De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik weet niet of m'n pap het leuk vindt als ze zo lang blijven :P kan ie dadelijk nog een keer langs de kringloop... nooo,de kringloop, wat doe ik mijn arme boekjes aan? :|
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
pulpo
Puntenslijper
Puntenslijper

hee, niets tegen de kringloop, de kringloop is episch!
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik heb niets tegen de kringloop, maar heb iets tegen niet weten wie (of wat) mijn spulletjes meeneemt. Al die arme boekjes :(
Ik kan nu al voorspellen dat ik later een enorme boekenkast nodig heb omdat ik bijna geen boeken weg kan gooien xD tijdschriften ook al niet zo goed... Iemand toevallig nog interesse in de Psychologie? xD daar heb ik er ook nog een hoop van xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

Op aandringen van mijn ontzettend irritante muziekdocent moet ik dus waarschijnlijk rond 15 februari optreden voor allemaal ouders en leerlingen van mijn school, omdat ik "mijn talent moet laten zien en mijn grenzen moet verleggen". Het is nog een maand en ik zit nu al te trillen. Gatverdamme.
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ik weet niet of ik de enige ben met dit probleem, maar ik vind het zo vervelend om titels voor gedichten of verhalen te verzinnen. Ik wil hier soms iets posten maar dan kan ik geen titel verzinnen. Echt vervelend :D
Life is a book and those who do not travel only read one page.
MissRolex
Balpen
Balpen

Nowpe, je bent niet de enige :p ik heb daar ook nogal moeite mee, haha xd.
If you believe you can, and believe it strongly enough, you'll be amazed at what you can do.
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Hmm, ik denk dat ik gewoon titelloos ga zetten. Maar dat spreekt ook niet echt aan om te lezen xd
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

And i'm friendzoned.
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Gewatted?
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Friendzoned? Ken je dat niet? Dat is gewoon dat een jongen/meisje niets meer dan vrienden met je wil zijn.
Krijg ik net deze sms: 'Gij bent een kei goei vriendin voor mij en als er iets is wil ik u ook altijd helpen, maar kwil ni meer dan goede vrienden zijn eh :) xxxxxx'
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Even voor de duidelijkheid: ik heb nooit tegen hem dat ik hem leuk vind ofzo. Ik weet ook niet echt of ik hem leuk vind. Hij is wel leuk. Maarja... :D
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Ach, loopt genoeg leuks rond ;)
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Daar weet chris alles van xp
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Niet op mijn school xd
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

@Jodie Jep, ik bén uiteraard iets leuks :3 Ik zie het bewijs elke dag weer in de spiegel
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

@Nutella
PRECIES. Story of my life. Er blijken echt overal leuke jongens rond te lopen volgens basically everyone die ik ken, ik kom ze alleen bijna nooit tegen .. en al helemaaaaaal niet op school, afgezien van één jongen ..
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
Saskjezwaard
Computer
Computer

Geloof me, zodra je met de trein gaat reizen, kom je er genoeg tegen :3 oh, en als je naar de uni/hbo/watdanook gaat, dan zijn er ook genoeg leuke jongens. Maar zoek geen studie uit met 75% vrouw --' dat werkt niet zo goed voor de jongens die je dagelijks ziet xD de leuke jongens hebben of een vriendin, of zijn gay, of allebei (you'll never know :p)
pulpo
Puntenslijper
Puntenslijper

Ja maar hoor eens even, Saskjezwaard, ik zit nu op de uni en ik doe een studie en er zijn inderdaad leuke jongens. Maar wat denk je, ja! inderdaad! BEZET.

IEDEREEN IS BEZET.

Het is ongelofelijk. Ik weet dat inter-dispuuts rela's sowieso nooit heel goed eindigen, maar dat echt álle jongens bezet zijn (op 3 of 4 na die inderdaad gefriendzoned zijn). Op mijn studie zijn er ook niet heel veel vrijlopende mannen met potentie.

Grenzen verleggen, blijkbaar ;_;

ps: woonde ik maar in een andere stad, dan moest ik elke dag met de trein en kon ik lekker meedoen met Hartstocht in de Trein :roll:
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Hm je doet psychologie eh? Wil ik ook misschien doen... Goede studie gekozen ;)

Aber misschien wil ik wat met schrijven doen... Of scripts ofzo... :')
When the power of love overcomes the love of power.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Noooo :( Mijn stukje is weg! Mijn laptop valt de laatste tijd om de haverklap uit met een foutmelding, geen idee wat er mis mee is. Normaal gesproken is er dan nog een vorige versie automatisch opgeslagen, maar dat heeft ie dit keer niet gedaan. Daar gaat mijn ruzie :')

Pulpo, ja, dat is inderdaad wel zo :p daarom heb ik mijn hoop gevestigd op carnaval! Dan is iedereen single :p of doet zich voor als single, dat kan ook xD
Haha, je kan ook meedoen met spotten in de bieb :p ken je die fb-pagina? Zitten leuke dingen bij :3

En Emilia, ja, psychologie inderdaad :P als je het ook gaat doen heb je ook een goede studie gekozen xD maar je hebt nog een paar jaar, toch? Ik hou het allemaal niet meer bij, iedereen groeit als kool, hun tijd gaat voorbij en ik hobbel er op m'n eigen tempo maar achterna ;') oftewel: mijn neeftje was opeens bijna een kop groter dan ik en dat had ik niet verwacht xD
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Yep, ik zit pas in de 4e :') net als vorig jaar... Maar ik heb dus nog alle tijd! Maar ben toch aan het kijken, want ik kan beter gebruik maken van dit extra jaartje!

Mijn neefje is ook ineens groter dan ik. De ene keer was ik nog langer, en toen ineens was ie mega! Best grappig xD
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Dames, dames, ik heb een oplossing voor het probleem!

Ik heb Informatica gestudeerd, 96% mannen waarvan minstens de helft niet bezet!

Ghehe :P
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

Christian, Christian, de helft van de mannen mag dan niet bezet zijn .. maar zijn het ook mannen die aan de eisen voldoen? Want als ik zo even lees hierzo zijn we allemaal een beetje kieskeurig. Een beetje heel erg.
Mja, whatever, ik moet nog 4 jaar wachten voordat ik uberhaupt kan studeren dus ik heb nog wel een tjidje, en als ik mijn ouders niet kan overhalen om eindelijk uit dit dode stadje te vertrekken zit ik hier dus nog minstens zo lang. Mooie vooruitzichten als je het foreveralone feitje er ook nog bij optelt. (:
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Mijn ouders hebben daar niks over te zeggen! Ik heb al tegen hen gezegd dat als ik 18 ben en ga studeren, ik naar Gent ga. Ver weg van mijn ouders! Nieuwe stad, nieuwe mensen. Ik kijk er nu eigenlijk al naar uit. Alleen zal de studie waarschijnlijk heel zwaar worden, aangezien ik rechten wil gaan studeren. Maar misschien verandert mijn beslissing nog, wie weet :D
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

@Nutella Rechtennnnn. Dat wil ik ook gaan doen ! Of psychologie, ben er nog niet helemaal uit. Maar rechten is wel mijn nummer 1 op dit moment. Ik wil zo snel mogelijk weg uit dit leveloze plaatsje, en het liefst in een ander land wonen, het liefst Engeland, Canada of Amerika, mja, ik zie allemaal wel. Het voordeel van jong zijn, ik heb nog lang genoeg om na te denken. Zit mn moeder al een beetje om te praten om eindelijk eens te verhuizen. Nieuwe mensen ontmoetten, andere school, andere vrienden.
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Rechten is ook mijn nummer 1! Een andere optie is sociologie of misschien ook wel psychologie. Voor de rest is er niet echt iets wat me intresseert. Ik moet ook eens dringend nieuwe mensen leren kennen!
MissRolex
Balpen
Balpen

@Nutella: Mijn vader zegt altijd dat ik advocate moet worden, omdat ik veel te veel praat (volgens hem ;d). Maar dat wil ik niet, haha :P. Ik wil paardenarts worden ^^ maar de studies zijn ook heel... erg...zwaar :(. Daar zie ik zo een beetje tegen op :s Maar het is oftewel volgend jaar Latijn wetenschappen of Latijn moderne talen :p.

We zijn inderdaad wel allemaal een beetje kieskeurig op jongens-vlak :p Maar ikzelf ook, haha :P
Hah, mijn vriendin wil mij koppelen aan een vriend van haar lief. Ik ken die gast alleen niet, maar achjuaah :p. Het enige is dat ik niet zo heel graag gekoppeld wordt.. :unsure

@DropsOfJupiter: Ik wil ook graag naar een ander land wonen, of een wereldreis maken. Nieuwe culturen enzo leren ontdekken :sweet

& Het sneeeeeeeeuwt!!!! :D Ik wil zoooo graag nog eens een sneeuwman maken, zoals vroeger haha :d
If you believe you can, and believe it strongly enough, you'll be amazed at what you can do.
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ik wil graag advocate worden, lijkt me echt leuk!

& ik wil ook supergraag op wereldreis. Gewoon weggaan met goed gezelschap en een rugzak en zien waar het leven je brengt. Ge-wel-dig.

Het sneeuwt, noooooooooo :( Wanneer wordt het terug warmer, ik vries nu al bijna dood :(
MissRolex
Balpen
Balpen

Nutella schreef: & ik wil ook supergraag op wereldreis. Gewoon weggaan met goed gezelschap en een rugzak en zien waar het leven je brengt. Ge-wel-dig.
Ja, inderdaad! Dat moet echt fantastisch zijn :D

& Tjah, het enige nadeel aan sneeuw is dat het heel erg koud is. Maar ik vind het wel leuk om mee te spelen en anderen sneeuwballen in het gezicht gooien :P
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ja dat is waar! Ik vind het ook wel leuk om met de sneeuw te spelen, alleen haat ik de kou. Ik word op school altijd bekogeld... :D
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

Ik haat sneeuw. Of gewoon winter in het algemeen. Misschien komt het door het indonesische bloed ofzo, maar ik kan kou gewoon niet uitstaan. En sneeuwballen gooien vind ik al helemaal te erg. Je zit gewoon met een soort ijsklontjes naar elkaar te gooien - ik zie de lol er niet van in hoor.

En over die wereldreizen .. Ik zou wel een wereldreis willen maken, ja. Om me uiteindelijk in een ander land te vestigen. Ik hoef dat goeie gezelschap er niet eens bij, in mn eentje vermaak ik me prima met mijn primitieve rugzakje (en achter me zeven knappe jongens met bow-ties die mijn roze rolkoffers en bagage achter me aanslepen terwijl ik doe alsof ik genoeg heb aan mijn ene tasje ;)).
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Haha, met goed gezelschap bedoel ik natuurlijk wel een knappe jongen ^^
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

Of zeven knappe jongens ^^
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Maar dan moet je die dus eerst nog zien te vinden ;-)
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik heb mijn hele toekomst al uitbedacht.
Als ik mijn eindexamen gehaald heb ga ik naar New York verhuizen en dan huur ik een leuk appartementje en ga ik studeren aan NYU.
Beetje jammer dat het ook allemaal super veel geld kost, dus waarschijnlijk niet doorgaat. Maar ik wil wel ooit in New York wonen xD
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Oooooh ik wil zooooooo graag naar New York! Dat is echt mijn droom. Gelukkig verdient advocaat wel goed :D
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

@Christian .. tjaa , maar daar verzinnen we wel wat op. beachspotten ofzo ^^.

en ik ben gefriendzoneddd, echt geweldig.

Ik wil later echt graag in Amerika of Engeland wonen, maar dat klinkt zo oppervlakkig vind ik altijd, aahahah.
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ik ben ook gefriendzoned :D
Maar tja, ik bekijk het langs de positieve kant: ik heb wel een goede vriend ...
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Waarom worden alle vrouwen gefriendzoned? :O Rare jongens -.-
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

Nouja, die positieve kant is er dus niet echt. want zo'n goede vriend van mij is hij nou ook weer niet ..

@Christian ik heb geen idee. precies. rare jongens.
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Daarom moet ik dus dringend nieuwe mensen leren kennen.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ugh, nee Engeland kan echt de pot op. :') Ik wil naar NYC en verder ook niet. Ja, oke misschien LA, maar das niet echt mijn 'droomstad' ofzo. XD

Ik ben.. niet gefriendzoned :D
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Als ik naar Amerika ga is mijn hoofdbestemming: NYC.
Verder wil ik ook nog naar LA, Las Vegas en Washington DC :D
Saskjezwaard
Computer
Computer

Net een stuk of 9 theorie-examens geleerd. En ik werd steeds beter in gevaarherkenning, maar zakte steeds op de rest --' telkens net een foutje te veel... hm. Als dat maar niets voorspelt xD
Ik ga maar eens verkeersborden uit m'n kop leren. En wat maten enzovoort :p gelukkig is het morgen pas om 11 uur, de andere tijd was 9 uur. Ik hou daarvan iets te veel van uitslapen xD
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik wil alleen niet naar NYC als een tourist, want tourisme is vreselijk :') Ik wil gewoon the full experience, dus ik wil dr een tijd zitten en werken en studeren enzo... Maar ja... :')

Om in de US te werken moet je ook een greencard hebben geloof ik, en dat is weer superveel gedoe om aan te vragen, en dan is het nog niet eens zeker of je er ook één krijgt. Mijn beste shot is om met een Amerikaans persoon te trouwen en erheen te verhuizen, en dan zo'n greencard aan te vragen. En Amerikaans citizen te worden. Ja ja, dat is mijn 10 jaar plan. :')
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”