Haha, inderdaad geweldig :')
Voor de gene die dat echt denken, graag al je spaar tegoeden de 20ste op mijn rekeningnummer laten bijschrijvenNutella schreef:Weet je wat eng is:
vandaag keek ik op een doos donuts in de winkel en ze vervielen op 21/12/12. Echt alle dozen!!!
Ik kreeg 's avonds laat spontaan honger van deze post...Nutella schreef:Weet je wat eng is:
vandaag keek ik op een doos donuts in de winkel en ze vervielen op 21/12/12. Echt alle dozen!!!
Dit merk ik zelf eigenlijk ook wel met internetvriendschappen. Ik deelde vroeger dingen met mensen die ik via internet kende die er irl eigenlijk nooit uitkwamen. Deels omdat ik daar de kans niet voor kreeg.Sebas schreef: En Internetvriendschap is makkelijk. Juist omdat je elkaar niet IRL kent en uiterlijk niets uitmaakt kun je veel makkelijker verhalen vertellen die je nooit bij familie of je beste vriendin kwijt kan. Zo heb ik in der loop der jaren veel geheimen gehoord en vele verder op weg kunnen helpen.
Soms is een foto goed, maar het kan een beeld beïnvloeden evenals een ontmoeting. Je kunt er moois aan overhouden, maar ook zeker 'vriendschappen' mee verbreken. Soms gaat dat nu eenmaal zo!
Rubenorignal schreef:@missRolex
Ales agnew nee never ever ever van gehoord haha :p
Maar okee wat een diepzinnig gesprek over donuts hahaha
Eigenlijk is het waarejell schreef:Achjaa, het leven is kut :') Hij heeft er wel de Hunger Games door overleefd, moet ie maar niet zeuren vind ik :p
Heb je dan nog wel tijd voor school?ejell schreef:Heb laatst in iets van 17 dagen alle seizoenen van Grey's Anatomy gekeken. ....
dat is dus meer dan negen afleveringen per dag. LOL #obsessed
Ik leer toch zoveel over mensen door toevallig over dingen te lezen. :/ Nu weet ik dat Jodie kickbokst en dat jij breackdance -hm. Hoe vervoeg je dat? - aan breakdance doet, dus.Nutella schreef:Ik ben net terug van breakdancen