Coming Home

Strijk hier neer om te zwijmelen in het maanlicht over de Liefde en Romantiek.
-Maaike-
Computer
Computer

Doe mij ook zo'n verkoper! Die gewoon precies ziet wat je mooi staat, haha :D Maar welke kleur is de tweede jurk eigenlijk? Of hou je dat nog even verborgen? En het masker, hoe gaat die er uitzien? Gemaskerde ballen zijn zo altijd zo leuk. Ik bedenk me zojuist dat ze straks met Flynn én Tyler kan dansen, gezien dat ze 'onherkenbaar' zijn door hun masker :P Leuk, ik kan niet wachten tot het feest van start gaat! :D
(En ik maar denken dat ik niet zoveel heb met romantische verhalen, haha. Je bewijst me helemaal het tegendeel)

Ga zo door!
- Never give up on anything, because miracles happen every day -

My head is a jungle...
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Oh, ik ben inderdaad de kleur vergeten. (: Die is zwart, ik zal het er gelijk even bij zetten. xd
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
Diallo
Puntenslijper
Puntenslijper

Oeeh dat had ik niet verwacht het einde van dit stukje!
Heb al zin naar het volgende deel :D
arendaaa
Typmachine
Typmachine

Dit is echt zo'n leuk verhaaal.xd
Hoe vaak heb ik dat al gezegd? Boeit niet.xd
iloveyou' 25.08.2012
Anneke
Balpen
Balpen

En dus weet heel Wickston het al! :O

Ik vind die verkoper eng. Weet ook niet hoezo.xd
Lezen is denken met het hoofd van een ander, in plaats van dat van jezelf - Arthur Schopenhauer
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

O darnit, nu weet ik niet hoe ik verder moet. xd Dit zuigt echt heel erg. xd Tips?
Sunaiina
Puntenslijper
Puntenslijper

Heeey...

dit is echt een leuk verhaal :) en aangezien het een gemaskerde bal, is kan jij er van alles en nog van laten gebeuren !! :)

-XX-

P.s. Ik hoop dat je snel verder schrijft.
Keep my friends close, but my enemies closer.
arendaaa
Typmachine
Typmachine

Verzin inderdaad iets spannends met het gemaskerde bal.xd
iloveyou' 25.08.2012
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Dat gemaskerde bal is ongeveer 4 dagen weg. Ik moet er nog wat tussen doen. Maar ik loop nu gewoon vast. >< En die kutsite werkt ook niet mee, want ik ben om de haverklap uitgelogd, het is gewoon doodirritant.
arendaaa
Typmachine
Typmachine

Kalm aan kind.xd
Denk gewoon rustig na, het is heus niet erg als je twee of drie dagen niet post. Doe dat liever dan dat je straks een in jouw ogen slecht stuk plaatst, waar je later spijt van hebt.
iloveyou' 25.08.2012
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Gast, ik ben totally kalm. >3 Maar ik ga wel wat verzinnen. (:
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Het is uiteindelijk gelukt om er een klein stukje tussen te proppen met een beetje, een klein beetje, belangrijke informatie. (: Het stuk na dit stukje zal gaan over het kerstbal, dus don't worry, dan wordt het leuk. xd Deze post valt een beetje tegen naar mijn idee, maar misschien schrijf ik hem nog eens over als het wat beter lukt. xd Laat me weten wat je ervan vindt, eerlijk, want als jullie het allemaal wel goed vinden laat ik het staan. xd

Eenmaal thuisgekomen haalde Ninah de gekochte spullen zorgvuldig uit de tas en borg ze op in de kast. Met haar vingers streelde ze over de zachte stof van de jurk en glimlachte afwezig. Wat zou Flynn van haar vinden...? Hoe zou hij er eigenlijk uitzien? Vast weer geweldig, als altijd...
Ze schudde verward haar hoofd toen ze zich realiseerde dat ze weer aan hem dacht en sloot de kastdeur.
Haar maag rammelde en hongerig liep ze naar de keuken om te zien of ze nog wat in huis had.
“Ernstig,” mompelde ze toen ze ontdekte dat ze alleen nog diepvriesmaaltijden in huis had. Ze zette er met tegenzin eentje in de magnetron en besloot toen haar post te gaan checken in de tijd dat haar eten opgewarmd werd.
Even later maakte ze haar brievenbus open en haalde er verrast een plat, vierkant doosje uit. Iemand had met een zwarte stift haar naam op de doos geschreven.
Fronsend maakte Ninah het doosje open en schoof wat vellen papier aan de kant. Het volgende moment schoten haar wenkbrauwen omhoog van verbazing. Het was een masker.
Ze tuitte haar lippen en vroeg zich af wie zo vriendelijk was geweest naar het masker op te sturen. Het was versierd met glanzende, zwarte veren en zilverkleurige glitters. Bedachtzaam ging Ninah met haar vingers langs de zachte veren. Ze liet haar blik naar buiten glijden en merkte een auto op met draaiende motor. Instinctief draaide ze haar rug ernaartoe – bang dat het de roddelpers weer was – en keek naar het masker in haar handen. Na een tijdje overwogen te hebben wie het haar gegeven had, legde ze het masker weer terug in de doos en wilde het deksel er weer op doen. Pas toen merkte ze de geschreven tekst aan de binnenkant van het deksel op.
Verbaasd draaide ze het recht zodat ze het kon lezen. Haar ogen vlogen over de regels en een grote glimlach verscheen op haar gezicht. Het was Allesio Sabor geweest. De Italiaan. Hij verontschuldigde zich dat hij was vergeten dat ze ook nog een masker nodig had en hoopte dat ze een hele fijne avond zou hebben. Het was een cadeau, hij hoefde er niets voor terug.
Het masker was vast en zeker van goede kwaliteit. Het zag er gaaf en nieuw en vooral erg duur uit.
Ninah sloot haar brievenbus weer af en stopte het sleuteltje in haar zak. Toen ze de trap op wilde lopen, zag ze in de schemering dat de auto gas gaf en wegreed.
Huiverend stond ze even stil voor het raam en besloot toen dat ze geen zin had om vijf trappen op te lopen en nam de lift.
Laatst gewijzigd door Little_Miss_Perfect op 17 okt 2012 09:47, 1 keer totaal gewijzigd.
arendaaa
Typmachine
Typmachine

Goed stuk, sowieso.
Ben heel benieuwd waar die auto van is.xd
iloveyou' 25.08.2012
Anneke
Balpen
Balpen

Toch goed geschreven! Ik merk er echt niks van dat het niet zo lukte (:

En bah, die auto... k Heb een minder fijn voorgevoel xd
Lezen is denken met het hoofd van een ander, in plaats van dat van jezelf - Arthur Schopenhauer
Sunaiina
Puntenslijper
Puntenslijper

Ergens heb ik het gevoel dat deze verkoper iets te maken heeft met flyn, zodat flyn wel weet hoe ninah eruit zal zien op het feest.

Trouwens, heel goed geschreven..

xx
Keep my friends close, but my enemies closer.
-Maaike-
Computer
Computer

Creepy die auto. Het kan natuurlijk de verkoper zijn geweest. Maar ik heb het niet zo op dat soort auto's :P Haha.
Maar wel super lief dat hij gratis zo'n mooi masker heeft gebracht! Dat laat me nog meer uitkijken naar het bal :D

Ga zo door!

My head is a jungle...
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Dankjeweeeeeeeeeeel. :3 Het volgende stukje lijkt niet aan te sluiten, maar tussen dit stukje en het vorige zit zo'n witregel weetjewel. xd Ben eigenlijk best wel hyperactief nu. Slechte zaak voor ik moet gaan slapen. Misschien komt dat van die pannenkoek met suiker die ik net heb gegeten. Maargoed, enjoy. :3

“Ik kan je niet op komen halen,” herhaalde Tyler. “Het spijt me. Mijn band is lek, ik sta nu bij de garage. Ga jij maar vast vooruit, ik ontmoet je daar.”
“Hoe lang heb je nodig?” vroeg Ninah nerveus. Ze pakte haar jas en benodigde spulletjes en griste haar autosleutels van het tafeltje in de hal.
Terwijl ze haar appartement afsloot, antwoordde Tyler: “Ik denk over een half uur. Ik zie je binnen wel.” Zijn stem klonk kalm en Ninahs hartslag bedaarde wat.
Ze wist niet waarom ze ineens zo nerveus was. “Oké, doe maar rustig aan...”
“Jij ook. Ik hoor aan je stem dat je van slag bent. Is het om Flynn?” vroeg hij bezorgd.
Ninah balde haar linkerhand tot een vuist terwijl ze op de liftknop drukte. “Zo zou je het kunnen noemen. Hij vroeg me eergisteren als date voor het bal. Toen ik zei dat ik al een date had, was hij behoorlijk aangedaan.”
“Daar zou jij je geen zorgen over hoeven te maken,” zei Tyler streng. Iets in zijn stem stond Ninah niet helemaal aan, maar dat drukte ze naïef naar de achtergrond.
“Nee, je hebt gelijk,” zei ze. De liftdeuren gingen open. “Ik zie je op het bal. Tot straks!”
Tyler nam afscheid en verbrak de verbinding. Ninahs handen trilden toen ze de deur naar buiten open duwde en haar sleutels vielen tot twee keer toe in de sneeuw. Flynn was niet alleen aangedaan geweest toen ze hem had afgewezen en koeltjes had gezegd dat ze al bezet was voor die avond. Ze had de blik in zijn ogen gezien en haar hart was een slag overgeslagen, omdat ze de pijn erin had gelezen. Ze was er zeker van dat hij wist van haar tegenstrijdige gedachten. Ze wist zeker dat hij doorhad hoe hard ze aan het vechten was tegen haar gevoelens. De afgelopen dagen had ze hem gemeden, vanaf het moment dat hij had doorgekregen welke stille strijd ze vanbinnen voerde tegen wat hij veroorzaakt had.
Oh ja, hij had moeite gedaan om met haar in contact te komen, maar ze had zich amper buiten gewaagd. Toen ze uiteindelijk het huis wel uit móest om inkopen te gaan doen, had hij haar gevraagd voor het bal. En zij had glashard geweigerd.
Ze stapte in haar auto en trapte hard op het gas, niet denkend aan de sneeuw op de weg, en reed naar de sporthallen waar het bal georganiseerd was.
Ze parkeerde haar auto onder een van de grote kerstbomen die vlakbij de ingang stonden. Ze aarzelde. Eigenlijk wilde ze nog niet naar binnen, ze wilde wachten op Tyler zodat ze met hem naar binnen kon gaan, maar voor hij kwam zou er zeker nog een half uur voorbij gaan.
Ze haalde diep adem en deed het masker voor haar gezicht. Vol goede moed duwde ze de deur open en stapte uit de auto.
Bijna meteen zakte ze bijna tot haar enkels in de sneeuw en ze snakte naar lucht. Het was koud. Het was ijskoud.
Zo snel als ze kon op haar hoge hakken van elf centimeter hoog liep ze naar binnen.
Iemand nam haar jas aan en heette haar welkom. Ninah glimlachte zenuwachtig naar hem en liep verder.
Ze bleef verrast in de deuropening staan en staarde naar de getransformeerde sporthal. De organisators en vrijwilligers hadden werkelijk alles uit de kast gehaald om er een geweldig feest van te maken.
De kleuren rood en groen overheersten. Er was een podium geïnstalleerd met een simpele band. Een kerstboom reikte bijna tot aan het plafond.
Ninah liet haar ogen door de zaal dwalen, langs de zitplaatsen in de linkerhoek naar de bar daar in de buurt.
Iemand tikte haar op de schouder en vroeg haar opzij te gaan. Verdoofd deed ze wat hij haar vroeg.
Haar blik viel op een figuurtje dat op het podium stond te overleggen met de bandleader. Een eindje verderop stonden een stuk of vijf meisjes te kwijlen. De bandleader was zichtbaar in zijn nopjes. Hij had een grote, tevreden grijns op zijn gezicht en knikte enthousiast.
Flynn draaide zich om, glimlachte toegeeflijk naar de meisjes – die daardoor bijna flauwvielen – en sprong van het podium.
Het duurde even voor Ninah in de gaten had dat hij haar gezien had en naar haar toe liep. Toen ze dat eenmaal doorhad, maakte ze dat ze wegkwam en wilde naar de toiletten vluchten, maar hij was haar voor en pakte voor ze de deur open kon duwen haar pols vast. “Ninah.”
Zelfs zijn stem leek aantrekkelijker te klinken dan anders. Maar dat was gewoon belachelijk.
Ze lachte nerveus. “H-hoi, Flynn.”
Anneke
Balpen
Balpen

Hou van dit verhaal. <3
En sorry dat je niet zo veel likes krijgt, maar tegenwoordig kan ik ook met mijn mobiel op OV. Probleempje is dat ik dan niet kan liken (a)
Ik voel echt de spanning die Ninah voelt... Was Tyler er nu maar! :O
arendaaa
Typmachine
Typmachine

Jaa, zo gaat het heeel goed. Laat die Ninah maar eens goed met Flynn daten.xd
iloveyou' 25.08.2012
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Tyler? HA! >3

Stukje komt later op de dag. ;p Heb nu geen voorraad meer, omdat ik altijd stop middenin de leukste scènes. Geen idee wat dat is. xd
-Maaike-
Computer
Computer

Je wilt gewoon niet de leuke scenes stoppen. Plus je wil je lezer in spanning houden over wat Flynn gaat doen :P Hij gaat der toch niet ampubiek zoenen, hea? :O

Die zaal heb je mooi beschreven. Dat beloofd een mooie avond te worden, zij het niet dat er twee jongens om het meisje gaan vechten :P Zolang ze maar herinneren dat het kerst is en geen bloed gaan vergieten :P

Ga zo door!

My head is a jungle...
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Dankjewel. (:

Ze zag hoe hij zijn mond vertrok.
Hij liet zijn ogen subtiel over de zaal glijden en keek haar toen onderzoekend aan. “Ik dacht dat jij een date had met Tyler.” Hij spuugde de naam bijna uit.
“Hij had een lekke band,” mompelde Ninah opgelaten. “Hij is er binnen een half uur.”
“Ah,” zei Flynn. Hij keek haar lang aan en wendde toen zijn blik af. “De bandleader herkende mij en vroeg of ik vanavond met hen wilde zingen.”
“Ik dacht al zoiets, ja,” knikte Ninah kortaf. “Veel plezier.”
“Ik heb nee gezegd,” merkte Flynn droogjes op. “Ik leen mezelf niet zo graag voor dat soort dingen.”
“Nee, dat dacht ik al. Alleen het grote werk, zeker,” beet Ninah hem toe. Zonder dat ze het doorhad, had hij zijn vingers weer om haar pols gesloten en trok haar wat naar voren zodat een andere vrouw de toiletten in kon.
“Ik heb gezegd dat ik binnenkort wel een keer zou komen luisteren naar hen,” ging Flynn onverstoorbaar verder. Hij trok zich niets aan van haar bitse woorden.
“O,” schokschouderde Ninah.
Ze wilde haar pols lostrekken, maar Flynn drukte zijn vingers in haar huid. “Je wilt echt niets met mij te maken hebben, hè?” Hij keek haar onderzoekend aan. “Waarom is dat?”
Haar pols begon pijn te doen en ze keek hem met flitsende ogen aan. “Laat los.”
“Ninah.” Flynn keek haar boos aan. “Ik wil nu eens een concreet antwoord.”
“Je doet me pijn!” riep Ninah kwaad. Hij liet onmiddellijk haar pols los en ze deinsde terug. Ze legde haar hand op de pijnlijke plek op haar arm en keek hem kil aan. “Je kunt niet altijd krijgen wat je wil, Flynn. Niet altijd.” Ze draaide zich om en liep weg.
Flynn bleef met gebalde vuisten staan en kneep zijn ogen tot spleetjes. Er was iets. Ze was niet meer dezelfde, ze was zelfs op een erg onprettige manier veranderd.
Toch had hij iets in haar ogen gezien wat hem gerust had gesteld. Hij had het al een paar keer gezien; angst, omdat ze niet wilde dat hij erachter kwam dat ze nog steeds razend verliefd op hem was. Als dat er niet was geweest, had hij allang opgegeven.
Hij zag dat ze naar een lange, slanke jongeman liep. Hij sloeg even zijn armen om haar heen en gaf haar een zoen op elke wang. Ze lachte even, bijna verlegen, en zei iets tegen hem, waarop hij knikte en grijnsde.
Flynn voelde een steek van jaloezie toen hij zag hoe de jongeman – Tyler natuurlijk – met zijn vinger langs haar naakte schouder streek en zijn hand op haar heup legde. Samen liepen ze naar de bar aan de andere kant van de zaal.
Ninah lachte ontspannen naar Tyler. “Ik ben blij dat je niet pas over een kwartier aankwam. Ik had net al een aanvaring met Flynn. Het zal niet de laatste van de avond zijn.” Ze vertrok haar gezicht. “Ik zou willen dat hij me eens met rust zou laten.”
“Oh ja?” Tyler gaf haar een plagende duw. “Hij is wel wereldberoemd. En ook steenrijk.”
Ninah haalde verontwaardigd haar neus op. “Al verdiende hij tien miljoen per dag, dan nog zou ik niet met hem gaan. Liefde is niet te koop.”
“Nee, maar je hebt het al.” Hij knipoogde haar geruststellend toe en bestelde twee drankjes aan de bar.
Hij had haar te goed door. Ze beet op haar lippen en nam dankbaar het drankje aan. De band was begonnen met spelen – rustige kerstnummers natuurlijk – en sommige paartjes hadden zich al op de dansvloer gewaagd.
Tyler raakte haar schouder aan. “Je gezicht spreekt boekdelen,” lachte hij. “Kun je niet dansen?”
“Normaal gesproken wel,” knikte Ninah en ze wees op haar hakken, “maar met die krengen betwijfel ik het.”
“Waar heb je die gekocht?” vroeg Tyler nieuwsgierig. Hij liet zijn blik nog eens vol verwondering over haar heen glijden en vroeg zich af of ze er ooit mooier had uitgezien.
“Bij een Italiaanse winkel aan de andere kant van de stad,” zei Ninah met een zuinig lachje. “Ik kon nergens iets vinden en uiteindelijk raadde een verkoopster me die winkel aan.”
“Sabor? Die heeft mooie kleren. Ik heb Flynn er ook met een pak vandaan zien komen,” zei Tyler alsof het niets was.
Ninah trok verbaasd een wenkbrauw op. “Wanneer?” vroeg ze fronsend.
“Maandag,” schokschouderde Tyler. “Ik ben er ook binnen geweest, maar ik kon er niets vinden.”
Ninah liet haar blik bedachtzaam door de zaal glijden en bleef steken bij Flynn. Haar ogen werden groot van verbazing; naast Flynn stond de Italiaan, perfect in pak gestoken, met een glas wijn in zijn handen. Hij was heftig in discussie met Flynn, die zich duidelijk kwaad stond te maken.
Ze stootte Tyler aan, die daardoor bijna zijn drankje over zijn pak gooide, en wees naar Flynn en Allesio. “Kijk, daar staat hij. Ik had niet gedacht dat hij ook zou komen!”
“Ik zie Flynns manager ook. Kijk, daar, achter hem.” Tyler wees onopvallend en Ninah merkte meteen de kleine, donkergekleurde man met een glanzend kaal hoofd op.
“Hij heeft zijn hele harem meegenomen,” zei ze somber, doelend op de fans die nooit ver uit zijn buurt waren; ook die stonden vlakbij hem. “Als hij nou maar niet de roddelpers heeft uitgelokt!” Het kwam er hoger uit dan ze wilde en ze beet op haar lippen.
“Vast niet. De portiers laten die echt niet binnen,” stelde Tyler haar gerust en meteen was ze wat meer op haar gemak. Hij had gelijk.
De band zette een ander nummer aan. Enthousiast stelde Tyler voor om naar de dansvloer te gaan. Hij kreeg het voor elkaar om Ninah, na wat getwijfel van haar kant, over te halen en met een grijns die voor haar niet te zien was nam hij haar mee naar de dansvloer.
arendaaa
Typmachine
Typmachine

Geweldig weer. ;D
iloveyou' 25.08.2012
NeleVanHol
Balpen
Balpen

Geweldig! Hahaha! Keep the drama coming!
Diallo
Puntenslijper
Puntenslijper

Jee! Rosan wéér geweldig (:
Zie echt heel hard uit naar het volgende stukje weer :)
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Haha, jullie reacties zijn geweldig. (aaaa)

Hij legde zijn warme handen op haar heupen. Ninah deed, niet echt wetend wat ze moest doen, hetzelfde en volgde nauwlettend zijn bewegingen. Het was lang geleden dat ze had gedanst, maar al snel merkte ze dat ze het niet was verleerd. Het was alsof ze met Tyler door de zaal zweefde en genietend legde ze haar hoofd tegen zijn schouder.
Flynn, die nog steeds met Allesio stond te praten, zag het en balde zijn vuisten. Tyler en hij hadden nooit een goede relatie gehad en al toen Flynn nog in Wickston woonde, liepen ze telkens in elkaars weg.
“Ze is erg mooi, nietwaar?” klonk Allesio’s donkere stem.
Flynn lachte zuinig. “Ja, erg mooi. Je hebt goed je best gedaan,” merkte hij op. “Jammer dat ze met Tyler is...” Alsof ze was vergeten hoe Tyler vroeger was... en misschien nog steeds was.
“Ach, dat waait wel over,” schokschouderde de Italiaan nonchalant. “Ze zal echt niet altijd blind blijven voor wat jij voor haar voelt.”
Flynn was blij dat Allesio nog steeds in Wickston woonde. Voor hij doorbrak had de Italiaan hem veel opgevangen, vooral tijdens de kwestie met zijn ouders.
Hij trok met zijn mond en bedacht dat hij daar ook nog heen moest. Hij kruiste zijn armen voor zijn borst en probeerde ergens anders aan te denken.
Hij zag dat Ninah en Tyler uit elkaar gingen. Tyler liep weg van haar naar de toiletten en Ninah liep terug naar de bar om de rest van haar drankje op te drinken.
“Ik ben zo terug,” mompelde Flynn en hij stapte vastberaden op Ninah af.
Ze zag hem niet aankomen en schrok toen hij zijn hand op haar schouder legde. Nog net kon ze een geschrokken gilletje inhouden en draaide zich om. “Oh... Hallo.” Ze glimlachte ongemakkelijk. Ze vond het niet leuk dat hij haar weer opzocht; ze was niet trots op wat ze net tegen hem had gezegd.
“Ik wil één keer met je dansen. De rest van de avond zal ik je met rust laten als we elkaar niet meer tegen het lijf lopen,” zei hij en hij keek haar veelbetekenend aan.
Ze aarzelde. Zag de jaloerse meisjes die hoopvol achter Flynn aan waren gelopen. Verdoofd knikte ze en voelde hoe Flynn zijn hand om de hare sloot en haar zachtjes meetrok naar de dansvloer. Zijn aanrakingen joegen de stoten door haar lichaam en haar keel werd droog van de zenuwen.
Flynn legde een hand achter haar rug en hield haar hand vast. Ninah probeerde de juiste positie te vinden voor Flynn begon te dansen en slaagde er net in om op de been te blijven toen hij haar meetrok. Hij was nog steeds zo goed...
Ze schrok toen ze opeens zijn stem dichtbij hoorde. “Ik heb hier de hele week naar uitgekeken, Ninah. Ik heb je zo erg gemist...”
Haar adem stokte en de woorden bleven steken in haar keel. Ze kon hem niet tegenspreken. Dat zou alles kapot maken.
Er was meer. “Ik ben nooit gestopt met van je te houden.”
Ninah liet hem abrupt los en staarde hem vol ongeloof aan. Ze vocht tegen haar tranen en probeerde haar gevoelens onder controle te houden. Haar hart bonkte zo wild dat ze bang was dat hij het kon horen.
Flynn zag hoe geschrokken ze was en stak zijn hand uit. Hij schoof het masker voorzichtig opzij en ging met zijn vinger langs haar slaap naar haar wang en streek met zijn duim over haar lippen. Op haar wangen lag een vuurrode blos en ze opende haar mond om iets te zeggen. Hoopvol keek Flynn haar aan, maar dat maakte juist dat ze weer dichtklapte en ze keek de andere kant op. Tot haar opluchting zag ze dat Tyler weer uit de toiletten kwam gewandeld. Hij was haar laatste toevlucht.
“Het spijt me,” zei ze zacht tegen Flynn, die haar nog steeds hoopvol aan stond te kijken, en ze maakte zich van hem los om naar Tyler te lopen.
Even wilde Flynn haar pols vastgrijpen en haar tegen zich aan trekken, bang dat ze voor altijd van hem weg zou glippen, maar hij hield zich in en balde zijn handen tot vuisten.
Ze liep zo snel ze kon naar Tyler toe en Flynn zag hoe ze beverig naar hem glimlachte en iets aan hem uitlegde. Zijn hoofd schoot naar Flynn en zijn ogen schitterden toen hun blikken elkaar kruisten.
Hij had het bij het rechte eind gehad; Tyler was geen steek veranderd.
arendaaa
Typmachine
Typmachine

Mén. Jij krijgt het echt zo voor elkaar om dingen te zeggen waarvan wij niet weten wat het heeft te zeggen of waarom dat zo is.xd
iloveyou' 25.08.2012
mena1998
Typmachine
Typmachine
Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela

YES IK KAN WEER REAGEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!1 *stuitert de kamer rond*
Oké, ik heb dit al gelezen maar mijn pc wilde niet plaatsen :evil: en nogsteeds, geweldig, zoals ik van je gewend ben.

laatste post:

Tyler en hij hadden nooit een goede relatie gehad en al toen Flynn nog in Wickston woonde, liepen ze telkens in elkaars weg.
Dat na de komma is denk ik niet fout, maar ik vond het niet lekker lezen.

“Ze is erg mooi, nietwaar?” klonk Allesio’s donkere stem.
Klonk zou ik veranderen door iets anders. Maar dat kan ook aan mij liggen :P

Er is nog meer (omdat ik zo lang niet heb kunnen posten) en miss zal ik eens op mijn gemak er naar kijken en proberen wat meer eruit te halen, als je dat wil.

Ga aub snel door want ik wil lezen :D
Shit happens, just flush it and move on!
-Maaike-
Computer
Computer

En wat is er dan niet aan Tyler veranderd? Issie stiekem een maffioso? Kan ook spannend zijn (A) Flynn moet het gewoon anders aan pakken. Hij duwt haar op deze manier alleen maar verder van zich af :P

Ga zo door! Ben benieuwd hoe de avond verder verloopt!

My head is a jungle...
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ik wist het nog niet precies @ Maaike, maar nu weet ik het dus wel dankzij jou. xd Het is inderdaad die richting op. (:

Ninah liep met Tyler naar de toiletten en Flynn besloot een luchtje te gaan scheppen. Hij liet weten aan zijn manager dat hij zo terug zou zijn en stapte de koude nachtlucht in.
Pas nu merkte hij een zeurende hoofdpijn op en vermoeid leunde hij tegen de muur. Wat was hij stom geweest om zoiets tegen Ninah te zeggen... Natuurlijk kon hij weten dat ze het meteen aan Tyler zou vertellen. En natuurlijk wist zij dat hij een gloeiende hekel aan die sukkel had.
Flynn trok het masker van voor zijn ogen en wreef met de rug van zijn hand over zijn voorhoofd. Hij had het nooit concreet tegen Ninah gezegd, maar hij had in de tijd dat hij in Wickston woonde, ontdekt dat Tyler niet was die hij zei te zijn.
Hij grijnslachte. Dat wist ze niet. Hij vroeg zich af of zelfs Kirsten, die twee jaar lang met Tyler op haar lip had geleefd, zich wel bewust was van Tylers achtergrond; diefstal, zwaar drugsgebruik. Afpersing. Maar ach, zelf was hij geen haar beter geweest. Nog geen twee jaar later was hij zelf ontzettend hard bergafwaarts gegaan.
Zijn mond vertrok toen hij zich die tijd herinnerde. Onbewust balde hij zijn vuisten. Hij was absoluut niet trots op zijn verleden in Los Angeles. Sterker nog, als hij kon, zou hij de tijd terugdraaien en alles overnieuw doen. Dan zou hij deze hele ellende niet hebben gehad... Dan zou er misschien niet zo’n kloof zijn geweest tussen Ninah en hij. Misschien zou hij, als hij beter had nagedacht in die tijd, nu bij haar zijn, met haar dansen, plezier met haar hebben.
Geïrriteerd schudde hij zijn hoofd en zocht automatisch in de binnenzak van zijn jasje naar een pakje sigaretten. Er zat niets in. Hij was drie maanden geleden gestopt met roken, maar het automatisme zat er nog steeds in.
Met een zuinig lachje stak hij zijn hand in zijn broekzak en keek naar de lichtjes van de kerstboom. Kerst.
Hij haalde zijn neus op en keek de andere kant op. Hij had geen zin om aan dingen te denken waar hij zijn humeur mee verpestte.
Hij stond nog zeker drie kwartier buiten te niksen en te koukleumen voor hij weer naar binnen ging. Hij liep met stevige passen door naar de bar en bestelde een drankje. Zijn ogen gleden onmerkbaar door de zaal op zoek naar Ninah, maar hij zag naar nergens.
Uiteindelijk gaf hij zijn pogingen om haar te vinden op en zakte op een bankje ergens vlakbij de bar neer.
“Flynn Harvey?” hoorde hij ineens een opgewonden, hoge stem zeggen, gevolgd door het geluid van naar adem happende meisjes. Voor hij het wist plofte er iemand naast hem neer en trok bijna zijn arm uit de kom. Het was een meisje. Haar haren waren asblond geverfd en zwiepten op haar schouders, haar ogen waren groot en hadden zwarte randen. Flynn walgde van de parfumlucht die om haar heen hing.
Vlak naast het bankje stonden twee andere meisjes hem vol ontzag aan te gapen. Het was weer zover.
“Dag, dames,” zei Flynn met zijn typische, coole houding.
“Ik heb álles over je gelezen! Ik had niet verwacht dat je ook op het kerstbal zou zijn. De laatste magazines gaan alleen maar over Ninah.” Het meisje tuitte haar roodgeverfde lippen en keek naar haar vriendinnen. Flynn trok onopvallend zijn arm los.
“Waarom ben je eigenlijk terug? Ik zou een moord plegen om in Los Angeles te kunnen blijven. Dit gat is zó ongelooflijk saai,” merkte een ander meisje op.
Flynn zuchtte onzichtbaar en zette een grijns op zijn gezicht. “Ik ga over niet al te lange tijd terug,” zei hij. Hij had zijn besluit genomen.
“Oh? Maar de magazines zeiden dat je voor misschien wel twee jaar zou blijven,” zei het derde meisje verbaasd. “Daar had ik in ieder geval wel op gehoopt... Je kunt niet altijd zeggen dat de meest geliefde popster van de wereld in jouw stad woont.”
Ja, want daar gaat het uiteindelijk om, dacht Flynn sarcastisch. Hij schudde even zijn hoofd. “Je moet niet alles geloven wat de magazines zeggen.” Hij was even stil. De meisjes keken hem verwachtingsvol aan, smachtend naar meer. “Zij maken het nieuws in plaats van dat ze het zoeken.”
De meisjes waren duidelijk niet geïnteresseerd in dat soort bekentenissen. Het meisje dat naast hem was gaan zitten, stelde zich voor als Tiffany. “Wil je alsjeblieft met me dansen? Al is het maar vijf minuutjes,” smeekte ze.
Flynn liet zijn ogen door de zaal dwalen, op zoek naar Allesio en zijn manager om hem te redden. Ze stonden aan de andere kant van de zaal. Zijn manager, die overigens Geoffe heette, had het in de gaten en liep kordaat op hen af.
“Dames, Flynn is hier niet gekomen om handtekeningen uit te delen of om verzoekjes te doen,” zei hij direct toen hij binnen gehoorafstand was.
Tiffany keek bijzonder geprikkeld zijn kant op. “Wie ben jij?” vroeg ze onbeleefd.
“Dat is mijn manager,” zei Flynn droog.
Geoffe ging naast hem staan en trok Tiffany van de bank af. “Wegwezen. Morgen kun je weer voor zijn huis komen schreeuwen,” zei hij met een waarschuwende blik in zijn ogen.
Tiffany keek nog een keer om naar Flynn alvorens ze mopperend met haar vriendinnen weg liep.
“Ik zag ze al de hele avond naar je loeren,” merkte Geoffe op. “Soms vraag ik me wel eens af of die meisjes hun logica kwijt zijn.”
Flynn haalde zijn schouders op. “Ach, zulke types moeten er ook zijn om de rest omhoog te halen,” grijnsde hij.
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Volgende post maar. :3 Heb nu wel een voorraadje, ben al bij hoofdstukje 4, waar overigens een hilarisch stukje aan bod komt. Bad-ass Ninah. >3

Geoffe lachte. “Dat is waar.” Hij keek naar de dansvloer. “Heb je Ninah nog gezien? Ik ben haar al een kwartier kwijt,” merkte hij op.
“Sinds wanneer houd jij haar in de gaten?” grinnikte Flynn.
“Sinds zij contact heeft met jou. Ik wil iedereen die eventueel last kan hebben van vervelende fans of andere dingen die met jouw succes te maken hebben, min of meer beschermen,” zei Geoffe. Flynn besefte maar weer eens hoe gelukkig hij kon zijn met een manager als de zijne.
“Dank je,” zei hij oprecht. “Dat doet me veel.”
“Dat weet ik.” Geoffe grijnsde hem plagend toe, maar keek hem toen weer serieus aan. “Neemt niet weg dat ik Ninah nog steeds kwijt ben.”
“Ik ben niet van plan haar te gaan zoeken.”
“Oh? Sinds wanneer is dat?” Verbaasd keek Geoffe naar de verharde trekken van Flynns gezicht.
“Omdat zij, nogal overduidelijk, geen contact meer met mij wil,” zei hij luchtig. “Ik kan gewoon niet...” Hij zuchtte en schudde zijn hoofd, niet meer van plan de zin af te maken.
“Wat ben je dan nu van plan? Je bent terug voor haar,” zei Geoffe met een bedenkelijke frons op zijn gezicht.
“En voor mijn ouders,” hielp Flynn hem herinneren. “Maar die zullen me ook niet met open armen ontvangen. Na kerstmis ga ik weer terug naar Los Angeles.”
Geoffe keek hem stomverbaasd aan. “Dat ga je toch niet menen? Het team rekent erop dat je sowieso een half jaar weg bent, je fans verwachten je nog niet meteen terug...”
“Ik heb niets met hen te maken.”
“Je bent succesvol. Je bent een ster. Jij hebt álles met je fans te maken. Zonder die fans zou jij er niet zijn,” zei Geoffe. Toen Flynn met een vreemde uitdrukking op zijn gezicht naar hem keek, voegde hij er snel aan toe: “In de muziekwereld dan. Om nog maar niet te spreken over dat team van je. Zij staan achter je om je direct op te vangen.”
Flynn haalde zijn schouders op. “Dat weet ik wel,” gaf hij toe. “Maar hoe sneller ik terug ben, hoe beter, toch?”
Dat kon Geoffe niet ontkennen en hij haalde zijn schouders op. “Ik zal overleggen wat het beste is.”
Flynn knikte en wreef langs zijn voorhoofd. Uiteindelijk deed hij het masker weer voor zijn ogen en begaf zich naar de wc.
Hij was zo diep in gedachten dat hij Ninah niet opmerkte die wankelend naar de damestoiletten liep. Hij schrok zich daarom ook lam toen hij opeens voelde hoe ze tegen hem aan botste en greep in een reflex haar bovenarmen beet.
“F-flynn?” haperde Ninah. Hij merkte meteen dat ze dronken was. Haar masker was van voor haar ogen gegleden en ze zag er erg slecht uit.
“Ninah? Hoeveel heb jij wel niet gedronken?” Hij keek haar even vol afkeer aan en kreeg toen medelijden toen de tranen in haar ogen opwelden.
“Weet ik veel...” mompelde ze. Ze sprak met een dikke tong en Flynn vroeg zich af waarom ze zich zo had laten gaan; normaal dronk ze nooit, ze kon niet goed tegen alcohol. “Ik moet overgeven,” gaf Ninah plotseling aan en ze duwde haar hand tegen haar mond.
Flynn bedacht zich geen moment en duwde de deur naar de damestoiletten open. Twee meisjes die voor de spiegel stonden, gilden verontwaardigd, maar daar trok Flynn zich niets van aan. Hij leidde Ninah naar een van de wc’s en duwde met zijn voet de deur open.
Terwijl Ninah voor de wc-pot knielde, hield Flynn de losgevallen plukken haar uit haar gezicht. Bijna ging hij zelf over zijn nek toen ze zich liet gaan, maar hij kon zich nog aardig beheersen en kneep zacht in haar schouder met zijn vrije hand.
Uiteindelijk was ze leeg. Flynn liet haar los, vulde een papieren bekertje met water en gaf het aan haar. Dankbaar spoelde ze haar mond en maakte zich schoon met het toiletpapier dat ze aangereikt kreeg van Flynn.
Ze kwam bibberig overeind en liep naar de wastafel. Flynn liep achter haar aan.
Terwijl ze naar haar belabberde spiegelbeeld keek, klemde ze de rand van de wastafel in haar handen. Tranen rolden over haar wangen.
“Ninah, je weet even goed als ik dat je niet tegen alcohol kan,” zei Flynn bezorgd tegen haar.
Ze reageerde niet en begon nu echt te beven. Langzaam wreef Flynn met zijn hand over haar rug. “Rustig maar. Zullen we even ergens gaan zitten?” zei hij zacht.
Ze schudde haar hoofd en waggelde naar de deur. “Waar is Tyler?” mompelde ze nauwelijks verstaanbaar.
Flynn kon het wel duidelijk horen en kon zijn frustraties niet meer te baas. Ongelovig en bijna kwaad keek hij naar haar. “Tyler? Tyler!? Ninah, denk nu eens na! Wie helpt je naar de toiletten? Wie houdt het haar uit je gezicht als je moet overgeven? Wie houdt je overeind als je niet eens meer op je eigen benen kan staan?"
arendaaa
Typmachine
Typmachine

Arme Ninah. ;p
Er staat trouwens in het een na laatste stukje 'overnieuw'.
Dat is een contaminatie van 'overdoen' en 'opnieuw', dus daar moet je één van die twee dingen van maken ;)
iloveyou' 25.08.2012
NeleVanHol
Balpen
Balpen

Super! Meer! :)
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Klein stukje, maar daarna zit ik alweer in hoofdstuk 4 en wordt het hilarious. xd

Hij realiseerde zich dat ze het waarschijnlijk niet eens goed binnenkreeg, maar dat kon hem niets schelen.
Ninah kon haar eigen emoties, die versterkt werden door de alcohol, niet meer de baas en begon ongecontroleerd te huilen. “Jij... Dat deed jij...” Ze snikte en draaide zich naar hem om. “En ik houd van jou."
Flynn bleef staan alsof hij in zijn gezicht was geslagen. Hij wist dat hij dit niet mocht weten. Kordaat stapte hij op haar af en sloeg zijn armen om haar heen. “Weet je eigenlijk wel wat je zegt, Ninah...?”
Haar schouders schokten hevig en rustig wreef hij over haar rug. “Sst, kalm maar...” suste hij.
Ze stonden er zeker een kwartier voor ze eindelijk wat kalmeerde en opgelucht liet Flynn haar los. Hij wist nooit goed wat hij met huilende mensen aan moest. Daarbij had hij Ninah ook nog nooit zo horen huilen; meestal was ze nuchter en verborg ze haar gevoelens, maar uiteindelijk was ze nu lamlazarus.
De huilbui deed haar goed. Flynn zag meteen dat ze al iets helderder uit haar ogen keek, ondanks dat ze een behuild gezicht had en de tranen nog in haar ogen stonden.
“Gaat het weer?” vroeg hij voor de zekerheid.
Ze knikte, schudde toen haar hoofd en haalde diep adem. “Ik denk dat ik naar huis ga.”
Flynn glimlachte instemmend en deed een stapje naar haar toe. “Zal ik je brengen?” vroeg hij en hij streek een pluk haar uit haar gezicht.
Tot zijn verbazing schudde ze haar hoofd. Haar ogen werden weer nevelig en ze draaide zich om en liep naar de deur.
Flynn liep voor de zekerheid achter haar aan en bleef dichtbij om te zorgen dat ze niet om zou vallen.
Het was hem duidelijk dat ze Tyler aan het zoeken was en hoe langer ze niets tegen hem zei, hoe kwader hij werd.
Uiteindelijk werd het haar blijkbaar te veel om op haar benen te staan en zakte ze tegen de muur op de grond.
Hij hurkte voor haar neer en stak zijn hand naar haar uit. Ze rolde haar hoofd heen en weer en werd verstikt door haar tranen. Ze probeerde duidelijk iets te zeggen, maar kon er niets meer uitkrijgen.
Flynn begon zich af te vragen of er soms iets in haar drankje had gezeten dat er niet in thuishoorde. “Ninah, zal ik je naar huis brengen? Zo kun je hier niet blijven.” Ze reageerde niet.
“Ninah?” Voor Flynn kon protesteren, was Tyler bij haar neergeknield. Hij legde een koele hand op haar voorhoofd en keek bezorgd naar haar. “Wat is er met je gebeurd?”
Flynn beet op zijn lippen. Ze zag er slecht uit, erg slecht. Tyler wendde zich tot Flynn en keek hem met flitsende ogen aan. “Wat heb je haar gegeven?” snauwde hij.
“Wie, ik?” Flynn keek hem stomverbaasd aan. “Waarom zou ik haar...” Zijn blik ging naar Ninah. De tranen rolden over haar wangen en ze gloeide helemaal.
“Doe nou niet alsof je van niets weet! Het zou me niets verbazen met jouw verleden,” beet Tyler hem kwaad toe. Hij tilde Ninah in zijn armen. “Ik breng je wel naar huis.”
Flynn kon zijn ogen niet geloven toen hij zag dat Ninah toegeeflijk knikte. Hij kwam overeind en slikte om zijn droge keel te bevochtigen, maar het hielp niets. Er kwam een vervelend gevoel in zijn onderbuik toen hij Tyler met Ninah weg zag lopen. Iets in Tylers doen en laten stond hem niet aan.
Hij bleef nog een hele tijd zo staan en merkte toen pas dat hij al die tijd zijn vuisten gebald had. Hij slikte een brok in zijn keel weg toen hij zijn stijve vingers knakte en besloot, nu de lol er toch helemaal af was, naar huis te gaan.
Diallo
Puntenslijper
Puntenslijper

Awh.. arme Flynn en Ninah
Ben benieuwd wat er haar overkomen is!
Ik heb geen tips, zoals gewoonlijk :')
Ehm het enigste wat ik kan zeggen is dat ik weer uitkijk naar het volgende stukje :D
arendaaa
Typmachine
Typmachine

Dit wordt langzaam maar zeker spannender...^^
iloveyou' 25.08.2012
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Jup. xd
- 4. -
Ninah kokhalsde door een golf van misselijkheid die door haar lichaam gleed en kwam moeizaam overeind. Haar hoofd bonsde en haar keel brandde.
Ze legde haar koele hand op haar voorhoofd en wreef de slaap uit haar ogen. Het duurde even voor ze zich herinnerde waar ze was en ze zuchtte opgelucht toen dat haar eigen slaapkamer bleek te zijn.
Met een zucht zakte ze terug in de kussens, waarna ze meteen gealarmeerd weer omhoog schoot; ze had bijna niets aan.
Iemand naast haar zuchtte langgerekt en Ninah durfde bijna niet opzij te kijken. Er lag iemand naast haar te slapen.
Ze wist niet hoe gauw ze haar bed uit moest komen en haar duster aan moest trekken. Met een asgrauw gezicht staarde ze naar de persoon die als een roos in haar bed lag te slapen.
Op haar tenen deed ze een stapje dichterbij. De persoon bewoog en werd wakker. Hij rekte zich uit en ging rechtop zitten.
De grond viel onder Ninahs voeten weg toen ze zag dat het Tyler was. Ze kon ternauwernood blijven staan en keek met een blik vol afschuw naar zijn beslapen gezicht.
“Wat doe jij hier?” vroeg ze met een vertrokken gezicht.
Tyler wreef met twee vuisten in zijn ogen en gaapte uitgebreid. “Wat ik hier doe? Waar lijkt het op?” Hij grijnsde scheef en keek haar aan. Toen hij de blik op haar gezicht zag, vervaagde zijn grijns. “Weet je niets meer van gisteravond?”
Ninah dacht na. Nee, eigenlijk wist ze niet veel meer na het moment dat Flynn haar de liefde had verklaard.
Ze kreeg buikpijn. “Waarom ben je niet weggegaan?” fluisterde ze.
Tyler schokschouderde. “Je wilde per se dat ik bleef.”
“En je bent niet weggegaan?” Haar stem ging omhoog en ze deed moeite om zich te beheersen. “Wie denk je wel niet dat je bent!?”
Tyler knipperde verdwaasd met zijn ogen en grijnsde toen. “Ninah, kom op. Gisteravond was je héél anders.”
“Ja, wel, gisteravond is niet gebeurd. En nu ophoepelen.” Ze keek hem dreigend aan. “Anders heb ik een heleboel manieren om je eruit te zetten.”
“Ninah...” Tyler keek haar verontwaardigd aan. “Kunnen we hier niet op z’n minst even...”
“Nee!” Ninah graaide zijn kleren bij elkaar, gooide zijn shorts naar hem toe en opende het raam.
Tylers ogen werden groot van ontzetting. “Ninah, nee. Ninah, laat die kleren los. Laat ze los!” Hij wist niet hoe snel hij zijn shorts aan moest trekken en hij struikelde uit bed.
Ninah trok zich niets van hem aan en gooide zijn peperdure kostuum van de avond ervoor met een grote boog uit het raam.
Tylers mond viel open en hij deed een stap naar haar toe. “Heb je nou serieus net mijn kleren uit het raam gegooid?” vroeg hij ongelovig.
Ninah klemde haar lippen op elkaar en knikte. “Natuurlijk heb ik dat gedaan. Is je verdiende loon.” Ze keek hem kil aan. “Eruit.”
“Ik wil eerst mijn kleren terug,” zei Tyler, tegen beter weten in omdat hij toch wel wist dat hij die zelf moest gaan halen.
“ERUIT!” schreeuwde Ninah woedend. Dreigend deed ze een stap naar hem toe. “Nu.”
Tyler liep voor haar uit naar de deur en kon nog net zijn autosleutels van het tafeltje in de hal grissen voor Ninah de deur opentrok.
“Denk maar niet dat ik het hierbij laat, Ninah,” zei Tyler kwaad. Ninah negeerde hem en gooide de deur met een knal dicht.
Beverig liep ze terug naar de slaapkamer en ruimde haar kleren op. Daarna liep ze naar het raam om het te sluiten. Ze zag het figuurtje van Tyler, beneden aan de straat. Hij liep op zijn blote voeten door de sneeuw, zoekend naar zijn pak.
Ninah keek zoekend rond in de slaapkamer en vond zijn schoenen, liep weer naar het raam en hing over de vensterbank. “Denk ook maar niet dat ik het erbij ga laten, Tyler Denning!” schreeuwde ze terug terwijl ze zijn schoenen naar beneden liet vallen.
Ze sloot het raam en keek hoe Tyler gehaast zijn kleren aantrok en naar zijn auto liep. Even later reed hij met piepende banden weg.
Opgelucht zuchtte ze en haar blik gleed langs de ramen van het appartement. Ze zag hier en daar een nieuwsgierige buur die naar buiten stond te kijken en glimlachte zelfvoldaan. Tyler kwam er niet zomaar mee weg.
Het plezier vervaagde toen ze zag dat ook Flynn met een beker in zijn handen voor het raam van zijn appartement stond. Ze kon zijn teleurgestelde gezichtsuitdrukking zien en slikte een plotseling opgekomen brok in haar keel weg. Ze vroeg zich af wat er gisteravond gebeurd was. Hoe belachelijk ze zich had gemaakt. Wat ze allemaal tegen Flynn had gezegd, hoe ze hem had gekwetst.
-Maaike-
Computer
Computer

Betekent dit dat Tyler meer heeft gedaan dan alleen slapen naast haar? Just thinking...
Ik vond het erg grappig om te lezen hoe ze de kleding uit het raam gooide. En ik weet bijna zeker dat er iets in haar drankje heeft gezeten. Alleen wie de dader is, hm het hoeft Tyler niet geweest te zijn :roll:

Tyler stapt vast naar de pers om haar leven helemaal ongelukkig te maken :( Flynn zou beter moeten weten, want Ninah was zichzelf niet..

Ga zo door!

My head is a jungle...
Diallo
Puntenslijper
Puntenslijper

Zou ze zwanger zijn!? of was die misselijkheid nog van dat ze dronken was..
Nou ik hoop in elk geval dat zij en Tyler niks hebben gehad, maar zo overduidelijk wel ;d
Nou oke, keep on goin' :D
arendaaa
Typmachine
Typmachine

Haha, Maaike gaat allerlei dingen opschrijven die ik ook in mijn hoofd had.xd
iloveyou' 25.08.2012
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Hoihoi!
Ik heb je eerste stukje gelezen, ben heel erg benieuwd naar de rest, dus ik ga zeker verder lezen :D
Weetniet wanneer ik bij ben, maar dat zal je vanzelf wel merken (:

Liefs, Marit.
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Jullie helpen me onbewust aan steengoede ideeën.

Flynn keek haar lang aan en liep toen weg bij het raam, wat Ninah nog meer pijn deed dan alle beschuldigingen van de hele wereld. Ze wist dat ze haar excuses aan moest gaan bieden, hoewel ze niets meer wist van wat er gisteravond was gebeurd. Dat was nog wat het meest knaagde; had ze dingen gezegd of gedaan die ze normaal nooit zou doen...?
Ze huiverde en draaide zich weg van het raam om zich aan te gaan kleden.
Haar kamer was een ravage. Ninah zocht haar lingerie en de sieraden van gisteravond op en borg alles veilig weg in de kast.
Ze zocht een warme outfit uit en maakte een simpel en voedzaam ontbijt klaar. De hoofdpijn was aangezwollen en ze had het gevoel dat haar hoofd inmiddels uit elkaar barstte. Ergens had ze gelezen, dat je een kater kon verhelpen door opnieuw te drinken, maar meer tips kon ze niet bedenken. Ze was niet van plan nog eens aan de alcohol te gaan en nam daarom nog maar een extra aspirine in.
Vermoeid plofte ze op de bank neer en legde haar koele hand op haar voorhoofd. De misselijkheid was onverdraaglijk en de hoofdpijn werd steeds erger.
Ze dwong zichzelf haar ontbijt naar binnen te werken en bleef een tijdje lusteloos op de bank zitten. Ze overwoog of ze naar Flynn zou gaan, maar eigenlijk durfde ze niet, bang voor wat hij van haar zou vinden en zou zeggen.
Even kwam de cynische gedachte in haar op dat dat haar toch niets kon schelen, dat het Flynn maar was en dat dat juist was wat ze de hele tijd had gewild. Maar was dat wel zo? Wilde ze wel dat hij haar negeerde en vermeed, wat hij waarschijnlijk zou doen als hij wist dat ze met Tyler had geslapen?
Ze kreunde wanhopig en kwam overeind om haar jas en schoenen aan te trekken. In de hal keek ze nog eens in de spiegel, om zich een ongeluk te schrikken over hoe verschrikkelijk ze eruit zag, trok toen haar capuchon over haar hoofd en stapte naar buiten.
Daar was het ijzig koud. De wind was inmiddels aangewakkerd en het stormde. Huiverend kroop Ninah dieper weg in haar jas en stak de straat over naar Flynns flat.
De deur stond half open en ze glipte naar binnen, pakte de lift en drukte op de knop naar Flynns verdieping.
Even later stond ze weifelend voor Flynns deur. Ze hoorde de schitterende klanken van de piano zelfs in de hal en sloot even haar ogen om naar het prachtige geluid te luisteren.
Toen ze zich bijna overgaf aan het gevoel van de uitputtende vermoeidheid die haar was overvallen, opende ze haar ogen weer en drukte na enig aarzelen op de bel.
Het pianospelen stopte heel even, maar Flynn speelde na die korte aarzeling gewoon weer door. Het sneed Ninah door het hart, hoewel Flynn niet eens kon weten dat zij voor de deur stond.
Ze wilde zich omdraaien en weer naar de lift lopen toen het pianospel weer stopte en ze voetstappen naar de deur hoorde.
De moed zonk haar in de schoenen en ze bleef staan, hopend dat hij zich zou bedenken.
Dat deed hij niet. Hij trok de deur open en keek Ninah even fronsend aan. Ninah kreeg kippenvel toen er een kille blik in zijn ogen verscheen.
Zonder veel belangstelling vroeg hij: “Is er iets?”
Ninah stond even te bedenken hoe ze het moest zeggen en zei toen zachtjes: “Ja, eigenlijk wel. Weet jij misschien, wat er gisteravond is gebeurd, waardoor ik met Tyler in bed ben beland?”
Er veranderde iets in Flynns houding. Het was alsof hij schrok van de directheid waarmee ze het zei, maar ze kon zijn reactie niet echt thuisbrengen. Hij deed een stap achteruit en keek haar met een koude, emotieloze blik aan. “Je was gisteren echt enorm aangeschoten. Om niet te zeggen straalbezopen.”
Een koude hand omklemde haar hart en ze slikte een brok in haar keel weg. “Het spijt me,” fluisterde ze.
“Wat spijt je?” vroeg Flynn haar schamper. “Dat je je helemaal niets meer herinnert van gisteravond? Dat je jezelf helemaal niet meer in de hand had en dat ik met je naar de damestoiletten ben gegaan zodat je hebt kunnen overgeven?” Hij keek haar met een kwade blik aan. “Dat je met Tyler hebt geslapen?” Hij schudde zijn hoofd. “Bespaar het me maar.” Hij wist dat hij eigenlijk te bot was, dat ze dronken was geweest en niet wist wat ze had gedaan. Hij wist heel goed wat het was om ’s ochtends wakker te worden, wel of niet naast iemand, en niet meer te weten wat er de avond ervoor was gebeurd. Maar hij had geen spijt van zijn botheid.
Ninah deed een stap terug en probeerde haar tranen weg te vegen voor hij het zag. Zijn houding veranderde niet.
Ze sloeg haar ogen neer. “Goed. Ik zal je niet meer lastig vallen.” Met haar lippen op elkaar gedrukt draaide ze zich om en wilde naar de lift lopen.
“Wacht.” Flynn zuchtte diep en was even stil. Hij kon er niet tegen om haar zo te zien en zei: “Kom maar binnen.”
Ninah draaide zich weer naar hem om en zei: “Weet je het zeker?”
Flynn knikte en pakte haar hand. Zachtjes trok hij haar binnen en sloot de deur achter haar. “Ga maar op de bank zitten,” zei hij, “dan pak ik even iets om te drinken.” Hij liep al naar de keuken en Ninah ging dankbaar zitten, zich opnieuw verwonderend over de schitterende stijl in Flynns huis.
Even later drukte hij een kop koffie in haar handen en ging tegenover haar zitten. Een tijdje hing er een stilte tussen hen in, maar uiteindelijk begon Ninah te praten. “Toen ik ontdekte dat het Tyler was, heb ik zijn kleren uit het raam gegooid.” Ze beet op haar lip en keek hem aan.
Flynns mond trok zich, ondanks dat hij zich zichtbaar probeerde te beheersen, in een scheve grijns. “Heb je dat echt gedaan?”
Ninah lachte nerveus en knikte. “Ja.”
“Mm...” Flynn lachte zacht. “Dan weet ik in ieder geval waar ik voor op moet passen als zich eens zo’n situatie voordoet.”
arendaaa
Typmachine
Typmachine

HAHAHAHAHA. Die laatste opmerking van Flynn. ;3
iloveyou' 25.08.2012
-Maaike-
Computer
Computer

Heh, wat sneu. Was hij net te laat bij het raam om het actie moment te zien waar Tyler half bloot buiten rond rende. Haha, maar hij kan het vast voor zich zien.

Nu zou het toch leuk zijn als ze die Tyler eens op een leuke manier terug pakte :P

Ga zo door!

My head is a jungle...
Diallo
Puntenslijper
Puntenslijper

"Ze wist dat ze haar excuses aan moest gaan bieden" dit vond ik deze keer niet echt fijn lezen xd
"Ze wist dat ze haar excuses moest gaan aanbieden" vind ik veel beter klinken.. maarja dat is mijn mening ^^
jij weet er veel meer van :')
Echt top stukje weer! : D
Plaats reactie

Terug naar “Het Romantische Prieel”