Uhm, het verhaal waar ik momenteel mee bezig ben heet 'Paars', maar morgen kan ik alweer met iets anders bezig zijn hoor xD Ik ben niet zo consequent in het bijhouden van één verhaal... Lalala. *fluit onschuldig*
De chatbox
Jaaa, ik vind schrijfmaatjes zijn leuk! 
Uhm, het verhaal waar ik momenteel mee bezig ben heet 'Paars', maar morgen kan ik alweer met iets anders bezig zijn hoor xD Ik ben niet zo consequent in het bijhouden van één verhaal... Lalala. *fluit onschuldig*
When the power of love overcomes the love of power.
Probleem is dat ik dit verhaal wel heel leuk vind, hahah. Dus hopelijk kan ik er mee verder tot ik tenminste een beetje mijn plot heb verwerkt... :p
Haha, dat heb ik ook altijd, vandaar dat ik maar met één verhaal tegelijk bezig ben. Dan verwaarloos ik het verhaal dat ik zelf het minst leuk vind.. ;p
Ik heb ook geen inspiratie voor een nieuw onderwerp, dus kan ik ook geen tweede verhaal maken.(:
Ik heb ook geen inspiratie voor een nieuw onderwerp, dus kan ik ook geen tweede verhaal maken.(:
iloveyou' 25.08.2012
Het zit eigenlijk zo. Mijn hoofdpersoon ontmoet eerst een aantal andere mensen, waaronder wel één van de andere hoofdpersonen, en daarna pas ontmoet ze nog zo'n andere persoon, die dus ook een hoofdpersoon is. xD
Nou ja, originaliteit is altijd welkom, vooral omdat mijn verhaallijn best cliché is. Niet dat mij dat boeit, ik vind het nu gewoon leuk om te schrijven :p
Nou ja, originaliteit is altijd welkom, vooral omdat mijn verhaallijn best cliché is. Niet dat mij dat boeit, ik vind het nu gewoon leuk om te schrijven :p
Ik heb net een ongeluk gehad. M'n fiets met mij er op was helemaal over de kop gevlogen - nogal knap met een driewieler.. En ik lag er onder. Fiets stuk. Overal pijn. :c
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
- Saskjezwaard
- Computer

Wow, dat klinkt heftig! Niks beschadigd geraakt aan jou? Hoe is t gebeurd?
Ik dacht dat het niet mogelijk was, maar ik heb een nog grotere hekel aan deze laptop gekregen --' ik heb twee tabs openstaan: youtube en de lyrics zodat ik mn ouders kon verblijden met mijn mooie zangkunsten (ghehe (a)). Probeer ik een nieuwe site te openen.... loopt ie f*piieep*ing vast! En dat al een paar keer achter elkaar! Daar kan ik met mijn engelengeduld voor techniek die niet doet wat het hoort te doen echt niet tegen! Ohh, wat verheug ik me op de dag dat dat ding naar de schroot kan, dan ga ik denk ik jaren van frustratie erop uitleven en is ie daarna niet groter dan een paperclip
Ik dacht dat het niet mogelijk was, maar ik heb een nog grotere hekel aan deze laptop gekregen --' ik heb twee tabs openstaan: youtube en de lyrics zodat ik mn ouders kon verblijden met mijn mooie zangkunsten (ghehe (a)). Probeer ik een nieuwe site te openen.... loopt ie f*piieep*ing vast! En dat al een paar keer achter elkaar! Daar kan ik met mijn engelengeduld voor techniek die niet doet wat het hoort te doen echt niet tegen! Ohh, wat verheug ik me op de dag dat dat ding naar de schroot kan, dan ga ik denk ik jaren van frustratie erop uitleven en is ie daarna niet groter dan een paperclip
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
Christian Damen
- Toetsenbord

WAAROM tien voor zeven Jodie, WAAROM
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
- Saskjezwaard
- Computer

Sponsor je mij dan, Jodie?
studenten hebben niet zoveel geld :') En Jodie moet werken! Centjes om de o zo hoge huur in Utrecht te betalen
en stiekem ook om mij mee te helpen nieuwe laptop te kopen, toch? (a)
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Eeeyhj, toevallig waren we over dat youtube-probleem bezig in turnen, blijkbaar hebben er dat nog een paar voorgehad dat ze een youtube-tablad openen, en dan nog een tablad en dan loopt alles vast. Ligt dus volgens mij niet aan je computer, maar aan youtube ofzo
.
If you believe you can, and believe it strongly enough, you'll be amazed at what you can do.
- Saskjezwaard
- Computer

Nee, het ligt aan mijn computer xD die is al zo oud... :p maar het ligt denk ik ook aan de lyrics-site, elke keer als ik naar een nieuwe lyric ging, liep alles weer vast. Dus die heb ik nu weggeklikt en alles doet het weer op zijn normale -slome- tempo
kijk eens, ik kan wel technisch zijn ghehe xD
- Saskjezwaard
- Computer

Hahahah xD Heb je dat niet voor me over
ik dacht dat ik, als jouw kloon, toch wel een puntje voor had? Maar niet dus... kan ik alle Jodiefoto's weer van boven mn bed vandaan halen, snik, snik :') En m'n Jodie-religie ook al, kan ik niet meer een uurtje voor het slapengaan in kleermakerszit bedenken hoe ik het best steden kan verwoesten... geen vliegende varkentjes meer.... roze venusvrouwtjes
weeeeh
Morgen naar holiday on ice omdat oma jarig is! Iemand daar ooit geweest? Was het leuk? ^^
weeeeh
Morgen naar holiday on ice omdat oma jarig is! Iemand daar ooit geweest? Was het leuk? ^^
Nou, we fietsten dus naast elkaar. En ik wilde linksaf en zij rechtdoor. Ik dacht dat zij ook wel links zou gaan en toen knalden we keihard tegen elkaar op.. En toen vloog m'n fiets om. En ik lag er onder, in een positie waarvan ik me af vraag of dat normaal gesproken wel mogelijk is. M'n been is dik en pijnlijk. Heb overal blauwe plekken en rug pijn. :c
Verder alles oke. :p
Verder alles oke. :p
NEEE HOE DURF JE KLOON!
Alle dromen, Alle fantasien over Venusvrouwtjes roze spuitbussen, vliegende varkens en nog zoveel meer laat jij in vlammen opgaan!
HOE DURF JE!
VOEL DE TOORN VAN JE SCHEPPER! (En haar roze spuitbus)
Ik De almachtige, allesziende Jodie Onthef hierbij alle zegeningen op je stukjes!
Btw, Jaaa ik ben er geweest! * denk ik.. =/ * Ik kan me alleen nog herinneren dat we iedere trein verkeerd pakten die we verkeerd konden nemen xD.
Alle dromen, Alle fantasien over Venusvrouwtjes roze spuitbussen, vliegende varkens en nog zoveel meer laat jij in vlammen opgaan!
HOE DURF JE!
VOEL DE TOORN VAN JE SCHEPPER! (En haar roze spuitbus)
Ik De almachtige, allesziende Jodie Onthef hierbij alle zegeningen op je stukjes!
Btw, Jaaa ik ben er geweest! * denk ik.. =/ * Ik kan me alleen nog herinneren dat we iedere trein verkeerd pakten die we verkeerd konden nemen xD.
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
- Saskjezwaard
- Computer

*kaboem*
laptop is ontploft! Al mijn stukjes zijn verbrand , noooh!
Jodieeeee, alsjeblieeft.... heeeelppp!
laptop is ontploft! Al mijn stukjes zijn verbrand , noooh!
- Saskjezwaard
- Computer

Boehhooeeee
weeeeeh!
*laat zich op der knieën vallen, tranen stromen over der wangen als een onhoudbare vloed*
*kijkt smekend op met ogen die glinsteren van de tranen*
Alsjealsjealsjeblieeeeft, Jodie, jij almachtig grootste van alles hier en het hele universum, tot aan de menselijke geest en alle kosmische entiteiten... pleeaaassseeee, vergeef me!
Ik voel me nu een beetje vies xD
*laat zich op der knieën vallen, tranen stromen over der wangen als een onhoudbare vloed*
*kijkt smekend op met ogen die glinsteren van de tranen*
Alsjealsjealsjeblieeeeft, Jodie, jij almachtig grootste van alles hier en het hele universum, tot aan de menselijke geest en alle kosmische entiteiten... pleeaaassseeee, vergeef me!
Ik voel me nu een beetje vies xD
Goed, Kloon
Omdat mijn goedheid geen grenzen kent, zal ik uw zonden vergeven. En u terug nemen in mijn gratie.
Oke, je mag weer stalken
.
En om te laten zien hoe goed ik wel niet ben, ik heb bijna weer een stukje met onze allerliefste, arrogantste witharig koninkje
Je mag drie keer raden.
Omdat mijn goedheid geen grenzen kent, zal ik uw zonden vergeven. En u terug nemen in mijn gratie.
Oke, je mag weer stalken
En om te laten zien hoe goed ik wel niet ben, ik heb bijna weer een stukje met onze allerliefste, arrogantste witharig koninkje
Je mag drie keer raden.
- Saskjezwaard
- Computer

Ehh... ja, negeer het maar xD zal nooit iets goed uitkomen hahaha :p
Ook met nieuwe visjes of hadden je oude visjes de rampdagen overleefd zonder goedwerkend aquarium?
En dat tegen elkaar fietsen heb ik ook een keer gehad, met mn zus --' ik weet nog goed dat toen alles draaide en ik jarenlang een litteken op mn wang had van de afdruk van de straat xD Hopen dat de rug- been- en allespijn snel over gaat! Zeker rugpijn is irritant... grrr.... :p
OOOOOHHHH! ALMACHTIGE! Ik dank u op mijn nederige knieën
zeker om het stukje! *hebbe hebbe hebbe!* en bij het verhaal dat je hier online hebt staan? Ook al bijna in Kempten? 
Ook met nieuwe visjes of hadden je oude visjes de rampdagen overleefd zonder goedwerkend aquarium?
En dat tegen elkaar fietsen heb ik ook een keer gehad, met mn zus --' ik weet nog goed dat toen alles draaide en ik jarenlang een litteken op mn wang had van de afdruk van de straat xD Hopen dat de rug- been- en allespijn snel over gaat! Zeker rugpijn is irritant... grrr.... :p
OOOOOHHHH! ALMACHTIGE! Ik dank u op mijn nederige knieën
ELDOR! xD ze staan nu voor een deur te wachten met een klagende, Shanara woorden: het arrogante witharige joch. daarachter xD
- Saskjezwaard
- Computer

Jaaaaa
*dag is weer goed xD*
En ik ga ook eens eten. Om kwart over 7 dan wordwar?
En ik ga ook eens eten. Om kwart over 7 dan wordwar?
Naja, er zat allemaal alg in m'n lichtbak, maar niet zomaar alg. Het was echt vies en bah en kleverig. Het leek wel schimmel ofzo. Maar 't had aan m'n tl-buis gevreten, waardoor die helemaal kapot was en er kwam allemaal rook uit enzo, dus super gevaarlijk. En nu heb ik alvast voor m'n verjaardag (die pas in mei is) een nieuw aquarium gekregen van m'n ouders en hij is zoooo moooooi. ♥Saskjezwaard schreef:Ehh... ja, negeer het maar xD zal nooit iets goed uitkomen hahaha :p
OOOOOHHHH! ALMACHTIGE! Ik dank u op mijn nederige knieënzeker om het stukje! *hebbe hebbe hebbe!* en bij het verhaal dat je hier online hebt staan? Ook al bijna in Kempten?
Heb gelukkig nog m'n oude visjes, ook al denk ik dat één van m'n maanvissen het gaat begeven.
Bij maanvissen denk ik altijd aan dit dier, maar die kun je onmogelijk bedoelen, haha. http://dieren.blog.nl/files/2009/01/767px-mola_mola.jpg
HAHA. Ja man, die heb ik in m'n aquarium zitten! :p
Btw: ik ben kapot verkouden, dus op het werk snoot ik telkens m'n neus en blijkbaar zat er zegmaar een stukje zakdoek vast aan m'n neus..
Dus zo'n jongen van m'n werk zei: er zit een stukje zakdoek op je neus...
Dus ik meteen hysterisch: noooooooh, dat meen je niet. Genantttt.
Die jongen: ik vind het wel schattig
En ik dacht echt: fockkkkk jou, ik wil niet dat jij me schattig vind.
Ik weet niet. Ik heb een soort haat-liefde relatie met die jongen.. :p
Btw: ik ben kapot verkouden, dus op het werk snoot ik telkens m'n neus en blijkbaar zat er zegmaar een stukje zakdoek vast aan m'n neus..
Dus zo'n jongen van m'n werk zei: er zit een stukje zakdoek op je neus...
Dus ik meteen hysterisch: noooooooh, dat meen je niet. Genantttt.
Die jongen: ik vind het wel schattig
En ik dacht echt: fockkkkk jou, ik wil niet dat jij me schattig vind.
Ik weet niet. Ik heb een soort haat-liefde relatie met die jongen.. :p
-
Christian Damen
- Toetsenbord

Gelukkig zijn die met meisjes echt SUPER MAKKELIJK.
oh, wacht even ;-)....
oh, wacht even ;-)....
Ejell, Jongens zijn niet zo moeilijk. Soms zijn ze gewoon wat vaaaaagggg!!
Vrouwen daarin tegen geven van die hints, die geen enkele man snapt waardoor we altijd alles fout doen in hun ogen
Vrouwen daarin tegen geven van die hints, die geen enkele man snapt waardoor we altijd alles fout doen in hun ogen
Wij zeggen gewoon precies het tegenovergestelde van wat we eigenlijk bedoelen, jongens zeggen gewoon helemaal niets (':
Tenminste, dat is wat ik heb begrepen uit boeken en films en verhalen hahah. De weinige ervaring die ik heb met jongens is zo'n vier jaar geleden gestopt :p
Tenminste, dat is wat ik heb begrepen uit boeken en films en verhalen hahah. De weinige ervaring die ik heb met jongens is zo'n vier jaar geleden gestopt :p
- Saskjezwaard
- Computer

En de sinterklaasliedjes beginnen al.... --'
*zet haar eigen muziek iets harder*
*zet haar eigen muziek iets harder*
-
Christian Damen
- Toetsenbord

Jodie, que?