De chatbox
Ik let op tijdens de geschiedenislessen
We hadden het alleen niet over de Paashaas, Kerstman etc.. maar over Columbus. Wat wel nog interessant was btw ;p

If you believe you can, and believe it strongly enough, you'll be amazed at what you can do.
Even voor de duidelijkheid, ik bedoelde dus wel een dancebattle.
Ninjamoves zijn ook toegestaan.
Oh en ik haat geschiedenis. Ik moet echt moeite doen om niet in slaap te vallen. En die examens, verschrikkelijk.
Ninjamoves zijn ook toegestaan.
Oh en ik haat geschiedenis. Ik moet echt moeite doen om niet in slaap te vallen. En die examens, verschrikkelijk.
Life is a book and those who do not travel only read one page.
Haha, pokemons kunnen niet dansen dacht ik xd
& ik vind dat het te zien is welke leraar je hebt. Wij hebben iemand die wel grappig is enzo, dus dat valt mee, maar zijn examens zijn... niet normaal o.o
& ik vind dat het te zien is welke leraar je hebt. Wij hebben iemand die wel grappig is enzo, dus dat valt mee, maar zijn examens zijn... niet normaal o.o
If you believe you can, and believe it strongly enough, you'll be amazed at what you can do.
Oh, Columbus? Wij hadden het ook nog over Columbus. 
Pokemons kunnen wel dancen.
In Black en White zijn er musicals, waarin ze moeten dansen. xD
Nja, ik dacht ook dat het examen mislukt was, maar plots had ik 80 procent of zo. o.O

Pokemons kunnen wel dancen.

Nja, ik dacht ook dat het examen mislukt was, maar plots had ik 80 procent of zo. o.O
♪
Yep, Columbusje en we waren op het laatst nog bezig over de slavenhandel. Maar dat moesten we niet meer kennen voor het examen
& ik heb 67,7 % voor geschiedenis in totaal, njuah.
Serieus? Waar halen ze het vandaan, musicals xD haha :p ik wist dat er contesten waren, maar musicals haha xd

Serieus? Waar halen ze het vandaan, musicals xD haha :p ik wist dat er contesten waren, maar musicals haha xd
Die contests zijn nu weg. :/ In hg en ss was het eerst de Pokéatlon, een triatlon-achtig iets, en in b en w werd het dan de Musicals.
Jaaa, slavenhandel, we hebben ook nog de Renaissance gezien, of een deeltje. Dat is saai. :/
Haha, ik voel mij plots zooo intelligent.
Oké, da's wel een behoorlijke fail van die jongen. ;p
Jaaa, slavenhandel, we hebben ook nog de Renaissance gezien, of een deeltje. Dat is saai. :/
Haha, ik voel mij plots zooo intelligent.

Oké, da's wel een behoorlijke fail van die jongen. ;p
♪
Ik heb dus gewoon superveel examens overschat, dus ik vond ze allemaal nog goed meevallen xd En fysica had ik 16,5 op 20. Iemand die zoveel keer beter is dan mij in fysica had maar 11 op 20. Ik dacht zo van; huh? hoe heb ik dat gedaan? 

Ik was ook verschoten van mijn punten, ik was echt bang dat ik bijna bij alles in de 50 had. Want al m'n examens gingen eigenlijk slecht, buiten Latijn en Engels. Maar ik had dus toch wel goede punten, jeej 
Bij het Engels examen kwam iedereen zo buiten: 'omg da was kei moeilijk'
Ik: 'haha da was makkelijk'

Bij het Engels examen kwam iedereen zo buiten: 'omg da was kei moeilijk'
Ik: 'haha da was makkelijk'
Ohn Engels is echt gemakkelijk xd Ik leer daar gemiddeld een uurtje, uurtje en een half aan. En dan alleen voor de woordenschat. Vorig jaar hadden wij zo'n goede leerkracht, hij had wel moeilijke examens enzo, maar njuah ik vond het niet zo moeilijk. Maar nu hebben we echt een slechte leerkracht. Het is echt gewoonweg supersaai 

Zo lang leer ik gemiddeld aan alles. c: Behalve Wiskunde, daar maak ik oefeningen.
Het aantal punten voor je vak ligt echt meestal aan de leerkracht. ;p Als die slecht is heb je slechte punten en omgekeerd. xD Bijvoorbeeld voor wiskunde vorig jaar had ik bijna constant in de 60; nu krijg ik van de leerkracht te horen dat ik veel inzicht heb(ook al noemt ze me een parasiet. ;-;).
Het aantal punten voor je vak ligt echt meestal aan de leerkracht. ;p Als die slecht is heb je slechte punten en omgekeerd. xD Bijvoorbeeld voor wiskunde vorig jaar had ik bijna constant in de 60; nu krijg ik van de leerkracht te horen dat ik veel inzicht heb(ook al noemt ze me een parasiet. ;-;).
♪
Wow demon hoeveel haal je op je rapport dan? Volgens mij ben je echt superslim xd Zo'n meisje uit mijn jaar had 95 op haar rapport, dafuq
Wij hebben dit jaar ook een kei slechte leerkracht voor Engels, ik spreek beter Engels dan haar. Haar uitspraak irriteert me verschrikkelijk, haha
En ze kan ook totaal geen les geven. Bij sommige leerkrachten vraag ik me echt af waarom ze ooit zijn aangenomen...
Wij hebben dit jaar ook een kei slechte leerkracht voor Engels, ik spreek beter Engels dan haar. Haar uitspraak irriteert me verschrikkelijk, haha

Wat? Nee, ik heb in de zeventig. Hoezo? 74% totaal; Beste is 85 voor geschiedenis en wiskunde en slechtste is 60 voor chemie. Chemie, Frans en Grieks in de zestig; 60, 69, 66. De rest ligt in de zeventig en ook drie in de tachtig.
Zo slim ben ik toch niet? Ik leer gewoon niet veel, want ik vind dat saai. Tijdens de les let ik ook praktisch niet op als er geen oefeningen zijn. xD Ik kan vast beter halen, maar echt, hoor, dat is saai. :/ Dus ik doe dat niet.

♪
Same over here, ik vind studeren zoooo saai --' stel het dan ook altijd uit xd Mijn slechtste was aardrijkskunde dit keer met 59,8 dacht ik. Mijn wiskunde 64, daar was ik blij voor
Voor de rest was het wel nog allemaal redelijk
In het totaal 73,3, ik ben blij 

-
- Vulpen
Niets beters te doen om kwart over twee... -_- ja, slapen. Maar ja.
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
-
- Balpen
Merry Christmas!!!!
Goede vraag ejell wat doen jullie met kerst??
Wij hier thuis niks bijzonders hoor ontbijten met ze allen en vanavond gaan we naar mijn moeder familie wij zijn daar met ongeveer 60 man...
Goede vraag ejell wat doen jullie met kerst??
Wij hier thuis niks bijzonders hoor ontbijten met ze allen en vanavond gaan we naar mijn moeder familie wij zijn daar met ongeveer 60 man...
"Go hard or go home"
Rubenoriginal
Rubenoriginal
Merry X mas
hmm.. ik wil volgend jaar een teken jaar houden
. Nu wil ik in plaats van Photo a day, Draw a day doen
.
Wie wil helpen met tekenlijstjes maken?

hmm.. ik wil volgend jaar een teken jaar houden

Wie wil helpen met tekenlijstjes maken?

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Merry Christmas everyone! 
zo ik ben ook weer terug van langdurig weggeweest, ghehe
*kijkt zichzelf bestraffend aan en komt er vervolgens achter dat dat helemaal niet kan >.<*
Draw a Day zeg je? Hmm... slim plan, misschien dat ik ook meedoe
Met tekenlijstjes bedoel je dingen die je wil gaan tekenen neem ik aan? Ö
365 onderwerpen, oei O.o
erm... nu wordt het lastig... een hele encyclopedie natekenen?not 

zo ik ben ook weer terug van langdurig weggeweest, ghehe

*kijkt zichzelf bestraffend aan en komt er vervolgens achter dat dat helemaal niet kan >.<*
Draw a Day zeg je? Hmm... slim plan, misschien dat ik ook meedoe
Met tekenlijstjes bedoel je dingen die je wil gaan tekenen neem ik aan? Ö
365 onderwerpen, oei O.o
erm... nu wordt het lastig... een hele encyclopedie natekenen?

Don't cry because it's over, but smile because the of the wonderful experience you had :)
-
- Vulpen
Fijne kerst!! 
Een tekening per dag is trouwens wel een stuk moeilijker dan een foto per dag.
Ik weet eigenlijk niets, maar succes!

Een tekening per dag is trouwens wel een stuk moeilijker dan een foto per dag.

als ik een goede camera had, had ik het waarschijnlijk ook gedaan ^^
Drawing A Day, here I come! *doet alvast een overwinningsdansje*
Drawing A Day, here I come! *doet alvast een overwinningsdansje*
Don't cry because it's over, but smile because the of the wonderful experience you had :)
vertel :3
als er op een dag een of ander feest is (Pasen of natuurlijk Kerst) kan dat ook een goede inspiratie zijn, bedenk ik me ineens...
maar dat is wel een beetje erg random natuurlijk >3
als er op een dag een of ander feest is (Pasen of natuurlijk Kerst) kan dat ook een goede inspiratie zijn, bedenk ik me ineens...
maar dat is wel een beetje erg random natuurlijk >3
Feestdagen doe ik sowieso (nog wel wat leuks bij verzinnen ofcourse) en ik heb teken een oude tekening overnieuw en ik heb een foto die ik wil natekenen
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Haha, ik vind deze echt hilarisch:
My mom said dinner was ready and I went into the kitchen and it wasn’t even ready I’m sick of all these lies, its tearing our family apart
My mom said dinner was ready and I went into the kitchen and it wasn’t even ready I’m sick of all these lies, its tearing our family apart
-
- Vulpen
Ik denk dat het een goede manier is om jezelf bezig te houden, Demon. Maar ja, ik heb over het algemeen toch al te weinig tijd.