De chatbox
-
- Toetsenbord
LEER SPELLEN NINJA
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
-
- Fijnschrijver
Lol, ik ontdek net even dat er knoppen op het forum zijn om omhoog te gaan en om naar de laatste reactie te gaan binnen no time. Ik heb echt onhandig lopen tobben gewoon. xd
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
-
- Fijnschrijver
Dit is gewoon hilarisch dat ik dit heb gemist. xd
-
- Vulpen
Dreamrose schreef:Stiekem wou ik lachen, tot ik me realiseerde dat ik dat ook niet wist..
Haha ik wist het ook niet! Dat is echt mega handig!
-
- Fijnschrijver
I'm a genius. >3 Me gusta lol.
-
- Fijnschrijver
Aww, dat zuigt inderdaad. ;o Als je het had geweten had je gewoon thuis kunnen blijven, haha. :3 Hopelijk schiet het een beetje op. xd
-
- Fijnschrijver
Succes. :3 Ik ga een heerlijke douche nemen en van mijn vakantie genieten. >3
Ik gebruik altijd die ene knop 'eerste ongelezen' om meteen naar beneden te gaan. Heel handig, want dan hoef ik niet te zoeken x)
Waarom kan ik niet met de hand schrijven, en waarom blijf ik het toch maar proberen? :')
Waarom kan ik niet met de hand schrijven, en waarom blijf ik het toch maar proberen? :')
When the power of love overcomes the love of power.
@Romeh, hopelijk is alles goed verlopen in het ziekenhuis!
@Ejell (ik kan je naam niet helemaal meer herinneren maar ik dacht iets van Emilia ofzo xD). Dat was weer mijn slechte geheigen
maar ik heb dat ook de laatste tijd heel erg. Dan wil je iets op papier schrijven, dus met de and,maar dan wilt het niet lukken. En op de pc en alles gaat het dan wel gemakkelijker 
@Ejell (ik kan je naam niet helemaal meer herinneren maar ik dacht iets van Emilia ofzo xD). Dat was weer mijn slechte geheigen

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Nah. Was gisteren beetje een baaldag. Dit was de laatste afspraak, voordat ik als volwassen word gezien. Dus het zou de laatste keer op deze afdeling zijn, dusss ik was blij. Ik dacht: daaaar zijn we ook weer vanaf! Maar ik heb niet echt leuke dingen gehoord eigenlijk. Ja, fijn om te weten.. maar de waarheid doet soms pijn. :/
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
-
- Balpen
Was laatst in zo'n boekenwinkel bij mij in de buurt, maar dan zitten die boeken zo in dat plastic. Maar als die boeken in het plastic zitten, kan ik toch niet zien of die schrijfstijl me aanstaat? Ik dus helemaal dat plastic openen in die winkel, komt er zo'n medewerkster naar me toe, helemaal zeggen dat dat niet mag.
Dus ik zo: "Maar anders kan ik de schrijfstijl toch niet bekijken?"
Zegt ze: "Lees gewoon de achterkant."
-________________________________-. Ik vind dat mensen die in boekenwinkels werken moeten weten wat het verschil is tussen de tekst op de achterkant en de fucking schrijfstijl ..
Dus ik zo: "Maar anders kan ik de schrijfstijl toch niet bekijken?"
Zegt ze: "Lees gewoon de achterkant."
-________________________________-. Ik vind dat mensen die in boekenwinkels werken moeten weten wat het verschil is tussen de tekst op de achterkant en de fucking schrijfstijl ..
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
En dat is...?
Ik ben Nederlandse grammatica aan het leren, YEAH? Ik kan toch al schrijven, waarom moet ik dan allen leren over samengestelde zinnen zoals; bwbzin,ondzin, gezzin en alles!!! Ach ja, bijna klaar en dan nog wiskunde
Ik ben Nederlandse grammatica aan het leren, YEAH? Ik kan toch al schrijven, waarom moet ik dan allen leren over samengestelde zinnen zoals; bwbzin,ondzin, gezzin en alles!!! Ach ja, bijna klaar en dan nog wiskunde

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Haha, cool dat je dat aan het leren bent. Lijkt me echt interessant en cool om te kunnen. Bij mij op school is er een dove jongen en hij doet gewoon alles mee. Hij heeft een eigen tolk die het dan voor hem vertaald, maar ik vind het zo knap dat hij gewoon meekomt met de lessen. Zou best lastig zijn volgens mij. Als enige dove, je te mengen in een groep waarin NIEMAND ASL kan, buiten je tolk..
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
ASL is anders dan Nederlandse gebarentaal heh. Nederlands is veel beschrijvender, terwijl ASL er gewoon een woord voor heeft :')
Ik kan het alfabet al, en de cijfers 1-9 en dan nog losse woorden
Ik kan het alfabet al, en de cijfers 1-9 en dan nog losse woorden

-
- Vulpen
Klinkt niet goed Romeh!ROMEH schreef:Nah. Was gisteren beetje een baaldag. Dit was de laatste afspraak, voordat ik als volwassen word gezien. Dus het zou de laatste keer op deze afdeling zijn, dusss ik was blij. Ik dacht: daaaar zijn we ook weer vanaf! Maar ik heb niet echt leuke dingen gehoord eigenlijk. Ja, fijn om te weten.. maar de waarheid doet soms pijn. :/

-
- Toetsenbord
elke taal heeft geloof ik andere gebarentaal.
Als ik het me goed herinner :p
Als ik het me goed herinner :p
-
- Vulpen
Nu zijn gebaren op een forum sowieso niet handig:P
-
- Vulpen
Haha, dat zou veel makkelijker zijn natuurlijk 

Sowieso wel.
Ik sta op het punt mijn nano-record van Augustus te verbreken :') Ik kwam toen niet verder dan 27,000 woorden, en nu heb ik er iets over 26,500
In dertien dagen. Jammer dat ik dit verhaal niet had toen ik nano deed... xD
Ik sta op het punt mijn nano-record van Augustus te verbreken :') Ik kwam toen niet verder dan 27,000 woorden, en nu heb ik er iets over 26,500

-
- Balpen
God, is er iemand die niets te doen heeft en een beetje met mij wilt plotsleutelen en proeflezen? Ik heb een verhaal waar ik nu echt al bijna anderhalve maand mee bezig ben en zo vaak herschrijf dat ik nog niet eens de 2000 woorden heb gehaald.
Ik weet nog niet zeker of ik het daadwerkelijk op OV ga zetten, maar als ik dat ga doen wil ik wel even een voorraadje hebben en daar zou ik echt wel wat mensen voor kunnen gebruiken die me willen helpen met proeflezen voordat (en als) het hier geplaatst wordt.
Ik weet nog niet zeker of ik het daadwerkelijk op OV ga zetten, maar als ik dat ga doen wil ik wel even een voorraadje hebben en daar zou ik echt wel wat mensen voor kunnen gebruiken die me willen helpen met proeflezen voordat (en als) het hier geplaatst wordt.
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
-
- Balpen
Tis een beetje Fantasy-achtig, maar niet echt met alle vage figuren etc. Het is een beetje een Game Of Thrones achtige wereld, koninkrijken, middeleeuwen, dat soort dingen 
Het lijkt best op het verhaal van Daenerys, maar ik moet zeggen dat ik er pas achterkwam dat het erop leek toen ik Game Of Thrones ging kijken, toen ik het idee al had uitgewerkt, ahahah. Daar moet ik dus ook nog even op letten, dat ik niet teveel ga neigen naar het hele Khaleesiverhaal, anders lijkt het zo gejat.
Een jong meisje wordt uitgehuwelijkt aan de nieuwe leider van het machtigste koninkrijk, het koninkrijk van een wilderlingenstam, omdat haar vader, de koning van een nabijgelegen koninkrijk, bang is dat de stam anders zijn koninkrijk aanvalt. Door zijn dochter uit te huwelijken aan de nieuwe leider/koning van die stam, zorgt hij dat zijn koninkrijk veilig is van een oorlog die ze absoluut zouden verliezen.
Het is geschreven vanuit het meisje zelf, hoe ze zich moet aanpassen in een omgeving waar maar een paar mensen - gebrekkig - haar taal spreken, enzovoort.
Ik ga hier niet alles neerzetten, want als ik toch besluit om dit verhaal hier neer te zetten wil ik niet dat het plot en alle twists enzo al hier staan ahaha.

Het lijkt best op het verhaal van Daenerys, maar ik moet zeggen dat ik er pas achterkwam dat het erop leek toen ik Game Of Thrones ging kijken, toen ik het idee al had uitgewerkt, ahahah. Daar moet ik dus ook nog even op letten, dat ik niet teveel ga neigen naar het hele Khaleesiverhaal, anders lijkt het zo gejat.
Een jong meisje wordt uitgehuwelijkt aan de nieuwe leider van het machtigste koninkrijk, het koninkrijk van een wilderlingenstam, omdat haar vader, de koning van een nabijgelegen koninkrijk, bang is dat de stam anders zijn koninkrijk aanvalt. Door zijn dochter uit te huwelijken aan de nieuwe leider/koning van die stam, zorgt hij dat zijn koninkrijk veilig is van een oorlog die ze absoluut zouden verliezen.
Het is geschreven vanuit het meisje zelf, hoe ze zich moet aanpassen in een omgeving waar maar een paar mensen - gebrekkig - haar taal spreken, enzovoort.
Ik ga hier niet alles neerzetten, want als ik toch besluit om dit verhaal hier neer te zetten wil ik niet dat het plot en alle twists enzo al hier staan ahaha.
-
- Balpen
Yessss. Jodie, je bent echt mijn redder in nood. Ik kan je wel even wat pm'en anders? (:
-
- Balpen
Ja dat heb ik toevallig, ja. Gewoon op Babette [blablabla] zoeken. x
Achternaam even weggehaald
Achternaam even weggehaald

Laatst gewijzigd door DropsOfJupiter op 02 mar 2013 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.
It's warm in Belgium.
Maar volgende week zal het weer eens ijskoud zijn. ;-; Nu, ja, zal wel. Ik vind het niet zoooo erg. Ik ben dan ook maar de dude die zonder jas rondloopt, zijn trui laat openhangen en zijn mouwen opstroopt, als het vriest. Mijn pa zeurt altijd- heb ik dit niet al gezegd?
Hoe dan ook, conclusie: ik vind dat mensen veel te snel schrikken tijdens het spelen van Slender: the eight pages.
De eerste keer dat ik het speelde kende ik het spel ook niet, maar ik schrikte niet zo enorm toen ik hem tegenkwam. Het was een koude nacht en ik speelde in het donker. ;-; Mijn broer had het aangeraden. Ik vind het eerlijk gezegd echt wel spannend en en als ik het speel, maar, jaaaa, dat zorgt er nog niet voor dat ik zo enorm schrik als ik Slenderman zie. xd Nu, ja. Misschien komt het door dat "tjung"-geluidje als-ie ineens voor je staat? Hmmmm. Nu, ja, hoe dan ook - het is niet dat ik niet schrik hoor maar gewoon niet zo van "aoahfohaoahfoahlknoimhyu". xd Ik schrik gewoon stil. Denk ik. 

Hoe dan ook, conclusie: ik vind dat mensen veel te snel schrikken tijdens het spelen van Slender: the eight pages.

♪
Ik háát het dat het nu 15 graden is het volgende week gaat vriezen. Ik was net blij dat het eindelijk weer warmer werd en dan ga ik volgende week weer doodvriezen, leuk seg.
Slender vind ik trouwens ZOOOOO eng. Toen ik het de eerste keer speelde was ik echt super bang. Toen ik Slender zag durfde ik niet meer te kijken haha
Ik ben echt slecht in het spel, ik vind meestal maar 2 of 3 pages haha 
Slender vind ik trouwens ZOOOOO eng. Toen ik het de eerste keer speelde was ik echt super bang. Toen ik Slender zag durfde ik niet meer te kijken haha

Life is a book and those who do not travel only read one page.
-
- Toetsenbord
skyfall sucks -.-
-
- Toetsenbord
It's a supreme language compared to Dutch xD