Oh, ja, lachen met slechte verhaallijnen of slecht geacteerde dingen is altijd leuk.

*gil* GREYS ANATOMYejell schreef:Ik ben verslaafd aan Grey's Anatomy en Glee... (':
Mijn economieleraar is fan van Spongebob. Dus als je eerder klaar bent met je pw en je Spongebob onderaan de pagina tekent bestaat de kans dat je er een punt bij krijgt :p of hij mag je gewoon meer, dus kijkt ie minder streng na. (': Geniaal en super handig.
Oké ik schrijf dus een One Direction fanfic, maar ik moet eigenlijk beetje feedback en reacties hebben om gemotiveerd te blijven... I know, heel slecht. Zal ik 'm hier posten of gaat toch niemand 'm lezen omdat het One Direction is? Of omdat het een fanfic is... Kan ook xD
Ja, inderdaad! Ik kan daarna wel naar beneden scrollen om op de juiste pagina te komen, maar word eerst verblind door allerlei codes. :sxIMISSYOU schreef:yep, vanmiddag was het nog niets. Nu zie ik alleen maar codes wanneer ik ergens heen wil
De interactie tussen karakters. Een woord of simpele beweging of handeling kan al tot een reactie bij de ander leiden. Geweldig waar dit allemaal toe kan leiden.JodieJJ schreef:hmm ik ben weleens nieuwsgierig, wat vinden jullie als jullie lezer leuker: de acties die in het boek voorkomt of de interactie tussen karakters?
Nog nooit meegemaakt, maar dat zou echt wel leuk zijn hoor.Nutella schreef:That awkward moment when all your teachers are dancing gangnam style
Ik snap je vraag niet. -achterlijk-JodieJJ schreef:haha, hmm ik ben weleens nieuwsgierig wat vinden jullie als jullie lezen leuker, de acties die in het boek voorkomt of de interacties tussen karakter?