De chatbox
Heb jij dan niet weinig vakken, Emilia? Ö
Ik moest in de vierde verplicht twee keuzevakken, dus ik had toen Aardrijkskunde er ook bij, snel weer laten vallen dat jaar daarna
En ANW is idd superstom, ik heb er echt een hekel aan -.-
Ik moest in de vierde verplicht twee keuzevakken, dus ik had toen Aardrijkskunde er ook bij, snel weer laten vallen dat jaar daarna

En ANW is idd superstom, ik heb er echt een hekel aan -.-
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Nah, ik heb er geloof ik gewoon genoeg xD
- Gym
- Muziek
- Economie
- Engels
- Biologie
- Maatschappijleer
- Nederlands
- Wiskunde A
- Duits
- CKV (ook al hoef ik daar niet heen omdat ik dat al heb afgerond)
- Geschiedenis
Hm dat zijn er elf. Das toch wel genoeg?
- Gym
- Muziek
- Economie
- Engels
- Biologie
- Maatschappijleer
- Nederlands
- Wiskunde A
- Duits
- CKV (ook al hoef ik daar niet heen omdat ik dat al heb afgerond)
- Geschiedenis
Hm dat zijn er elf. Das toch wel genoeg?

When the power of love overcomes the love of power.
Bij ons kies je een richting, waar een paar verplichte vakken bij zitten, en daarnaast heb je algemene vakken die iedereen heeft en dáárnaast kies je zelf nog een paar vakken (dat zijn dus de keuzevakken).
Lijkt allemaal heel moeilijk, valt wel mee
Maar ik snap ook niets van het Belgische systeem, dus ik neem je niets kwalijk xD
Lijkt allemaal heel moeilijk, valt wel mee

Maar ik snap ook niets van het Belgische systeem, dus ik neem je niets kwalijk xD
Umm... Nederlands, maatschappij, CKV, gym en Engels zijn algemene vakken. Dan heb ik Duits (je moest kiezen tussen Frans of Duits), geschiedenis en wiskunde A als verplichte vakken. Verder moest ik kiezen tussen aardrijkskunde en economie geloof ik (heb dus eco gedaan) en muziek of tekenen (muziek dus). En biologie is mijn keuzevak. Mist er nog iets? (':
Haha, Emilia, je hebt dus alleen biologie als keuzevak? (:
Nee hoor, er mist niets xD
Wij moesten dus twee keuzevakken doen, en na de vierde mocht je dat vak laten vallen als je wilde. En als je het zou houden (wat ik dus niet heb gedaan) kon je het zelfs na je examen nog laten vallen, dus dan mocht je kijken welk examen je slecht had gedaan en als het dan een keuzevak was, kon je ervoor kiezen om dat niet mee te laten tellen
Poeh, hele uitleg xD
Nee hoor, er mist niets xD
Wij moesten dus twee keuzevakken doen, en na de vierde mocht je dat vak laten vallen als je wilde. En als je het zou houden (wat ik dus niet heb gedaan) kon je het zelfs na je examen nog laten vallen, dus dan mocht je kijken welk examen je slecht had gedaan en als het dan een keuzevak was, kon je ervoor kiezen om dat niet mee te laten tellen

Poeh, hele uitleg xD
Jah, we hebben er maar één. Je kunt ook extra vakken doen, als je goed genoeg staat. Alleen snap ik niet waarom je extra vakken zou kiezen, want dan heb je meer school xD
-
- Typmachine
- Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela
Even een nuchter gesprek met mijn moeder .......
Mam: 'wil je dit aan je Tineke of Will geven?' (mijn mentoren)
Ik: 'ja hoor, wat is het dan?'
Mam: 'Voor je rugzakje.'
Ik: 'Maar ik heb genoeg rugzakken.'
Mam: zucht diep.
Mam: 'wil je dit aan je Tineke of Will geven?' (mijn mentoren)
Ik: 'ja hoor, wat is het dan?'
Mam: 'Voor je rugzakje.'
Ik: 'Maar ik heb genoeg rugzakken.'
Mam: zucht diep.
Shit happens, just flush it and move on!
Hmh? ;p
Het secondair onderwijs is in allerlei richtingen verdeeld.
Dan heb je bijvoorbeeld: ASO (Algemeen), TSO(Technisch), BSO(Beroeps)...
Alle drie focussen zich op iets anders ASO is eerder Algemeen, waarin je dus zo een beetje alle vakken krijgt, hierin is het vooral wetenschappen, wiskunde en talen. Technisch is eerder voor een technisch vak. Zoals bouwvakker, electricien... Hierin heb je ook nog hotelschool spreekt voor zich. In beroeps word je direct op een beroep voorbereid, zoals kapper, etc.
Nu, ja, dan heb je daarin dus de richtingen die je kunt kiezen. Ik weet eigenlijk alleen hoe dat in Aso verdeeld is, dus. :p
Daarin heb je dan bijvoorbeeld Grieks-Latijn 5/4 u wiskunde. Latijn 5/4 u wiskunde. Latijn economie. Wetenschappen wiskunde. Etc. Nu ja, voor het vierde.
Dan vanaf het vijfde kan je voor 8 u wiskunde max kiezen. Blablabla.
Nja. Misschien moet je mij niet om uitleg vragen. xD
Het secondair onderwijs is in allerlei richtingen verdeeld.
Dan heb je bijvoorbeeld: ASO (Algemeen), TSO(Technisch), BSO(Beroeps)...
Alle drie focussen zich op iets anders ASO is eerder Algemeen, waarin je dus zo een beetje alle vakken krijgt, hierin is het vooral wetenschappen, wiskunde en talen. Technisch is eerder voor een technisch vak. Zoals bouwvakker, electricien... Hierin heb je ook nog hotelschool spreekt voor zich. In beroeps word je direct op een beroep voorbereid, zoals kapper, etc.
Nu, ja, dan heb je daarin dus de richtingen die je kunt kiezen. Ik weet eigenlijk alleen hoe dat in Aso verdeeld is, dus. :p
Daarin heb je dan bijvoorbeeld Grieks-Latijn 5/4 u wiskunde. Latijn 5/4 u wiskunde. Latijn economie. Wetenschappen wiskunde. Etc. Nu ja, voor het vierde.
Dan vanaf het vijfde kan je voor 8 u wiskunde max kiezen. Blablabla.
Nja. Misschien moet je mij niet om uitleg vragen. xD
♪
Ja, maar ik heb wel een verhaallijn waar ik me graag aan wil houden
Maar ik heb het al gefixt, zonder een verandering aan te brengen in het stuk ^^
Handig dat bepaalde acties op twee manieren kunnen worden opgevat (':
DEMI LOVATOOOO!

Maar ik heb het al gefixt, zonder een verandering aan te brengen in het stuk ^^
Handig dat bepaalde acties op twee manieren kunnen worden opgevat (':
DEMI LOVATOOOO!