De chatbox
-
- Toetsenbord
It is technisch gezien een miniserie, maar effectief een lange film van iets meer dan drie uur. En oud. Maar goooeeeed :) Tim Curry als Pennywise the Clown, ge-wel-dig. (Toen wassie nog jong xD)
Oh, één ding, het einde is heeeeel erg teleurstellend. En dan bedoel ik de laatste 10 minuten... Maar voor de rest, AWESOME.
Jubelen is inderdaad niet zo'n mooi woord he. Ik zie zelf dan altijd iemand lachend zingen ofzo...
Oh, één ding, het einde is heeeeel erg teleurstellend. En dan bedoel ik de laatste 10 minuten... Maar voor de rest, AWESOME.
Jubelen is inderdaad niet zo'n mooi woord he. Ik zie zelf dan altijd iemand lachend zingen ofzo...
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
-
- Typmachine
Ja, het einde is inderdaad niet zo mooi gedaan. :p
Beetje jammer.
Beetje jammer.
Nu ik me laatste hoofdstuk schrijf krijg ik meelij met mijn antagonist :/
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
-
- Toetsenbord
Ik heb besloten. Ik ga een dwergkonijn kopen :)
-
- Toetsenbord
Je zóu denken, opeten.
Maar een huisdiertje is gezellig toch :)
Maar een huisdiertje is gezellig toch :)
-
- Toetsenbord
daaromm
zindelijk trainen, deurtje van t hokje permanent open laten staan :D
2verdiepingen huisje: http://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken ... enhok_roos
zindelijk trainen, deurtje van t hokje permanent open laten staan :D
2verdiepingen huisje: http://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken ... enhok_roos
-
- Toetsenbord
Nee want die eet dan mn konijn op :(
-
- Toetsenbord
Ja baas...
- Saskjezwaard
- Computer
Een dwergkonijntje
God, Chris, ik ben de laatste tijd vaak jaloers op jou hahah xD die zijn zo schattig! Wij hebben ze ook een keer gehad, maar dat liep niet zo goed af... Eentje was zo dom om in het hok van ons kannibaal-konijn te klimmen en werd doodgebeten, de ander ontsnapte na een halve dag al en nog eentje is weggepest door kannibaal-konijn --' daarna zijn we overgegaan op een kat hahaha 
Maar konijnen zijn leuk! En schattig :3

Maar konijnen zijn leuk! En schattig :3
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Fijnschrijver
Oké jippie. xd Ik schrijf dus een verhaal. Logisch, kan niet zonder. xd Maar um, het is dus heel ingewikkeld dus ik zal niet alles uitleggen maaaaar in het fantasieland waar het zich afspeelt krijgt iedere tiener die volwassen wordt (is wat vroeger dan bij ons, leeftijd 17 jaar) een soort levensmissie opgelegd. Soms zijn ze ontzettend zwaar en vragen ze veel verantwoordelijkheid, maar ze kunnen ook uit van die simpele dingen bestaan zoals 'Neem het bedrijf van je vader over.' of 'Trouw met die-en-die.' Hoe kun je dat nu het beste formuleren in een verhaal, of wat voor naam kun je daar het beste voor neerzetten..? Desperate. ;c
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
Yeeh, eindelijk weer eens schrijven na weet ik veel hoe lang. Had er geen zin in & nu ben ik weer begonnen omdat bepaalde mensen op Twitter me dwingen... (':
Heb het best gemist, als ik er nu zo over nadenk. LOL.
Dat was mijn zeer niet nuttige bericht van de dag.
Heb het best gemist, als ik er nu zo over nadenk. LOL.
Dat was mijn zeer niet nuttige bericht van de dag.

When the power of love overcomes the love of power.
-
- Typmachine
Ik vind konijnen echt saaie beesten. xD Ze zien er lief uit, maar ze doen niks.
Neem een kat ofzo.
Neem een kat ofzo.
-
- Fijnschrijver
En stel nou dat je toch van gedachten verandert en een kat neemt, neem dan ALSJEBLIEFT geen kitten maar neem ALSJEBLIEFT een poes of kater uit het asiel want die hebben dat zo hard nodig.
een kat? wat heb je aan een kat die lopen alleen maar de tuin van de buren (lees mij) onder te scheiten. Neem een hond! en dan niet zo'n irritant keffertje maar een echte hond (boxer, herder, rottweiler, buldog, labrador of een sharpei die zijn echt schattig om naar te kijken!
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
-
- Typmachine
Daar moet ik je toch ongelijk in geven, Glenn. :p
Onze katten zijn echte huiskatten en ze houden van knuffelen.
Maar op zich zijn de honden die jij noemde ook toch wel heel cool... xD
Onze katten zijn echte huiskatten en ze houden van knuffelen.
Maar op zich zijn de honden die jij noemde ook toch wel heel cool... xD
-
- Typmachine
Zo, school voor vandaag alweer gehad.
En maar wachten tot de winkels open gaan...
Whoa - I just double posted! :3
En maar wachten tot de winkels open gaan...
Whoa - I just double posted! :3
-
- Fijnschrijver
Lol, van een dwergkonijn naar een herdershond. xdd
Ik heb vakantieeeeeeeeee. Ben tien minuten geleden wakker geworden, wat betekent dat ik meer dan 13 uur heb geslapen. Resultaat is hoofdpijn, maar dat moet ik dan maar voor lief nemen. Wel bizar, want ik heb gistermiddag ook gewoon van half 1 tot vijf uur liggen meuren. Volgens mij ben ik of ziek of uitgeput geweest. xd
Ik heb vakantieeeeeeeeee. Ben tien minuten geleden wakker geworden, wat betekent dat ik meer dan 13 uur heb geslapen. Resultaat is hoofdpijn, maar dat moet ik dan maar voor lief nemen. Wel bizar, want ik heb gistermiddag ook gewoon van half 1 tot vijf uur liggen meuren. Volgens mij ben ik of ziek of uitgeput geweest. xd
Ik geef glenn ook groot gelijk, katten schijten alleen de tuin van de buren onder (hebben wij ook last van hoor
) en honden zijn veel beter, vooral inderdaad de wat groteren, daar kan je ook nog echt eens wat mee doen, terwijl katten alleen een beetje rondlopen door huis en tuinen onderschijten (trouwens ook van de achterburen
Help! ik ben omringd door katten
!!!
) , dus mijn mening: een konijn of een hond, maar serieus, geen kat! (tenzij je (ik mag hier vast geen scheldwoorden plaatsen
)buren hebt, neem dan vooral een kat.

I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
Zó, irritant. Gewoon echt elke site, deed het niet meer op Firefox. De layout zag er verschrikkelijk uit. Ik zag alleen maar een wit beeld, met allemaal links.. Dus heb ik Google Chrome maar gedownload, maar 't is super traag allemaal. Hopelijk geen virus? :c
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
@Romeh, heb je niet toevallig een overdosis aan virusscanners op je computer/laptop/whatever staan?
Dat had ik ook, precies hetzelfde probleem. Virusscanners eraf (okeoke, op 1 na) en jee mn internet deed weer normaal (:
Dat had ik ook, precies hetzelfde probleem. Virusscanners eraf (okeoke, op 1 na) en jee mn internet deed weer normaal (:
Don't cry because it's over, but smile because the of the wonderful experience you had :)
-
- Toetsenbord
Guess what my job is :DJodieJJ schreef:Ik wil pas papers schrijven als ik zelf het onderwerp mag bepalen :(
-
- Toetsenbord
bepalen welk paper ik schrijf :P (in overleg met mn baas ofc )
Doe er ook maar zo eentje voorbij; voeg er wel slordigheid aan toe. Of netheid of what-so-ever. o: Echt ik kan MIJN geschrift niet oncijferen. :s En raad me geen schoonschrift aan. xD Dat hadden we in het Eerste leerjaar. Och. Ik reken dat niet om naar jullie groepen, hoor. o: Ofwel is dat dan 1 of 4 ofzo, tellen jullie de kleuterklasjes mee?
♪
-
- Fijnschrijver
Zo, eindelijk na eeuwen mijn onderschrift veranderd. xd Pas ook al mijn avatar, nu de gebruikersnaam nog, haha. xd Jammer dat dat niet kan tenzij je een nieuw account aan wil maken. xd
-
- Toetsenbord
En toen had ik een lichtbruin dwergkonijn, en ze heet Bibi :D