De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

En in amerika zijn er meer leuke nietbezette jongens? xD
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

ejell, dat is gewoon geniaal. even zo'n sexy Ian Somerhalder lookalike (zonder het baardje omg) aan de haak slaan en dan met hem naar de US verhuizen. Hello future.
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik dacht meer aan iemand als Naya Rivera ;)
When the power of love overcomes the love of power.
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Strak plan, ik doe mee!
Life is a book and those who do not travel only read one page.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Trouwen met Naya? Dacht 't niet. Ga jij maar met iemand anders trouwen :P
Sebas
Erelid
Erelid
Contacteer:

ejell schreef:Ik dacht meer aan iemand als Naya Rivera ;)
Ik wist niet dat jij ambities had om met een vrouw te trouwen :O :shock:
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Sean 'The Most Sexy Man Alive' Connery dan?
dancing in the sun
Vulpen
Vulpen

Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit of Emilia nou lesbisch is of niet... Voor nu houd ik het maar op biseksueel. xD

Ook ik ben gefriendzoned, die jongen is nu mijn 'gay best friend', haha. Eigenlijk vind ik het helemaal niet erg, ik ben er het afgelopen halfjaar achter gekomen dat hij gewoon leuker is als vriend. (Als ik een jongen was daarentegen, zou ik hem doen. :p)

En speciaal om Emilia en de rest van de USA-lovers jaloers te maken: Ik had het hier nog niet officieel aangekondigd, maar ik vertrek dinsdag 22 januari voor vijf maanden naar Amerika! Ik ga voor the full experience, ik kom in een gastgezin, ga daar naar school, ga mee naar de kerk, etc. Ik kan niet wachten. :D
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ooh ik ben jaloers :(
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ja, haha, daar ben ik zelf ook nog niet 100% uit, maar ik hou het er maar op x)

Ja, dancing, neem me mee! :D
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Lekker weer bij ons. (: Moet zo vijf kilometer gaan fietsen. Zou wel met de bus willen maar het OV ligt plat natuurlijk... xd

En Ian Somerhaldre is MINE. ;c Seriously, hij is toch veel hotter dan Channing Tatum of hoe heet hij? ;c
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
Arin
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Mij lijkt naar amerika gaan ook super :D , maar dan niet NYC... Meer een lekker warm stuk (Floridaaaaa :D :D :D :D )

En er ligt sneeuw :super ... tot ik moet fietsen :( en ik heb ook nog toetsweek... no me gusta :(
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ha ha, nee, Channing ftw!
Saskjezwaard
Computer
Computer

Whoop, whoop, mijn theorie gehaald :D één stap dichterbij mijn rijbewijs! En allemaal leuke nieuwe dingetjes gekocht, waaronder een jas, me is happy^^
Alleen... ik praat niet meer met degene die om deze sneeuw heeft gevraagd totdat het helemaal weg is -_- het mag vallen op drie dagen: 24, 25 en 26 december, meer niet. Jammer genoeg werken de weergoden niet mee xD ik ben allang blij trouwens dat ik nog niet met het OV hoef gheheh xD

En Dancing, hoe is dat geregeld, dat naar Amerika gaan? Gaaf trouwens! Ik weet niet of ik zelf voor zo lang wel leuk zou vinden, maar je krijgt wel een enorm goed beeld van hoe het daar nou precies is. Ik moet zeggen dat ik een heleboel -waarschijnlijk verkeerde- vooroordelen over Amerika heb :P dus geef mij maar Engeland om naar te gaan :3
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Gefeliciteerd Saskia :D, whoop whoop :D

en Amerikaa jaa daar zou ik ook heen willen :D, maar zon highschool lijkt me ergens niks xD
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Juist wel! Jaartje high school, lijkt me leuk!
Saskjezwaard
Computer
Computer

Dank u^^ nog even en ik kan de weg onveilig gaan maken muhahaha :twisted:

Nee, mij eigenlijk ook niet nee. De uni daar dan? Hm, ik denk niet dat ik daar in zou komen xD gewoon vakantie, rondrit door Amerika is het beste :3
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Universiteit is volgens mij niet heel moeilijk daar hoor xD, HBO niveau dacht ik.. maar weet natuurlijk ook niet zeker :P.

en oh help :o, saskia waarschuw even als je je rijbewijs hebt xD
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Er ligt sneeuw en heel onze school wordt gek. Iedereen sneeuwballen gooien xd
Het enige probleem is dat als er iemand één meter naast me staat, ik nog mis gooi. TYPISCH!
Ik word dan natuurlijk kei vaak geraakt :(
Demon
Typmachine
Typmachine

Oké, ik heb alles dus even doorgelezen. Eigenlijk heb ik alleen iets van gefriendzoned, knappe jongens, allemaal bezet, studierichtingen en Amerika onthouden. Maar goed. Daar kan ik genoeg uit opmaken en dan zou het allemaal niet kloppen. Maar, nja. Ben ik geen knappe, niet-bezette jongen die aan jullie eisen voldoet? ^^

Bij ons gooit ook iedereen met sneeuwballen, of ja toch vooral de eerste- tot derdejaartjes, maar die zijn ook nog kleutertjes. :P Er waren dus blijkbaar drie oogkwetsuren. :P Of volgens het bord toch.
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

WAT ZEI JIJ DAAR OVER DERDEJAARTJES?
Demon
Typmachine
Typmachine

Als je dat niet eens kan lezen heb ik gelijk toch? ^^
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ik ben geen kleutertje. Als je zo doorgaat ga ik het tegen mama zeggen! *kruipt huilend in een hoekje*
Demon
Typmachine
Typmachine

Maar mijn mama is veel beter dan de jouwe. En mijn papa is supersterk!
Ja, ja, die goeie oude tijd. Nu, ja, zo goed was die eigenlijk niet, maar ik stond gewoon bij niets stil. Dus het leek wel goed. xd Maar tegenwoordig nemen de kleine kinderen de "felle gasten" van vandaag te veel als voorbeeld. :/ Dan heb je gewoon zo'n 8-jarige kinderen die hun broek lager dan de zeespiegel hangen en constant grappen maken over seks enzo. :/ Dat klopt echt gewoon niet meer. ;-; Die verdraaide jeugd! (Niemand gebruikt het woord verdraaid. Dus ik moet het in leven houden!)
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Jammer genoeg is dat zo. Als je op facebook kijkt naar 'de ergste statussen van België' VERSCHRIKKELIJK. En dan dacht ik dat ík dom was. Je broek laag dragen is trouwens echt niet stoer xd
Demon
Typmachine
Typmachine

Tuurlijk wel. xd Dan moet je met je met je benen helemaal open rondlopen, zodat die niet over je knieën valt. Dat is toch de max? ;p Nja, we hebben gewoon een fucked up wereldje na gelaten. Gelukkig leef ik heel ver in de toekomst niet meer. xd Wat zou er dan gebeuren?
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Volgens mij vergaat de wereld dan. Ik zou het niet weten, volgens mij wil ik het ook niet weten xd
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

little_miss_perfect, delen? (:

oh en Ejell - of vind je Emilia goed? idk - heb vandaag nog Dear John gezien. Zeven pakjes zakdoekjes zijn op vreemde wijze opgegaan. Die film start met Channing shirtless, dus je zit meteen goed.

@Saskia Ik snap niet hoe in mijn stadje je voor gek wordt verklaard als je sneeuw haat, en hier zit niemand er echt op te wachten .. ahahah ! Maarja, welkom bij de club, though. (:
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ja tuurlijk mag Emilia :)
Haha, Dear John is amazing! En Amanda Seyfried is ook echt een goede actrice <3
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

Omg, ik hou van Amanda Seyfried. Ze kan echt practically alles. In Mean Girls is ze zo'n dom blondje, in Dear John is ze .. ja dat valt gewoon niet uit te leggen, en in Jennifers Body (vreselijk slechte film trouwens) is ze ook weer ontezettend goed. Had graag op haar plaats gestaan, trouwens. Beetje met Channing zoenen en emotionele scenes hebben enzo .. (:
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Jeugd herinneringen herbeleven met dragonheart :3 had liever spirit gehad... Maar dit overleef ik ook wel xp
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

MissRolex
Balpen
Balpen

Ik ga dus nu heeeeel even terugkomen op het sneeuwbalgooien xd. Geloof het of niet, van ons waren het denk ik meer de 4e tot 6e jaars die met sneeuw aan het spelen waren, haha :P. Mezelf inbegrepen en normaal kan ik totààl niet mikken, maar met sneeuwballen wel ^^. Spijtig dat nu alles vertrapt is en dus niet meer bruikbaar... :(
En ik wil nog altijd een sneeuwman maken, maar nu moet ik nog Frans studeren, neeeeh ;c

@Nutella: Zo zou ik waarschijnlijk ook zijn xp, het enige is dat ik denk ik nooit van mijn leven ga skydiven. Ik durf dat gewoon niet xd. Hoogtevrees enzo. Zelf van die achtbanen met loopings in een pretpark.. nee liever niet, anders flip ik helemaal :P. En dàt wil niemand meemaken.. :unsure
If you believe you can, and believe it strongly enough, you'll be amazed at what you can do.
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ik snap het niet meer. Ik snap het echt niet meer. Eerst zegt zo'n gast dat hij alleen vrienden wil zijn (wat ik eerder in dit topic al heb gezegd) en nu noemt hij me opeens al 2x schat WAAROM?
En hij doet altijd zo lief tegen mij :(

@MissRolex Haha ik wil wel heel graag eens skydiven!
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

@bruinepasta hij vind je leuk :p

Dus, ik kom op mijn conferentie aan. Internet, yay. Kamersleutel, yay. Kom kamer binnen...... HMMMMM dit zou een gedeelde kamer zijn. Waarom staat er dan een totaal aan 0 bedden? :\

In de lunch naar balie gegaan "komen de bedden later nog?"

Bleek er iets mis te zijn gegaan, had een invalidenkamer gekregen. Dus direct een eenpersoonskamer ter vervanging gekregen. Lekker rustig :P
MissRolex
Balpen
Balpen

@Nutella: Oh my Godddddd, ik heb dus precies hetzelfde probleem :O.
Die gast die ik ken noemt me lieffie, schatje, pruts, en idk al wat. Eerlijk gezegd maakt het me niets uit, aangezien ik hem toch niet zie zitten, wel gewoon als vriend. Maar hij zegt dat hij nog niet over zijn ex heen is, maar ondertussen noemt hij me wel zo.. En zijn humeur verandert van minuut op minuut. Ik zeg iets wat hem niet aanstaat BAM, hij is boos ofzo :S. De volgende dag doet hij dan weer lief en normaal. Ik snap hem soms gewoon echt niet xd
If you believe you can, and believe it strongly enough, you'll be amazed at what you can do.
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Ook fijn.
Heb je tenminste nog een beetje privacy. :p
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Eigen wc vooral xD

En kan opblijven met licht zolang ik wil (wat niet lang is aangezien CONFERENTIE DRUKDRUK :P )
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Vooral goed slapen dan!
Nutella
Fijnschrijver
Fijnschrijver

@Christian Damen : Denk je dat? Soms denk ik trouwens dat hij met de verkeerde smst, omdat de gene waar hij verliefd op is, toevallig ook Katrien heet. -schokkend, iedereen weet nu mijn naam-

@MissRolex : Het probleem is dat ik hem wel best leuk vind. Maar ik vind het ook niet zo heel erg als ik er alleen vrienden mee ben. Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Hij is zo verwarrend xd
MissRolex
Balpen
Balpen

@Nutella: Misschien zegt hij dat hij verliefd is op een andere Katrien, maar is dat toevallig jou. Logica he? :D Nja, ik weet het eigenlijk niet. Verwarrende jongens zijn nogal irritant, omdat wij er dan gek van worden (ik toch ;p) Maar ik zou gewoon afwachten ofzo, als je het niet zeker weet ;)
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

@nutella Friendzoned maar toch niet helemaal dus? Ik weet niet hoe je het doet, aangezien jij eerst friendzoned was en toen ik ook en nu ben jij voor like een kwart weer uit de zone en ik ineens ook, maar ik vind dit eng worden, ahah :D. Vorig jaar moesten we voor een dramaworkshop samen een of andere liefdesscene spelen (over appeltaart, vraag me niet hoe) en daar begon hij ineens weer over, helemaal lief en sweet en omg en hij kwam zo dichtbij en kwam helemaal van 'jaa we waren echt goed, he?' en toen raakte hij mijn hand aan en ik ging dood en oke. Maar alsnog zijn we een soort van "vrienden". Hij is zo raar, het ene moment praat hij echt twee weken niet tegen me en doet hij alsof hij me kent, dan start hij ineens weer een gesprek en omg. Word er helemaal gestoord van .. :(
Laatst gewijzigd door DropsOfJupiter op 15 jan 2013 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Haha, jullie gaan allebei zó zoenen met die jongens xD

(The Damen has Spoken)
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

Christian, ga me nou geen valse hoop geven. Ik heb echt al like meer dan een jaar een crush op hem, en ondanks alles wat ik heb geprobeerd om over hem heen te komen (zeker toen hij een vriendin had en hij daar geweldig leuk voor MIJN kluisje mee ging lopen zoenen) met veel ben&jerry en gejank en andere jongens en whatever, het lukt gewoon niet. En hij die zich gedraagt als een of andere retard met moodswings helpt ook niet echt mee.
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Jullie gaan zo met ándere jongens zoenen? :D Leukere, betere en lievere jongens!
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”