De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Thx guys :)
Thee helpt inderdaad heel goed! Met honing, dat helpt ook meteen tegen de keelpijn. Go tea!

Heh, is Xatham gebant? Ö
When the power of love overcomes the love of power.
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Meh. Gisteren ziek van werk gekomen. Moest telkens kokken en had het idee dat ik moest spugen. Meteen m'n bedje ingedoken. Wilde daarna alsnog proberen om naar toneel te gaan, maar daar had ik overgegeven en was ik weer terug naar huis gegaan. Nog steeds misselijk. :(
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Omg. Ik heb net een discusvis van m'n oom gekregen. Hij is zo mooooi.
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

Nounou, ik ben weer terug. Niet dat iemand me gemist heeft ofzo, maar ik dacht, laat ik het eens melden. Ben een tijdje weggeweest van ov door wat .. tja .. problemen. Whatever, ik ben terug. (:
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

ik zal maar even voor xatham antwoorden er waren een paar onderlinge problemen die weinig met ov te maken waarna xatham de regels van ov heeft overtreden en aan de moderators duidelijk maakte dat hij dit met opzet deed. toen is er een directe ban ingegaan.
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

@romy. je hebt toch maanvissen? dan vrees ik dat je discus niet heel lang gaat overleven :(
Demon
Typmachine
Typmachine

Nog welkom terug, DOJ(da's korter. :) ). Ik denk niet dat wij ooit gesproken hebben, maar ja. ;p
Vissen? Ik weet niets over vissen. o: Even die soorten opgezocht, maar te lui om iets anders te bekijken dan foto'tjes. :) Kunnen ze niet samen leven dan? Geldt vrede en eendracht niet ook voor vissen? ;p ... ;-;
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Nooit gedacht dat ik dit ging zeggen, maar wiskunde is zooooooooo moeilijk.
Life is a book and those who do not travel only read one page.
Demon
Typmachine
Typmachine

Ook wiskunde? xD Bij mij valt het best wel mee. ;p Maar het schijnt dat volgend trimester moeilijk wordt. o:
Wat moet je nu kennen?
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Stelling van Pythagoras, rekenen met vierkantswortels, ontbinden in factoren, machten met reële grondtallen, ongelijkheden en vergelijkingen (met parameters enzo)
Maar vooral het rekenen met vierkantswortels & ontbinden in factoren kan ik niet.
Dan heb ik het zo uitgerekend, maar dan heb ik een totaal andere uitkomst dan het moet zijn.
Demon
Typmachine
Typmachine

Oh, dat is niet zo heel moeilijk toch? Maar, nja, geen uitleg vragen en zo, want ik kan echt niets uitleggen. ;p Gewoon veel oefeningen maken, dan krijg je wat meer inzicht. :)
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Omg je herhaalt precies wat die mevrouw van wiskunde zegt! 'veel oefeningen maken, dan krijg je meer inzicht'
Maar ik ben bang dat ik het examen niet op tijd af krijg omdat ik eigenlijk totaal geen inzicht heb.
We moeten bv als 50 onder een vierkantswortel staat, moet je meteen kunnen zien van: oke dat is 25 x 2 dus dan kan 5 buiten de wortel en 2 eronder. Maar ik zie dat dus niet direct, ik doe eerst zo even apart: 50 : 2 = 25, 25: 5 = 5 enz.
( Dit is nu wel een makkelijk voorbeeld, maar bij grote getallen kan ik dat dus niet meteen zien)
Demon
Typmachine
Typmachine

xD Och, zo snel ben ik ook niet in dat rekenen, hoor. ;p Ik kan dat ook allemaal niet. Volgend jaar is dat niet meer zo belangrijk. Dan heb je praktisch altijd een rekenmachine. :)
Misschien ben ik die "mevrouw van wiskunde" wel. >:D
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ja wij hebben nu een deel met rekenmachine en zonder. Als jij die mevrouw van wiskunde bent vind ik jou niet aardig, maar ik moet wel toegeven dat je goed les kan geven hahah :D
Demon
Typmachine
Typmachine

Goed les geven.. oh... Ik ben het niet. :/ En ik ben eigenlijk ook geen vrouw. Denk ik. -controleert- Nee, geen vrouw.
;-; En ik ben wel aardig. ;-; IK eet namelijk zand; dat is heel AARDig. :)
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Hahahahah xd
Ja je bent erg AARDig :)
Demon
Typmachine
Typmachine

Nja, dat krijg je als het grootste deel van één van je fantasiewerelden een woestijn is. ;p
Maar moet jij niet heel hard leren? >:o
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ik ben aan het leren!!
Ik heb net al mijn testen verbeterd, niet dat er echt veel aan te verbeteren was, maar oké :)
En nu leer ik theorie, terwijl ik naar MNM luister en op facebook, tumblr en OV zit... :D
Demon
Typmachine
Typmachine

Theorie als in bewijzen dan? Of formules, maar jij moet niet echt formules kennen, denk ik. ;p
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Bewijzen en rekenregels in woorden en symbolen.
Demon
Typmachine
Typmachine

Nja, maar die rekenregels zijn simpel.
... Ik heb momenteel niets nuttigs meer om te zeggen. :|
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

@Demon Dankje, haha. Nee, ik denk het ook niet, maar dat maakt niet echt uit hier. DOJ is goed hoor, maar je kan ook gewoon Babette zeggen.
En oh god, wiskunde. Sta er nu best goed voor maar hoorde dat het in de volgende jaren nog veel moeilijker gaat worden. Absoluut geen zin in, dus, holy.
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
Demon
Typmachine
Typmachine

Oké, dan. :$ De naam Babette doet me altijd denken aan baby's - geen idee waarom.
Volgens mij zal het gewoon blijven moeilijker worden, hoor. Altijd. Daarom moet je gewoon mee zoeken naar pi. Dan verdien je heel veel geld gewoon omdat je een stom getalletje hebt gevonden. :)
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

Waarom baby's? ahaha.
Demon doet me denken aan Damon, je weet wel, Damon als in Ian Somerhalder. Van de Vampire Diaries. Ik volg die hele serie niet, maar hij is zo ontzettend knap. Niet normaal gewoon.

Een van de wiskundeleraren van mijn school heeft de eerste 500 decimalen van pi op de muur van zijn lokaal geschreven, en een van zijn leerlingen moest dus een keer op vakantie naar spanje, en heeft al die decimalen opgeschreven, om ze uit zijn hoofd te leren.
Lekker leven heb je dan.
Demon
Typmachine
Typmachine

Ja, leuke bezigheid. Een beetje hetzelfde als... rollende roze koeien teken. De hele tijd. o.O
Eh. Dus ik doe je denken aan een uitzonderlijk knappe jongen? Wat leuk, zeg. :)
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Een meisje van mijn jaar kent 55 getallen van pi uit haar hoofd. We gingen aan haar vragen om het eens te zeggen, zegt zei zo mega snel al die getallen. Ik stond daar van 'wtf is wrong with you'
Demon
Typmachine
Typmachine

o: Ach, ja, is dat niet zoiets als met je gsm nummer die ken je toch ook uit je hoofd. Dat zijn dan wel niet zoveel getallen, maar. ;-;
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ja maar gsm nummers vanbuiten leren heeft nog nut. Maar waarom zou iemand die getallen van pi vanbuiten leren, dan heb je toch echt geen leven...
Demon
Typmachine
Typmachine

Misschien is ze altijd gepest geweest en zo en dus kwam ze nooit meer buiten, behalve om naar school te gaan en gamen en zo vond ze niet leuk dus begon ze met de getallen van pi uit het hoofd te leren - dat klinkt eigenlijk best onlogisch. xD
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ze werd wel een beetje gepest, maar niet echt erg. Maar het is zo'n dik kind dat echt verschrikkelijk stinkt en haar haar is altijd vettig. Als ze zich nu eens wast, zou ze waarschijnlijk niet gepest worden.
Maar nu wordt ze eigenlijk niet meer gepest en ze ziet er al wel veel beter uit tegenover vorig jaar.

Ik gebruik het woord 'maar' echt te vaak xd
Demon
Typmachine
Typmachine

Ach, ik ook hoor. xD - dat ik het woord 'maar' vaak gebruik, niet dat ik een dik kind ben dat verschrikkelijk stinkt. o: Misschien een beetje, maar ik denk niet dat ik stink. Ik ruik mezelf eigenlijk niet, maar dat zou waarschijnlijk wel raar zijn. ;p
En zo praat je niet over mensen. Je moet alles eufemistisch(dat woord klopt toch, hé?) zeggen: Het is een volslank kind dat niet lekker ruikt en waarvan het haar vrij onverzorgd is. :) Blijft negatief, maar klinkt beter.
Altijd zo praten. Ja, want, eh, iedereen zegt dat zo hoor. Echt waar. :angel
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Haha, sorry :D Ik ben eigenlijk nogal gemeen, al zeg ik het zelf. Maar alleen voor mensen die ik niet mag. Anders ben ik wel lief hoor :D
Demon
Typmachine
Typmachine

Tenzij er geen mensen die je graag hebt, dan ben je dus altijd gemeen. o3o
Schaapjes zijn lief. Die zijn wollig en zacht, maar niet alle wollige dingen zijn lief. Zoals de boze duivelsschapen, die niet bestaan, natuurlijk en ik heb ze helemaal niet uit de onderwereld meegenomen hoor. Echt niet. -wordt heel nerveus-
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

JodieJJ schreef:@romy. je hebt toch maanvissen? dan vrees ik dat je discus niet heel lang gaat overleven :(
Ik heb nog maar één maanvis, die andere was dood gegaan.. maar ik heb het eerst even een tijdje aangekeken hoe die discusvis en die maanvis samengaan, maar gaat prima. Hoop dat het zo blijft ook. Ze zwemmen zelfs samen! :p
Soms haalt die discusvis wel even uit, wss omdat ie dan te dicht op 'm zit ofzo. Mja, dat doen tetra's ook. Het valt alleen meer op bij grotere vissen. Ik ben sinds gisteren wel een tetra kwijt. Meh... :c
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Hahaha, ik mag jou wel :D En schapen mag ik ook.
En jij hebt echt een grote fantasie xd
Ik ook, maar niet zoals jou.
Net oefeningen van wiskunde gemaakt, ik had 2/5 oefeningen juist. Mijn examen gaat zo'n succes worden -sarcasme-
Demon
Typmachine
Typmachine

Tenzij als je met "zo'n" eigenlijk het feit bedoelt dat je 2/5 oefeningen juist hebt; dan zeg je dus eigenlijk gewoon dat je examen ook zo zal eindigen. :)
Ik heb geen grote fantasie. ;-; De fantasie heeft mij en ze wil me vermoorden. Help. ;-;
;-;
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Kom, kruip snel in mijn kast. Dat is het portaal naar Narnia :D
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

@Romy, aah mooizo :D ik hoop voor je dat het goed blijft gaan ;). Een discusvis is namelijk een erg gevoelig visje dat niet tegen stress kan en een maanvis is een jager --'niet echt een aangeraden combi :).
We hebben ze toen ook een tijdje in het aquarium gehad :) eerste keer was een ramp, maar de tweede keer ging super goed ( zelfs jongen gehad )
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

@Jodie: Super leukkkk! Ik hou echt van visjes, omg. Maar als ik nu zo naar m'n bak kijk. Ben ik juist bang dat die discusvis m'n maanvis nog uitmoordt. Hahahaha. Mja, gewoon even aankijken. Hij zit er net een half dagje in.
Demon
Typmachine
Typmachine

± @Nutella Maar daar is er nog meer fantasie die me kan vermoorden. ;-; Ik ben nergens veilig - dus moet ik daarheen. o: Wacht. Ligt Nowhere niet in Oklahoma? :D Ik moet daarheen.
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ik heb geen idee waar Oklahoma ligt. Misschien kunnen we best gewoon naar Hogwards gaan, daar zijn we wel veilig. Ik ben stiekem een tovenaar dus alles komt goed :D
Demon
Typmachine
Typmachine

... Een tovenaar is een man. Dus jij bent ook stiekem een man? O.o
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ja misschien wel, wie weet...
Ik lijk op mijn foto ook super hard op een man,
dus het kan.
(KIJK IK RIJMDE!!!)
Demon
Typmachine
Typmachine

Je moet het controleren.
(Prachtig gerijmd. Echt. Prachtig.)
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ik ben een meisje :D
JEEEEEEEEEJ.
En ik weet het, ik ben een dicht-talent :D
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”