De chatbox
HAHA. Ik heb precies hetzelfde. Romy B. Net zo'n crimineel die gezocht wordt met foto en zwart balkje voor ogen! :')Saskjezwaard schreef:Qhris? Dat is een interessante spelling
Ik ben Saskia B. Ik vind dat echt zo'n criminele achternaam hahaah xD
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
-
- Toetsenbord
perkament?
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
-
- Toetsenbord
Een beschuitje,
Mijn grappen?
Mijn grappen?
Suppose you toss a coin enough times
Ja, woestijn. Ik houd van de woestijn. Ik ben dan ook een Woestijnofiel.
Ik verkracht Woestijntjes.
Nee, Chris, zo droog als mijn grappen.
Misschien zo droog als de zee? Er zit daar genoeoeoeg zout in en als je het drinkt droog je uit. Ervaring.
Of toch niet zo veel ervaring. Ik heb eigenlijk nog nooit zeewater gedronken. o: Wat drinken die vissen in de zee eigenlijk? Zout water? Dan sterven ze toch? ;-; Arme visjes.

Nee, Chris, zo droog als mijn grappen.

Misschien zo droog als de zee? Er zit daar genoeoeoeg zout in en als je het drinkt droog je uit. Ervaring.
Of toch niet zo veel ervaring. Ik heb eigenlijk nog nooit zeewater gedronken. o: Wat drinken die vissen in de zee eigenlijk? Zout water? Dan sterven ze toch? ;-; Arme visjes.
♪
Nee man, die vissen zijn daarop gebouwd. Maar eten die lui niet gewoon water en dan halen ze voedingsstoffen eruit en dan gaat de rest weer vrolijk hun lichaam uit...? (':
When the power of love overcomes the love of power.
-
- Typmachine
@Romy;
Haar huid is kurkdroog?
't is niet echt een vergelijking meer, zo. Maar ik kan me niks anders bedenken wat lekker leest. :p
Haar huid is kurkdroog?
't is niet echt een vergelijking meer, zo. Maar ik kan me niks anders bedenken wat lekker leest. :p
Laatst gewijzigd door Classy Cat op 21 nov 2012 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Typmachine
Of.
Zo droog als de binnenkant van een leeggelopen ballon.
xD
Zo droog als de binnenkant van een leeggelopen ballon.
xD
-
- Typmachine
Ik weet namelijk ook niet in welke context het is? xD
Misschien zo droog als gort? Geen idee wat gort is, maar ik kom dat hier tegen op google xD. Maar ik vind kurkdroog tot nu toe de beste
.
Btw, zaterdag ga ik naar Breaking Dawn pt 2, whiiiiii

Btw, zaterdag ga ik naar Breaking Dawn pt 2, whiiiiii

If you believe you can, and believe it strongly enough, you'll be amazed at what you can do.
-
- Typmachine
Zo droog als gort klinkt wel wat viezer dan kurkdroog. xD Dus in sommige gevallen beter en in anderen weer niet.
- Saskjezwaard
- Computer
Aahhh! Ik moet wachten, wachten en nog eens wachten en daar heb ik geen geduld voor --' dus probeer ik mezelf af te leiden, maar er is niks om me af te leiden... en dan voel ik me schuldig omdat ik eigenlijk iets voor school moet doen, maar geen zin in heb omdat ik dat de afgelopen dagen al te veel heb gedaan. Ik word gek van mezelf --'
En dan komt mijn OCD-trekje er ook nog bij dat ik veel te vaak kijk of er hier iemand post... gekkenhuis, iemand?
Volgens mij hoort dit in een ander topic xD okee, ik zal mn best doen om weer normaal te doen... Mooi weertje buiten, vinden jullie ook niet? Lekker zonnig^^
En dan komt mijn OCD-trekje er ook nog bij dat ik veel te vaak kijk of er hier iemand post... gekkenhuis, iemand?

Volgens mij hoort dit in een ander topic xD okee, ik zal mn best doen om weer normaal te doen... Mooi weertje buiten, vinden jullie ook niet? Lekker zonnig^^
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer
I love autumn! Die mooie kleuren van de bomen, die bladeren die overal liggen, de stormen die af en toe door het land heen waaien. Perfecto :3 zoals gisteren, en dan is het ook nog vroeg donker... Jeej^^
En nee, kijk het niet... de enige ziekenhuisserie die ik leuk vind is House MD
En nee, kijk het niet... de enige ziekenhuisserie die ik leuk vind is House MD

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
En daarom neem ik de bus en blijf de rest van de tijd 'veilig' binnen. 
Nope; die enige serie die ik momenteel kijk is Games of Thrones, maar ik zit nog maar in het begin en heb compleet geen zin om het online te bekijken. Dus ik neem ze gewoon lekker op en bekijk ze dan als alle anderen in mijn huisje slapen dus. Vrijdag rond twaalf uur.
Of zaterdag.

Nope; die enige serie die ik momenteel kijk is Games of Thrones, maar ik zit nog maar in het begin en heb compleet geen zin om het online te bekijken. Dus ik neem ze gewoon lekker op en bekijk ze dan als alle anderen in mijn huisje slapen dus. Vrijdag rond twaalf uur.

♪
- Saskjezwaard
- Computer
Net huisvergadering gehad, vooral over de huisrekening die we zelf moeten beheren. We hebben kennelijk en KPN en Tele2 en Ziggo voor internet en tv (ik weet niet in hoeverre alles verdeeld is). Zou je denken, geen probleem, gewoon alles opzeggen, het voordeligst berekenen en dan naar die nieuwe maatschappij gaan. Weten we niet op welke namen de abbonementen staan --' dus daar mogen we allemaal achteraan en ik mag lekker Tele2 gaan stalken
is ook iets waar ik heel goed in ben... we zullen zien haha xD
En we gaan gezellig sinterklaas vieren
zo vaak doen we namelijk niet iets samen, onze schema's lopen net langs elkaar af :p
Ik ga ook weer eens verder met schrijven^^ mag een zeker personage weer martelen

En we gaan gezellig sinterklaas vieren

Ik ga ook weer eens verder met schrijven^^ mag een zeker personage weer martelen

In stalken beb je ondertussen wel goed getraind
Jeeh marteling van zeker persoon
ooh en 25000 nog steeds niet op schema hea?

Jeeh marteling van zeker persoon

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
- Saskjezwaard
- Computer
Dat dan weer wel :p maar ik wil alleen leuke mensen stalken, mensen die bij tele2 bij de klantenservice werken heb ik bij voorbaat al opgegeven xD
Nee, nog 1500 meer en dan lig je op schema :p doorschrijven jij! *zweepslag*

Nee, nog 1500 meer en dan lig je op schema :p doorschrijven jij! *zweepslag*

- Saskjezwaard
- Computer
Dat is meestal een kenmerk van stalkers, dat ze degene die ze stalken leuk vinden :p of haten... maar dat is nog niet zo... ik zou het ook zo houden als ik jou was haha xD
Met een sneltypcursuswordwarenergydinges
good luck --'
Met een sneltypcursuswordwarenergydinges

- Saskjezwaard
- Computer
Sinaasappelsap ook niet! Dat is zo smerig met tandpasta... of appel, blegh! Gelukkig heb ik en geen sinaasappelsap en geen appels in huis xD
- Saskjezwaard
- Computer
Ik had één fout minder dan de vorige keer
... nee, niet gehaald
het saaiste vak in anderhalf jaar en ik mag het volgend jaar opnieuw doen --' jeej...

- Saskjezwaard
- Computer
Hahah, wat wel weer grappig is dat de fb-pagina bijna ontploft door mensen die klagen en A&O nu officieel haten
er zijn er dus genoeg die de vorige keer zonder te leren een hoger cijfer hebben gehaald dan nu mét leren. Dat is toch raar?
Ach, hopen dat het toetsje van filo goed gaat, dan is deze week tenminste nog ergens goed voor geweest --' oh, en mijn verhaal natuurlijk, daar mag ik niet over klagen^^

Ach, hopen dat het toetsje van filo goed gaat, dan is deze week tenminste nog ergens goed voor geweest --' oh, en mijn verhaal natuurlijk, daar mag ik niet over klagen^^
Jaa idd, ook al zijn herkansingen over het algemeen wel moeilijker dan normale toetsen..
Maarja hopen dat die dan maar weer wel goed gaat
heb je die vandaag?
Maarja hopen dat die dan maar weer wel goed gaat

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
- Saskjezwaard
- Computer
Bij ons niet, ze zijn tot nu toe altijd van hetzelfde niveau geweest, soms zelfs makkelijker...
Jepjep^^ elke vrijdag min die voor de tentamenweek. En het is weer een 10
ik wou alleen dat ie wat vaker meetelde :')
School... ik heb het er even mee gehad :p iemand nog leuke dingen te vertellen?
Jepjep^^ elke vrijdag min die voor de tentamenweek. En het is weer een 10

School... ik heb het er even mee gehad :p iemand nog leuke dingen te vertellen?