De chatbox
-
Little_Miss_Perfect
- Fijnschrijver

Aw wat lief. <3 Fotooo? :3
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
- Saskjezwaard
- Computer

Iemand die ook de serie Revenge volgt? I'm in love :3 leuke personages, mysterieuze beweegredenen, leuk verhaallijn, heel veel mysteries.... perfecto
Nu ben ik aan het twijfelen, zal ik het online opzoeken of elke week wachten totdat er weer een nieuwe aflevering is... ach, ik heb sowieso weinig tijd deze twee weken dus dat zou dan moeten wachten^^
Chris, ik wil ook een foto! Bibi, echt een leuke naam! Wij kwamen niet verder dan Snuitje (haha, snuifje--'), Zwartje, Kiko en Nijntje hahaha xD creativiteit was laag.... --'
Nu ben ik aan het twijfelen, zal ik het online opzoeken of elke week wachten totdat er weer een nieuwe aflevering is... ach, ik heb sowieso weinig tijd deze twee weken dus dat zou dan moeten wachten^^
Chris, ik wil ook een foto! Bibi, echt een leuke naam! Wij kwamen niet verder dan Snuitje (haha, snuifje--'), Zwartje, Kiko en Nijntje hahaha xD creativiteit was laag.... --'
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
Christian Damen
- Toetsenbord

- Saskjezwaard
- Computer

Awwwh, wat is ie schattig! Hoe oud is ze (ik neem aan dat het een vrouwtje is xD) eigenlijk?
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
Christian Damen
- Toetsenbord

10 weekjes, en het is inderdaad een meisje.
En SNEL :p ik ben haar aan het leren dat mn vloerkleed wél mag, maar het laminaat niet, end at gaat best goed. Maar nu ga ik slapen en met het terugpakken had ze niet zon zin :p Dus ik moest er even achteraan kruipen (gaat natuurlijk onder de salontafel zitten xD)
En SNEL :p ik ben haar aan het leren dat mn vloerkleed wél mag, maar het laminaat niet, end at gaat best goed. Maar nu ga ik slapen en met het terugpakken had ze niet zon zin :p Dus ik moest er even achteraan kruipen (gaat natuurlijk onder de salontafel zitten xD)
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
- Saskjezwaard
- Computer

Als ze klein zijn zijn ze het leukste
we hadden er eentje (die dus zo dom was om zich dood te laten bijten dood kannibaal-konijn --') en die had een likfetish xD zodra je je vinger uitstak dan begon ze die af te lebberen xD
Mag die van jou trouwens ook geen gras hebben? Die van ons mochten dat niet tot een bepaalde tijd omdat hun ingewanden daar nog niet op gebouwd waren ofzo. Het is al zolang geleden xD
Hahah, je hebt een intelligent konijn
Ik vind haar zo schattig :3
Yesss, mijn uitslaaptijden worden steeds later deze week
maandag moest ik om half 7 eruit, dinsdag om kwart voor 7, morgen om 7 en donderdag om 8! Oh, en vrijdag zo laat als ik wil, dan ben ik vrij :3 wat een luxe, wat een luxe xD
Mag die van jou trouwens ook geen gras hebben? Die van ons mochten dat niet tot een bepaalde tijd omdat hun ingewanden daar nog niet op gebouwd waren ofzo. Het is al zolang geleden xD
Hahah, je hebt een intelligent konijn
Yesss, mijn uitslaaptijden worden steeds later deze week
She is cute
hahah xD ik heb medelijden met jullie xD; Maadag vrij, dinsdag half 2 naar school xD, woensdag vrij, donderdag... wel dan nemen we vrij xD vrijdag half vier op school zijn xD
uhgg nog steeds koppijn --
Dat revenge waarop is dat?
hahah xD ik heb medelijden met jullie xD; Maadag vrij, dinsdag half 2 naar school xD, woensdag vrij, donderdag... wel dan nemen we vrij xD vrijdag half vier op school zijn xD
uhgg nog steeds koppijn --
Dat revenge waarop is dat?
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Oh wat schattig!
Wij hadden heel lang een konijn, maar toen ging ie dood :/
Laat je haar gewoon in je huis lopen dan? Maak haar wel zindelijk dan :p anders is het viesss!
Wij hadden heel lang een konijn, maar toen ging ie dood :/
Laat je haar gewoon in je huis lopen dan? Maak haar wel zindelijk dan :p anders is het viesss!
When the power of love overcomes the love of power.
-
Classy Cat
- Typmachine

Oké, vooruit. Ze is best schattig, Chris. xD
Houdt ze wel een beetje van knuffelen?
Houdt ze wel een beetje van knuffelen?
-
Christian Damen
- Toetsenbord

Ben bezig met t zindelijk trainen inderdaad. Tot nu toe nog maar 1 keuteltje op het kleed :P
Het knuffelen begint wel te komen nu ze een beetje gewend is geraakt
Het knuffelen begint wel te komen nu ze een beetje gewend is geraakt
Wilt statistiek boek door het raam flikkeren kijken of hij van twee hoog vallen net zo leuk vind als ik dat hele vak vind
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Of je kan je niet concentreren op je huiswerk, loopt je moeder de hele tijd te zeuren dat je het al wel moet doen (hoewel het herfstvakantie is) en dat je ook maar vast moet gaan leren voor die toetsweek van over meer dan een week -.-' , that's life...
en Jodie: vast wel, wie niet?
en Jodie: vast wel, wie niet?
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
-
Classy Cat
- Typmachine

Hmmm, bijna vakantie! 
Morgen nog eventjes vier uurtjes naar school en een middagje schoonmaken en dan is het alweer zover!
Alleen nog weinig geplant staan.
Iedereen is zó druk. -.-
Morgen nog eventjes vier uurtjes naar school en een middagje schoonmaken en dan is het alweer zover!
Alleen nog weinig geplant staan.
Iedereen is zó druk. -.-
OV doet heel vreemd :s
Als ik in m'n mail op zo'n link klik, moet ik dus inloggen, doe ik dat, staat er dat ik nog niet ingelogd ben ;(
Daarom maar op de mobiele site xd
Edit; hij doet het alweer
Als ik in m'n mail op zo'n link klik, moet ik dus inloggen, doe ik dat, staat er dat ik nog niet ingelogd ben ;(
Daarom maar op de mobiele site xd
Edit; hij doet het alweer
Lezen is denken met het hoofd van een ander, in plaats van dat van jezelf - Arthur Schopenhauer
Heb ik ook vaak, ook als ik wil reageren, dan log ik in en zegt hij dat ik nog moet inloggen, vaag...Anneke schreef:OV doet heel vreemd :s
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
Zo, daar ben ik ook weer. De laatste tijd had ik het té druk met school. Niet normaal. Ben blij dat ik nu eindelijk herfstvakantie heb. Morgen naar 't ziekenhuis om m'n ogen voor de zekerheid te controleren. De arts kon de vorige keer namelijk niet met zekerheid zeggen of m'n oogzenuwen nog opgezwollen waren door de trombose. Hmpf, ga er vanuit dat 't allemaal goed zit, maar je weet 't nooit.
Zondag naar Fright Nights @ Walibi, hallelujaaa. Daar verheug ik me het hele jaar op.
Zondag naar Fright Nights @ Walibi, hallelujaaa. Daar verheug ik me het hele jaar op.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
-
Christian Damen
- Toetsenbord

@Jodie
Statistiek statistiek statistiek!
Ik heb vandaag mn laatste college wiskunde&statistiek gegeven... Ík ben klaar met statistiek voor dit jaar.... ;-)
Statistiek statistiek statistiek!
Ik heb vandaag mn laatste college wiskunde&statistiek gegeven... Ík ben klaar met statistiek voor dit jaar.... ;-)
-
Christian Damen
- Toetsenbord

Daarom heb je van die awesome docenten ;)
-
Christian Damen
- Toetsenbord

eindelijk weer daadwerkelijk verder met mn onderzoek xD en mogelijk moet ik na de tentamenweek alwéér lesgeven, maar dat hangt er van af hoelang ik mijn baas kan blijven ontlopen zodat hij iemand anders voor dat vak vraagt xD
-
Little_Miss_Perfect
- Fijnschrijver

Wat is een echte goede leuke en ook echt GOEDE chickflick?
-
Classy Cat
- Typmachine

Ik ken geen goede chickflicks. xD
-
Christian Damen
- Toetsenbord

HO! INTERVENTIE!
Dan zijn we nu natuurlijk aan het refereren naar de BBC miniserie met Colin Firth, niet het Amerikaanse misbaksel met Keira Knightley ;-)
Rule Brittania.
Dan zijn we nu natuurlijk aan het refereren naar de BBC miniserie met Colin Firth, niet het Amerikaanse misbaksel met Keira Knightley ;-)
Rule Brittania.
-
Little_Miss_Perfect
- Fijnschrijver

AAH. MAAR.
-
Christian Damen
- Toetsenbord

Als zelfs een jongen zo'n film aanraadt, dan móet het wel een goede zijn!
-
Little_Miss_Perfect
- Fijnschrijver

-
Christian Damen
- Toetsenbord

Ga je ook wel nodig hebben als je eenzelfde schrijfstijl aanhoudt op je toets als op OV xD
- Saskjezwaard
- Computer

Beter dan wat mijn weekend inhoudt
leren, werken, leren, werken, leren --' en daar gaan we vrolijk mee verder als de week weer begint
jeeeuj! Ach, ik mag niet zeuren nu ik mijn nieuwe rooster heb gezien voor volgende periode. Dinsdag en vrijdag standaard vrij en maar 4 colleges per week. Ik voel me bijna schuldig tegenover de mensjes hier die een hele werkweek naar school moeten xD ...bijna.... ghehehehe (a)
*gaat weer verder met leren*
*gaat weer verder met leren*
Pff. Kom net uit het ziekenhuis, wat een opluchting. M'n ogen zager er godzijdank goed uit in vergelijking met in januari. Ik schrok best wel van de vorige foto's, ik besefte toen nog niet dat het zo ernstig was. Ik begrijp nu waarom de artsen bang waren dat ik blind kon worden...
Hoef gelukkig nooit meer terug te komen in dat ziekenhuis. Één ziekenhuis minder, nog twee op m'n lijstje.
Hoef gelukkig nooit meer terug te komen in dat ziekenhuis. Één ziekenhuis minder, nog twee op m'n lijstje.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
-
Little_Miss_Perfect
- Fijnschrijver

Ik heb de hele dag in Antwerpen rondgezwalkt en mijn voeten zijn drie serieuze centimeters gesleten. Het voelt alsof ze gekneusd zijn. Ofwel ik ben niets meer gewend ofwel ik heb te lang gelopen. Ik denk beiden, combinatie. xd Heb wel leuke kleren gekocht. Heb zo'n irritant, pietepeuterig klein maatje (34) en daar kun je in Nederland - behalve online - nauwelijks leuke kleren voor kopen. >< Antwerpen heeft weer meer Franse merken (kleiner dus, vanaf maatje 32) dus dat was onze laatste optie. Nou, we zijn wel geslaagd. (: Ik draag alleen rokjes dus dat is meestal een hele zoektocht, maar het was in de 1e winkel al raak. Heb er 2 onwijs leuke stelletjes bij die ik ook met andere kleren kan combineren. ;D