De chatbox
Ik vind het doel echt belachelijk van serious request maar het programma is erg leuk
.
EN fijne feestdagen allemaal

EN fijne feestdagen allemaal

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Het is helemaal niet ver weg, tien minuten met de trein 
Maar ik heb het echt niet op Serious Request. Die DJ's zijn vervelend en alles is gewoon irritant :')

Maar ik heb het echt niet op Serious Request. Die DJ's zijn vervelend en alles is gewoon irritant :')
When the power of love overcomes the love of power.
- Saskjezwaard
- Computer
Ik heb een espeon
daar heb ik zó lang over gedaan omdat ik per ongeluk mijn eevee een keer dood had laten gaan (a) maar nu is ie geevolueerd en heb ik 5 sterke pokemon! Ik weet alleen niet welke ik als zesde pak...
Ohh, Jodie, over dat boek dat ik had gekocht, Vlucht uit Kamp 14... Het is jammer genoeg niet vanuit Shin zelf geschreven, maar in 3e perspectief en het is ook redelijk journalistisch-achtig geschreven. Wel ontzettend interessant, maar niet zoals Gebroken Kind dat je heel erg meeleeft. Misschien dat het verderop in t boek anders wordt
ondanks dat toch een aanrader, al is het alleen maar om te weten wat voor gruwelen nog gebeuren in de wereld en hoe je daar in andere normen en waarden op kunt groeien. Bizar :p

Ohh, Jodie, over dat boek dat ik had gekocht, Vlucht uit Kamp 14... Het is jammer genoeg niet vanuit Shin zelf geschreven, maar in 3e perspectief en het is ook redelijk journalistisch-achtig geschreven. Wel ontzettend interessant, maar niet zoals Gebroken Kind dat je heel erg meeleeft. Misschien dat het verderop in t boek anders wordt

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Oohn Pokémon, zo lang geleden dat ik dat nog heb gespeeld
Ik ga het nog eens opnieuw spelen in de vakantie
, heb daar wel zin in én dat ik me nu al begin te vervelen, terwijl het nog maar de eerste week van de vakantie is... 

If you believe you can, and believe it strongly enough, you'll be amazed at what you can do.
- Saskjezwaard
- Computer
Ik had het ook een hele lange tijd niet meer gespeeld, maar had de ds nog op mn kamer liggen. Dus toch even gekeken waar ik gebleven was :p is toch uitstekend vermaak :3
Welke heb jij eigenlijk? Ik ben nu bezig in heartgold, eigenlijk de eerste keer dat ik dat spel speel. Hm, toch maar eens kijken welke pokemon de elite 4 hebben xD
Welke heb jij eigenlijk? Ik ben nu bezig in heartgold, eigenlijk de eerste keer dat ik dat spel speel. Hm, toch maar eens kijken welke pokemon de elite 4 hebben xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Even om dingen duidelijk te maken 14 en 18 jarige in een relatie is pedofilie, als ze lichamelijk ver gaan, toch. Nu niet zeuren dat het goed is als ze het allebei willen; het is immers(niemand gebruikt dat woord toch? :/) dé wet.
Hoooooooooooooooe of is het hoeeeeeeeeeeeeeeeeeee ? dan ook, ja pokémon
. Ik moet mijn Xatu nog trainen. ;-; Iedereen op school was daar in het begin ook over bezig omdat je spelletjes en zo op je grafisch rekentoestel kan zetten. ;p
Ben er ook al een tijdje niet meer mee bezig geweest. Maar er zit zo iemand op mijn school, die dat zo echt nog speelt. ;p Ja, hij is ook vijftien. Die wilde dus dat ik ook weer ging spelen en dan zag ik dat ik veel shiny pokemon had.
Kon ik lekker mee pochen(stom algemeen Nederlands)
En ik heb er redelijk veel. Vroeger was ik ook zo 'n freak zoals die in mijn klas. c: Ik heb ook Heartgold.
(xD Ik voel me toch altijd weer zo belachelijk als ik het over zo'n dingen heb.)
Hoooooooooooooooe of is het hoeeeeeeeeeeeeeeeeeee ? dan ook, ja pokémon

Ben er ook al een tijdje niet meer mee bezig geweest. Maar er zit zo iemand op mijn school, die dat zo echt nog speelt. ;p Ja, hij is ook vijftien. Die wilde dus dat ik ook weer ging spelen en dan zag ik dat ik veel shiny pokemon had.

En ik heb er redelijk veel. Vroeger was ik ook zo 'n freak zoals die in mijn klas. c: Ik heb ook Heartgold.
(xD Ik voel me toch altijd weer zo belachelijk als ik het over zo'n dingen heb.)
♪
- Saskjezwaard
- Computer
Hoe kom je eigenlijk aan shiny pokemon? Zo'n ding dat ik altijd wel wil weten, maar te lui ben om het op te zoeken xD
Ik heb zelf maar 2 spellen (leafgreen en diamond), maar gelukkig heb ik een broertje^^ dus zit ik op zijn ds zijn spel te spelen xD lieve zus ben ik toch weer (a)
Weet iemand trouwens een leuke dark pokemon? Voor de elite 4 moet ik er eentje hebben, maar de enige leuke die ik kan bedenken is Umbreon. Maar mijn Eevee is al geevolueerd
en er zijn nog andere leuke, maar die zitten in de verkeerde regio... Hoenn geloof ik? Kan je daar trouwens komen als je de elite 4 nog niet verslagen hebt?
Ik heb zelf maar 2 spellen (leafgreen en diamond), maar gelukkig heb ik een broertje^^ dus zit ik op zijn ds zijn spel te spelen xD lieve zus ben ik toch weer (a)
Weet iemand trouwens een leuke dark pokemon? Voor de elite 4 moet ik er eentje hebben, maar de enige leuke die ik kan bedenken is Umbreon. Maar mijn Eevee is al geevolueerd

-
- Typmachine
Die kom je gewoon met heel veel geluk tegen, Saskia. :p
Ik kwam ooit een shiny Tailow tegen en dat is de enige shiny die ik ooit heb gehad.
Ik kwam ooit een shiny Tailow tegen en dat is de enige shiny die ik ooit heb gehad.
- Saskjezwaard
- Computer
Hahaha xD kom je een keer een shiny tegen is het zo'n flutpokemon xD
Dat wordt dan hopen dat de volgende dark-pokemon die ik tegenkom shiny is :p zal vast lukken haha xD
Dat wordt dan hopen dat de volgende dark-pokemon die ik tegenkom shiny is :p zal vast lukken haha xD
-
- Typmachine
Is Houndoom geen leuke dark soort? :p
Je kunt ook een pokemon gebruiken die een dark aanval kent zoals Dark Pulse of Crunch.
Je kunt ook een pokemon gebruiken die een dark aanval kent zoals Dark Pulse of Crunch.
Hm. Heartgold heb je alleen Jotho en Kanto.
En in Kanto kan je alleen nadat je de Elite Four en Champion hebt verslagen. ;p
Oh, die vind je alleen als je geluk hebt, maaar normaal gezien vang je sowieso een shiny Gyarados op heartgold of je dood hem natuurlijk. Dat is die rode. (: Ik klink weer superprofessioneel hier.
Hm. :/ Eens zien. Darkrai is wel leuk, maar dat is zo 'n legendarische die je zelfs alleen op een speciale manier kunt krijgen. Ik heb een shiny versie.
Maar goed. xD Hm. Nu kan je volgens mij niiet echt superleuke shinies vangen. Sableye is wel leuk. o: Die kan je volgens mij zelf bijna onsterfelijk maken. Maar dat moet ik nog eerst eens uitproberen.

Oh, die vind je alleen als je geluk hebt, maaar normaal gezien vang je sowieso een shiny Gyarados op heartgold of je dood hem natuurlijk. Dat is die rode. (: Ik klink weer superprofessioneel hier.
Hm. :/ Eens zien. Darkrai is wel leuk, maar dat is zo 'n legendarische die je zelfs alleen op een speciale manier kunt krijgen. Ik heb een shiny versie.

Maar goed. xD Hm. Nu kan je volgens mij niiet echt superleuke shinies vangen. Sableye is wel leuk. o: Die kan je volgens mij zelf bijna onsterfelijk maken. Maar dat moet ik nog eerst eens uitproberen.

♪
Ik heb Heartgold, Pearl, Platinum en dan nog pokémon mystery dungeon en pokémon ranger. Googh, ik moet het echt nog eens spelen, want ik ben al helemaal vergeten wat shiny pokemon enzo zijn xD & geen idee welke leuke dark pokemon is, zoals ik al zei, ik ben een beetje alles kwijt daarover :s. Het is dan toch al denk ik 5 jaar geleden ofzo, kweet niet meer juist 

If you believe you can, and believe it strongly enough, you'll be amazed at what you can do.
-
- Typmachine
Shiny Espeon is trouwens GROEN! :p Dan heb ik liever een gewone Espeon.
Dat zijn pokemon in een andere kleur. ;p Ik heb volgens mij toch zeker die Darkrai, Raikou, Suicune en Entei(die drie waren een event ;p Ik heb ze volgens mij twee of drie keer. xD), Sandslash, Crobat, Victreebell, Bellosom en een Raticate.
Ik had ooit een Poliwhirl. :/ Maar die is verdwenen. ;-; Die was zo mooi lichtblauw. ;-;

♪
- Saskjezwaard
- Computer
Oké, ik ben getraumatiseerd voor het leven T-T zocht op wie Sableye ook alweer was en kreeg daar een hele leuke variant op
nou wil ik geen Sableye meer xD
Hè, jammer, dan moet ik maar een andere zoeken... Houndoom is indd leuk, was alweer vergeten dat die er was xD Ik wil eigenlijk Absol, maar die zit volgens mij alleen in Hoenn. Of Sneasel, die is ook handig tegen dragon... Nehh, ik ga toch voor Houndoom^^
Whuttt? Groen
wow, dat staat echt voor geen meter xD ik hou het liever op m'n roze :3
@ Missrolex: Volgens mij heb ik platinum trouwens ook. Ik vind de oude spellen nog steeds het leukst, de andere pokemon zijn allemaal zo raar xD
Woowww, dat zijn er veel! Ik heb alleen maar een lousy Gyarados die je altijd krijgt --' ik ben jaloers :p

Hè, jammer, dan moet ik maar een andere zoeken... Houndoom is indd leuk, was alweer vergeten dat die er was xD Ik wil eigenlijk Absol, maar die zit volgens mij alleen in Hoenn. Of Sneasel, die is ook handig tegen dragon... Nehh, ik ga toch voor Houndoom^^
Whuttt? Groen

@ Missrolex: Volgens mij heb ik platinum trouwens ook. Ik vind de oude spellen nog steeds het leukst, de andere pokemon zijn allemaal zo raar xD
Woowww, dat zijn er veel! Ik heb alleen maar een lousy Gyarados die je altijd krijgt --' ik ben jaloers :p
"Of Sneasel, die is ook handig tegen dragon" - die vind je in Mt. Silver, na de elite four. xD
Oh, oh, shiny Crobat is roze.
Ja, die oude zijn nog altijd het leukste, maar mijn broer is net zo aardig als Saskje op dat vlak. xD Hij heeft DS dus "verwoest" en dus gebruikt hij mijn reserve DS. ;-; Hij is zijn Fire Red kwijt geraakt en nu gebruikt hij mijn Leaf Green, waardoor ik het niet kan spelen. ;-; Dus qua oude spellen moet ik het maar met Ruby of Emerald doen. Maar dat is ook weer zo lang geleden. ;p
Ik maak graag mensen jaloers.
Ja, ik ken het liedje ook.
TO CATCH THEM IS MY REAL TEST, TO TRAIN THEM IS MY CAUSE!
Oh, oh, shiny Crobat is roze.

Ja, die oude zijn nog altijd het leukste, maar mijn broer is net zo aardig als Saskje op dat vlak. xD Hij heeft DS dus "verwoest" en dus gebruikt hij mijn reserve DS. ;-; Hij is zijn Fire Red kwijt geraakt en nu gebruikt hij mijn Leaf Green, waardoor ik het niet kan spelen. ;-; Dus qua oude spellen moet ik het maar met Ruby of Emerald doen. Maar dat is ook weer zo lang geleden. ;p
Ik maak graag mensen jaloers.

Ja, ik ken het liedje ook.

TO CATCH THEM IS MY REAL TEST, TO TRAIN THEM IS MY CAUSE!
♪
Haha, wij hebben dat liedje dus eens gezongen in muziek xd & ooh juah nu herinner ik mij die shiny pokemons, maar denk niet dat ik ooit een heb gehad ;c
Op forums praat ik echt té Nederlands, vind ik zelf. Dan ga ik dingen als 'hoor' en 'nou' zeggen en echt woorden die ik nooit gebruik xd
Life is a book and those who do not travel only read one page.
Nja, ik zeg ook "hoor", maar "nou" weiger ik te gebruiken, hoor (< kijk: "hoor"). Ik zeg "nu". xD
I.p.v "hoor" gebruik ik normaal gezien de West-Vlaamse variant, zoals "zenne" of "wi". Maar dat gaat hier niet met die Nederlandertjes. ;p
I.p.v "hoor" gebruik ik normaal gezien de West-Vlaamse variant, zoals "zenne" of "wi". Maar dat gaat hier niet met die Nederlandertjes. ;p
♪
Ja ik wil ook 'ze' gebruiken ipv 'hoor'. Wow, ik weet eindelijk wat 'wi' is, hahaha 
Echt hilarisch om West-Vlamingen te horen praten

Echt hilarisch om West-Vlamingen te horen praten

Haha, dus iedereen zegt dat wij de g met de h omwisselen enzo, maar van jezelf hoor je dat toch niet. Ik toch niet :p. Maar wat ik wel heb is dat mijn West-Vlaams niet echt meer West-Vlaams is omdat we te veel AN moeten praten in school :s. Het is meer iets tussen de twee ;d
Nederlandse leerkrachten haten dat tussentaaltje, ;p ; ze hebben dan liever dat we puur West-Vlaams praten.
Ik wilde dat ook net zeggen van die "g" en "h". ;-; Bij spraaktesten laten ze men dan bijvoorbeeld "muggengeheugen" zeggen. ;p
Ik wilde dat ook net zeggen van die "g" en "h". ;-; Bij spraaktesten laten ze men dan bijvoorbeeld "muggengeheugen" zeggen. ;p
♪
Ik praat ook bijna AN, wat ik echt jammer vind. Ik had liever een West-Vlaams of Limburgs accent gehad. Ik kan Limburgers wel goed imiteren 
Omg, Demon, ik had het daar pas over met mijn vriendinnen. Geen idee hoe we erop kwamen, maar opeens waren we allemaal "muhheheheuhe" aan het zeggen, hahaha

Omg, Demon, ik had het daar pas over met mijn vriendinnen. Geen idee hoe we erop kwamen, maar opeens waren we allemaal "muhheheheuhe" aan het zeggen, hahaha

Wij moeten Nederlands praten, geen dialect --' anders krijgen we zelfs minpunten ;s. In Nederlands hebben we eens een luisteroefening gehad waarin we moesten kijken naar een aflevering van 'Man over Woord'. Het ging dus over onze 'g' en 'h' echt grappig xd
Ja. ;p Op school zijn we daar ook zo vaak mee bezig. Dan zeggen we ook "droge ogen" wat dan klinkt als "Drohohe". ;p
Ja, tuurlijk moet je AN praten in de les. xD Maar ze hebben liever niet dat je dat tussentaaljte gebruikt. ;p
Ja, tuurlijk moet je AN praten in de les. xD Maar ze hebben liever niet dat je dat tussentaaljte gebruikt. ;p
♪
Brugge is een mooie stad, waarom woon ik niet in zo'n leuke stad ;c Ik woon maar in de preigemeente (of een andere groente kan ook :p) Meulebeke xd
Hmm. Ik weet niet, ik denk dat we de preigemeente zijn.. Dus dat is een groente xd. Maar we zijn ook de berengemeente, oohn met onze lekkere berentaart mmmhh.. Eigenlijk weet ik het niet als we nu de 'preigemeente' zijn ofniet xd Misschien omdat we veel prei produceren? Idk xd
Een 'studie' uitstap dinges xd Vorig jaar gingen we naar de haven van Antwerpen, maar dat was echt verschrikkelijk saai. We moesten bijna heel de tijd in de bus blijven zitten en naar buiten kijken en dan was er zo'n gids die dingen uitlegde over de haven. Iedereen was toen natuurlijk met zijn gsm bezig en zo.
Ik hoop dat Brugge wat leuker is. Ik ben er nog nooit geweest, dus ja
Maar de opdracht in Brugge is dat we Demon moeten vinden en vermoorden, dus dat zal wel leuk worden -evil lachje-
Ik hoop dat Brugge wat leuker is. Ik ben er nog nooit geweest, dus ja

Maar de opdracht in Brugge is dat we Demon moeten vinden en vermoorden, dus dat zal wel leuk worden -evil lachje-
Waarom is iedereen tegen mij? ;-;
Goed, dan houden we een "battle"; ik heb genoeg sterke pokémons om in te zetten.
Mwa, ik woon eigenlijk ook in zo'n saaie buurt, hoor. Een leuk doodlopend straatje in Sint-Kruis. xD
(Oh, nee. ;-; Nu word ik gemakkelijker gevonden.)
Goed, dan houden we een "battle"; ik heb genoeg sterke pokémons om in te zetten.
Mwa, ik woon eigenlijk ook in zo'n saaie buurt, hoor. Een leuk doodlopend straatje in Sint-Kruis. xD
(Oh, nee. ;-; Nu word ik gemakkelijker gevonden.)
♪