De chatbox
Oh, in België hebben we dat wel. Maar ik moet je teleurstellen, er zijn niet echt broeken met scheuren. Alleen zoiets, maar ik denk niet dat je dat bedoelt: http://eu.hollisterco.com/webapp/wcs/st ... 820&seq=01
Life is a book and those who do not travel only read one page.
Oké, vanaf nu mag ik van mezelf nooit meer iets online zetten totdat ik iets af heb en het dus ook echt af kan posten. Heb zojuist op zo'n andere site waar ik mijn 1D fanfictie had staan een hoofdstuk gemaakt dat zo gaat: 'En toen was het ineens 21 December 2012 en verging de wereld. Iedereen ging dood. Jammer zeg!'
Dus...
Dus...
When the power of love overcomes the love of power.
-
- Fijnschrijver
Omyword omyword omyword ik ben nu echt zo onwijs blij. ;o Mijn leraar in Frans heeft contact met een school in Frankrijk. Er wordt op die school christelijk onderwijs gegeven maar dat wordt daar niet door de overheid gesteund, dus ze moeten al hun geld, boeken, werkelijk álles zelf bekostigen. Dus ook het onderhoud van de school enzovoort. Dus nu heeft mijn leraar in Frans gevraagd wie er geïnteresseerd is om een weekje, van vrijdag tot vrijdag in de eerste week van de zomervakantie, mee te gaan om die school op te knappen. Nu zijn ze alleen nog bezig in basisonderwijs, maar ze willen uitbreiden naar middelbaar onderwijs, dus ze hebben meer lokalen nodig en alles moet worden opgeknapt. Ouders betalen daar zo'n 300 euro in de maand om hun kind naar een school met christelijke achtergrond te sturen, dus dat is onwijs veel als je kijkt hoeveel dat bij ons is. Anyways, vorig jaar heeft die leraar in Frans geprobeerd mensen bij elkaar te sprokkelen, maar er ging wat mis en daardoor hadden ze te weinig mensen die mee wilden. En nu waren er wel genoeg deelnemers en heeft hij het voorgelegd aan de directie. EN NU HEEFT HIJ TOESTEMMING DUS NU KUNNEN WE NAAR FRANKRIJK OMG IK KRIJG ECHT ZO'N BUITENLANDS JAAR.
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
-
- Toetsenbord
Om het verhaal toch maar gewoon af te maken toen bedoel je?ejell schreef:Oké, vanaf nu mag ik van mezelf nooit meer iets online zetten totdat ik iets af heb en het dus ook echt af kan posten. Heb zojuist op zo'n andere site waar ik mijn 1D fanfictie had staan een hoofdstuk gemaakt dat zo gaat: 'En toen was het ineens 21 December 2012 en verging de wereld. Iedereen ging dood. Jammer zeg!'
Dus...
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
maar, als ik het goed begrepen heb is het maar een weekje toch?? of een jaar? iig tof natuurlijk!Little_Miss_Perfect schreef:[..]EN NU HEEFT HIJ TOESTEMMING DUS NU KUNNEN WE NAAR FRANKRIJK OMG IK KRIJG ECHT ZO'N BUITENLANDS JAAR.
-
- Fijnschrijver
@pulpo en Romy, het is maar voor een weekje inderdaad, maar ik ga in het voorjaar met school ook al naar Parijs voor een paar dagen. En in de zomervakantie gaan we ook nog met familie weg, mijn ouders, broer en zussen en alle aangeplakte mensen enzovoort, wat we normaal ook nooit doen. xd Vandaar. :3 Ben echt exited. ;D
-
- Toetsenbord
Doet me denken aan de roman die Baldrick schreef in Blackadder:
Once upon a time there was a lovely little sausage called Baldrick. And he lived happily ever after. The End.
Once upon a time there was a lovely little sausage called Baldrick. And he lived happily ever after. The End.
Suppose you toss a coin enough times
-
- Fijnschrijver
Mensen, jullie hebben vast allemaal al gehoord dat MSN overgenomen wordt door Skype. Nu wilde ik vandaag (en een paar weken eerder ook al) mijn MSN dus over gaan zetten naar Skype. Ik heb nog geen Skype account. Dus ik ging dat hele traject door, en uiteindelijk zegt Skype: 'U kunt zich helaas niet met dit Microsoft-account aanmelden bij skype omdat u niet voldoet aan de leeftijdgrens die voor uw land geldt.' WTF? Dus dat ik niet oud genoeg ben zou betekenen, dat ik mijn MSN niet over kan zetten?! Heb het opgezocht op internet en er zijn mensen van over de dertig die hier problemen mee hebben. Ik kan MSN overigens ook niet meer gebruiken, dat is er meteen afgeflikkerd nadat ik Skype heb gedownload. Ik heb er geen problemen mee om te werken met Skype, echt niet, ik wen er heus wel aan, maar dit hier zorgt echt voor heel erg veel frustratie... Iemand enig idee hoe je dit op kunt lossen...? Ik kan echt wel janken, dit maakt me echt zo kwaad.
Ik heb geen idee. Ik had een paar maanden geleden skype gemaakt, omdat ik MSN beu was en al mijn vrienden skype hadden. Ik had mijn normale leeftijd ingegeven (14) en ik had geen problemen. Misschien morgen nog eens proberen? Ik zou het echt niet weten.
-
- Fijnschrijver
't Is volgens mij een of andere bug, andere mensen hebben er ook last van. Ik heb het een paar weken geleden ook al geprobeerd, maar toen gaf hij precies hetzelfde aan. Maar of je nou 15 bent of je leeftijd instelt als 102, je komt er gewoon niet op. Zwaar vervelend...
- Saskjezwaard
- Computer
People, people, vergeet niet je favoriete verhalen te nomineren! Er zijn nog 4 dagen!
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Ik heb al heel lang geen msn meer.
Skype downloaden ging bij mij heel makkelijk, geen probleem
@ROMEH, was The Script leuk ja
?
Ik kreeg het te laat mee dat ze kwamen en was dus te laat
Skype downloaden ging bij mij heel makkelijk, geen probleem
@ROMEH, was The Script leuk ja

Ik kreeg het te laat mee dat ze kwamen en was dus te laat

For sale: Babyshoes, never worn
-
- Fijnschrijver
Oké, ik snap er dus echt geen zak meer van, zorgt voor een hoop frustratie en paniek hier...
Als je geen Skype account hebt, kun je niet chatten met mensen die wel Skype hebben. Dus dat betekent dat als ik mijn accounts samenvoeg, dat ik dan niet kan chatten met de mensen die geen Skype hebben? ;c Er is gewoon zoveel onduidelijkheid... Nu werk ik met die kutversie van outlook, omdat MSN er gezellig afgegooid is toen ik Skype downloadde. Kan iemand me pleaase helpen...?
Als je geen Skype account hebt, kun je niet chatten met mensen die wel Skype hebben. Dus dat betekent dat als ik mijn accounts samenvoeg, dat ik dan niet kan chatten met de mensen die geen Skype hebben? ;c Er is gewoon zoveel onduidelijkheid... Nu werk ik met die kutversie van outlook, omdat MSN er gezellig afgegooid is toen ik Skype downloadde. Kan iemand me pleaase helpen...?
Welke versie van Skype probeer je te downloaden en via welke browser?
Dat kan soms ook nogal schelen
Dat kan soms ook nogal schelen
For sale: Babyshoes, never worn
-
- Fijnschrijver
Ik heb al een alternatief. xd Twee zelfs. :3 Maar bedankt. ;p
Als je gewoon overstapt op WhatsApp heb je dit probleem niet :')
Hm, is het een zonde als ik biologie huiswerk doe en het nog leuk vind ook? Niet dat het mijn hobby gaat wordren om kruisingsschema's te maken, maar het is toch best leuk om te doen...
Hm, is het een zonde als ik biologie huiswerk doe en het nog leuk vind ook? Niet dat het mijn hobby gaat wordren om kruisingsschema's te maken, maar het is toch best leuk om te doen...

- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
Als je je accounts gekoppeld hebt, kun je gewoon via skype chatten met mensen die msn hebben. Dit staat ook aangegeven naast de naam "skype", "facebook" of "messenger".
Why are you so frightened? Have you no faith?
-
- Balpen
Ik heb geen flauw idee waar ik dit moet zetten, dus ik zet het maar hier.
Mijn ouders vertelden gisteren aan mij, mijn zus en mijn broertje dat ze gaan scheiden, en dat mijn moeder dus binnen een paar maanden - als alles gaat zoals gepland - naar een flat verhuist. Ze blijft dichtbij wonen en waarschijnlijk woon ik binnenkort zeven dagen bij de een, en zeven dagen bij de ander, maar alsnog. Het feit dat mijn ouders uit elkaar gaan kan in twee manieren uitpakken.
Eén, ik ben voor een hele tijd afwezig.
Twee, ik ga alles van me afschrijven in zielige oneshots.
Om eerlijk te zijn gok ik op optie 1 en dat is dus ook de reden waarom ik dit schrijf. Als ik dus niet meer online kom, komt het hoogstwaarschijnlijk daardoor.
Ik hoop snel terug te zijn als het weer een beetje beter gaat.
x B
Mijn ouders vertelden gisteren aan mij, mijn zus en mijn broertje dat ze gaan scheiden, en dat mijn moeder dus binnen een paar maanden - als alles gaat zoals gepland - naar een flat verhuist. Ze blijft dichtbij wonen en waarschijnlijk woon ik binnenkort zeven dagen bij de een, en zeven dagen bij de ander, maar alsnog. Het feit dat mijn ouders uit elkaar gaan kan in twee manieren uitpakken.
Eén, ik ben voor een hele tijd afwezig.
Twee, ik ga alles van me afschrijven in zielige oneshots.
Om eerlijk te zijn gok ik op optie 1 en dat is dus ook de reden waarom ik dit schrijf. Als ik dus niet meer online kom, komt het hoogstwaarschijnlijk daardoor.
Ik hoop snel terug te zijn als het weer een beetje beter gaat.
x B
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
- Saskjezwaard
- Computer
Wowww, dat is heftig nieuws! Sterkte Babette! En kom maar weer terug gezellig zijn als je er weer klaar voor bent :p
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Typmachine
Och! Wat naar! 
Mijn ouders zijn al bijna 15 jaar gescheiden. Maar het lijkt me toch wel veel heftiger als het op jouw leeftijd gebeurt, omdat ik (omdat ik zo jong was) eigenlijk niet beter weet.
Heel veel sterkte!

Mijn ouders zijn al bijna 15 jaar gescheiden. Maar het lijkt me toch wel veel heftiger als het op jouw leeftijd gebeurt, omdat ik (omdat ik zo jong was) eigenlijk niet beter weet.
Heel veel sterkte!
Nja, ik weet echt niet hoe het voelt als je ouders scheiden. Eigenlijk laat ik alles meestal over me heen komen en dan als mijn pa weer eens begint te zeuren over zijn moeilijke jeugd en dat hij ons een betere jeugd wil geven en dat ik ongelukkig ben blablabla - wat ik dus niet ben - begint hij tegen mijn ma te zeuren dat het me niets kan schelen en zo en blablablabla. En dan begint-ie weer te zeuren dat de psycholoog veel geld kost en dat ik eens moet uitgaan met vrienden en blablabla. En allerlei onderwerpen waarmee ik het met hem dus niet wil hebben. :/ Nu, ja, veel sterkte er mee. Ik moet stoppen met steeds weer een heel boek vol met commentaar neer te typen als ik met iemand chat. hihi.
That awkward moment that people start talking about their lovelifes and you have no experience at all.
That awkward moment that people start talking about their lovelifes and you have no experience at all.
♪
Het was op facebook, dus nee ik heb geen leven.ejell schreef:Ah gossie, tienerproblemen van mensen met een leven die dus niet de hele dag achter de computer zitten te internetten. x)
@Demon Ik zwijg al

Ik ben verslaafd aan Ed Sheeran 
Ik moet trouwens even zeggen dat je een mooie quote hebt als onder-dingetje. Obama heeft helemaal gelijk

Ik moet trouwens even zeggen dat je een mooie quote hebt als onder-dingetje. Obama heeft helemaal gelijk

Die heeft wel een paar leuke nummers ja :') Ik ben niet zo'n grote fan ofzo x)
Ja toch? Ik wil hem als president van de wereld x) balen dat ie over vier jaar niet meer mee mag doen met verkiezen :/
Ja toch? Ik wil hem als president van de wereld x) balen dat ie over vier jaar niet meer mee mag doen met verkiezen :/
Ja inderdaad! Ik vind het sowieso al belachelijk dat er zoveel mensen tegen homo's / lesbiennes zijn. Ik kan me er eigenlijk echt aan ergeren. Zelf ben ik wel hetero, maar dan nog. Wat is er zelfs zo erg dat mensen van hetzelfde geslacht van elkaar houden? Mensen moeten ook overal een drama van maken.
HAHA zou ik ook doen als ik jou was x)
Ik volg mezelf ook met m'n personal en daar word ik al helemaal gek van alle tweets die ik stuur lol xP
Ik volg mezelf ook met m'n personal en daar word ik al helemaal gek van alle tweets die ik stuur lol xP
Jaa, Obama zou moeten opnieuw kunnen verkozen worden over 4 jaar. Spijtig dat het niet kan :/
@ejell: Haha, ik ben ook helemaal verslaafd aan Bruno Mars en Maroon 5
Maar eigenlijk ook aan Ed Sheeran hehe ;p.
Btw: Ik heb (eindelijk xd) Twitter, LOL :')
@ejell: Haha, ik ben ook helemaal verslaafd aan Bruno Mars en Maroon 5

Btw: Ik heb (eindelijk xd) Twitter, LOL :')
If you believe you can, and believe it strongly enough, you'll be amazed at what you can do.