De chatbox
Uhm als je me al je geld geeft, verschijnt er een eenhoorn voor je deur. Daarna gaan we samen over regenbogen vliegen, jeejDemon schreef:Dus het doel in de Godsdienst is wegvliegen op een eenhoorn en met jouw vliegen... En hoe verdien je dan een eenhoorn?

Life is a book and those who do not travel only read one page.
@Arin
Ba dum tsss ♪
@Nutella
En dat is dus eigenlijk een metafoor voor het opgeven van al je aardse bezittingen, waardoor de poort naar de hemel voor je door verschijnt en je tussen alle goede dingen "vliegt". Klinkt nogal bekend.
Ba dum tsss ♪
@Nutella
En dat is dus eigenlijk een metafoor voor het opgeven van al je aardse bezittingen, waardoor de poort naar de hemel voor je door verschijnt en je tussen alle goede dingen "vliegt". Klinkt nogal bekend.
♪
Ja zoiets. Het doel is dat ik op wereldreis kan gaan en kan gaan skydiven en jullie mogen vliegen met eenhoorns, jeej iedereen blij!
Ik heb het licht gezien hoor, RPing op Tumblr. Ge-wel-dig. Geen idee waarom, maar het is gewoon super leuk xD
Nutella + Demon + OV chatbox = WTF :')
Nutella + Demon + OV chatbox = WTF :')
When the power of love overcomes the love of power.
ha, je wilt me niet followen. Mijn dash schreeuwt zo ongeveer GAY!
Ik ben één van die fangirls op Tumblr xD mijn blog is ongeveer 99% glee en 1% andere lesbian couples uit tv-shows... :')
Ik ben één van die fangirls op Tumblr xD mijn blog is ongeveer 99% glee en 1% andere lesbian couples uit tv-shows... :')
Totally right xD. Maar het is wel grappig :p. Maar hoe dan ook jullie zijn gestoord. Maar dat is niet erg, gestoorde mensen zijn leuk. En ik zeg veel te veel 'maar'. En (gogh nu ga ik ook nog veel te veel 'en' gebruiken) wat is het verschil juist tussen al die sites? Zoals Twitter, Tumblr, Facebook, etc? Ik ben nieuwsgierig, so tell me :3ejell schreef: Nutella + Demon + OV chatbox = WTF :')
If you believe you can, and believe it strongly enough, you'll be amazed at what you can do.
Facebook is een site met allemaal wannabe duckface bitches en idk rare mensen. Niet allemaal natuurlijk, maar pff facebook is echt stom tegenwoordig, met al die haat ook. Maar oké het is dus een site waar je gebeurtenissen van je leven opzet eigenlijk en waar mensen kunnen reageren (lees: commentaar geven op alles) en dingen liken enzo.
Tumblr is heilig met allemaal superleuke mensen. Het is eigenlijk een soort blogsite en iedereen heeft een blog waarop je foto's, muziek, text-posts enzovoort kan zetten, mensen kunnen ook anoniem of met hun link erbij vragen aan je stellen. Je hebt hier ook een bepaald aantal followers en je kan natuurlijk ook anderen mensen followen.
Op twitter kan niemand dingen liken en tja je kan wel reageren, soort van, maar dan komt dat weer op je eigen twitter te staan. Snap je? Ik kan twitter niet echt goed uitleggen, haha
Ook kan je hier weer mensen followen en heb je ook followers.
Tot zover mijn geweldige uitleg.
Tumblr is heilig met allemaal superleuke mensen. Het is eigenlijk een soort blogsite en iedereen heeft een blog waarop je foto's, muziek, text-posts enzovoort kan zetten, mensen kunnen ook anoniem of met hun link erbij vragen aan je stellen. Je hebt hier ook een bepaald aantal followers en je kan natuurlijk ook anderen mensen followen.
Op twitter kan niemand dingen liken en tja je kan wel reageren, soort van, maar dan komt dat weer op je eigen twitter te staan. Snap je? Ik kan twitter niet echt goed uitleggen, haha

Tot zover mijn geweldige uitleg.
@Nutella: Bedankt ;d tjah, over Facebook heb je gelijk, jammer genoeg. En over Tumblr en Twitter; moet ik eens aanmaken xd Alhoewel ik al Twitter heb, maar uuh ben vergeten wat mijn inloggegevens enzo zijn, dus dat is niet erg handig haha xp
If you believe you can, and believe it strongly enough, you'll be amazed at what you can do.
Deze jongen is weer tijdelijk terug
Yeaah! Ik heb jullie echt gemist! Ik probeer weer wat verhalen te volgen en zeker kritiek te geven. In de tijd dat ik weg was heb ik veel geschreven voor 1 verhaal, misschien dat ik die komende tijd wel op OV gooi.
Ik ben wel erg benieuwd naar wat ik allemaal heb gemist en welke verhalen ik zeker moet gaan volgen. Heb je tips, laat ze dan graag hier achter

Ik ben wel erg benieuwd naar wat ik allemaal heb gemist en welke verhalen ik zeker moet gaan volgen. Heb je tips, laat ze dan graag hier achter

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Op Twitter? Dat zie ik niet :') Of op mijn personal?
Tumblr is... Tumblr is geweldig. Je moet wel de juiste blogs volgen enzo, maar er is van alles wel iets. Ik zeg graag: 'de ene helft van de Tumblr users is hipster, de andere helft fangirl', want die dingen zijn er heel veel. Het is wel een beetje ingewikkeld soms, vooral als je leert dat je allemaal opties hebt voor je blog. Komt vanzelf, als je gewoon doorzet en erop blijft xD
Twitter is ook awesome, lol. Ook een perfecte plek om te fangirlen. (Ja, ik ben nu eenmaal een fangirl, don't judge me
). Je kunt gewoon tweets sturen en op andere reageren of retweeten. Simple, but effective.
Facebook... Geen woorden voor. *kots*
Welkom terug, Jochem
Tumblr is... Tumblr is geweldig. Je moet wel de juiste blogs volgen enzo, maar er is van alles wel iets. Ik zeg graag: 'de ene helft van de Tumblr users is hipster, de andere helft fangirl', want die dingen zijn er heel veel. Het is wel een beetje ingewikkeld soms, vooral als je leert dat je allemaal opties hebt voor je blog. Komt vanzelf, als je gewoon doorzet en erop blijft xD
Twitter is ook awesome, lol. Ook een perfecte plek om te fangirlen. (Ja, ik ben nu eenmaal een fangirl, don't judge me

Facebook... Geen woorden voor. *kots*
Welkom terug, Jochem

@ejell: girlbased_ is jouw twitter toch? xd
@artikel: oh ik dacht dat je zoiets ging zeggen van: 'ik ken je niet eens'
Maar je zei het niet, jeej
@artikel: oh ik dacht dat je zoiets ging zeggen van: 'ik ken je niet eens'
Maar je zei het niet, jeej

Ik dacht het wel hoor Nutella. Maar ik vind het zo onvriendelijk klinken. Natuurlijk ken je niet iedereen, maar er is toch altijd een kans om andere te leren kennen?
Dankjewel Ejell (Sorry, ben je naam even vergeten
). Hopelijk pak ik alles weer snel op en ben ik met veel dingen weer bijgelezen. En natuurlijk zal ik zelf ook weer een verhaal plaatsen. Tegen veel tegenzin van veel mensen, maar ja xD
Dankjewel Ejell (Sorry, ben je naam even vergeten

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
-
- Vulpen
Ik wil nu heel blij gaan reageren met "HOI IK BEN ____!!!" maar ik wil anoniem blijven. -_-
Soms ben ik echt gewoon een wandelende paradox.
Soms ben ik echt gewoon een wandelende paradox.
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
Gefeliciteerd Marit met je 2-jarig lidmaatschap van OV
!
*Neemt taart aan*
Ik ben vandaag weer flauwgevallen
Ik stond draaierig mijn bed uit en toen ik net de trap af wilde lopen ben ik met een smak neergevallen
Ben de laatste tijd van de vakantie al ziek, maar dat het weer zo erg zou worden had ik zeker niet op gerekend. Waarom ik
?

*Neemt taart aan*
Ik ben vandaag weer flauwgevallen

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Ik zal zeker goed op mezelf letten. Maar weet je wat het ook is; ik heb wel honger maar ik krijg niets naar binnengewerkt. En als ik dan echt bijna het naar binnen heb gewerkt, dan heb ik het gevoel dat het er snel weer uitgaat.
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Ik probeer het. Mijn ouders en ook veel mensen die dichtbij mij staan zijn echt erg bang voor wat er met mij gaat gebeuren. Ben al paar keer naar de dokter moeten gaan, en ook een keer naar het ziekenhuis. Puur omdat ik niet altijd alles binnenkrijg wat ik wil binnen zou moeten krijgen. Maar ja, dat zijn gewoon mijn eigen domme keuzes.
Hoe gaat het voor de rest met iedereen hier?
Hoe gaat het voor de rest met iedereen hier?
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Groot gelijk hebben ze dat ze je in de gaten houden! Dat gaat erg moeilijk via internet ;p
Met mij gaat het goed, alleen beetje slaaptekort dit weekend, en maandag begint school, dus dat is wat minder. Maar verder okay (:
Met mij gaat het goed, alleen beetje slaaptekort dit weekend, en maandag begint school, dus dat is wat minder. Maar verder okay (:
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
-
- Vulpen
Schooooool, praat me er niet van. Ik probeer er niet aan te denken. Vanavond rond een uur of tien mijn bed in, anders lukt opstaan om 7 uur écht niet.
Ik mag morgen een uurtje later beginnen
ha, dus lekker om acht uur mn nest uit. Maar ik kan écht niet vroeg slapen, zelfs met slaaptekort niet, dus dat wordt nog wat morgenochtend, vechten tegen de wekker! xd

I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
- Saskjezwaard
- Computer
Ha! Ha! Wat lach ik om jullie
ik heb nog lekker twee weekjes vakantie en ga maandag zelfs een midweek op vakantie
Verschil moet er zijn :')

Verschil moet er zijn :')
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer
Nee
hoe kom je daarbij? Ik denk dat ik van die deadly sins maar luiheid moet nemen xD al zie ik er eigenlijk niet zoveel luiheid in... hoe kan je dat goed in een jurk proppen?
En dank je

En dank je

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer
die slapende lakei van land van ooit! Met zo'n treintje achter je aan! Jaaa, dat wordt leuk in de kroeg haha xD weet je zeker dat er veel mensen naar je kijken :')
-
- Vulpen
Ik voel me zó naar. Ik ga me even afreageren door (hopelijk) een groot stuk van mijn verhaal te schrijven.