De chatbox
-
- Balpen
we hebben officieel doomsday overleeft jeeeej!
"Go hard or go home"
Rubenoriginal
Rubenoriginal
Hm. Nu, aangezien ik geen agenda heb en elke dag dus ongeveer vrij staat, is dat voor mij gelijk. ^^
Maar anders stel ik voor, eh, 1 april 2100; dan starten we een nieuwe eeuw en is het leuk 1 april.
Ik leef dan misschien ook nog. Al zou ik wel ongeveer 102 jaar oud moeten zijn. :/ Lukt nog wel, denk ik.
@MissRolex: De hel is niet zo erg, hoor, gewoon vriendjes worden met duivel. Waarschijnlijk word je dan wel 7 keer aangerand, maar nja.
Maar anders stel ik voor, eh, 1 april 2100; dan starten we een nieuwe eeuw en is het leuk 1 april.

@MissRolex: De hel is niet zo erg, hoor, gewoon vriendjes worden met duivel. Waarschijnlijk word je dan wel 7 keer aangerand, maar nja.
♪
Ik ben dan 101, bijna 102! 
Het is leuk hier in de hel hoor! Er is gratis wifi, dus geen probleem voor mij. Er is ook veel vuur, dus je hebt het nooit koud.

Het is leuk hier in de hel hoor! Er is gratis wifi, dus geen probleem voor mij. Er is ook veel vuur, dus je hebt het nooit koud.
Life is a book and those who do not travel only read one page.
Haha, ik weet ook dat het leuk is in de hel. Veel leuker dan in de hemel, daar is het veel te saai.
Is er een koud gedeelte in de hel? Ik had ook wel alles zo warm en brandend voorgesteld, maar ik kan der altijd naast zitten xd
Is er een koud gedeelte in de hel? Ik had ook wel alles zo warm en brandend voorgesteld, maar ik kan der altijd naast zitten xd
If you believe you can, and believe it strongly enough, you'll be amazed at what you can do.
-
- Balpen
hahaha wat een diepzinnige gesprekken...
Maar in hel zit je toch voor altijd vast in het vage vuur en verbrand je opnieuw en opnieuw tot je bijna geen mens meer bent just saying haha ik dacht altijd dat demonen zo worden geboren :p
Mijn verhaal is bij OV waardig haha
Maar in hel zit je toch voor altijd vast in het vage vuur en verbrand je opnieuw en opnieuw tot je bijna geen mens meer bent just saying haha ik dacht altijd dat demonen zo worden geboren :p
Mijn verhaal is bij OV waardig haha
"Go hard or go home"
Rubenoriginal
Rubenoriginal
Ik weet wel meer over de echte hel dan jij hoor, ventje. In mijne tijd, hé, hadden wij respect voor de ouderdom, en waardeerden we hun kennis. Gewoon even oud spelen. xD Maar echt hoor die oude mensensjes altijd op de bus. En de jeugd doet dit slecht de jeugd doet dat slecht. Blablabla. :/
Waardig? Ik heb geen waardige verhalen. xD Hoe bedoel je eigenlijk?
Waardig? Ik heb geen waardige verhalen. xD Hoe bedoel je eigenlijk?
♪
Ik blijf liever in het warme gedeelte, ik ben al maatjes met de duivel 
Ik haat het trouwens als mensen zeggen: 'In mijne tijd was dit blablabla'
Nu is het uwe tijd niet meer, DUS ZWIJG!

Ik haat het trouwens als mensen zeggen: 'In mijne tijd was dit blablabla'
Nu is het uwe tijd niet meer, DUS ZWIJG!
-
- Balpen
Wat zijn er altijd geweldige gesprekken hier xd
We could be a story in the morning but we'll be a legend tonight.
Op een schrijverssite ligt de creativiteit hoog, hé.LittleLongboardGirl schreef:Wat zijn er altijd geweldige gesprekken hier xd

@Chocoladepasta
Eh. Maar blonde mensen zijn slim; ze doen gewoon alsof ze dom zijn, zodat mensen aandacht aan hen geven. :/
♪
-
- Balpen
Ik ben meestal ook wel dom bezig, alleen kan ik niet dat excuus gebruiken :/
We could be a story in the morning but we'll be a legend tonight.
-
- Balpen
@Demon mijn verhaal moet altijd door 2 mensen gelezen zijn zelf nog doorlezen paar keer dingen aanpassen en dan zet ik pas hier neer
En over oud zijn ik ben ouder dan jij hahaha

"Go hard or go home"
Rubenoriginal
Rubenoriginal
-
- Balpen
hahaha dat is ook zo!
"Go hard or go home"
Rubenoriginal
Rubenoriginal
Dat is ook wel heel extreem xD Zolang de relatie respectvol en uit liefde bestaat vind ik het prima als je met iemand gaat van een paar jaar ouder hoor. Maar er bestaan grenzen ja. Zoals Demons voorbeeld.
When the power of love overcomes the love of power.
Het hangt er natuurlijk wel vanaf wanneer je die relatie hebt. 14 en 18 is helemaal anders dan 24 en 28, want vier jaar is op zich niet zo'n groot verschil.
14 en 18 is helemaal niet anders, behalve dat de 18-jarige dan waarschijnlijk andere dingen wilt dan de 14-jarige. Maar theoretisch gezien is het precies hetzelfde... :')
Hoe zijn we van de hel naar leeftijdsverschil bij koppels terechtgekomen? Xd
Ik vind hoe dan ook de warme kant van de hel toffer :p & van leeftijdsverschil, 14 en 18 is niet zo erg, maar zoals ejell al zei, de 18-jarige denkt dan meestal toch aan andere dingen dan de 14-jarige. Tenzij het meisje 18 is en de jongen 14, maar dat zie ik nog niet zo gauw gebeuren xp
Ik vind hoe dan ook de warme kant van de hel toffer :p & van leeftijdsverschil, 14 en 18 is niet zo erg, maar zoals ejell al zei, de 18-jarige denkt dan meestal toch aan andere dingen dan de 14-jarige. Tenzij het meisje 18 is en de jongen 14, maar dat zie ik nog niet zo gauw gebeuren xp
If you believe you can, and believe it strongly enough, you'll be amazed at what you can do.
Tja dan kan dat nog steeds. Ik ken een meisje van 17 en die is echt zwaar oversekst... Of juist niet want ze praat er nogal veel over. Hahah. Maar nee, jongens zijn indd meestal ouder.
Wat nou als je twee jongens hebt? Dan is onze hele theorie naar de knoppen :')
Wat nou als je twee jongens hebt? Dan is onze hele theorie naar de knoppen :')
Ha, weer een leuk onderwerp, leeftijdsverschil. Laten we 1 regel voorop stellen en dat is dat leeftijd een getal is en dat je hier verder niets aan vast kan koppelen. Denk maar aan 41 jarig geestelijk gehandicapte die nog steeds op een skelter rijden.
Nee serieus, een jongen van 18 en een meisje van 14 kunnen exact de zelfde gedachten hebben. Zeker daar een meisje van die leeftijd vaak 3 jaar ouder is qua denkwijze dan een jongen onder de 20.
Ik ken ene man die begin 20 getrouwd is, 3 kinderen heeft gekregen en toen de jongste het huis uit was is hij gescheiden en een jaar later op zijn 51ste getrouwd met een 26 jarige. Daarvan heeft hij weer 2 dochters. De jongste is nu 19 en hij 81. Maar staat nog 3 maal in de week op de tennisbaan, gaat wekelijks naar de sauna en doen nog allemaal leuke dingen met zijn kinderen.
Je kunt die man een viezerik noemen, maar in mijn ogen heeft hij dubbel van het leven mogen genieten. En als je hem ziet zou je hem eind 50 schatten!!
En daarbij kreeg ik wat met mijn huidige vrouw toen zij 16 was en ik al lang werkte
Nee serieus, een jongen van 18 en een meisje van 14 kunnen exact de zelfde gedachten hebben. Zeker daar een meisje van die leeftijd vaak 3 jaar ouder is qua denkwijze dan een jongen onder de 20.
Ik ken ene man die begin 20 getrouwd is, 3 kinderen heeft gekregen en toen de jongste het huis uit was is hij gescheiden en een jaar later op zijn 51ste getrouwd met een 26 jarige. Daarvan heeft hij weer 2 dochters. De jongste is nu 19 en hij 81. Maar staat nog 3 maal in de week op de tennisbaan, gaat wekelijks naar de sauna en doen nog allemaal leuke dingen met zijn kinderen.
Je kunt die man een viezerik noemen, maar in mijn ogen heeft hij dubbel van het leven mogen genieten. En als je hem ziet zou je hem eind 50 schatten!!
En daarbij kreeg ik wat met mijn huidige vrouw toen zij 16 was en ik al lang werkte

Wow das echt vet! Of nou ja, best grappig in ieder geval XD
Ik denk dat het probleem met leeftijdsverschil met name mensen hun idee is. Want zo erg is het allemaal niet :')
Ik denk dat het probleem met leeftijdsverschil met name mensen hun idee is. Want zo erg is het allemaal niet :')
Ik vind het best raar als je op je 26ste verliefd kunt worden op iemand van 51. Het kan zelfs je vader zijn als hij op zijn 25ste een kind had. Maar dat is natuurlijk mijn mening 

-
- Typmachine
@Sebas:
Nu vraag ik me eigenlijk af hoe oud jouw vrouw nu is. :p
Ach, idd, zoals Sebas al zei. Leeftijd is maar een getal. Ik val ook altijd al op oudere jongens. Meestal heb ik dan ook totaal geen klik met jongens van mijn eigen leeftijd.
Het heeft ook niet per de met leeftijd te maken hoe volwassen je bent. Dat verschilt gewoon van persoon tot persoon.
Als je iemand heel leuk vindt die toevallig een stuk ouder is dan jij, ben je toch ook gek als je je daardoor laat tegenhouden. (:
Nu vraag ik me eigenlijk af hoe oud jouw vrouw nu is. :p
Ach, idd, zoals Sebas al zei. Leeftijd is maar een getal. Ik val ook altijd al op oudere jongens. Meestal heb ik dan ook totaal geen klik met jongens van mijn eigen leeftijd.
Het heeft ook niet per de met leeftijd te maken hoe volwassen je bent. Dat verschilt gewoon van persoon tot persoon.
Als je iemand heel leuk vindt die toevallig een stuk ouder is dan jij, ben je toch ook gek als je je daardoor laat tegenhouden. (:
Als je gewoon goed in je schoenen staat dan maakt leeftijd geen zak uit idd maar zie ik een 14 jarig meisje met een 19 jarige jongen dan is er toch wel vaak iets mis hoor 

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
-
- Typmachine
Denk je? xD
Een jongen die vorig jaar bij me in de klas zat had een vriend van 21 en zijn vriendin was 14. En hij was daar toen helemaal op tegen, vond 't vies enzo.
Dát vind ik dan ook weer een beetje te ver gaan. Ik bedoel, als je 14 bent, ben je eigenlijk nog een kind.
14 en 19 kan misschien net. Misschien is die jongen wel heel kinderachtig voor zijn leeftijd...
Een jongen die vorig jaar bij me in de klas zat had een vriend van 21 en zijn vriendin was 14. En hij was daar toen helemaal op tegen, vond 't vies enzo.
Dát vind ik dan ook weer een beetje te ver gaan. Ik bedoel, als je 14 bent, ben je eigenlijk nog een kind.
14 en 19 kan misschien net. Misschien is die jongen wel heel kinderachtig voor zijn leeftijd...
Dan denk ik inderdaad simpelweg omdat een meisje van 14 net aan et ontwikkelen is paychisch en een jongen van 19 hier al bijna klaar me is
-
- Typmachine
Maar toch ken ik sommige 19-jarige jongens die behoorlijk kinderachtig zijn. xD
Ook niet alleen jongens, trouwens.
Ook niet alleen jongens, trouwens.
Dat iemans zich kibderachtig gedraagt hoeft nog niet te betekenen dat ie onvikwassen is maar je bwnt op je 19 ook nog lang niwt volwasse dat ben je pas rond je 23ste ofzo
-
- Typmachine
Ik ken mensen van 19 die volwassener zijn dan sommige mensen van 23.
Maar je hebt wel gelijk. Sommige mensen gedragen zich kinderachtiger dan ze eigenlijk zijn. v.v
Maar je hebt wel gelijk. Sommige mensen gedragen zich kinderachtiger dan ze eigenlijk zijn. v.v
Ik ken een meisje van 14 en zij is echt 17 qua gedrag ofzo. Het ligt ook aan hoe iemand zich gedraagt. Als je je ouder gedraagt is het ook logischer als je dan met een ouder iemand gaat 

Ja dat klopt
... Ken ook wrl mensen die in eerste instantie oider lijken dan ze zijn tot je ze leert kennen. Maarja ik heb zoiets van gedraag je lekker naar je eigen leeftijd dat zijn vaak de gezondste mensrn 

Ja je moet je lekker gedragen zoals je wilt, niet zoals anderen van je verwachten. Anders gaat 't vroeg of laat wel een keer fout en heb je een kutgevoel.
I'm on the right track, I was born this way
I'm on the right track, I was born this way

Ik vind serious request zo leuk hè. Jammer dat het zo ver weg is. Hopen dat het over twee jaar wel in de buurt is! Maar goed... ik merk nu ik vakantie heb, ik haast geen oog meer heb voor de computer en dat terwijl als ik school heb ik juist wel op de computer wil. Zo vreemd... Mja, ik wil na de kerstdagen weer even proberen te schrijven. :c
“When you play the game of thrones, you win or you die.”