliggen dus mocht weer even op en neer naar Tilburg. Nu zitten ze veilig in mn zak en hoop ik dat de bus snel komt, dan kan ik hersenloos voor mezelf uit gaan staren xD
iemand nog iets leuks te vertellen? Ik verveel me een beetje (a)
iemand nog iets leuks te vertellen? Ik verveel me een beetje (a)
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Pff. Opluchting. Eindelijk genezen verklaard, althans.. voor 99% M'n oogzenuwen zijn wss nog opgezwollen en daarvoor moet ik naar de oogarts komen om het te laten controleren.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
Oh, nou.. om een lang verhaal kort te houden; ik had in februari een trombose in m'n hersenen waardoor ik ineens niet meer kon praten, erge hoofdpijnen had en geen controle meer over m'n armen had. Ik ging op een gegeven moment zelfs rare dingen zien.. Naja, toen was ik met spoed in het ziekenhuis opgenomen enzo en toen kwamen ze er achter dat ik een trombose in m'n hersenen had. Maar duur de druk van de trombose, gingen m'n oogzenuwen opzwellen en als ze later hadden ingegrepen had ik zelfs blind kunnen zijn. Medicijnen gehad en controles enzo. En vandaag dan genezen verklaard. De zenuw in m'n linker oog is alleen nog wel opgezwollen, dus ze willen voor de zekerheid dat ik even bij de oogarts langs ga.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
-
- Typmachine
@ROMEH! Oe! Gelukkig maar.
Ja, ik mag klagen bij mijn directrice op school als ik vind dat ik te weinig huiswerk heb! Whahaha, biologieleraar, jij krijgt problemen als je zo door gaat
Ja, ik mag klagen bij mijn directrice op school als ik vind dat ik te weinig huiswerk heb! Whahaha, biologieleraar, jij krijgt problemen als je zo door gaat

-
- Typmachine
Als ik vind dat ik niets te doen heb thuis (dus geen huiswerk) mag ik klagen 
Jodie, lulllig, ga anders wat vooruit je kan het altijd nog schrijven ...

Jodie, lulllig, ga anders wat vooruit je kan het altijd nog schrijven ...
Bedankt voor de tekentips xD
Ik ga denk ik bergen tekenen in Photoshop... Met zonsop/ondergang (:
Hm, herkenbaar, Floor ;p Tenminste, af en toe. Als ik me echt verveel wou ik wel eens dat ik meer huiswerk had
Ik ga denk ik bergen tekenen in Photoshop... Met zonsop/ondergang (:
Hm, herkenbaar, Floor ;p Tenminste, af en toe. Als ik me echt verveel wou ik wel eens dat ik meer huiswerk had

Lezen is denken met het hoofd van een ander, in plaats van dat van jezelf - Arthur Schopenhauer
-
- Typmachine
Mensen die huiswerk haten oke, maar i love it! Ik denk dat als je het door en door haat je dit niet echt snap, dat ik het leuk vind bedoel ik.
Anneke, teken anders eens een kikker
, doe ik nu ook. Hij wordt lollig 
Anneke, teken anders eens een kikker

-
- Puntenslijper
nu krijg ik ook zin om te tekenen
maar eerst maar eens alles van school inhalen, ik heb nog veel voor nederlands te doen ):

maar eerst maar eens alles van school inhalen, ik heb nog veel voor nederlands te doen ):
Oke ik zoek maar en ik zoek maar en na vandaag is mijn geheugen echt een zeef
maar wat was er lullig voor mij xD
?
En Romeh heftig zeg maar super dat je nu genezen ben verklaard

En Romeh heftig zeg maar super dat je nu genezen ben verklaard

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
-
- Typmachine
Uch uch! Nooit haarlak gebruiken, oke wel nodig, ik stik hier zowat! Maar ja, het is voor een tekeneing (verveelde me echt dood, dus gwn een snelle schets met houtskool)
-
- Typmachine
het is gwn een snelle, 5 minuten

Het is niet mijn beste
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Het is niet mijn beste
-
- Typmachine
Argh! Pech gehad dan
nee, ik probeer morgen weer. Nu eerst mn oma bellen (jarig
) en dan slapen, ben dood op.

Gefeliciteerd!
Pfff, ik ben echt kapót, al een tijdje eigenlijk. School is zó vermoeiend! En morgen vier uur lang wachten op maw, jeeeeeej -.- Hele diepe zucht!
En nu vind ik het wel verdiend om een filmpje te kijken (:

En nu vind ik het wel verdiend om een filmpje te kijken (:
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
God goeie stoot tegen je ribben is niet lekker xD maar blijkbaar was het wraak op wat ik vorige week had gedaan xD ghehe 

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?