De chatbox
Ik heb het al één dag volgehouden, net 20 keer gepomd en ik ben al moe. Ik moet ook echt dringend iets aan mijn conditie gaan doen. Maar ik ga wel joggen als het beter weer wordt ofzo xd
Life is a book and those who do not travel only read one page.
wooow ik dacht dat iedereen hier 18/19 was ofzo. Ik ben 20 btw : ')
Jammor, ik wilde eigenlijk een verhaal posten over corpsballen en bier en het studentenleven, ik weet niet of dat dan wel kan ofzo? Nouja we zullen wel zien.
RPGs zijn chill btw, ik heb een jaar heel actief in een RPG een opvliegerig ultiem schattige homo gespeeld, beste tijd ooit :')
Jammor, ik wilde eigenlijk een verhaal posten over corpsballen en bier en het studentenleven, ik weet niet of dat dan wel kan ofzo? Nouja we zullen wel zien.
RPGs zijn chill btw, ik heb een jaar heel actief in een RPG een opvliegerig ultiem schattige homo gespeeld, beste tijd ooit :')
-
- Toetsenbord
Dat kan wel hoor ;)
Ik ben 23, dus het studentenleven staat nog vers in het geheugen gegrift xD
Ik ben 23, dus het studentenleven staat nog vers in het geheugen gegrift xD
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
-
- Typmachine
Waarom zou het niet kunnen?
En ik denk dat nu ongeveer de helft van de OV'ers zo rond de 20 is en de andere helft rond de 15/16.
Ik ben zelf 19 en ik word over twee maanden 20.
Daar gaan mijn tienerjaren.
*sniff*

En ik denk dat nu ongeveer de helft van de OV'ers zo rond de 20 is en de andere helft rond de 15/16.
Ik ben zelf 19 en ik word over twee maanden 20.
Daar gaan mijn tienerjaren.

- Saskjezwaard
- Computer
And I'm back
en heb eindelijk pagina's vol onzin doorgespit --' did you guys miss me?
? Sorry, ben te lui om iets originelers te bedenken xD
Wat heb ik deze week geleerd?
Mijn haar wordt stro als het chloorwater-opgedroogd is
Als je ijsblokjes in een bepaalde vorm heel erg lelijk vindt en dat ook herhaaldelijk zegt, ben jij de 'geluksvogel' die ze aan het einde van het dobbelspel meekrijgt
Vertrouw er nooit op dat 'rood' het drie keer op een rij goed doet, want dan win je niks
Van lui hangen op de bank krijg je nooit genoeg
Samen singstarren is leuk
en nu heb ik chantagemateriaal erbij ghehehe xD
En nog veeeeeel meer ^^ nuttig weekje :3

Wat heb ik deze week geleerd?
Mijn haar wordt stro als het chloorwater-opgedroogd is
Als je ijsblokjes in een bepaalde vorm heel erg lelijk vindt en dat ook herhaaldelijk zegt, ben jij de 'geluksvogel' die ze aan het einde van het dobbelspel meekrijgt
Vertrouw er nooit op dat 'rood' het drie keer op een rij goed doet, want dan win je niks
Van lui hangen op de bank krijg je nooit genoeg
Samen singstarren is leuk

En nog veeeeeel meer ^^ nuttig weekje :3
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Toetsenbord
Saaaaaaaassssskiaaaaaaa
Ik ben eeeen aaaaaaahaaaaaaaap
Niet meer mijn mooie zelfgemaakte png'tje :p
Ik ben eeeen aaaaaaahaaaaaaaap
Niet meer mijn mooie zelfgemaakte png'tje :p
- Saskjezwaard
- Computer
En wat heb jij dan wel geleerd, jongedame? Behalve hoe we een manloze wereld kunnen krijgen
ik ga onze testosteron-afpak-machine alvast in elkaar zetten :p
Ik praat niet met apen

Ik praat niet met apen

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Toetsenbord
geheugen --' en redeneren, en probleem oplossen en ... nog wat andere dingen die ik alweer vergeten ben xD...
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
- Saskjezwaard
- Computer
Je bent... overal
ooo god, ooo god, dit gaat nooit meer goedkomen 
hahah xD jaaa, heel goed xD klinkt als mij als ik aan het leren ben voor tentamens

hahah xD jaaa, heel goed xD klinkt als mij als ik aan het leren ben voor tentamens

-
- Vulpen
Volgende week proefwerkweek. Zin in! Not. Dat wordt heel veel stampwerk, maar gelukkig heb ik wel maar twee dagen.
Ja, dat klopt. Ik heb een proefwerkweek van twee dagen.
(a)
En Jodie, Saskie heeft gewoon een slechte invloed op ... op wie niet?
Ja, dat klopt. Ik heb een proefwerkweek van twee dagen.

En Jodie, Saskie heeft gewoon een slechte invloed op ... op wie niet?
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
- Saskjezwaard
- Computer
En toen ging ik kamerverhuizen
van m'n eigen, fijne, grote kamer met wastafel naar klein kamertje zonder wastafel
en dat alles zodat mijn kamer de werkkamer kan worden. Waarom heb je een werkkamer met een wastafel nodig?
En dan wordt dit weekend zeker ook nog verkloot aan het meehelpen van het opknappen van 'mijn' kamer... dat ga ik niet doen! En gelukkig heb ik iets anders te doen, leren voor m'n theorie :p pfieuw xD
En ik ben ook weer bijna blut :') 323,66 aan schoolboeken --' dag-dag zuurverdiend geld met werken...
Dat is allemaal niet zo leuk vandaag. Achja.

En dan wordt dit weekend zeker ook nog verkloot aan het meehelpen van het opknappen van 'mijn' kamer... dat ga ik niet doen! En gelukkig heb ik iets anders te doen, leren voor m'n theorie :p pfieuw xD
En ik ben ook weer bijna blut :') 323,66 aan schoolboeken --' dag-dag zuurverdiend geld met werken...
Dat is allemaal niet zo leuk vandaag. Achja.
Ugh, ik begin echt met veel te veel verhalen! Vorige week had ik een leuk idee voor een verhaal en ik dacht: 'Dit keer ga ik het eens helemaal afmaken!' Ik heb al een heel stuk geschreven, maar vandaag kreeg ik opeens weer een super leuk idee voor een totaal ander verhaal, en ik móét het gewoon opschrijven. En dat heb ik dus altijd, ik heb echt tientallen onafgemaakte verhalen op mijn computer staan...
Waarom kan ik niet gewoon mijn verhalen afmaken?
Waarom kan ik niet gewoon mijn verhalen afmaken?
-
- Toetsenbord
Welcome to the club :D
Ik moest gisteren trouwens een recensie ding voor godsdienst schrijven. Het lag op tafel en mijn vader had het gelezen en hij zei: 'Wow, gij kunt eigenlijk wel een stukske schrijven.'
Wat betekent dat hij vind dat ik goed kan schrijven, jeej xd
Wat betekent dat hij vind dat ik goed kan schrijven, jeej xd
-
- Vulpen
Mag ik ook bij het clubke?
Truth be told, I miss you.
Ik ben een vhuuzenaar wij plakken overal een s aan of ertussen xD dus lekker clubske xD ghehe
Kom er maar bij

Kom er maar bij

ooh nee dit is de versie van hoe wij het liedje zingen xD haha
Nee, in vlaams faal ik hard. Zo zat ik paar maanden geleden met een Vlaamse friet in een huis zegt ze tegen me: Jodie, wil je even mijn taske pakken.
Ik heb een half uur naar een tas lopen zoeken die er niet was --'
Nee, in vlaams faal ik hard. Zo zat ik paar maanden geleden met een Vlaamse friet in een huis zegt ze tegen me: Jodie, wil je even mijn taske pakken.
Ik heb een half uur naar een tas lopen zoeken die er niet was --'
-
- Toetsenbord
Asnen bij mij vandan kom krijge dit.
Maarja, in Nederland spreken ze zon beetje in elk dorp wel weer een ander taaltje :P
Maarja, in Nederland spreken ze zon beetje in elk dorp wel weer een ander taaltje :P
Ahja, zo xdJodieJJ schreef:Een mok dat vergeet ik nooit meer!
Een tas ja, da zeg ik ook, of een kop. Maar dan meestal wel met iets achter, zoals 'een tas/kop koffie'
Anders begrijp ik het ook niet

Die mok, doet me dus denken aan een 'mokke' xd. Kennen jullie dat? Dat is dus een ander woord voor mooi meisje ofzo, maar eerlijk gezegd heb ik geen idee waar het vandaan komt en ik gebruik het ook totaal niet xp. Ik zie dus altijd een mok (een tas of kop of hoe je het wilt noemen ;d) voor me als ze tegen iemand 'mokke' zeggen
Mijn rare hersenen ook
.
Ik en een vriendin hebben ons daarjuist weer goed belachelijk kunnen maken. Dus we gaan altijd de vrijdag naar de atletiek, maar het is blijkbaar nieuwjaarsreceptie vandaag (we zijn niet uitgenodigd
maarja, we hebben ons inschrijvingsgeld eigenlijk ook nog niet betaald...). We komen daar toe en er zijn daar zo 4 gasten in sporttenue, die ons héél raar aankeken van 'Wat doen jullie hier?' Wij achter het clubhuis zo subtiel mogelijk terug naar de uitgang lopen. En daarna onszelf beginnen uitlachen xd

Ik en een vriendin hebben ons daarjuist weer goed belachelijk kunnen maken. Dus we gaan altijd de vrijdag naar de atletiek, maar het is blijkbaar nieuwjaarsreceptie vandaag (we zijn niet uitgenodigd

If you believe you can, and believe it strongly enough, you'll be amazed at what you can do.
Ik gebruik 'mokke' / 'mokske' wel. Je kan het trouwens ook voor jongens gebruiken. Ik heb ook geen idee waar het vandaan komt xd
Haha, troost jezelf. Ik maak me zowat elke dag belachelijk
Haha, troost jezelf. Ik maak me zowat elke dag belachelijk

-
- Toetsenbord
Verbastering van mokkel geloof ik.
Echt waar? Voor jongens, ik dacht dat het alleen voor meisjes was :p. En je hebt dan ook nog 'kroote'. Waar komt dat nu weer vandaan? ;p
Ik ook hoor, vanmiddag in het schoolrestaurant bvb was ik aan het 'oversharen' zoals mijn vriendinnen het noemden xd. En de jongens achter en voor ons konden meegenieten en raar kijken naar mij, van 'What the?'
Ik heb het dus nooit door wanneer er iemand achter mij staat en ik moet zwijgen over bepaalde onderwerpen haha ;d
Ik ook hoor, vanmiddag in het schoolrestaurant bvb was ik aan het 'oversharen' zoals mijn vriendinnen het noemden xd. En de jongens achter en voor ons konden meegenieten en raar kijken naar mij, van 'What the?'
Ik heb het dus nooit door wanneer er iemand achter mij staat en ik moet zwijgen over bepaalde onderwerpen haha ;d
If you believe you can, and believe it strongly enough, you'll be amazed at what you can do.
Ik voel me plots down en ik heb geen idee waarom. :/ Maar, njaaa. Eerlijk gezegd, kan ik ook niet zo goed vlaams hoor. Op zich heeft praktisch elke provincie een ander dialect; wat het ook niet echt vergemakkelijkt. Nja. Ik gebruik daar niet echt een speciaal woord voor. Van een jongen zeg ik het op zich niet en bij een meisje gewoon "een mooi meisje", lekker allitereren. 

♪
@MissRolex
Kroote ken ik niet. Bij ons gebruiken ze 'mokke/mokske' voor jongens en meisjes. Alleen word 'mokske' wel meer gebruikt, haha
Maar eigenlijk gebruiken wij gewoon alles: 'mokske' 'hottie' 'dies lekker' 'dies mooi' enz
OMG DAT HEB IK OOK ALTIJD.
Kroote ken ik niet. Bij ons gebruiken ze 'mokke/mokske' voor jongens en meisjes. Alleen word 'mokske' wel meer gebruikt, haha

OMG DAT HEB IK OOK ALTIJD.
@Demon
Laten we je opvrolijken door onze gesprekken op hoog niveau
Ik kan ook niet zo goed Vlaams, ik spreek bijna helemaal AN. Ik vind dat best wel jammer.
Weten jullie wat 'zeksmuiers' zijn? Dat is Turnhouts, ik ken dat van mijn moeke xd
Laten we je opvrolijken door onze gesprekken op hoog niveau

Ik kan ook niet zo goed Vlaams, ik spreek bijna helemaal AN. Ik vind dat best wel jammer.
Weten jullie wat 'zeksmuiers' zijn? Dat is Turnhouts, ik ken dat van mijn moeke xd
Nja, ik spreek geen AN, hoor. Ik ben echt slecht in spreken.
Gewoon omdat ik eigenlijk niet genoeg tijd heb om mijn woorden te vormen en daarnaast blokkeert mijn timide karakter dat ook wel een beetje. Niet dat ik stotter en zo hoor, maar het schijnt echt dat ik extreem mompel, wanneer ik praat. :/ Daarnaast maak ik ook allemaal wacky armbewegingen. 

♪
Ik heb net een geweldige ontdekking gedaan. Als je zo de topics bekijken zie je zo staan 'Laatste reactie'. En naast de naam van wie een laatste reactie heeft gezet, staat dus een pijltje zodat je meteen naar die reactie gaat. En ik altijd al die moeite doen om helemaal naar beneden te scrollen.
Waarschijnlijk had iedereen dit al wel door, maar ik ben traag van begrip.
Waarschijnlijk had iedereen dit al wel door, maar ik ben traag van begrip.
@Nutella: Haha, bedankt xd Ik wist dat dus ook niet ;d Maar ik ben ook altijd heel traag van begrip. Soms vraag ik me af hoe ik in het Latijn terecht gekomen ben
@Demon: Heb ik ook, als er iemand tegen mij praat die ik zo niet goed ken, begin ik vage dingen te zeggen xd. En dan meestal een rode kop erbij, haha :p. En ik praat veel te snel, echt niet normaal :p.

@Demon: Heb ik ook, als er iemand tegen mij praat die ik zo niet goed ken, begin ik vage dingen te zeggen xd. En dan meestal een rode kop erbij, haha :p. En ik praat veel te snel, echt niet normaal :p.
-
- Toetsenbord
En voor de grap; probeer de 'End' toets op je toetsenbord eens, scheelt ook een hoop scrollen (en de 'Home' knop voor omhoog)
@MissRolex
OMG WIJ LIJKEN ZO HARD OP ELKAAR. Ik vraag me ook altijd af waarom ik in Latijn zit, omdat ik buiten school dingen echt dom ben.
Als ik mensen niet zo goed ken is het meestal ook awkward xd
OMG WIJ LIJKEN ZO HARD OP ELKAAR. Ik vraag me ook altijd af waarom ik in Latijn zit, omdat ik buiten school dingen echt dom ben.
Als ik mensen niet zo goed ken is het meestal ook awkward xd
@Nutella: Haha
Mijn parate kennis ligt ook heel erg laag xd. Ze vroegen me een vraag (maar die weet ik niet meer :p) en het antwoord was Azië, dus het had iets met het oosten te maken. Maar goed, vlak nadat ze de vraag gesteld hadden, zeg ik: Asiërijk (heb ik dit al eens gezegd, ik heb zo'n gevoel van wel, maar ik kan mis zijn xd met mijn beperkt geheugen ook)
En toen lachten ze me uit. Niet veel later stond het al overal in mijn agenda xp.
Jaa, vreemde mensen, ik weet nooit wat te zeggen, alsof ik niet meer kan nadenken ofzo
. Of al mijn spontaniteit, die ik bij mijn vriendinnen heb, verdwenen is. Zoooo irritant.

En toen lachten ze me uit. Niet veel later stond het al overal in mijn agenda xp.
Jaa, vreemde mensen, ik weet nooit wat te zeggen, alsof ik niet meer kan nadenken ofzo

Meh, bij mij is het praktisch hetzelfde bij mensen die ik ken, als bij mensen die ik niet ken. Alleen zeg ik een hoop vreemdere dingen bij de mensen die ik wel ken. 
Nu, ja, ik ben ook niet zo slim, hoor. Voor Latijn moet je dat eigenlijk ook niet zijn. Je kan gewoon alles uit je hoofd leren. (Niet dat iemand dat doet...)
@MissRolex Asiërijk? Hoe kom je daar op?

Nu, ja, ik ben ook niet zo slim, hoor. Voor Latijn moet je dat eigenlijk ook niet zijn. Je kan gewoon alles uit je hoofd leren. (Niet dat iemand dat doet...)
@MissRolex Asiërijk? Hoe kom je daar op?
♪
@Demon: Geen idee hoe ik erop kom, het vloog er gewoon uit xD. Ik zeg vaak rare dingen xd en dat vormen dan mijn nieuwe woorden ;p. Ik ben bezig met mijn zelfgemaakte woordenboek (anders vergeet ik mijn woordjes ;d), haha
. Nu heb ik al een 10-tal woorden xd.