De chatbox
Niet per se. Als iemand al een idee heeft van wat iemand aan het doen is dan kijkt die op een andere manier ernaar dan wanneer ie geen idee heeft waarom er wordt gelachen. Lijkt me.
When the power of love overcomes the love of power.
- Saskjezwaard
- Computer
*vliegt confused weer weg*
Emilia, ik snap er ook niets meer van. En ja, ik kan vliegen, ik ben de meester van alle vier de elementen
de nieuwe avatar is uit haar anonimiteit gekomen! Ohh, god, het onzin praten is aanstekelijk --' ik denk dat ik weer verder naar fb ga, anders komt het nooit goed met me haha xD
Emilia, ik snap er ook niets meer van. En ja, ik kan vliegen, ik ben de meester van alle vier de elementen

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer
@ Demon: lijkt me ook slim, dan gaat het niveau hier weer een beetje omhoog 
En Emilia, vond ik ook, maar met de juiste mensjes is het heel gezellig^^ alleen niet als ze niet meer reageren :/

En Emilia, vond ik ook, maar met de juiste mensjes is het heel gezellig^^ alleen niet als ze niet meer reageren :/
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer
fb flipt helemaal --' grrr. Dit keer ligt het niet aan mij, Emilia
maar ik ban facebook even uit, wordt meegesleurd door Jodie om te gaan sschrijven. Ze is eng... 

-
- Toetsenbord
En uiteraard las ik:
"nou heb ik nog steeds mn broek nie tuit --'"
"nou heb ik nog steeds mn broek nie tuit --'"
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Suppose one day, it lands on its edge
Chrisss sssssst dat houden we voor prive
En uhmmm dinsdag xD maar moet ook nog een opdracht voor worden gemaakt

En uhmmm dinsdag xD maar moet ook nog een opdracht voor worden gemaakt
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
- Saskjezwaard
- Computer
dirty minds lezen wat ze willen lezen 

-
- Typmachine
- Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela
Mijn pc spaced hem man! als ik met mijn muis over sommige onderstreepte woorden ga hier krijg ik reclame! Echt iri.
Zo mij xILY. staat er bij het woordje HIER : ? beantwoord deze (1) vraag en maak aanspraak op een Apple iPad2!
Hopen dat het snel ophoud.
Engels, stomme taal :@. En frans! Moet ik het leren omdat ZIj geen engels willen :@ grrrr
Zo mij xILY. staat er bij het woordje HIER : ? beantwoord deze (1) vraag en maak aanspraak op een Apple iPad2!
Hopen dat het snel ophoud.
Engels, stomme taal :@. En frans! Moet ik het leren omdat ZIj geen engels willen :@ grrrr
Shit happens, just flush it and move on!