De chatbox
Nee, ik ook niet meer. Eerst wel, want ik zat op een Christelijke bassischool. Maar ergens in Groep 8 begon ik het raar te vinden dus toen viel mijn gelovigheid een beetje weg... Mja, 't is maar net wat je wilt. Sommige mensen geloven wel, anderen niet. Doe vooral wat je gelukkig maakt, zeg ik dan maar.
Behalve als je een zelfmoordterrorist bent voor de Al Qaida...
Behalve als je een zelfmoordterrorist bent voor de Al Qaida...
When the power of love overcomes the love of power.
-
- Typmachine
Ómg.
Ik schrok net echt eventjes toen ik een paar posts van Jodie onder mijn naam zag. xD Maar toen had ik nog niet door dat jij het was, Jodie!
Whoa - heb je me wel netjes weer uitgelogd? ;o
Ik schrok net echt eventjes toen ik een paar posts van Jodie onder mijn naam zag. xD Maar toen had ik nog niet door dat jij het was, Jodie!
Whoa - heb je me wel netjes weer uitgelogd? ;o
Laatst gewijzigd door Classy Cat op 01 nov 2012 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Typmachine
Nou ja, ik had mezelf even ingelogd op Jodies mobiel, for some reason. :p
-
- Typmachine
Waarom is alles, maar dan ook ALLES interessanter dan mijn schoolboeken?!
...
...
-
- Typmachine
Thanks!
Zal het ook wel nodig hebben. :/
Zal het ook wel nodig hebben. :/
-
- Toetsenbord
Gnahahah, ik heb succesvol mijn svn opgezet en blabla meer computertermen waardoor alles mooi werkt enzo,
En nu kan ik lekker 2-3 dagen per week vanuit huis werken :D
En nu kan ik lekker 2-3 dagen per week vanuit huis werken :D
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Suppose one day, it lands on its edge
-
- Typmachine
Serieus?
Ik vind naar school gaan juist super chill. :p Ik zou gek worden als ik elke dag thuis moest zitten...
Ik vind naar school gaan juist super chill. :p Ik zou gek worden als ik elke dag thuis moest zitten...
-
- Typmachine
Ik ook. Daarom wil ik ook niet thuiszitten. 

-
- Typmachine
Tja, ik woon nog thuis en mijn moeder werkt. xD Dan wordt je na een tijdje wel knettergek als je elke dag alleen thuis zit.
Ik vind alleen thuis zijn af en toe echt heeeerlijk! (:
Lekker rustig je gang gaan en nergens rekening mee houden, ik ben voor! Is niet zo vaak het geval bij mij thuis ;p
Lekker rustig je gang gaan en nergens rekening mee houden, ik ben voor! Is niet zo vaak het geval bij mij thuis ;p
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Yep, althans dat denk ik
Maar ben de middelbare beetje zat. Ben de laatste tijd naar paar open dagen gegaan van een paar universiteiten (willen mijn ouders) en ben helemaal in love geraakt met hoe alles daar werkt. En al die hoorcollege-zalen, ge-wel-dig! Daar wil ik nu gewoon zitten, en niet op de middelbare school 

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
-
- Typmachine
Ik ben nog steeds heeel erg niet geconcentreerd bezig, maar mijn boek ligt nu iig open. Al een hele vooruitgang.
Waar is mijn motivatie gebleven? ;o
Waar is mijn motivatie gebleven? ;o
Ik moet een foto maken die op kleuren slaat
vandaag
En heb eindelijk een idee... en besef me nu dat al die spullen voor dat idee in utrecht liggen
NOOO! xD
Heeft iemand nog een leuk idee?

En heb eindelijk een idee... en besef me nu dat al die spullen voor dat idee in utrecht liggen

Heeft iemand nog een leuk idee?
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Nu in het zonlicht kun je er meestal kleurtjes in zien. :/ Of anders kun je misschien eens zo 'n lamp met verschillende kleurtjes ophangen en de bellen er rond blazen? Ik denk niet dat kleurstof in het water doen helpt, maar dat weet ik niet zeker.JodieJJ schreef:hoe bellenblaas bellen leuke kleurtjes krijgen?

♪
Net terug thuis, op vrijdagmiddag vertrokken naar landgraaf voor het NJK skiën, ik beg geëindigd als 39e van nederland, terwijl ik tijdens 1 run gevallen ben

I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
Gefeliciteerd Arin! 
En ik ben de middelbare ook zat, gelukkig nog een halfjaartje! En dan hopen dat ik slaag, want ik vind zes jaar dezelfde school wel genoeg... 0.o

En ik ben de middelbare ook zat, gelukkig nog een halfjaartje! En dan hopen dat ik slaag, want ik vind zes jaar dezelfde school wel genoeg... 0.o
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.