De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Menn.. Ik zit zwaar te twijfelen. Ik heb nu de iPhone 4, maar mag in januari mijn abonnement verlengen, dan mag ik dus ook een nieuwe mobiel uitzoeken. De iPhone 5 vind ik gewoon verschrikkelijk lelijk, sorry. En dat terwijl ik echt een Apple fan ben. De Samsung Galaxy 3S, vind ik daarentegen weer super mooi.
Ik zit echt in een tweestrijd. Mijn trouwe maatje de iPhone 4 gewoon houden of overstappen op de Galaxy.....
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
MissRolex
Balpen
Balpen

Stap over op de Galaxy en geef de iPhone 4 aan mij :sweet. Nee, grapje :P. Ik zou het eigenlijk niet weten, misschien de opties met elkaar vergelijken, ofzo... Maar de Galaxy is wel erg mooi inderdaad. Hmmm... nee ik zou ze gewoon vergelijken met elkaar, wat bij de iPhone beter is dan bij de Galaxy en omgekeerd ook. De positieve en negatieve puntjes enzo, en anders kun je ook nog altijd naar de prijs kijken. Hoeveel je betaald hebt voor je iPhone en hoeveel de Galaxy kost en dan kijken hoeveel verlies je zou maken (gogh, wat ben ik economisch bezig xD).
If you believe you can, and believe it strongly enough, you'll be amazed at what you can do.
dancing in the sun
Vulpen
Vulpen

Persoonlijk vind ik de Galaxy mooier en ik heb er ook betere ervaring mee dan met Apple in 't algemeen. Mijn broer heeft dus de Galaxy 3S en die bevalt hem eerrrug goed.
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Galaxy S3 is wel heel groot heh, dat moet je niet vergeten :)
Wat een first world problems hebben we toch allemaal weer (': Ik kon net geen goede link voor Grey's vinden dus moest ik 'm kijken terwijl ie achterliep qua beeld. Tssss. Unacceptable.
When the power of love overcomes the love of power.
MissRolex
Balpen
Balpen

Ja, dat is natuurlijk ook weer waar, ik zag die reclame en ik dacht: wooow, enorme gsm xd.
If you believe you can, and believe it strongly enough, you'll be amazed at what you can do.
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Zijn jullie niet in de war met de Samsung Galaxy Note? :$
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

MEH. Even terugkomend op het verhaal over m'n maanvissen. Die arme vis die telkens aangevallen werd, drijft nu heel apart in m'n aquarium. Soms maakt hij spastische bewegingen, zinkt naar beneden, hangt ondersteboven en drijft weer omhoog. Ik heb hem de kans gegeven weer sterk te worden, maar ik denk dat hij bij deze voor de laatste keer met zijn vinnen slaat...
Saskjezwaard
Computer
Computer

Awhh, arme vis... :( als ie het niet overleefd, neem je dan een nieuwe maanvis? Eigenlijk? Of zal dat voor precies dezelfde problemen zorgen?
Zo agressief zien die vissen er niet uit. Kennelijk weten ze hun ware aard goed te verbergen :p
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Nee, ik neem er niet nog een maanvis bij. Ik zet dat agressieve beest dan weer terug in m'n aquarium en neem daarna nooit meer maanvissen. :p
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Nee, Samsung Galaxy S3 is ook heel groot. Niet zo groot als de Note, maar het komt aardig in de buurt geloof ik (':
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Oké.. We hebben hem door de wc gespoeld. Ik ving hem met m'n netje op en hij spartelde niet eens tegen. Toen legde ik hem in een zakdoekje en hij bleef doodstil liggen. Een gezonde vis had als een gek gesparteld.. Oké, ik heb best een traantje gelaten? :$
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Het is een huisdier, dat mag best, toch? *cyberhug*
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Haha, maar het gaat hier om een vis! :p
MissRolex
Balpen
Balpen

Dat maakt toch niets uit dat het een vis is, je hebt daar voor gezorgd en dan gebeurt zoiets, dan is het denk ik heel normaal dat je daar verdrietig voor bent, ook al is het een vis ;)
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Dan wel een beetje cru om m door de wc te spoelen xD
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
daantjeschrijft
Balpen
Balpen

Maar begraven in de tuin is ook geen optie... Stel je voor dat de kat van de buren even gezellig langskomt en er met het vissenlijk vandoor gaat...

Lijkt me ook nogal wreed :?
Even Miracles take A Little Time
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Zeemansgraf! Op zee mee laten spoelen!
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Hoi iedereen!
Damn, ik begin verslaafd te worden aan dit forum haha :D
Ik ben eindelijk geen puntenslijper meer YEAH
Life is a book and those who do not travel only read one page.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Haha das goed teken
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Demon
Typmachine
Typmachine

;-; De examens komen er bijna aan. Wil iemand ze voor mij (goed) maken? :angel
(P.S. Ik doe jullie werk dan wel niet. Tenzij dat gewoon luieren is. :) )
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Alleen als jij de mijne maakt :D
Demon
Typmachine
Typmachine

Lijkt me eerlijk gezegd een pak minder werk. :)
blank101
Puntenslijper
Puntenslijper

@Demon, in welke richting doe je eindexamen?
~Until it sleeps~
Demon
Typmachine
Typmachine

Wat? Ik heb nog geen eindexamen, hoor. xD Ik ben vijften jaar. Oh, nee. In het Duits is dat incorrect. ;-; Ich bin fünfzehn Jahren alt. Die 'alt' moet erbij. :/
Haha. Insinueer jij dat ik al aan de universiteit of zo zit? Dit zijn gewoon toetsjes in vergelijking met dat daar. ;p
daantjeschrijft
Balpen
Balpen

Okay nu heb ik dus echt spijt dat ik zo'n grote mond heb. Ikke met me bijdehante gedrag wel even melden dat het leuk is om suprises te maken...

A.S zaterdag gaan we sinterklaas vieren, en ik moet nog even negen suprises in elkaar zetten. En dan ook echt in elkaar zetten-zetten! :? Help :$
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

9?!?!?!?!!?!?!?!!?!?
daantjeschrijft
Balpen
Balpen

Negen... :? Omdat één flapdrol bij mij uit de familie het leuker vond dat iedereen voor iedereen een cadeautje kocht, inclusief een geheel zelfverzonnen gedichtje. Ik dacht even leuk te zijn en deed er een schepje bovenop 'suprises maken hoort er dan ook wel bij'
Nou, nu ben ik dus mooi de sigaar door mijn eigen bijdehante spraakvermogen :shock:

Ik heb me dus ook standvastig voorgenomen om voortaan m'n mond te houden in dergelijke situaties, hahaha
blank101
Puntenslijper
Puntenslijper

@Demon. Nee ik insinueer niets ;) ik zag het woord examen staan, dat associeerde ik met eindexamen. :)
~Until it sleeps~
Demon
Typmachine
Typmachine

Ik heb eigenlijk nooit geweten dat men Sinterklaas ook echt viert. Wij leggen gewoon tijdens de overgang van nacht-dag pakjes neer voor de kleine kinderen, die ze dan de volgende ochtend vinden en dan lopen ze schreeuwend naar boven: "Mama! Sinterklaas is geweest!"

Nja, niet alle examens zijn eindexamens. xD
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Niet iedereen doet dat ook, tenminste niet meer als je ouder wordt etc. Maar wij gaan altijd met m'n oma en opa en dan hebben we van die zakken in de kamer met allemaal cadeautje die we dan gekocht voor elkaar hebben :)
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Oke Demon, dat is een deal!
Alleen is je Duits, Latijn, geschiedenis, fysica, chemie, aardrijkskunde en Frans examen dan wel niet zo goed. :mrgreen:
Demon
Typmachine
Typmachine

Volgens mij doe je ook geen Grieks en ik betwijfel of je wiskunde wel zal kunnen, zonder de leerstof eerst gezien te hebben. xD
Welk vak zal er dan wel goed zijn. Eens zien. Hmhmhmhmhmh. o: Engels dus, maar daar moet ik ook niet voor leren hoor. ;p Heb ik nog vakken? Misschien. Hm. Ik moet echt eens beginnen met zo 'n dingen onthouden. xD
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Nederlands en Engels zullen wel goed zijn :D
En tja bij Grieks verzin in wel iets, en wiskunde zal misschien wel lukken.
Demon
Typmachine
Typmachine

xD Maar als je de cosinus- en sinusregel niet kent, ben je al zeker voor Meetkunde gebuisd. xD Ik denk ook niet dat je al hebt geleerd over de goniometrische cirkel? Dan nog die hoeken zoals supplementaire hoeken hebben een tegenovergestelde cosinus, maar dezelfde sinus...
En getallen gaat over functies. xD Heb je dat al gezien? Daarvoor moet je ook je intervallen goed kennen. ;p Dus ik denk het niet echt hoor. Volgend jaar zal het je wel lukken, maar. xD
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Demon schreef:Ik heb eigenlijk nooit geweten dat men Sinterklaas ook echt viert. Wij leggen gewoon tijdens de overgang van nacht-dag pakjes neer voor de kleine kinderen, die ze dan de volgende ochtend vinden en dan lopen ze schreeuwend naar boven: "Mama! Sinterklaas is geweest!"

Nja, niet alle examens zijn eindexamens. xD
Ik zie dat je uit België komt, hihi. Vieren ze bij jou niet zo uitgebreid Sinterklaas als hier? Onder een bepaalde leeftijd.. laten we zeggen 10, mogen de kinderen hun schoen neerzetten bij de open haard en een liedje zingen voor Sinterklaas. De volgende dag ligt er als het goed is een cadeautje in hun schoen, haha.
En op 5 december komt Sinterklaas meestal langs bij gezinnen - niet overal natuurlijk, ligt aan de manier waarop je het viert - en dan mag je bij hem op schoot komen zitten en krijg je pepernoten van Zwarte Piet etc. en na afloop staat er ineeeeens een zak vol met cadeautjes in de gang. Laat het uitpakken maar beginnen, hihi.

Nu vier ik het helaas niet meer.. geen kleintjes meer in de familie. Met scouting maak ik dan wel suprises en op toneel kopen we cadeautjes voor elkaar, but that's it.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik zette vorig jaar mijn schoen ook nog, gewoon omdat ik het leuk vond om cadeautjes te krijgen :p en het zingen liet ik aan m'n zusje over die dat leuk vindt om te doen (':
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ik woon ook in België. Hier zetten we ook onze schoen. Zelf doe ik dat wel niet meer, maar mijn ouders geven mij wel gewoon iets :D
Sinterklaas komt hier niet langs bij gezinnen, maar wel bij scholen of winkels of bij je sportclub.
Bij ons op school lopen we het hele eerste uur door de gangen sinterklaasliedjes te zingen. Tegen de middag komt sinterklaas aan op school (elk jaar met een ander voertuig). Daarna kijken we een toneel dat de leerkrachten voor ons hebben voorbereid. :D
Demon
Typmachine
Typmachine

Ik heb eigenlijk nooit mijn schoen gezet. xD Oh, nee? Bij mij kwam/komt (voor mijn zusje dan) hij wel langs, hoor. Maar we zetten geen schoen. :|
En elk jaar is hij tien jaar ouder of jonger. xD Bij ons was dat toch zoiets, dan wel in het kleutertje, die staan daar toch niet bij stil.
Ja, en dat is zo met een voortuig met open dak en de zwarte pieten gooien dan met picknicken en iedereen probeert ze te vangen, maar ze vallen meestal op de grond. Dus eten ze ze op van op de grond. :) Net een stelletje wilde dieren die kleuters/lagere jaartjes. Dat ik ook ooit zo was. :$
MissRolex
Balpen
Balpen

Ooh yeaah Sinterklaas ^^ Het ergste is wel dat we de dag erna examen hebben :evil:
Vroeger zette ik mijn schoen en twee pintjes bier voor sinterklaas en zwarte piet xD, oohjuah ook een suikerklontje voor het paard :P
Demon
Typmachine
Typmachine

Of een wortel. :) Zwarte piet drinkt toch niet. o: Die biertjes zijn toch alleen voor de Sint?
Oh. Hoe heet die schimmel ook al weer? Was dat Slecht Weer Vandaag?
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ik dacht altijd dat hij Slecht Weer Vandaag heette.
Maar sommige noemen hem ook Americo ofzoiets?
MissRolex
Balpen
Balpen

Juaaah een wortel ook :P & jup slecht weer vandaag :D Is dat niet alleen in Nederland dat ze hem Americo noemen? Of ben ik verkeerd? Heb dat eens gehoord in slotmarsepeinstein (okee, even voor de duidelijkheid, ik kijk daar dus NIET naar, maar het stond er toevallig op :P)
Demon
Typmachine
Typmachine

xD Ja, nu je het zegt heb ik dat ook wel eens gehoord. Mijn zus kijkt daar soms naartoe, maar ik heb er nog nooit iets van gezien hoor. ;p Ik weet alleen dat de pakjes gestolen worden. :)
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Slot Marsepeinstein is stom, ze spelen dat nu al vier jaar na elkaar ofzo. De eerste keer had ik het gekeken. Maar nu als ik van school kom is dat altijd op ipv Spongebob. EN IK WIL SPONGEBOB !
MissRolex
Balpen
Balpen

Hahah, jaaa, Spongebob is echt tof :sweet ! & slot marsepeinstein is idd superstom, maar het is wel grappig om met ze te lachen, hoe idioot de verhaalgang eigenlijk is xd
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”