De chatbox
-
- Puntenslijper
is het leuk als je geen chagrijnen cliënten aan de telefoon hebt gehad ???
wacht dat lieg ik ik had wel een chagrijnige collega. Die mij blijkbaar niet wou helpen
wacht dat lieg ik ik had wel een chagrijnige collega. Die mij blijkbaar niet wou helpen
Ja, dat lijkt mij wel leuk ja
Geen gezeur van alles en nog wat.
De persoon waar ik gister een ruzie me had probeert nu echt alles om mij weer als vriend te hebben. Zo funny om te zien, maar ook best irritant

De persoon waar ik gister een ruzie me had probeert nu echt alles om mij weer als vriend te hebben. Zo funny om te zien, maar ook best irritant

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
-
- Puntenslijper
XD dat is inderdaad leuk om te zien (al kan ik het bij jouw niet zien maar ja)
-
- Puntenslijper
ik hoop het ook want ik heb hem nodig voor me stage verslag maar ik denk niet dat hij lief gaat doen als ik het nu nog steeds niet snap. (kan ik er iets aan doen dat ik dat niet sta)
Als hij je daarop gaat afrekenen is het inderdaad een chagrijnige collega. Ik hoop voor je dat hij niet zo erg is, en dat hij het begrijpt als jij het niet begrijpt.
Dat waren paar rare zinnen
Dat waren paar rare zinnen

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
-
- Puntenslijper
nou hij beoordeelt mij er gelukkig niet op. Maar ik heb dingen nodig zoals het veiligheids voorschrift en gezondsheid voorschrift en ik enkel een agressie protocol vinden en een hulp middel ding en ja dat was het en in de rest kan ik heel het woord veiligheid en gezondheid niet vinden en nog steeds zou daar heel het voorschrift staan
En ik moet echt leren leestekens gebruiken.
En ik moet echt leren leestekens gebruiken.
-
- Puntenslijper
Hij gaat er over. Maar ja we hebben pas een collega gekregen die van die afdeling naar onse afdeling is gekomen, dus die ga ik wel lastig vallen.
-
- Puntenslijper
betere vraag hoe heet de serie
- Saskjezwaard
- Computer
Doe maar luxe hoor Jodie
wel een paar uurtjes, ik zou willen dat ik dat had xD net zoals ik zou willen dat ik warm water heb, maar oh, dat heb ik ook! Gheheheh xD ik blijf je gewoon net zolang ermee pesten als vergoeding van de nacht waarin ik het bijna van kou bestierf :')
En wist je dat van die neptanden op je eigen tanden na een tijdje pijn gaat doen aan je eigen tanden? Dat viel een beetje tegen xD en het nepbloed droogde niet echt op. En ik kan ook zelf gewoon niet schminken, ik was vampier met huidprobleem terwijl mn vriendin er wel gewoon uitzag. Tja, na gisteren ook al te hebben besloten om geen kapster te worden is mijn carrieredroom als schminkster nu ook om zeep geholpen
gelukkig heb ik vandaag vrij om dat trauma te kunnen verwerpen :3

En wist je dat van die neptanden op je eigen tanden na een tijdje pijn gaat doen aan je eigen tanden? Dat viel een beetje tegen xD en het nepbloed droogde niet echt op. En ik kan ook zelf gewoon niet schminken, ik was vampier met huidprobleem terwijl mn vriendin er wel gewoon uitzag. Tja, na gisteren ook al te hebben besloten om geen kapster te worden is mijn carrieredroom als schminkster nu ook om zeep geholpen

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Haha, klinkt goed Saskia
Ik heb vrijdag een schoolfeest. Nou echt hebben is iets anders, maar ik maak het deels mogelijk dat we het feest op school kunnen vieren. Het enige probleem waar ik nu tegen aanloop is dat ik ook verplicht verkleed moet. Ik kan wel wat schminken, maar ik zie er dan wel belachelijk uit. Dus weet iemand hoe je makkelijk jezelf om kan toveren tot een echt griezelbeest?

Ik heb vrijdag een schoolfeest. Nou echt hebben is iets anders, maar ik maak het deels mogelijk dat we het feest op school kunnen vieren. Het enige probleem waar ik nu tegen aanloop is dat ik ook verplicht verkleed moet. Ik kan wel wat schminken, maar ik zie er dan wel belachelijk uit. Dus weet iemand hoe je makkelijk jezelf om kan toveren tot een echt griezelbeest?
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
- Saskjezwaard
- Computer
Witte schmink kopen, proberen het zo egaal mogelijk te laten worden (daar was ik dus niet in geslaagd --' ), nepbloed kopen, rijkelijk aanbrengen et voila, je bent dood en lekker bloederig! 

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Halloooooo jongens. Lang niet gesproken. Te druk met school en andere dingen. Had vandaag een aardrijkskunde toets. Heb gewoon een 8,2 gehaald en dat terwijl ik een zesje verwachtte. Morgen weer 'n aardrijkskunde toets, dus ik ga me maar eens voorbereiden en vanavond als 'n beest leren.
Hoe is het hier?
Hoe is het hier?
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
@Romy, Op OV is alles nog gewoon hetzelfde. Is alleen een nieuwe functie bij 
@Saskia, Dat was ik ook al van plan. Maar je moet niet alleen bloed op je hebben, das beetje fake. Dus ik zoek eigenlijk gewoon een spul wat lijkt op cream, maar dan wel dat het snel hard wordt en het net je echte huid lijkt. Want dan snij je dat open en stop je daar bloed in, dan lijkt het op zo'n snijwond. Weet iemand waar ik zoiets kan kopen voor een niet al te dure prijs
?

@Saskia, Dat was ik ook al van plan. Maar je moet niet alleen bloed op je hebben, das beetje fake. Dus ik zoek eigenlijk gewoon een spul wat lijkt op cream, maar dan wel dat het snel hard wordt en het net je echte huid lijkt. Want dan snij je dat open en stop je daar bloed in, dan lijkt het op zo'n snijwond. Weet iemand waar ik zoiets kan kopen voor een niet al te dure prijs

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
- Saskjezwaard
- Computer
Ik denk bij een feestwinkel, dat ze het daar wel verkopen. Gewoon vragen, dan weet je het meteen. Zo kwamen we ook aan ons fake blood :3 en anders internet, maar dan moet je wel kijken naar d everzenddatum... dan krijg je het 3 weken na je feest ofzo xD
Inderdaad, maar het probleem is dus dat ik de naam niet van dat spul weet. Dus als ik het dan wil opzoeken weet ik niet wat ik moet intypen. En waar je nepbloed kan halen wist ik allemaal al lang, maar het gaat mij nu echt alleen nog maar op die stomme (maar die ik toch echt nodig heb) crème.
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
- Saskjezwaard
- Computer
Googelen is heel simpel
kijk eens naar deze site: http://animatiewerk.blogspot.nl/2010/10 ... maken.html
en daaronder bij de comments staat een site waar je het kan kopen en kennelijk snel wordt bezorgd: www.feestbeest.nl
Good luck^^

en daaronder bij de comments staat een site waar je het kan kopen en kennelijk snel wordt bezorgd: www.feestbeest.nl
Good luck^^
Die feestbeest.nl website kende ik al. Maar daar staat niet precies op wat ik wil hebben. Dan ga ik maar eens filmpjes kijken waar het wordt uitgelegd, misschien noemen ze daar toevallig iets en als ik dat dan google dat ik het wel vind. Hoop het zo 

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
- Saskjezwaard
- Computer
Goed lezen is een vak apart
Voor de mooiste effecten gebruik je Dermawax (bijvoorbeeld van Grimas). Dit is een makkelijk kneedbare was voor grimeerdoeleinden. Je kunt met Dermawax wonden maken, maar ook vervormingen aan het gezicht zoals een bobbel op je neus of elfenoortjes. De wax kun je op de huid aanbrengen en hoeft niet met lijm vastgezet te worden.
Gebruik naast de wax de volgende materialen:
- Spatel
- Dun kwastje
- Schmink of oogschaduw (rood/blauw/groen/paars/geel/zwart)
- Foundation of huidskleurige cake schmink
- Een Föhn
- Vette crème (bijvoorbeeld Nivea of Dove)
- Nepbloed

Voor de mooiste effecten gebruik je Dermawax (bijvoorbeeld van Grimas). Dit is een makkelijk kneedbare was voor grimeerdoeleinden. Je kunt met Dermawax wonden maken, maar ook vervormingen aan het gezicht zoals een bobbel op je neus of elfenoortjes. De wax kun je op de huid aanbrengen en hoeft niet met lijm vastgezet te worden.
Gebruik naast de wax de volgende materialen:
- Spatel
- Dun kwastje
- Schmink of oogschaduw (rood/blauw/groen/paars/geel/zwart)
- Foundation of huidskleurige cake schmink
- Een Föhn
- Vette crème (bijvoorbeeld Nivea of Dove)
- Nepbloed
o.O Oh, sorry, Patrick. Ik moet een of andere filter aanschaffen, die mijn perversiteit halveert - niet dat dat zoveel minder zou zijn. ;~;
Is echt iedereen bezig met halloween? Ik blijf gewoon thuis. Gezellig alleen. :/ Niets doen. Zoals. Al. Tijd. ;-;
Is echt iedereen bezig met halloween? Ik blijf gewoon thuis. Gezellig alleen. :/ Niets doen. Zoals. Al. Tijd. ;-;
♪
Saskia, daar las ik per ongeluk overheen
Sorry!
Demon, ik doe het niet voor nu, maar vrijdag heb ik een schoolfeest, en omdat ik mede-organisator ben wordt er wel van mij verwacht dat ik verkleed ga. Dat moet het wel meteen een knaller zijn, en niet een flut iets.
@Arenda, ik ben ook christen. Maar dat betekent toch niet dat ik zoiets niet mag doen
?

Demon, ik doe het niet voor nu, maar vrijdag heb ik een schoolfeest, en omdat ik mede-organisator ben wordt er wel van mij verwacht dat ik verkleed ga. Dat moet het wel meteen een knaller zijn, en niet een flut iets.
@Arenda, ik ben ook christen. Maar dat betekent toch niet dat ik zoiets niet mag doen

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding